Klink Skrevet 4. februar 2021 #35261 Skrevet 4. februar 2021 Klementine skrev (14 timer siden): Ja, det er kvalmende! SÅ topper det seg med å sitte å perle med pinsett!!! Er dette her del av arbeidsdagen? for da er hun jo godt kvalifisert til å jobbe med folk med utviklingshemning. Må jo selvsagt klippe neglene, men mange der hadde likt å ha noen å perle med hele dagen. Sånn for å være litt løsningsorientert her, når annonsørene uteblir. For dette er et synkende skip gitt... Enda verre er det at det antakelig ligger en del tagninger bak, sånn for å få det perfekte snutten! sikkert brukt en time på dette her. Er jo ikke noe rart at arbeidsdagen flyr avgårde. 😮 Du har ikke spesielt tro på de som jobber med utviklingshemmede. Usmakelig innlegg. 11
Klementine Skrevet 4. februar 2021 #35262 Skrevet 4. februar 2021 Klink skrev (24 minutter siden): Du har ikke spesielt tro på de som jobber med utviklingshemmede. Usmakelig innlegg. Det vet du ingenting om. Dette er en typisk arbeidsoppgave i miljøet i en bolig. Flott med folk som har de interessene, da det både er hyggelig og lystbetont aktivitet for mange. God trening av finmotorikk er det også, så vinn-vinn. Ikke alle kan være rakettforskere, og da er det fint at det finnes muligheter i arbeidslivet for de som foretrekker gode og rolige dager fylt med kos og feks perling. Det er jo åpenbart at CBE må se på alternative yrker når du ser hva hun evner å levere i egen regi. Innlegget mitt er overhodet ikke stygt rettet mot gruppen utviklingshemmede. Tvert imot. De er herlige folk, som fortjener kun det beste! 8
Klink Skrevet 4. februar 2021 #35263 Skrevet 4. februar 2021 Klementine skrev (3 minutter siden): Det vet du ingenting om. Dette er en typisk arbeidsoppgave i miljøet i en bolig. Flott med folk som har de interessene, da det både er hyggelig og lystbetont aktivitet for mange. God trening av finmotorikk er det også, så vinn-vinn. Ikke alle kan være rakettforskere, og da er det fint at det finnes muligheter i arbeidslivet for de som foretrekker gode og rolige dager fylt med kos og feks perling. Det er jo åpenbart at CBE må se på alternative yrker når du ser hva hun evner å levere i egen regi. Innlegget mitt er overhodet ikke stygt rettet mot gruppen utviklingshemmede. Tvert imot. De er herlige folk, som fortjener kun det beste! Ikke tro på de som jobber med det heller skjønner jeg. Du provoserer bare mer med dette. 7
Klementine Skrevet 4. februar 2021 #35264 Skrevet 4. februar 2021 Klink skrev (2 minutter siden): Ikke tro på de som jobber med det heller skjønner jeg. Du provoserer bare mer med dette. Synd, for det var overhodet ikke min hensikt. Skjønner at min kommentar var skivebom. 6
Tørst Skrevet 4. februar 2021 #35265 Skrevet 4. februar 2021 Klementine skrev (22 minutter siden): Det vet du ingenting om. Dette er en typisk arbeidsoppgave i miljøet i en bolig. Flott med folk som har de interessene, da det både er hyggelig og lystbetont aktivitet for mange. God trening av finmotorikk er det også, så vinn-vinn. Ikke alle kan være rakettforskere, og da er det fint at det finnes muligheter i arbeidslivet for de som foretrekker gode og rolige dager fylt med kos og feks perling. Det er jo åpenbart at CBE må se på alternative yrker når du ser hva hun evner å levere i egen regi. Innlegget mitt er overhodet ikke stygt rettet mot gruppen utviklingshemmede. Tvert imot. De er herlige folk, som fortjener kun det beste! Høres ut som du ikke aner hva god miljøterapi innebærer. Ingen sitter og perler hele dagen, herregud. God miljøterapi handler om atferdsanalyse og tiltak, veiledning og veldig mye mer. Jeg jobber ikke med dette fast, det har heg aldri gjort, men som en bijobb ved siden av studier. Både forrige gang jeg studerte, og nå. Jeg har jobbet på bolig, i sykehjem og innen andre veiledningstjenester i kommunen, rettet mot personer med mange utfordringer, enten fysiske eller psykiske eller begge deler. Blir mildt sagt ganske støtt av at du ser på det som en nedrig jobb der man ikke trenger å være spesielt smart for å ha. Det er ikke sant i det hele tatt. Man må være over normalt oppegående for å være en god miljøterapeut, er mitt inntrykk etter mange år i bransjen. I tillegg må man inneha, eller i det minste lære seg til, god holdning overfor andre mennesker, og være veldig flink på mellommenneskelige relasjoner. Man bør heller ikke være så veldig dømmende. Ha tro på personers egne evner og ressurser, og videreutvikle disse trygt og effektivt, for å øke mestring og livskvalitet. Om det skjer ved perling hele dagen, er jeg ganske usikker på, for det har jeg aldri hørt om. 19
NewStart87 Skrevet 4. februar 2021 #35266 Skrevet 4. februar 2021 Jeg må bare si det: jeg er så lei av filter! Hvorfor må alt ha filter?! 21
NewStart87 Skrevet 4. februar 2021 #35267 Skrevet 4. februar 2021 (endret) Så jeg seriøst riktig nå? Står Caroline virkelig på tredemølla og vrikker på rumpa mot speilet i bakgrunn?! Har det skjedd noe med henne, sånn seriøst? Det er ikke normalt å være 34 år gammel og holde på sånn? Jeg ser for meg at hvis jeg hadde gjort det samme så hadde jeg rimelig fort fått flere telefoner fra familie om å fjerne det! Endret 4. februar 2021 av NewStart87 Skriveleif 47
Klementine Skrevet 4. februar 2021 #35268 Skrevet 4. februar 2021 NewStart87 skrev (3 minutter siden): Så jeg seriøst riktig nå? Står Caroline virkelig på tredemølla og vrikker på rumpa mot speilet i bakgrunn?! Har det skjedd noe med henne, sånn seriøst? Det er ikke normalt å være 34 år gammel og holde på sånn? Jeg ser for meg at hvis jeg hadde gjort det samme så hadde jeg rimelig fort fått flere telefoner fra familie om å fjerne det! Ja, det må ha skjedd noe - og det noe kan være betydelig svikt i inntekter, som gjør at en må skvise ekstra hardt på det som en tror funker: avkledd kropp og sex. Desperasjonen lyser spør du meg, men det er ikke tvil om at noe har skjedd eller foregår i kulissene der. 27
Gjest Tannbein Skrevet 4. februar 2021 #35269 Skrevet 4. februar 2021 123Frustrert skrev (3 timer siden): Han sier vel at det ikke er planlagt.. men jeg er i utgangspunktet enig i at det skal merkes med reklame. Samtidig skjønner vi her hvordan det har foregått, derfor hadde jeg nok ikke tenkt over det på samme måten som når cbe sitter og beundrer klørne sine og flagrer med de og skriver «så nydelig» eller tilsvarende, uten å merke. Det blir liksom to ekstremt ulike hendelser. Y skriver nå hvordan samarbeidet har skjedd. Men Maarud har fått det nøyaktig som de vil. Eksponering i sosiale medier hos en kjent influenser. Jeg leser av kommentarene under at noen får lyst på potetgull, så da er jo oppdraget utført - helt ut til fingerspissene. Selvfølgelig skal dette merkes som reklame.
blåbærpai Skrevet 4. februar 2021 #35270 Skrevet 4. februar 2021 (endret) Man skulle trodd at dersom reklameinntektene var dalende og man begynte å henge bakpå, så tok man et skikkelig grep; kanskje rådførte seg med noen utenfra, spekulerte ut et nytt prosjekt, staket ut en ny og uprøvd sti.. ? Men de står jo fullstendig i stampe? Det beste hun kommer på er å by mer på kropp? Enda en kaffekopp? Og "designe" trash for MM som ingen har bruk for av dårlig kvalitet? Hoppe rundt med (unnskyld meg) sjukt dårlig teknikk på Netfit? Er som en american highschool stereotype-story: CBE var den kule, populære jenta på ungdomskolen(les: bloggverdens big bang), som endte opp med å bli en dørgende kjedelig og grå, hjemmeværende mor hvis høydepunkter i løpet av en uke var handleturen på lørdager og nylakkerte negler. Søt utenpå, fullstendig tomt inni. Endret 4. februar 2021 av blåbærpai Skrivefeil 41
Gjest Era Vulgaris Skrevet 4. februar 2021 #35271 Skrevet 4. februar 2021 blåbærpai skrev (3 minutter siden): Man skulle trodd at dersom reklameinntektene var dalende og man begynte å henge bakpå, så tok man et skikkelig grep; kanskje rådførte seg med noen utenfra, spekulerte ut et nytt prosjekt, staket ut en ny og uprøvd sti.. ? Men de står jo fullstendig i stampe? Det beste hun kommer på er å by mer på kropp? Enda en kaffekopp? Og "designe" trash for MM som ingen har bruk for av dårlig kvalitet? Hoppe rundt med (unnskyld meg) sjukt dårlig teknikk på Netfit? Er som en american highschool stereotype-story: CBE var den kule, populære jenta på ungdomskolen(les: bloggverdens big bang), som endte opp med å bli en dørgende kjedelig og grå, hjemmeværende mor hvis høydepunkter i løpet av en uke var handleturen på lørdager og nylakkerte negler. Søt utenpå, fullstendig tomt inni. Jeg tror faktisk de er så i sin egen boble at de fortsetter i samme spor på ren trass. Nærmest et slags forsøk på å bevise overfor alle som kritiserer dem (her inne), om at det de holder på med er fengende og inspirerende. Vi har jo sett at de ikke evner å ta til seg kritikk, de er helt overbevist om at de alltid har rett, og at ingen andre har peiling, at de bare fortsetter med det samme, kjedelige dag ut og dag inn. For min del må de bare fortsette å sage av greina de sitter på. Det kan bli spennende å se hva de selv mener er årsaken den dagen de finner ut at de er helt akterutseilt og uinteressante.
Gjest Lin11 Skrevet 4. februar 2021 #35272 Skrevet 4. februar 2021 (endret) I en verden hvor folk kjemper reelle kamper, og hvor knapphetsgoder er blitt tydeligere. Flere er blitt marginalisert. Hvordan kan dette overfladiske og tanketomme innholdet fenge? Ser at følgertallene går nedover, selv om bedriftseierne bjuder på en rekke serier med halvnakne bilder, som hadde passet fint på onlyfans. Endret 4. februar 2021 av Lin11
decker Skrevet 4. februar 2021 #35273 Skrevet 4. februar 2021 Lin11 skrev (1 time siden): I en verden hvor folk kjemper reelle kamper, og hvor knapphetsgoder er blitt tydeligere. Flere er blitt marginalisert. Hvordan kan dette overfladiske og tanketomme innholdet fenge? Ser at følgertallene går nedover, selv om bedriftseierne bjuder på en rekke serier med halvnakne bilder, som hadde passet fint på onlyfans. Ho begynner å nærma seg definisjonen på ein Insta thot, berre at dei er som regel ti år yngre. Men som eg har sagt før, ho kan posta så mange lettkledde bilete ho vil for meg viss det er den vegen ho vil gå og vil verta kjend for, det er det sammensuriumet av mindreårige statistar, «trening», kroppsfiksering og gråsone-merking av reklame som gjer det heile ganske uappetittlig. 35
MaleficentAurora Skrevet 4. februar 2021 #35274 Skrevet 4. februar 2021 (endret) Lin11 skrev (2 timer siden): I en verden hvor folk kjemper reelle kamper, og hvor knapphetsgoder er blitt tydeligere. Flere er blitt marginalisert. Hvordan kan dette overfladiske og tanketomme innholdet fenge? Ser at følgertallene går nedover, selv om bedriftseierne bjuder på en rekke serier med halvnakne bilder, som hadde passet fint på onlyfans. decker skrev (43 minutter siden): Ho begynner å nærma seg definisjonen på ein Insta thot, berre at dei er som regel ti år yngre. Men som eg har sagt før, ho kan posta så mange lettkledde bilete ho vil for meg viss det er den vegen ho vil gå og vil verta kjend for, det er det sammensuriumet av mindreårige statistar, «trening», kroppsfiksering og gråsone-merking av reklame som gjer det heile ganske uappetittlig. Enig med dere begge to.. Færre blogg oppdateringer og repeat på det samme hver enste dag på insta storien. Skjønner jo at følgerne blir møkka lei.. Det er null variesjoner på kanalene hennes. Men det slår nok aldri feil at hun legger ut bilder av barna når tallene begynner å daler. For bilder av henne alene klare ikke å nå opp til de tilfredsstillende likes som hun får når bildene av barna blir postet. Jeg har lagt merket at det går desto lengre på at likes tallene går opp når det er bare av henne, men det kommer på løpenende bånd når barna blir lagt ut. Da er det virkelig noe galt og det er noe CBE er fullstendig blind på. Samtidig så reagerer i min stillhet på måten hun skriver og snakker på. Hun snakker ned til følgerne sine og ikke opp eller til dem. Det er som hun anser sine følgerne som at de skulle være en flokk med "barn" og ikke voksne. Tonefallet hennes er uhyggelig koslig å veldig sånn snåsete , sånn tante aktig liksom. Endret 4. februar 2021 av MaleficentAurora 21
Mrs Bella Skrevet 4. februar 2021 #35275 Skrevet 4. februar 2021 (endret) Det er mye hummer og kanari og blanding av roller på kontoene til @netfit, @coach_eriksen, @carolinebergeriksen og @mradrianpaul. @netfit poster tekst om fullkroppsøkt i går, samme post postes hos @mradrianpaul i dag. Er det han som opprinnelig har skrevet den og en annen som er postet på hans egen side? Og, @coach_eriksen sine poster på sin egen insta har tilnærmet lik layout som @netfit. Det er kanskje gjort med vilje, slik at potensille interesserte ikke ser forskjell. Eller at man skal oppleve det som samme tilbud? Innholdet i postene til @coach_eriksen er dessuten sammenfallende i tema med hva andre fysioer/PT'er poster på egne instasider. Kan jo være han har avtalt med de PT'ene, ikke vet jeg. Men han refererer uansett ikke til de i posten, men gjør posten og kunnskapen til "sin". Når det gjelder teoriene som publiseres på spørsmål/svar, så følger ikke modellen opplegget og anbefalningene fra coachen i deres eget selskap. Modellen løper jo bare i det hun poster på @carolinebergeriksen. Da hun startet med styrkeopplegget til coachen som hun fortalte om at ønsket å gjøre henne raskere i løping i januar, så ble både hun og coachen syke etter få økter... Er treningsopplegget hensiktsmessig? De regelmessige loggingene i Strava gjøres ikke lenger. Det ikke tid/distanse/fart som er det viktige, men pulsen. Den får vi ikke se. Det er pulsen (tid i sone/gjennomsnitt/maks) som er interessant. Det er avgjørende for restitusjonstid. Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Rabattkode kom etter dette ble skrevet, endring forenkling 24
Gjest Lin11 Skrevet 4. februar 2021 #35276 Skrevet 4. februar 2021 Mrs Bella skrev (5 minutter siden): Nå er det mye hummer og kanari og blanding av roller på kontoene til @netfit, @coach_eriksen, @carolinebergeriksen og @mradrianpaul. Altså, @netfit poster tekst om fullkroppsøkt i går, samme post postes hos @mradrianpaul i dag. Er det han som opprinnelig har skrevet den og en annen som er postet på hans egen side? Og, @coach_eriksen sine poster på sin egen insta har tilnærmet lik layout som @netfit. Det er kanskje gjort med vilje, slik at potensille interesserte ikke ser forskjell. Eller at man skal oppleve det som samme tilbud? Innholdet i postene til @coach_eriksen er dessuten sammenfallende i tema med hva andre fysioer/PT'er poster på egen instaside. Kan jo være han har avtalt med de PT'ene, ikke vet jeg. Men han refererer uansett ikke til de i posten, men gjør posten og kunnskapen til "sin". ...For øvrig, nå svarer coachen på norsk, nesten litt morsomt Når det gjelder teoriene som publiseres på spørsmål/svar, så er det jo merkelig at modellen ikke følger opplegget og anbefalningene fra coachen i selskapet deres. Modellen løper jo bare i det hun poster på @carolinebergeriksen. Da hun startet med styrkeopplegget til coachen som hun fortalte om at ønsket å gjøre henne raskere i løping i januar, så ble både hun og coachen syke etter få økter... Er treningsopplegget hensiktsmessig? De regelmessige loggingene i Strava gjøres ikke lenger. Forøvrig så er det vel ikke tid/distanse/fart som er det viktige, men pulsen. Den får vi ikke se. Det er pulsen (tid i sone/gjennomsnitt/maks) som er interessant. Det er avgjørende for restitusjonstiden. På spørsmål/svar på kontoene, så publiseres det hyppig bilder uten Balion-klær. En annen Balion-profil gir dessuten 25% hos merket nå. CBE sitt samarbeid med de gir ikke ut rabattkode. Ser at antall følgere ikke er optimalt. Er det derfor Balion er eneste samarbeidspartner?
Mrs Bella Skrevet 4. februar 2021 #35277 Skrevet 4. februar 2021 Lin11 skrev (39 minutter siden): Ser at antall følgere ikke er optimalt. Er det derfor Balion er eneste samarbeidspartner? Meg bekjent, så er det eneste samarbeidspartner, ja. Men det skjer sikkert mye spennende i kulissene som vi ikke ser. Nå er det jo en del (skjult) reklame for coach_eriksen, pt adrian Paul, også. I tillegg til alt treningsutstyret på treningsrommet og pulsklokkeleverandøren. Forøvrig, så har det de siste dagene vært umerket reklame på barnerommet. Den tidligere samarbeidspartneren har nektet for at de har hatt samarbeid selv om instareklame viser samarbeid og rabattkoder. Likevel nekter denne samarbeidspartneren for at det er/var samarbeid. Nå har de blokkert henvendelsene. Dokumentasjon: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/04/27/sneak-peek-barnerommet/ merket reklame og inneholder rabattkode på seng. Firmaet sier at sengen ikke er kjøpt/fått av dem, og den kunne heller ikke kjøpes på det tidspunktet CBE hadde innlegget. Jeg finner det svært merkelig at hun har linket til firmaets nettside OG merket innlegget som reklame "firmanavn" OG at det oppgis rabattkode hvis man kjøper denne sengen hos dem. I tillegg hadde firmaet repostet et bilde av nevnte seng og oppgitt rabatt ved bestilling. Hvordan kan de si at de ikke selger denne sengen når de aktivt markedsførte den på det tidspunktet og det samme gjorde CBE? Bransjen er uredelig. Nå har firmaet blokkert henvendelser og sluttet å svare, noe jeg ser på nettsiden/rewiev at nevnte forma gjør - noe som er til å le av. Pompongene, bokhyllen og kaninnatttlampen er umerket, dog sannsynligvis fra en annen samarbeidspart. Umerket var også kronene over sengen og sengene. Og hvorfor bare pakke ut og sette på plass en og en av disse tingene. Kanskje arbeidspresset er høyt, eller at reklameavtalen sier at hun skal bruke tid... Stakkers uskyldige barn - det er tross alt deres private rom. 36
Salmonella Skrevet 4. februar 2021 #35278 Skrevet 4. februar 2021 Lin11 skrev (4 timer siden): I en verden hvor folk kjemper reelle kamper, og hvor knapphetsgoder er blitt tydeligere. Flere er blitt marginalisert. Hvordan kan dette overfladiske og tanketomme innholdet fenge? Ser at følgertallene går nedover, selv om bedriftseierne bjuder på en rekke serier med halvnakne bilder, som hadde passet fint på onlyfans. Det er vel akkurat derfor det fenger? Fritt for elendighet og uenigheter, bare tilsynelatende fryd og gammen. Noen ønsker vel det i en ellers trist og grå hverdag. Og det kan jeg egentlig forstå. 7
Inocybe Skrevet 4. februar 2021 #35279 Skrevet 4. februar 2021 (endret) Mrs Bella skrev (8 minutter siden): Meg bekjent, så er det eneste samarbeidspartner, ja. Men det skjer sikkert mye spennende i kulissene som vi ikke ser. Nå er det jo en del (skjult) reklame for coach_eriksen, pt adrian Paul, også. I tillegg til alt treningsutstyret på treningsrommet og pulsklokkeleverandøren. Forøvrig, så har det de siste dagene vært umerket reklame på barnerommet. Den tidligere samarbeidspartneren har nektet for at de har hatt samarbeid selv om instareklame viser samarbeid og rabattkoder. Likevel nekter denne samarbeidspartneren for at det er/var samarbeid. Nå har de blokkert henvendelsene. Dokumentasjon: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/04/27/sneak-peek-barnerommet/ merket reklame og inneholder rabattkode på seng. Firmaet sier at sengen ikke er kjøpt/fått av dem, og den kunne heller ikke kjøpes på det tidspunktet CBE hadde innlegget. Jeg finner det svært merkelig at hun har linket til firmaets nettside OG merket innlegget som reklame "firmanavn" OG at det oppgis rabattkode hvis man kjøper denne sengen hos dem. I tillegg hadde firmaet repostet et bilde av nevnte seng og oppgitt rabatt ved bestilling. Hvordan kan de si at de ikke selger denne sengen når de aktivt markedsførte den på det tidspunktet og det samme gjorde CBE? Bransjen er uredelig. Nå har firmaet blokkert henvendelser og sluttet å svare, noe jeg ser på nettsiden/rewiev at nevnte forma gjør - noe som er til å le av. Pompongene, bokhyllen og kaninnatttlampen er umerket, dog sannsynligvis fra en annen samarbeidspart. Umerket var også kronene over sengen og sengene. Og hvorfor bare pakke ut og sette på plass en og en av disse tingene. Kanskje arbeidspresset er høyt, eller at reklameavtalen sier at hun skal bruke tid... Stakkers uskyldige barn - det er tross alt deres private rom. Det der er jo helt vilt. For en råtten bransje! Endret 4. februar 2021 av Inocybe Skrivefeil 20
NewStart87 Skrevet 4. februar 2021 #35280 Skrevet 4. februar 2021 Her er en av grunnene til denne tråden: https://www.aftenposten.no/kultur/i/K5O2o/kommentar-caroline-berg-eriksen-bruker-sin-egen-datter-som-annonse-d 16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå