Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Skrottefar said:

Jeg vil nok si at jeg syns alt annet enn synd på dem, man høster som man sår, og uteblir inntektene så finnes det rettferdighet i verden og ut på jobbjakt de må 😁

Synes å huske at hun en gang for lenge siden sa at både hun og mannen skulle "pensjonere" seg før de ble 30 og/eller ta over svigerfars vaskemaskinsfirma. Regner med det ikke ble noe av, gitt at hun er 34 nå og lever av eksponering av barn og lettkleddbilder.

• Liker 48
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klementine skrev (2 minutter siden):

jobbe som hva da? Om de får seg jobb, vil de evne å holde på jobben?

Det gjør det ekstra spennende, kanskje de må gå på sånn arbeidstrening i bedrift i regi av NAV for å kartlegge hvilke jobber de kan være aktuelle for, men det er vel under deres verdighet kan jeg tenke meg 

• Liker 14
Skrevet

Angående jobb. De kommer til å seg en real aha opplevelse hvis de begynner å jobbe i en «vanlig» jobb, hvor mye de må slite for pengene og allikevel hvor mye mindre lønning de vil få. Da kommer de til å se hvilken boble de har levd i! 

• Liker 19
Skrevet
lenebu skrev (1 time siden):

Synes å huske at hun en gang for lenge siden sa at både hun og mannen skulle "pensjonere" seg før de ble 30 og/eller ta over svigerfars vaskemaskinsfirma. Regner med det ikke ble noe av, gitt at hun er 34 nå og lever av eksponering av barn og lettkleddbilder.

Stemmer, den kommentaren var episk!

De skulle ikke trenge å jobbe noe særlig etter 2018, så «ingen problemer der i gården», nei.

• Liker 20
Skrevet (endret)
hufsaaaaa skrev (20 minutter siden):

De skulle ikke trenge å jobbe noe særlig etter 2018, så «ingen problemer der i gården», nei.

Disse svarene fra CBE.. 😆

Endret av Marioposa
  • Liker 23
Skrevet (endret)

Da ser jeg frem til at LKE straks skal bli daglig leder i svigerfars bedrift, det tror jeg faktisk han kunne hatt godt av. 👍

Endret av Kollontaj
Of
  • Liker 27
Skrevet
Kollontaj skrev (18 minutter siden):

Da ser jeg frem til at LKE straks skal bli daglig leder i svigerfars bedrift, det tror jeg faktisk han kunne hatt godt av. 👍

Om han bruker Science based aproach i den jobben så blir det nok gøyalt for'n 🤣

• Liker 31
Skrevet
lillehammeren skrev (14 minutter siden):

Lenge siden jeg har blitt så forbanna provosert av noe som jeg ble av storyen til LK om stengte barnehager og mangel på styring. Det smalt jo fra rette kjeften, de som har gitt total F i smittevern fra dag en. Helsiken for en jævla usmakelig type. 🤢 

Var det på coach Eriksen sin IG? 

Skrevet
EndaEnGang skrev (7 timer siden):

Hun forstår tydeligvis ikke at styrketrening handler om teknikk, og ikke bare om å "dytte noe fra seg". Egentlig er det utrolig komisk, hun sender jo bare målgruppen sin til andre kanaler.

:jepp: 

• Liker 8
Skrevet
lillehammeren skrev (2 timer siden):

Lenge siden jeg har blitt så forbanna provosert av noe som jeg ble av storyen til LK om stengte barnehager og mangel på styring. Det smalt jo fra rette kjeften, de som har gitt total F i smittevern fra dag en. Helsiken for en jævla usmakelig type. 🤢 

Rapporter til særp kommune.

• Liker 16
Skrevet
10 hours ago, hufsaaaaa said:

Takk for at du fant den frem! Det var den jeg refererte til, ja.

• Liker 18
Skrevet

Er det noe galt med det norske ordet pulverkaffe? Litt mer fancy å drikke "instant coffee"? 

Jaja, "endelig noe annet enn instant coffee i hvert fall", viktig update.

• Liker 24
Skrevet
lillehammeren skrev (10 timer siden):

Hva sa han? Fikk det ikke med meg.
Bare sett at han og kona siden pandemistart har gitt F i smittevern så litt spesielt om han kjefter på andre for dårlig pandemi-håndtering. 

• Liker 22
Skrevet

LKE har begynnt med kaffekopp greie også😅

Jeg som hadde håpet på at han ikke skulle bli lik sin kone på det manglende innhold på SoMe......

• Liker 22
Skrevet
MaleficentAurora skrev (7 minutter siden):

LKE har begynnt med kaffekopp greie også😅

Jeg som hadde håpet på at han ikke skulle bli lik sin kone på det manglende innhold på SoMe......

Nå har de jo brukt noen dager på å få ordentlig kaffe i hus, så klart denne bragden må vises frem! 

• Liker 29
Skrevet
Klementine skrev (3 minutter siden):

Nå har de jo brukt noen dager på å få ordentlig kaffe i hus, så klart denne bragden må vises frem! 

Ordentlig kaffe?

Har de ikke drikket fancy og kvernet kaffe hele tiden?

CBE har jo roset den andre kaffen oppi skyene i så si alle insta storiene sine..

• Liker 4
Skrevet

Ikke vet jeg tydeligvis. Synes de har gnålt om denne instant kaffen i dagevis. :P 

• Liker 9
Skrevet (endret)
Klementine skrev (4 timer siden):

Ikke vet jeg tydeligvis. Synes de har gnålt om denne instant kaffen i dagevis. :P 

De har det ja.. Har bare fått meg med den kaffekoppen og ikke at fruen har skrevet noe om den derrane instant kaffen😅

Endret av MaleficentAurora
Ordfeil
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...