lenebu Skrevet 5. februar 2021 #35321 Skrevet 5. februar 2021 5 minutter siden, Skrottefar said: Jeg vil nok si at jeg syns alt annet enn synd på dem, man høster som man sår, og uteblir inntektene så finnes det rettferdighet i verden og ut på jobbjakt de må 😁 Synes å huske at hun en gang for lenge siden sa at både hun og mannen skulle "pensjonere" seg før de ble 30 og/eller ta over svigerfars vaskemaskinsfirma. Regner med det ikke ble noe av, gitt at hun er 34 nå og lever av eksponering av barn og lettkleddbilder. 48
Skrottefar Skrevet 5. februar 2021 #35322 Skrevet 5. februar 2021 Klementine skrev (2 minutter siden): jobbe som hva da? Om de får seg jobb, vil de evne å holde på jobben? Det gjør det ekstra spennende, kanskje de må gå på sånn arbeidstrening i bedrift i regi av NAV for å kartlegge hvilke jobber de kan være aktuelle for, men det er vel under deres verdighet kan jeg tenke meg 14
NewStart87 Skrevet 5. februar 2021 #35323 Skrevet 5. februar 2021 Angående jobb. De kommer til å seg en real aha opplevelse hvis de begynner å jobbe i en «vanlig» jobb, hvor mye de må slite for pengene og allikevel hvor mye mindre lønning de vil få. Da kommer de til å se hvilken boble de har levd i! 19
hufsaaaaa Skrevet 5. februar 2021 #35324 Skrevet 5. februar 2021 lenebu skrev (1 time siden): Synes å huske at hun en gang for lenge siden sa at både hun og mannen skulle "pensjonere" seg før de ble 30 og/eller ta over svigerfars vaskemaskinsfirma. Regner med det ikke ble noe av, gitt at hun er 34 nå og lever av eksponering av barn og lettkleddbilder. Stemmer, den kommentaren var episk! De skulle ikke trenge å jobbe noe særlig etter 2018, så «ingen problemer der i gården», nei. 20
Marioposa Skrevet 5. februar 2021 #35325 Skrevet 5. februar 2021 (endret) hufsaaaaa skrev (20 minutter siden): Stemmer, den kommentaren var episk! De skulle ikke trenge å jobbe noe særlig etter 2018, så «ingen problemer der i gården», nei. Disse svarene fra CBE.. 😆 Endret 5. februar 2021 av Marioposa 23
Keaton Skrevet 5. februar 2021 #35326 Skrevet 5. februar 2021 (endret) Da ser jeg frem til at LKE straks skal bli daglig leder i svigerfars bedrift, det tror jeg faktisk han kunne hatt godt av. 👍 Endret 5. februar 2021 av Kollontaj Of 27
Skrottefar Skrevet 5. februar 2021 #35327 Skrevet 5. februar 2021 Kollontaj skrev (18 minutter siden): Da ser jeg frem til at LKE straks skal bli daglig leder i svigerfars bedrift, det tror jeg faktisk han kunne hatt godt av. 👍 Om han bruker Science based aproach i den jobben så blir det nok gøyalt for'n 🤣 31
Populært innlegg lillehammeren Skrevet 5. februar 2021 Populært innlegg #35328 Skrevet 5. februar 2021 Lenge siden jeg har blitt så forbanna provosert av noe som jeg ble av storyen til LK om stengte barnehager og mangel på styring. Det smalt jo fra rette kjeften, de som har gitt total F i smittevern fra dag en. Helsiken for en jævla usmakelig type. 🤢 67
Gjest Lin11 Skrevet 5. februar 2021 #35329 Skrevet 5. februar 2021 lillehammeren skrev (14 minutter siden): Lenge siden jeg har blitt så forbanna provosert av noe som jeg ble av storyen til LK om stengte barnehager og mangel på styring. Det smalt jo fra rette kjeften, de som har gitt total F i smittevern fra dag en. Helsiken for en jævla usmakelig type. 🤢 Var det på coach Eriksen sin IG?
loffen Skrevet 6. februar 2021 #35330 Skrevet 6. februar 2021 EndaEnGang skrev (7 timer siden): Hun forstår tydeligvis ikke at styrketrening handler om teknikk, og ikke bare om å "dytte noe fra seg". Egentlig er det utrolig komisk, hun sender jo bare målgruppen sin til andre kanaler. 8
MorUgle Skrevet 6. februar 2021 #35331 Skrevet 6. februar 2021 lillehammeren skrev (2 timer siden): Lenge siden jeg har blitt så forbanna provosert av noe som jeg ble av storyen til LK om stengte barnehager og mangel på styring. Det smalt jo fra rette kjeften, de som har gitt total F i smittevern fra dag en. Helsiken for en jævla usmakelig type. 🤢 Rapporter til særp kommune. 16
lenebu Skrevet 6. februar 2021 #35332 Skrevet 6. februar 2021 10 hours ago, hufsaaaaa said: Stemmer, den kommentaren var episk! De skulle ikke trenge å jobbe noe særlig etter 2018, så «ingen problemer der i gården», nei. Takk for at du fant den frem! Det var den jeg refererte til, ja. 18
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 6. februar 2021 Populært innlegg #35333 Skrevet 6. februar 2021 (endret) Ut fra den episke spåkulekommentaren fra carolinebergeriksenno kan vi konkludere med at spådommen ikke har gått helt veien. I likhet med Hvermansen har de bare flyttet til hjembyen hennes og byttet bolig til et hus som på magisk vis bare blir større og større i kvadratmeter (ref. en annen nylig kommentar), og med bruksrett til del av Borregaard sin park opp mot boligen mot vedlikehold. I motsetning til Hvermansen har carolinebergeriksenno/Treasures as også på samme tid utarbeidet helt nye praksiser hva gjelder uredelighet, photoshoppet en slank (og også gravid) kropp tynnere, fått hele helsepersonell-standen i mot seg for å nevne noe, og ufrivillig gitt publikum festlig underholdning i lange tider fremover, og mottatt Vixens eneste trøstepris for å være til alles inspirasj...unnskyld, rett skal være rett, "guilty pleasure". Hvor er carolinebergeriksen.no/Treasures as/Netfit.no idag, og hva har de oppnådd? Hvis de hadde fasiten på suksess lurer jeg på hvorfor virksomheten forbigåes så det suser av andre influencere og internettpersonligheter mens de bruker barna sine som brekkmiddel for likes og engasjement. Endret 6. februar 2021 av Revenge o'Cavatina byttet ut et ord 59
Anonym90059005 Skrevet 6. februar 2021 #35334 Skrevet 6. februar 2021 Er det noe galt med det norske ordet pulverkaffe? Litt mer fancy å drikke "instant coffee"? Jaja, "endelig noe annet enn instant coffee i hvert fall", viktig update. 24
Inocybe Skrevet 6. februar 2021 #35335 Skrevet 6. februar 2021 lillehammeren skrev (10 timer siden): Lenge siden jeg har blitt så forbanna provosert av noe som jeg ble av storyen til LK om stengte barnehager og mangel på styring. Det smalt jo fra rette kjeften, de som har gitt total F i smittevern fra dag en. Helsiken for en jævla usmakelig type. 🤢 Hva sa han? Fikk det ikke med meg. Bare sett at han og kona siden pandemistart har gitt F i smittevern så litt spesielt om han kjefter på andre for dårlig pandemi-håndtering. 22
MaleficentAurora Skrevet 6. februar 2021 #35336 Skrevet 6. februar 2021 LKE har begynnt med kaffekopp greie også😅 Jeg som hadde håpet på at han ikke skulle bli lik sin kone på det manglende innhold på SoMe...... 22
Klementine Skrevet 6. februar 2021 #35337 Skrevet 6. februar 2021 MaleficentAurora skrev (7 minutter siden): LKE har begynnt med kaffekopp greie også😅 Jeg som hadde håpet på at han ikke skulle bli lik sin kone på det manglende innhold på SoMe...... Nå har de jo brukt noen dager på å få ordentlig kaffe i hus, så klart denne bragden må vises frem! 29
MaleficentAurora Skrevet 6. februar 2021 #35338 Skrevet 6. februar 2021 Klementine skrev (3 minutter siden): Nå har de jo brukt noen dager på å få ordentlig kaffe i hus, så klart denne bragden må vises frem! Ordentlig kaffe? Har de ikke drikket fancy og kvernet kaffe hele tiden? CBE har jo roset den andre kaffen oppi skyene i så si alle insta storiene sine.. 4
Klementine Skrevet 6. februar 2021 #35339 Skrevet 6. februar 2021 Ikke vet jeg tydeligvis. Synes de har gnålt om denne instant kaffen i dagevis. 9
MaleficentAurora Skrevet 6. februar 2021 #35340 Skrevet 6. februar 2021 (endret) Klementine skrev (4 timer siden): Ikke vet jeg tydeligvis. Synes de har gnålt om denne instant kaffen i dagevis. De har det ja.. Har bare fått meg med den kaffekoppen og ikke at fruen har skrevet noe om den derrane instant kaffen😅 Endret 6. februar 2021 av MaleficentAurora Ordfeil 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå