Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
lenebu skrev (1 time siden):

Joda, men kanskje en idé da å ikke ha det ulovlige bålet i fokus på halvparten av bildene, mens du beskriver hva dere grillet på det og hvor koselig det var?

La også merke til at de tente bål direkte på svaberget. Trodde det var noe alle turglade voksne viste er fy fy siden det ødelegger steinen.
Bra CBE tar til seg hun gjør noe dumt men hun burde ha droppet bildene av bål på svaberget siden hun er influencer og mange bare ser bilder og ikke tekst.

Neste CBE burde ta til seg er den selvvalgte og elendig kuraterte influencerrollen hva gjelder smittevern. Ref innlegget til @Lavande

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Emma Marie skrev (3 minutter siden):

Tipper at episoden fra G-punktet ikke kommer..Episoder som er tatt opp etter henne, har jo kommet ut. Nei, det som kom frem der, ble vel ikke like «perfekt» og inntullet i bomull med rosa bånd rundt, som livet hennes ellers..🤔

Kanskje den er spart til Valentines Day som er på kommende søndag. Morsdagen lander på samme dag og dato.. Selv om andre episoder er spilt før eller etter henne så må det ikke legges ut i rekkefølger. Noe som igrunn hadde vært mer logisk da.

Skrevet
MaleficentAurora skrev (1 minutt siden):

Kanskje den er spart til Valentines Day som er på kommende søndag. Morsdagen lander på samme dag og dato.. Selv om andre episoder er spilt før eller etter henne så må det ikke legges ut i rekkefølger. Noe som igrunn hadde vært mer logisk da.

Hvorfor skulle akkurat hennes episode komme på Valentines day? Er jo ikke bare hun som har kjæreste og er mor😂Skjønte ikke helt hva det hadde med saken å gjøre. 

• Liker 14
Skrevet
Emma Marie skrev (9 minutter siden):

Hvorfor skulle akkurat hennes episode komme på Valentines day? Er jo ikke bare hun som har kjæreste og er mor😂Skjønte ikke helt hva det hadde med saken å gjøre. 

Det er bare en tanke som har slått meg ettersom jeg selv høre på podkasten til Iselin G.. 

Skrevet
Emma Marie skrev (20 minutter siden):

Blir vel ikke mer perfekt enn det vel? ;)

• Liker 4
Gjest Twistdott
Skrevet
PistolStar skrev (9 timer siden):

Jeg er en av dem som hadde noe å si på rasevalget. Jeg kommenterer ellers aldri i denne debatten, bare leser. Det er nå en gang sånn at folk kan være interessert i hund selv om de følger med i denne debatten...

Jeg står for at man ikke burde ta for lett på rasevalget. Vi kjenner jo veldig godt til hvilken hverdag de lever (det dokumenteres grundig). Om man da kjenner til rasen/brukshunder for øvrig, så må det vel være lov å ha en mening om det, som alt annet.

Det er ingen som nekter deg å ha en mening. Hvor leste du det? 

Skrevet
stilk skrev (13 timer siden):

Ja jeg har en brukshund, samojed. Vi har nok to motsetninger. Han elsker å jobbe, men elsker også late dager på sofaen. 

Det jeg stusser mest på er hvordan jentene skal klare å gå tur med hunden. Jeg hadde aldri latt et barn holde min hund. Er såvidt jeg klarer å holde han igjen når han får ting for seg.

Barn under 12 år har ikke lov å ha ansvar for en hund alene. Så mange år til noen av ungene kan gå tur med hunden alene.

Skrevet
123Frustrert skrev (1 time siden):

Å betegner noen med «livets harde skole» som du gjør synes jeg også er et veldig fordomsfullt og nedlatende betegnelse om folk. 

Nå er ikke det ganske kjent at personer som er uten for arbeidslivet ofte har mindre kontakt med andre, fordi de ikke har kollegar eller fordi de har plager som gjør at de må holde seg mest mulig hjemme. Det jeg forsøker å forklare deg er at det er cbe som ikke har skjønt det. Hun er farlig med sin glorifisering av verden, hvor alt bare er en fryd. Det er oss andre som lever i den virkelige verden, og det trenger man en påminnelse på. Derfor drar jeg den konklusjonen at det må være den gruppen som omgås mins folk. 

Jeg mener overhodet ikke noe galt om Nav-brukere!!! Dette blir en for dum diskusjon. 

"Elever fra Livets harde skole" var en betegnelse @Isildbrukte i den første kommentaren, den du erklærte deg enig i. Ikke bygg en stråmann basert på et begrepssitat fra en kommentar DU var enig. Uredelig debattskikk. 

At du faktisk tror at personer utenfor arbeidslivet har mindre kontakt med mennesker av den grunn. Newsflash; venner, familie,og nettverk eksisterer også for dem uten kollegaer, og jeg kan ikke tro jeg må forklare et voksent menneske dette. Fortsatt en fordomsfull og nedrig spekulasjon, med litt stigmatisering attåt.

Ja, det er virkelig en dum diskusjon. Det burde virkelig ikke være nødvendig å påpeke at slik stigmatisering er unødvendig. 

CBE blir ofte beskyldt for, med rette, å mangle innsikt i vanlige folks liv. Hun er åpenbart ikke alene. Skuffende!

• Liker 11
Skrevet
Crash skrev (3 minutter siden):

Ser ut som det er slettet nå, men noen skrev en kommentar om hvorfor hun spiser marshmallows som inneholder ingredienser laget av dyr, når hun ikke spiser kjøtt. CBE svarte noe sånt: "Hvor har du sett at jeg spiser marshmallows? 😮" På IG stories var det akkurat bilder hvor CBE holdt en skål med marshmallows, sjokolade og kjeks til smores, og også et bilde hvor CBE holder en ferdig smores klar til å spises.. Man ser kanskje ikke at CBE faktisk spiser, tygger og svelger den, men det gis inntrykk av at hun gjør det. Glemmer hun hva hun poster på stories, eller hva er greia?

Alt skal være perfekt vettu!

Hennes blogg så må jo se ut som om hun koser seg med smores, selv om hun ikke spiser det.

Blir som når de var i USA og kjøpte en ekstra is bare for å ta bilde av den.

• Liker 20
Skrevet
lenebu skrev (3 timer siden):

Joda, men kanskje en idé da å ikke ha det ulovlige bålet i fokus på halvparten av bildene, mens du beskriver hva dere grillet på det og hvor koselig det var?

Fokuset skal være på reklamen for TWF. At denne bedriften nok en gang viser null respekt for natur og ikke har  kunnskap om friluftsliv må man for all del ikke dvele med.

Skrevet

Hun er vel ikke veganer, vil tro det er mange vegetarianere som spiser marshmallows og lignende selv om de ikke spiser kjøtt.

• Liker 5
Skrevet

Ser at CBE spør på IG Story om noen kan anbefale en tannlege i Sarpsborg.. altså.. hva ned å spørre de du kjenner som bor i Sarpsborg; venner, familie, naboer eller gode gamle Google?

Åå.. nå kom jeg på det ..det fiskes jo selvsagt etter spons 🙄

• Liker 46
Skrevet
Sophia_08 skrev (1 minutt siden):

Ser at CBE spør på IG Story om noen kan anbefale en tannlege i Sarpsborg.. altså.. hva ned å spørre de du kjenner som bor i Sarpsborg; venner, familie, naboer eller gode gamle Google?

Har jo blitt helt Anne B.Davidsen stil over dette her..Husker hun fisket etter spons av et rørleggerfirma. 

Skrevet
Sophia_08 skrev (3 minutter siden):

Finnes det noe bloggerparet faktisk betaler selv for? 

• Liker 20
Skrevet

I siste kommentarfelt oppgir hun å nesten ikke å ha hatt noen nærkontakter siden mars....🙄

• Liker 16
Gjest CecilieX
Skrevet
Sophia_08 skrev (35 minutter siden):

Det er jo helt fjernt, dama er jo fra Sarpsborg.

Antar dette tjener flere hensikter. Det er som du sier, en spør vel venner eller familie om sånt, og ved å spørre følgerne opplever de jo nettopp å ha en personlig relasjon til henne. I tillegg til spons-fiske så skaper det vel noe engasjement i form som kan presenteres til annonsører. 

At hun på ramme alvor vil ha tips om tannlege er det ingen som tror på, og personlig hadde jeg jo ikke stolt på denne typen anbefaling. Er det noe jeg har lært av å følge CBE så er det at på internett vet man lite om hvilke bindinger og relasjoner som ligger bak anbefalinger som man får😜

Skrevet

Betyr det også at hun ikke har vært hos tannlegen siden de flytta dit? Fem 5 år eller noe sånt? 

• Liker 30
Skrevet
Frøken Scott skrev (2 timer siden):

"Elever fra Livets harde skole" var en betegnelse @Isildbrukte i den første kommentaren, den du erklærte deg enig i. Ikke bygg en stråmann basert på et begrepssitat fra en kommentar DU var enig. Uredelig debattskikk. 

At du faktisk tror at personer utenfor arbeidslivet har mindre kontakt med mennesker av den grunn. Newsflash; venner, familie,og nettverk eksisterer også for dem uten kollegaer, og jeg kan ikke tro jeg må forklare et voksent menneske dette. Fortsatt en fordomsfull og nedrig spekulasjon, med litt stigmatisering attåt.

Ja, det er virkelig en dum diskusjon. Det burde virkelig ikke være nødvendig å påpeke at slik stigmatisering er unødvendig. 

CBE blir ofte beskyldt for, med rette, å mangle innsikt i vanlige folks liv. Hun er åpenbart ikke alene. Skuffende!

Ok. Om man er enig i en kommentar betyr det ikke at man helt er enig i absolutt alt som står, og det er du som igjen og igjen drar opp dette og disse stråmennene kan du dra lenger ut på landet med, uredelig debattskikk. 
og uredelig debattskikk og gi andre en annen mening en det de har. 
mulig du tror personer uten for arbeidslivet ikke er i arbeid fordi de faktisk ikke kan jobbe. Utrolig trist at jeg må forklare voksne folk at personer som ikke er i arbeid stort sett er alene 7,5 time mer i døgnet enn de som er i jobb. At de får input er jeg helt sikker på, men mindre en de som er i jobb. Sorry 🤷🏻‍♀️

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...