Isild Skrevet 7. februar 2021 #35361 Skrevet 7. februar 2021 Må si jeg virkelig lurer på hvem de "ressurssterke og kjøpesterke" kvinnene de har referert til tidligere som følgere faktisk er. Tror det er større sannsynelighet for at overvekten av følgerne er den gruppen Treasures selv ved anledninger snakker ned. Hjemmeværende, NAV-klienter, elever fra "livets harde skole" osv. Ingenting galt med noen av de, Men, min erfaring er at det oftere er personer med mye tid, helseproblemer og med mangel på økonomi, nettverk og egne opplevelser som tenderer til å få "idoler", og som beundrer andre og drømmer seg bort litt - bort fra det livet de har selv. Ikke vet jeg, men jeg tror det er sånn. 39
123Frustrert Skrevet 7. februar 2021 #35362 Skrevet 7. februar 2021 @Isild jeg er enig med deg. De kjøpe sterke går inn på blogge for å få seg en god latter. Man snakker om bloggen i lunsjen i typ « har du sett??» og ler. Man ler og snakker om hvor innholdsløst livet i bloggen må være. Vi har flere ganger ledd av imnsugdmage og lange lange negler, kan du si. De som får cbe som «idol» er nok et fåtall, og det er de som kanskje ikke har så mye inputt fra andre steder og ikke helt får med seg kritikken damen får, de tror at det er slik livet for «normale» er liksom. 24
Populært innlegg Aricia Skrevet 7. februar 2021 Populært innlegg #35363 Skrevet 7. februar 2021 Det kommentarfeltet under innlegget om fullkroppsøkt er som et standup-nummer - hjelpe og trøste! Er det virkelig CBE selv som står for svarene, eller er det LKE, coachen himself? Informasjonen virker ikke forenlig med måten hun trener selv såvidt jeg har fått med meg, mens det er mye mer sannsynlig at han er vant til å snakke trening med folk som vet alt fra før, og tar ansvar for egentrening som en del av jobben. Innlegget må jo unngå å treffe både de drevne som ikke trenger å få noen av alle de oppramsede øvelsene hverken beskrevet eller eksemplifisert med film, og dermed godt vet fra før hvordan man setter sammen en fullkroppsøkt, OG nybegynnerne som ikke aner noenting fra før og blir sittende igjen som store spørsmålstegn mens de pretty much får beskjed om at de er idioter. Bare én leser er fornøyd, og ikke bare litt heller: Sitat Må bare kommentere. Synes innlegget var helt supert jeg ♀️ Trent fullkropp før, men aldri tenkt over at det bør settes opp slik dere forklarer her. Som du sier..et YouTubesøk så forstår man hva slags øvelser det snakkes om også. Takk som deler! Jeg lærer enormt mye av å følge med på NetFlt kontoen deres Synes dere er sjenerøse som bruker så mye tid på å dele så mye av deres kunnskap på den måten. Stå på! Gleder meg til appen er ferdigstilt! https://www.carolinebergeriksen.no/2021/02/04/slik-lager-du-en-fullverdig-helkroppsokt/#comments Hmm. 52
Populært innlegg Inocybe Skrevet 7. februar 2021 Populært innlegg #35364 Skrevet 7. februar 2021 Aricia skrev (22 minutter siden): Det kommentarfeltet under innlegget om fullkroppsøkt er som et standup-nummer - hjelpe og trøste! Er det virkelig CBE selv som står for svarene, eller er det LKE, coachen himself? Informasjonen virker ikke forenlig med måten hun trener selv såvidt jeg har fått med meg, mens det er mye mer sannsynlig at han er vant til å snakke trening med folk som vet alt fra før, og tar ansvar for egentrening som en del av jobben. Innlegget må jo unngå å treffe både de drevne som ikke trenger å få noen av alle de oppramsede øvelsene hverken beskrevet eller eksemplifisert med film, og dermed godt vet fra før hvordan man setter sammen en fullkroppsøkt, OG nybegynnerne som ikke aner noenting fra før og blir sittende igjen som store spørsmålstegn mens de pretty much får beskjed om at de er idioter. Bare én leser er fornøyd, og ikke bare litt heller: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/02/04/slik-lager-du-en-fullverdig-helkroppsokt/#comments Hmm. Endelig leverer CBE.no i god gammel stil. Nemlig et helt bananas kommentarfelt 😂 I klassisk CBE.no-stil først kommentarene som har null og niks med innholdet å gjøre men rabattkoder, hvor er bla bla fra og så peeeen du er 😍. Etterfulgt av noen som helt berettiget skriver de ikke skjønner hva som står i teksten, hvor til CBE i stedet for å forklare det bedre blir furt og nedlatende sier de må Google når de nå er så dumme. Men heldigvis brytes diskusjonen av horder av "lesere" som alle plutselig bare må fortelle hvor flink og generøs CBE er og at de selvfølgelig forstår alt. Her er hvorfor Vixen fant opp en pris for guilty pleasure bare til CBE. 🏆 66
Aricia Skrevet 7. februar 2021 #35365 Skrevet 7. februar 2021 @Inocybe Spot on! Jeg liker også den sarkastiske bruken av etter hver eneste setning i de spydige svarene fra CBE. 42
Camillalilla Skrevet 7. februar 2021 #35366 Skrevet 7. februar 2021 (endret) 1 hour ago, FruRosa said: Med hennes store arbeidskapasitet, ref eget utsagn, burde hun jo klare å svare utfyllende på spørsmålene om trening! Jeg er ganske sikker på at det er coach_eriksen, med sine 337 følgere, som indignert svarer på disse kommentarene. Det er rett og slett helt uforståelig at et firma som prøver å slå seg opp med en ny treningsapp i et allerede ganske så mettet segment svarer potensielle kunder på en så nedlatende måte. Og når du i tillegg foreslår «Google it» om du ikke skjønner hva jeg mener, ja da har du rett og slett henvist potensielle kunder til andre som vet hvordan de skal kommunisere skikkelig trening. Glemte heeeeeeelt å inkludere en patentert lke 🤷♀️ Endret 7. februar 2021 av Camillalilla 43
Populært innlegg Inocybe Skrevet 7. februar 2021 Populært innlegg #35367 Skrevet 7. februar 2021 Christiane_W skrev (10 timer siden): Jah, hva skal man si...?🙄 Eh. Folk flest i Norge har knapt truffet noen siden mars. CBE har der i mot dullet Østlandet rundt nesten som vanlig. Er vel bare sydenturene med de tilhørende nakenshoots som måtte utgå. Glemmer hun eller velger hun aktivt å ignorere at hun publiserer hva hun driver med flere ganger daglig? Inklusiv jevnlig klemming og hudkontakt med personer uten for husstanden og andre smittespredende aktiviteter. 50
Inocybe Skrevet 7. februar 2021 #35368 Skrevet 7. februar 2021 Aricia skrev (10 minutter siden): @Inocybe Spot on! Jeg liker også den sarkastiske bruken av etter hver eneste setning i de spydige svarene fra CBE. Fin liten og godt innarbeidet hersketeknikk den der. Sammen med 😕 28
Orly Skrevet 7. februar 2021 #35369 Skrevet 7. februar 2021 Christiane_W skrev (11 timer siden): Jah, hva skal man si...?🙄 Jeg har en annen definisjon på knapt truffet mennesker enn CBE ser jeg. 33
Camillalilla Skrevet 7. februar 2021 #35370 Skrevet 7. februar 2021 On 2/5/2021 at 3:46 AM, Tistelblad said: LKE klager over stengte barnehager og skriver at de er "5 smittede nå". Mener han i barnehagen? Kanskje ikke så smart av cbe å rusle rundt på kjøpesenter sammen med minste barnet da, som hun dokumenterte på story i går. Som skrevet her i tråden førti ganger før, så tas ikke smittevern så alvorlig der i gården. Og nå ikke engang når de beginner seg i en ring1- kommune. Kjenner at jeg ble meget provosert av denne instastoryen også. Nå bor jeg ikke i Norge, men jeg har hatt 3 unger i barneskolealder hjemme i 10 mnd med nettundervisning. De fikk endelig komme tilbake på skolen i forrige uke! Jeg skulle virkelig ha likt å se fam Berg Eriksen takle den utfordringen..... 31
Rev. Revenge Skrevet 7. februar 2021 #35371 Skrevet 7. februar 2021 (endret) Fjollingen som carolinebergeriksen typisk viser frem på Instastories, er dette noe hun har utviklet helt på egenhånd eller er det flere andre influencere som gjør nøyaktig det samme fjolleriet foran selfiekameraet? Ref. "reklame" for MyMuse, blant annet med skjelmske blikk til seg selv. Det passer så lite godt sammen med de usympatiske svarene hennes i kommentarfelt. Eller kanskje det passer godt sammen🤔 Endret 7. februar 2021 av Revenge o'Cavatina tilføyelse 28
Keaton Skrevet 7. februar 2021 #35372 Skrevet 7. februar 2021 Diskrepansen story og kommentarfelt får storiene til å fremstå som teater og uten troverdighet. Alternativt at man er usedvanlig ujevn i humøret. 30
Frøken Scott Skrevet 7. februar 2021 #35373 Skrevet 7. februar 2021 Isild skrev (2 timer siden): Må si jeg virkelig lurer på hvem de "ressurssterke og kjøpesterke" kvinnene de har referert til tidligere som følgere faktisk er. Tror det er større sannsynelighet for at overvekten av følgerne er den gruppen Treasures selv ved anledninger snakker ned. Hjemmeværende, NAV-klienter, elever fra "livets harde skole" osv. Ingenting galt med noen av de, Men, min erfaring er at det oftere er personer med mye tid, helseproblemer og med mangel på økonomi, nettverk og egne opplevelser som tenderer til å få "idoler", og som beundrer andre og drømmer seg bort litt - bort fra det livet de har selv. Ikke vet jeg, men jeg tror det er sånn. 123Frustrert skrev (2 timer siden): @Isild jeg er enig med deg. De kjøpe sterke går inn på blogge for å få seg en god latter. Man snakker om bloggen i lunsjen i typ « har du sett??» og ler. Man ler og snakker om hvor innholdsløst livet i bloggen må være. Vi har flere ganger ledd av imnsugdmage og lange lange negler, kan du si. De som får cbe som «idol» er nok et fåtall, og det er de som kanskje ikke har så mye inputt fra andre steder og ikke helt får med seg kritikken damen får, de tror at det er slik livet for «normale» er liksom. Dette er noe av det mest fordømmende og nedlatende jeg har lest i denne tråden, faktisk. Hva slags menneskesyn har dere, egentlig? Hvordan er det dere omtaler andre mennesker?? Dette er ikke greit! Jeg kan knapt tenke meg noe mer virkelighetsfjernt, forkastelig og absurd enn CBE-bobla. Eksponering av barn, juks og jug, og et kroppsfokus av kleineste sort. De er også svært høye på seg selv....mulig det er smittsomt 😏 19
Orly Skrevet 7. februar 2021 #35374 Skrevet 7. februar 2021 Frøken Scott skrev (26 minutter siden): Dette er noe av det mest fordømmende og nedlatende jeg har lest i denne tråden, faktisk. Hva slags menneskesyn har dere, egentlig? Hvordan er det dere omtaler andre mennesker?? Dette er ikke greit! Jeg kan knapt tenke meg noe mer virkelighetsfjernt, forkastelig og absurd enn CBE-bobla. Eksponering av barn, juks og jug, og et kroppsfokus av kleineste sort. De er også svært høye på seg selv....mulig det er smittsomt 😏 Så enig , det reagerte jeg også på 9
Halle-Palle Skrevet 7. februar 2021 #35376 Skrevet 7. februar 2021 NewStart87 skrev (10 minutter siden): Nå skal de se på valp. Ok?
NewStart87 Skrevet 7. februar 2021 #35377 Skrevet 7. februar 2021 Halle-Palle skrev (1 minutt siden): Ok? Bare oppdaterer om hva som skjer i heimen for de som ikke ser på Instagram eller bloggen. 5
123Frustrert Skrevet 7. februar 2021 #35378 Skrevet 7. februar 2021 Frøken Scott skrev (1 time siden): Dette er noe av det mest fordømmende og nedlatende jeg har lest i denne tråden, faktisk. Hva slags menneskesyn har dere, egentlig? Hvordan er det dere omtaler andre mennesker?? Dette er ikke greit! Jeg kan knapt tenke meg noe mer virkelighetsfjernt, forkastelig og absurd enn CBE-bobla. Eksponering av barn, juks og jug, og et kroppsfokus av kleineste sort. De er også svært høye på seg selv....mulig det er smittsomt 😏 Men det er jo helt riktig. Tar til meg at det er nedlatende mot de som har cbe sitt forbildet, men jeg kan ikke skjønne at personer som har muligheten til å få respons fra resten av samfunnet ser på cbe som en inspirasjon. Jeg mener at går man rundt med den ekstremt arrogante holdningen cbe har bør man få korreks fra folk i sin omgangskrets. Jeg mener ikke noe galt med personer som har henne som inspirasjon, bare at jeg håper de kan komme seg ut og se hvordan samfunnet faktisk er. 10
Klementine Skrevet 7. februar 2021 #35379 Skrevet 7. februar 2021 Ja, da vet vi hva som skal skape content fremover. En hund. Fornuftig 14
Gjest Twistdott Skrevet 7. februar 2021 #35380 Skrevet 7. februar 2021 At de vil ha hund er forståelig. Å miste kjæledyret sitt er tøft, og de mistet to.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå