Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pulverkaffe? Er ikke fru Eriksen en dreven internett-shopper som kunne fått kaffe levert på døren via f.eks. tidligere samarbeidspartner Morgenlevering eller Adams matkasse, evt. familie? 

Forutsetter at det ikke var noe i veien med kaffemaskinen, at dagligvareshopping på matbutikken var utelukket grunnet isolasjon, og at det ikke er betalt reklameplass for verken kaffe eller pulverkaffe.

• Liker 34
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så måtte det et barnebilde igjen for å få opp "likesene" på Instagram. Hun  ruler ikke akkurat der om dagen. Hjelper ikke med lettkledd bilder heller alltid. (heldigvis). 

• Liker 25
Skrevet
Ellevira skrev (39 minutter siden):

Så måtte det et barnebilde igjen for å få opp "likesene" på Instagram. Hun  ruler ikke akkurat der om dagen. Hjelper ikke med lettkledd bilder heller alltid. (heldigvis). 

Privatliv og skåning av barn, har de hørt om det i huset tro? Nei, nå glemte jeg meg, det er jo pengene som rår.

Tenk å tjene penger på barna sine.

• Liker 20
Skrevet

Det er ikke mange av de stakkars barna som vokser opp med influencere til foreldre som opplever privatliv. Bare de mest oppegående og reflekterte, egentlig. Ser man på pten som de samarbeider med har han og kona private profiler, mens kontoen de har laget i barnet sitt navn er åpen. 🤷🏻‍♀️ De lever altså i en verden hvor det er helt greit å leve av og på barna sine. Merkelig oppførsel, egentlig. 

• Liker 31
Skrevet
123Frustrert skrev (2 minutter siden):

Det er ikke mange av de stakkars barna som vokser opp med influencere til foreldre som opplever privatliv. Bare de mest oppegående og reflekterte, egentlig. Ser man på pten som de samarbeider med har han og kona private profiler, mens kontoen de har laget i barnet sitt navn er åpen. 🤷🏻‍♀️ De lever altså i en verden hvor det er helt greit å leve av og på barna sine. Merkelig oppførsel, egentlig. 

Hvis dette er riktig (og det tviler jeg ikke på, altså) så er det bare så ille. Hva slags foreldre er det som så totalt gir f i barna sine rettigheter, men beskytter sine egne? Jeg spyr!!! Har ikke ord som beskriver hva jeg synes om slike foreldre...

• Liker 30
Skrevet

Hvorfor er det laget en Instagram konto av den ene datteren? Heldigvis er den lukket og har ingen innlegg ( iallfall ikke enda ), men hva i all verden skal et barn med Instagram?

• Liker 14
Skrevet
NewStart87 skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er det laget en Instagram konto av den ene datteren? Heldigvis er den lukket og har ingen innlegg ( iallfall ikke enda ), men hva i all verden skal et barn med Instagram?

Antakelig har foreldrene tenkt at de registrerer en konto i den mindreåriges navn før noen andre gjør det. Mulig de så for seg noe mer publikumsinteresse ala den som er for Suri Holmes. https://instagram.com/suricruise.daily?igshid=mfw61mmx154b

• Liker 15
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (1 time siden):

Antakelig har foreldrene tenkt at de registrerer en konto i den mindreåriges navn før noen andre gjør det. Mulig de så for seg noe mer publikumsinteresse ala den som er for Suri Holmes. https://instagram.com/suricruise.daily?igshid=mfw61mmx154b

Tja. Det publiserer jo bilder av barnet, så tror ikke det.

Endret av 123Frustrert
  • Liker 4
Skrevet
lillehammeren skrev (23 timer siden):

Lenge siden jeg har blitt så forbanna provosert av noe som jeg ble av storyen til LK om stengte barnehager og mangel på styring. Det smalt jo fra rette kjeften, de som har gitt total F i smittevern fra dag en. Helsiken for en jævla usmakelig type. 🤢 

F**n i smittevern? De som knapt har truffet et eneste menneske siden mars, som det står i fredagens kommentarfelt 🙈

• Liker 11
Skrevet
*Ariel* skrev (17 minutter siden):

F**n i smittevern? De som knapt har truffet et eneste menneske siden mars, som det står i fredagens kommentarfelt 🙈

Det er i så fall det dummeste jeg har hørt på lenge. 

• Liker 36
Skrevet
Christiane_W skrev (28 minutter siden):

Jah, hva skal man si...?🙄

202259124_Skjermbilde2021-02-06kl_23_24_00.thumb.png.aedf37d406e51cbf414bb5cee31ad9c8.png

Pussig hva man kan glemme. 

• Liker 49
Skrevet
Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Pussig hva man kan glemme. 

Jah, var det ingen nærkontakter?

• Liker 34
Skrevet (endret)
Christiane_W skrev (14 timer siden):

Jah, hva skal man si...?🙄

202259124_Skjermbilde2021-02-06kl_23_24_00.thumb.png.aedf37d406e51cbf414bb5cee31ad9c8.png

At denne bedriften har en selektiv hukommelse? At alle møtene i Oslo, turer i fjor sommer, frisørtimer, negletimer, prosjekt omvendt julenissse, jenteturer, hytteturer, lunsjer ute,  møte i Oslo med diverse samarbeidspartnere, joggetur i Frognerparken, coach Eriksen sine bidrag i diverse løpekonkurranser, og barnebursdager har skjedd i et parallelt univers siden Mars i fjor? 

Endret av Lin11
Skrevet
Lin11 skrev (6 minutter siden):

At denne bedriften har en selektiv hukommelse? At alle møtene i Oslo, turer i fjor sommer, frisørtimer, negletimer, prosjekt omvendt julenissse, jenteturer, hytteturer, lunsjer ute,  møte i Oslo med diverse samarbeidspartnere, joggetur i Frognerparken, coach Eriksen sine bidrag i diverse løpekonkurranser har skjedd i et parallelt univers? 

Ja, enten er hukommelsen selektiv eller så er den bekymringsverdig dårlig.

• Liker 37
Skrevet
Isild skrev (46 minutter siden):

Hvis kommentarfeltet under treningsinnlegget (helkroppsøkt) er betegnende for hvor mye de slår an som treningsinspo/coach, så er det jo mildt sagt en vei å gå før de blir en hit vil jeg si. 

Som nevnt i innlegg litt lenger opp i tråden: "Så fin du er på håret" var jo en relevant kommentar. Det samme er spørsmål om rabattkoder. 

Måten hun svarer på når noen kommenterer at de ikke forstår hvordan øvelser skal gjøres, sender jo potensielle kunder videre til andre. Hun svarer jo mer eller mindre halvt irritert "Google it". 

CBE fremstår irritert på at folk responderer på innholdet i teksten, hun hadde kanskje forventet mer respons på bildene. Bortsett fra rene oppskrifter, er det jo en bildebasert blogg der teksten som oftest fungerer som fyllmasse mellom bildene. 

• Liker 36
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (29 minutter siden):

CBE fremstår irritert på at folk responderer på innholdet i teksten, hun hadde kanskje forventet mer respons på bildene. Bortsett fra rene oppskrifter, er det jo en bildebasert blogg der teksten som oftest fungerer som fyllmasse mellom bildene. 

Med hennes store arbeidskapasitet, ref eget utsagn, burde hun jo klare å svare utfyllende på spørsmålene om trening!

Endret av FruRosa
  • Liker 29
Skrevet

Hver dag det samme: Bilde av kaffekopp, svett kropp, påklistret smil, bilde av iPad og så videre. Herremin jeg er glad jeg ikke har en slik hverdag🙈

• Liker 31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...