Inocybe Skrevet 4. februar 2021 #35281 Skrevet 4. februar 2021 Salmonella skrev (1 minutt siden): Det er vel akkurat derfor det fenger? Fritt for elendighet og uenigheter, bare tilsynelatende fryd og gammen. Noen ønsker vel det i en ellers trist og grå hverdag. Og det kan jeg egentlig forstå. Gjerne vis bare fryd og regnbuer for min del. Så lenge det ikke blandes med barneeksponering, umerket reklame, kroppspress, løgn og uetisk bedriftskultur. 23
Salmonella Skrevet 4. februar 2021 #35282 Skrevet 4. februar 2021 Inocybe skrev (3 minutter siden): Gjerne vis bare fryd og regnbuer for min del. Så lenge det ikke blandes med barneeksponering, umerket reklame, kroppspress, løgn og uetisk bedriftskultur. Jeg tror ikke så mange bryr seg om det. Dessverre. 2
Måne Rampelyset Skrevet 4. februar 2021 #35283 Skrevet 4. februar 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Måne, admin.
Mrs Bella Skrevet 4. februar 2021 #35284 Skrevet 4. februar 2021 (endret) Inocybe skrev (3 timer siden): Det der er jo helt vilt. For en råtten bransje! I know. Sett fra et markedsføringsperspektiv, så er det interessant. Endret 4. februar 2021 av Mrs Bella 6
Snurrepurre Skrevet 5. februar 2021 #35285 Skrevet 5. februar 2021 lurer på om hun bruker mye håndholdte manualer når hun trener? Må jo være forferdelig vondt å kjøre neglene inn i håndflaten. 22
Gjest Lin11 Skrevet 5. februar 2021 #35286 Skrevet 5. februar 2021 Snurrepurre skrev (47 minutter siden): lurer på om hun bruker mye håndholdte manualer når hun trener? Må jo være forferdelig vondt å kjøre neglene inn i håndflaten. Var det noen som sa autentisk?
blåbærpai Skrevet 5. februar 2021 #35287 Skrevet 5. februar 2021 Snurrepurre skrev (1 time siden): lurer på om hun bruker mye håndholdte manualer når hun trener? Må jo være forferdelig vondt å kjøre neglene inn i håndflaten. Altså.. 5 kg i skulderpress? Og 7,5 kg på ènarms roing med hantel? Kan ikke fatte og begripe at noen blir inspirert av det de to koker opp nedi kjellern. 40
loffen Skrevet 5. februar 2021 #35288 Skrevet 5. februar 2021 (endret) Haha, det blogginnlegget fra kjeller'n. Hun bare poserer med veldig lette vekter og helt dødt uttrykk i ansiktet. Det ser ut som om det skal være ironi! På bilde nr. fem har de forresten glemt å glatte ut hele ansiktet og pusse bort uren hud som på de andre bildene. Endret 5. februar 2021 av loffen manglet en bokstav 34
Monimoni Skrevet 5. februar 2021 #35289 Skrevet 5. februar 2021 loffen skrev (22 minutter siden): Haha, det blogginnlegget fra kjeller'n. Hun bare poserer med veldig lette vekter og helt dødt uttrykk i ansiktet. Det ser ut som om det skal være ironi! På bilde nr. fem har de forresten glemt å glatte ut hele ansiktet og pusse bort uren hud som på de andre bildene. Helt enig. Det ser bare helt patetisk ut, denne poseringa. Ansiktsuttrykket topper det hele med å se ut som en livløs dokke. Hvem i alle dager blir inspirert av dette mølet, aner jeg ikke. Jeg tror ikke et sekund på at hun gjorde push ups heller. Alt de viser fram er bare helt fake. 31
Klementine Skrevet 5. februar 2021 #35290 Skrevet 5. februar 2021 Det er krevende å produsere godt innhold i eget hjem, når bhg en kjøper tjenester av har dårlig styring! Pandemien ass. Blottlegger jo fullstendig hvor tom arbeidsdagen er. 18
Populært innlegg Tistelblad Skrevet 5. februar 2021 Populært innlegg #35291 Skrevet 5. februar 2021 LKE klager over stengte barnehager og skriver at de er "5 smittede nå". Mener han i barnehagen? Kanskje ikke så smart av cbe å rusle rundt på kjøpesenter sammen med minste barnet da, som hun dokumenterte på story i går. Som skrevet her i tråden førti ganger før, så tas ikke smittevern så alvorlig der i gården. Og nå ikke engang når de beginner seg i en ring1- kommune. 70
¤flicka¤ Skrevet 5. februar 2021 #35292 Skrevet 5. februar 2021 loffen skrev (34 minutter siden): Haha, det blogginnlegget fra kjeller'n. Hun bare poserer med veldig lette vekter og helt dødt uttrykk i ansiktet. Det ser ut som om det skal være ironi! Når jeg ser de bildene der får jeg assosiasjoner til Ex Machina. Hun ser jo ut som en robot. 14
Halle-Palle Skrevet 5. februar 2021 #35293 Skrevet 5. februar 2021 Tistelblad skrev (5 minutter siden): LKE klager over stengte barnehager og skriver at de er "5 smittede nå". Mener han i barnehagen? Kanskje ikke så smart av cbe å rusle rundt på kjøpesenter sammen med minste barnet da, som hun dokumenterte på story i går. Som skrevet her i tråden førti ganger før, så tas ikke smittevern så alvorlig der i gården. Og nå ikke engang når de beginner seg i en ring1- kommune. Han skriver «5 smittede om dagen». Er det fem stk som blir smitta pr dag? Fem smitta total? I barnehagen? Eller i byen? 15
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 5. februar 2021 Populært innlegg #35294 Skrevet 5. februar 2021 Barnehagen som ene datteren går i, er vel det neste som skal henges ut i some av The Eriksen. Ikke rart at han blir irritert, det er liksom ikke bare bare å ha barna hjemme i en sinnsykt travel hverdag med masse jobb. 62
Gjest Snøsøta Skrevet 5. februar 2021 #35295 Skrevet 5. februar 2021 Perfekt treningsinnlegg når ingen skjønner hva du snakker om, det ikke ser ut som du trener, og du får kommentarer om hvor fin du er på håret. Ønsker dere alle en knedominant helg som ikke rufser til frisyren! 😅
Rev. Revenge Skrevet 5. februar 2021 #35296 Skrevet 5. februar 2021 (endret) For meg som har trent styrke noen år: Knegg🐴 Posering kun for å vise frem tøyet fra samarbeidspartner og lage innhold. Når var det appen/portalen/betaltjenesten skulle lanseres?😴 Endret 5. februar 2021 av Revenge o'Cavatina 33
Emma Marie Skrevet 5. februar 2021 #35297 Skrevet 5. februar 2021 Hun svarer så frekt. «Jeg tenkte at de fleste forstår....» 🤦🏽♀️ 39
Snurrepurre Skrevet 5. februar 2021 #35298 Skrevet 5. februar 2021 Emma Marie skrev (13 minutter siden): Hun svarer så frekt. «Jeg tenkte at de fleste forstår....» 🤦🏽♀️ 🙈 det er en meeeeget høy hest hun der sitter på... 45
Swan1998 Skrevet 5. februar 2021 #35299 Skrevet 5. februar 2021 Emma Marie skrev (16 minutter siden): Hun svarer så frekt. «Jeg tenkte at de fleste forstår....» 🤦🏽♀️ Det er viktigere å ta seg bra ut og skape illusjon av en stor bakdel enn å ha fokus på å formidle treningsglade. Og nei, jeg lager meg ikke en fullkroppsøkt, jeg utfører en. For et TALENTLØST opplegg. 49
Gjest CecilieX Skrevet 5. februar 2021 #35300 Skrevet 5. februar 2021 https://www.carolinebergeriksen.no/2021/02/04/slik-lager-du-en-fullverdig-helkroppsokt/#comments Men altså. Jeg vil tro at vedkommende som kommer med kommentar om at innlegget ikke var forståelig er midt i målgruppa. Folk som kan kan begreper og driver styrketrening vil jo ikke finne dette lavterskel greiene med en fullstriglet muskelløs CBE inspirerende. Det er jo i deres interesse å vite hva potensielle kunder har behov for, men nei. Dette minner meg om matematikk-læreren min på ungdomsskolen som brukte mesteparten av tiden på å vise hvor flink han var til å ta kvadratroten av tall i hodet. Elevene derimot turde ikke å stille spørsmål fordi de var redde for å drite seg ut. Ble ikke noen spesielt gode læringsøkter ut av det. Når skal de forstå at det ikke handler om å vise hva de selv kan, men å ha fokus på hva følgeren har behov for?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå