Rev. Revenge Skrevet 6. februar 2021 #35341 Skrevet 6. februar 2021 Pulverkaffe? Er ikke fru Eriksen en dreven internett-shopper som kunne fått kaffe levert på døren via f.eks. tidligere samarbeidspartner Morgenlevering eller Adams matkasse, evt. familie? Forutsetter at det ikke var noe i veien med kaffemaskinen, at dagligvareshopping på matbutikken var utelukket grunnet isolasjon, og at det ikke er betalt reklameplass for verken kaffe eller pulverkaffe. 34
Ellevira Skrevet 6. februar 2021 #35342 Skrevet 6. februar 2021 Så måtte det et barnebilde igjen for å få opp "likesene" på Instagram. Hun ruler ikke akkurat der om dagen. Hjelper ikke med lettkledd bilder heller alltid. (heldigvis). 25
NewStart87 Skrevet 6. februar 2021 #35343 Skrevet 6. februar 2021 Ellevira skrev (39 minutter siden): Så måtte det et barnebilde igjen for å få opp "likesene" på Instagram. Hun ruler ikke akkurat der om dagen. Hjelper ikke med lettkledd bilder heller alltid. (heldigvis). Privatliv og skåning av barn, har de hørt om det i huset tro? Nei, nå glemte jeg meg, det er jo pengene som rår. Tenk å tjene penger på barna sine. 20
123Frustrert Skrevet 6. februar 2021 #35344 Skrevet 6. februar 2021 Det er ikke mange av de stakkars barna som vokser opp med influencere til foreldre som opplever privatliv. Bare de mest oppegående og reflekterte, egentlig. Ser man på pten som de samarbeider med har han og kona private profiler, mens kontoen de har laget i barnet sitt navn er åpen. 🤷🏻♀️ De lever altså i en verden hvor det er helt greit å leve av og på barna sine. Merkelig oppførsel, egentlig. 31
Jobbermedbarn Skrevet 6. februar 2021 #35345 Skrevet 6. februar 2021 123Frustrert skrev (2 minutter siden): Det er ikke mange av de stakkars barna som vokser opp med influencere til foreldre som opplever privatliv. Bare de mest oppegående og reflekterte, egentlig. Ser man på pten som de samarbeider med har han og kona private profiler, mens kontoen de har laget i barnet sitt navn er åpen. 🤷🏻♀️ De lever altså i en verden hvor det er helt greit å leve av og på barna sine. Merkelig oppførsel, egentlig. Hvis dette er riktig (og det tviler jeg ikke på, altså) så er det bare så ille. Hva slags foreldre er det som så totalt gir f i barna sine rettigheter, men beskytter sine egne? Jeg spyr!!! Har ikke ord som beskriver hva jeg synes om slike foreldre... 30
NewStart87 Skrevet 6. februar 2021 #35346 Skrevet 6. februar 2021 Hvorfor er det laget en Instagram konto av den ene datteren? Heldigvis er den lukket og har ingen innlegg ( iallfall ikke enda ), men hva i all verden skal et barn med Instagram? 14
Keaton Skrevet 6. februar 2021 #35347 Skrevet 6. februar 2021 NewStart87 skrev (4 minutter siden): Hvorfor er det laget en Instagram konto av den ene datteren? Heldigvis er den lukket og har ingen innlegg ( iallfall ikke enda ), men hva i all verden skal et barn med Instagram? Antakelig har foreldrene tenkt at de registrerer en konto i den mindreåriges navn før noen andre gjør det. Mulig de så for seg noe mer publikumsinteresse ala den som er for Suri Holmes. https://instagram.com/suricruise.daily?igshid=mfw61mmx154b 15
123Frustrert Skrevet 6. februar 2021 #35348 Skrevet 6. februar 2021 (endret) Kollontaj skrev (1 time siden): Antakelig har foreldrene tenkt at de registrerer en konto i den mindreåriges navn før noen andre gjør det. Mulig de så for seg noe mer publikumsinteresse ala den som er for Suri Holmes. https://instagram.com/suricruise.daily?igshid=mfw61mmx154b Tja. Det publiserer jo bilder av barnet, så tror ikke det. Endret 6. februar 2021 av 123Frustrert 4
*Ariel* Skrevet 6. februar 2021 #35349 Skrevet 6. februar 2021 lillehammeren skrev (23 timer siden): Lenge siden jeg har blitt så forbanna provosert av noe som jeg ble av storyen til LK om stengte barnehager og mangel på styring. Det smalt jo fra rette kjeften, de som har gitt total F i smittevern fra dag en. Helsiken for en jævla usmakelig type. 🤢 F**n i smittevern? De som knapt har truffet et eneste menneske siden mars, som det står i fredagens kommentarfelt 🙈 11
lillehammeren Skrevet 6. februar 2021 #35350 Skrevet 6. februar 2021 *Ariel* skrev (17 minutter siden): F**n i smittevern? De som knapt har truffet et eneste menneske siden mars, som det står i fredagens kommentarfelt 🙈 Det er i så fall det dummeste jeg har hørt på lenge. 36
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 6. februar 2021 Populært innlegg #35351 Skrevet 6. februar 2021 Jah, hva skal man si...?🙄 50
Keaton Skrevet 6. februar 2021 #35352 Skrevet 6. februar 2021 Christiane_W skrev (28 minutter siden): Jah, hva skal man si...?🙄 Pussig hva man kan glemme. 49
Rev. Revenge Skrevet 6. februar 2021 #35353 Skrevet 6. februar 2021 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Pussig hva man kan glemme. Jah, var det ingen nærkontakter? 34
Gjest Lin11 Skrevet 6. februar 2021 #35354 Skrevet 6. februar 2021 (endret) Christiane_W skrev (14 timer siden): Jah, hva skal man si...?🙄 At denne bedriften har en selektiv hukommelse? At alle møtene i Oslo, turer i fjor sommer, frisørtimer, negletimer, prosjekt omvendt julenissse, jenteturer, hytteturer, lunsjer ute, møte i Oslo med diverse samarbeidspartnere, joggetur i Frognerparken, coach Eriksen sine bidrag i diverse løpekonkurranser, og barnebursdager har skjedd i et parallelt univers siden Mars i fjor? Endret 7. februar 2021 av Lin11
Populært innlegg Surikatt Skrevet 6. februar 2021 Populært innlegg #35355 Skrevet 6. februar 2021 Ellevira skrev (8 timer siden): ESå måtte det et barnebilde igjen for å få opp "likesene" på Instagram. Hun ruler ikke akkurat der om dagen. Hjelper ikke med lettkledd bilder heller alltid. (heldigvis). Ja, og nå for tiden er det yngste som må til pers. Stylet til photoshoot som en liten mini-me. Det er kvalmt å se hvordan hun overkjører barnas rett til privatliv. At det går an å gjøre noe slikt mot et barn hun i samme slengen påstår hun elsker. Merkelig form for kjærlighet å spre bilder av barn på nettet. Fatter hun ikke hvor disse bildene havner og er hun blitt fullstendig blind for antallet hun har spredt bare de siste få ukene?? 55
Christiane_W Skrevet 6. februar 2021 #35356 Skrevet 6. februar 2021 Lin11 skrev (6 minutter siden): At denne bedriften har en selektiv hukommelse? At alle møtene i Oslo, turer i fjor sommer, frisørtimer, negletimer, prosjekt omvendt julenissse, jenteturer, hytteturer, lunsjer ute, møte i Oslo med diverse samarbeidspartnere, joggetur i Frognerparken, coach Eriksen sine bidrag i diverse løpekonkurranser har skjedd i et parallelt univers? Ja, enten er hukommelsen selektiv eller så er den bekymringsverdig dårlig. 37
Populært innlegg Isild Skrevet 7. februar 2021 Populært innlegg #35357 Skrevet 7. februar 2021 (endret) Hvis kommentarfeltet under treningsinnlegget (helkroppsøkt) er betegnende for hvor mye de slår an som treningsinspo/coach, så er det jo mildt sagt en vei å gå før de blir en hit vil jeg si. Som nevnt i innlegg litt lenger opp i tråden: "Så fin du er på håret" var jo en relevant kommentar. Det samme er spørsmål om rabattkoder. Måten hun svarer på når noen kommenterer at de ikke forstår hvordan øvelser skal gjøres, sender jo potensielle kunder videre til andre. Hun svarer jo mer eller mindre halvt irritert "Google it". Endret 7. februar 2021 av Isild 51
Keaton Skrevet 7. februar 2021 #35358 Skrevet 7. februar 2021 Isild skrev (46 minutter siden): Hvis kommentarfeltet under treningsinnlegget (helkroppsøkt) er betegnende for hvor mye de slår an som treningsinspo/coach, så er det jo mildt sagt en vei å gå før de blir en hit vil jeg si. Som nevnt i innlegg litt lenger opp i tråden: "Så fin du er på håret" var jo en relevant kommentar. Det samme er spørsmål om rabattkoder. Måten hun svarer på når noen kommenterer at de ikke forstår hvordan øvelser skal gjøres, sender jo potensielle kunder videre til andre. Hun svarer jo mer eller mindre halvt irritert "Google it". CBE fremstår irritert på at folk responderer på innholdet i teksten, hun hadde kanskje forventet mer respons på bildene. Bortsett fra rene oppskrifter, er det jo en bildebasert blogg der teksten som oftest fungerer som fyllmasse mellom bildene. 36
FruRosa Skrevet 7. februar 2021 #35359 Skrevet 7. februar 2021 (endret) Kollontaj skrev (29 minutter siden): CBE fremstår irritert på at folk responderer på innholdet i teksten, hun hadde kanskje forventet mer respons på bildene. Bortsett fra rene oppskrifter, er det jo en bildebasert blogg der teksten som oftest fungerer som fyllmasse mellom bildene. Med hennes store arbeidskapasitet, ref eget utsagn, burde hun jo klare å svare utfyllende på spørsmålene om trening! Endret 7. februar 2021 av FruRosa 29
Hilde444 Skrevet 7. februar 2021 #35360 Skrevet 7. februar 2021 Hver dag det samme: Bilde av kaffekopp, svett kropp, påklistret smil, bilde av iPad og så videre. Herremin jeg er glad jeg ikke har en slik hverdag🙈 31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå