likermegher Skrevet 2. februar 2021 #35181 Skrevet 2. februar 2021 Skjønner ikke hvorfor hun synes det er fint med innovermage og beina over stikkende lenger ut enn puppa. Ser dumt og unaturlig ut. Speaking of unaturlig. Er vel ikke igjen så mye naturlig på dama. 16
Inocybe Skrevet 2. februar 2021 #35182 Skrevet 2. februar 2021 likermegher skrev (57 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor hun synes det er fint med innovermage og beina over stikkende lenger ut enn puppa. Ser dumt og unaturlig ut. Speaking of unaturlig. Er vel ikke igjen så mye naturlig på dama. Typisk for pro-ana estetikk at det regnes som et ideal. 24
Populært innlegg Donpedro Skrevet 2. februar 2021 Populært innlegg #35183 Skrevet 2. februar 2021 Min favoritt er da hun klaget over at folk kommenterte at hun hadde spagettiarmer og det var så leit, samtidig som de redigerte armene hennes tynnere. 64
Emma Marie Skrevet 2. februar 2021 #35184 Skrevet 2. februar 2021 pederpetterper skrev (2 timer siden): Bildet viser da ingen løgner... 10.05 km på 60 min og 18 sekunder.. Farten er 12 km/t. DET stemmer ikke. Les deg opp på innleggene du☺️ 9
Jobbermedbarn Skrevet 2. februar 2021 #35185 Skrevet 2. februar 2021 Emma Marie skrev (1 minutt siden): Farten er 12 km/t. DET stemmer ikke. Les deg opp på innleggene du☺️ Det kan jo stemme at hun løp 12 der og da, men gjennomsnittsfarten er lavere med 10 km på 60 min👍 8
Anonym90059005 Skrevet 2. februar 2021 #35186 Skrevet 2. februar 2021 De "søylene" på tredemøllen gjenspeiler altså ikke farten per km? For de er like høye hele veien, som i så fall skulle tilsi 10 km/t i fart. Ellers er jo de to siste bildene på Instagram selvmotsigende hva gjelder hennes utsagn vedrørende egen mage og innsuging. Det er ikke mulig at magen ser naturlig ut som bilde 2, når vi ser magen bak kaffekoppen på bilde 1. 18
Måne Rampelyset Skrevet 2. februar 2021 #35187 Skrevet 2. februar 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt, brudd på opphavsrett, avsporinger og svar til dette. Måne, admin.
123Frustrert Skrevet 2. februar 2021 #35188 Skrevet 2. februar 2021 Jeg spurte på bloggen om de hadde hatt corona, kommentaren ble slettet.. 🤷🏻♀️ nå ser jeg noen har spurt på Instagram. Lurer på om den blir besvart. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skal besvares liksom. Jeg er egentlig sikkelig nyskjerrig, rett og slett fordi jeg synes de har tatt smittevern så lite seriøst. 33
Surikatt Skrevet 2. februar 2021 #35189 Skrevet 2. februar 2021 123Frustrert skrev (1 time siden): Jeg spurte på bloggen om de hadde hatt corona, kommentaren ble slettet.. 🤷🏻♀️ nå ser jeg noen har spurt på Instagram. Lurer på om den blir besvart. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skal besvares liksom. Jeg er egentlig sikkelig nyskjerrig, rett og slett fordi jeg synes de har tatt smittevern så lite seriøst. Hvorfor er de så redde for å svare på det? Har de noe å skjule. 18
MorUgle Skrevet 2. februar 2021 #35190 Skrevet 2. februar 2021 Surikatt skrev (Akkurat nå): Hvorfor er de så redde for å svare på det? Har de noe å skjule. Mest sannsynlig det ja.👍🏽 12
pederpetterper Skrevet 2. februar 2021 #35191 Skrevet 2. februar 2021 Inocybe skrev (3 timer siden): pederpetterper skrev (4 timer siden): Les alle innleggene så skjønner du nok det ikke var det som ikke stemmer Har lest alle innleggene.. og bildet viser 10.05 km på 60 min og 18 sek. Og farten i det øyeblikket bildet ble tatt var 12 km/t.. Så vis meg gjerne som ikke stemmer i det innlegget? Ser jo hva dere skriver over her, men hva mener du bildet viser? 2
pederpetterper Skrevet 2. februar 2021 #35192 Skrevet 2. februar 2021 Emma Marie skrev (1 time siden): pederpetterper skrev (4 timer siden): Farten er 12 km/t. DET stemmer ikke. Les deg opp på innleggene du Hvorfor stemmer ikke det? 2
Jobbermedbarn Skrevet 2. februar 2021 #35193 Skrevet 2. februar 2021 Jeg synes de har gjort flere veldig dårlige valg ifht smittevern og pandemien, men jeg mener at det er utrolig viktig at det ikke skal bli skam rundt å bli smittet. Det kan skje oss alle og det er viktig at de som er smittet står frem så man får begrenset det mest mulig. 31
Gjest22 Skrevet 2. februar 2021 #35194 Skrevet 2. februar 2021 pederpetterper skrev (37 minutter siden): Hvorfor stemmer ikke det? Hvis hun hadde løpt 10 km med fart på 12 km/t hadde hun brukt 50 min og ikke 60 min.. Tid og varighet tilsvarer en fart på 10 km/t ikke 12 som vises på bilde. Kan jo ha løpt saktere i starten og raskere på slutten selvfølgelig.. 12
Inocybe Skrevet 2. februar 2021 #35195 Skrevet 2. februar 2021 pederpetterper skrev (46 minutter siden): Har lest alle innleggene.. og bildet viser 10.05 km på 60 min og 18 sek. Og farten i det øyeblikket bildet ble tatt var 12 km/t.. Så vis meg gjerne som ikke stemmer i det innlegget? Ser jo hva dere skriver over her, men hva mener du bildet viser? Da har du også lest det innlegget hvor jeg skriver akkurat det samme som deg. 3
pederpetterper Skrevet 2. februar 2021 #35196 Skrevet 2. februar 2021 Gjest22 skrev (30 minutter siden): Hvis hun hadde løpt 10 km med fart på 12 km/t hadde hun brukt 50 min og ikke 60 min.. Tid og varighet tilsvarer en fart på 10 km/t ikke 12 som vises på bilde. Kan jo ha løpt saktere i starten og raskere på slutten selvfølgelig. Ja, se det, ja.. det eneste hun vel skrev var at hun hadde løpt 10 km, ikke at hun hadde løpt 10 km på 50min? All informasjonen (tid, distanse, kaloriforbruk og aktuell, altså den farten i øyeblikket bildet ble tatt) stod jo på bildet, og likevel hevdes det løgn? (sikkert ikke fra deg, men fra andre) Men det bygger jo selvfølgelig under narrativet at alt fra den kanten er løgn.. sannheten gjør jo ikke det🤔 5
NewStart87 Skrevet 2. februar 2021 #35197 Skrevet 2. februar 2021 Jeg får inntrykket av at de er jo så overmenneskelige og perfekte at selvfølgelig får da ikke de korona eller trenger å teste seg for det, derfor sletter de kommentarer om det. 20
Tørst Skrevet 3. februar 2021 #35198 Skrevet 3. februar 2021 Gjest22 skrev (1 time siden): Hvis hun hadde løpt 10 km med fart på 12 km/t hadde hun brukt 50 min og ikke 60 min.. Tid og varighet tilsvarer en fart på 10 km/t ikke 12 som vises på bilde. Kan jo ha løpt saktere i starten og raskere på slutten selvfølgelig.. Er jo helt vanlig å gjøre det, jeg skjønner heller ikke denne debatten. Oppvarming litt saktere, og jevn progressiv fartsøkning mot slutten. Forstår heller ikke hva nutrilett i kjøkkenskapene (for 5 år siden?) skal bevise eller motbevise? Vi har masse rart i skuffene her iallfall, ikke akkurat nutrilett, men tilsvarende barer til matpakker og lignende. Mest potetgull, da. Ikke du som nevner nutrilett, altså, men ser det dras opp igjen og igjen i tråden. 9
Ikkenoledig Skrevet 3. februar 2021 #35199 Skrevet 3. februar 2021 Tørst skrev (6 timer siden): Er jo helt vanlig å gjøre det, jeg skjønner heller ikke denne debatten. Oppvarming litt saktere, og jevn progressiv fartsøkning mot slutten. Forstår heller ikke hva nutrilett i kjøkkenskapene (for 5 år siden?) skal bevise eller motbevise? Vi har masse rart i skuffene her iallfall, ikke akkurat nutrilett, men tilsvarende barer til matpakker og lignende. Mest potetgull, da. Ikke du som nevner nutrilett, altså, men ser det dras opp igjen og igjen i tråden. Søylene du ser på bilde indikerer på de fleste møller tempo underveis. Så hvis du løper saktere i begynnelsen og fortere på slutten vil disse bli høyere etterhvert. Bilde indikerer at tempo har vært samme hele tiden, men jeg kjenner ikke til denne mølla🤷♀️ Skjønner ikke diskusjonen helt selv. 1 time på 10km er det de fleste som løper et par ganger i uka bruker.. 7
Inocybe Skrevet 3. februar 2021 #35200 Skrevet 3. februar 2021 Ikkenoledig skrev (25 minutter siden): Søylene du ser på bilde indikerer på de fleste møller tempo underveis. Så hvis du løper saktere i begynnelsen og fortere på slutten vil disse bli høyere etterhvert. Bilde indikerer at tempo har vært samme hele tiden, men jeg kjenner ikke til denne mølla🤷♀️ Skjønner ikke diskusjonen helt selv. 1 time på 10km er det de fleste som løper et par ganger i uka bruker.. Ser at bildet og innleggende som startet diskusjonen, og forklarer hvorfor den utviklet seg slik, er slettet av moderator. Når brorparten er borte gir det selvfølgelig ikke mening lenger. 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå