Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
pøbelsara skrev (13 minutter siden):

Sitt gang noen skrev noe om hygiene og negler i kommentarfeltet i bloggen, ble det vanvittig sirkus og angrep i kommentarfeltet i bloggen - og et engasjement hun ikke har hatt på mange år. Hele forsvarsteamet gikk fullstendig av skaftet, og hun itllot seg en god del ufinheter selv også.

Så kanskje neglfremvisningen ikke bare er reklame for negldesigneren, men også et forsøk på å skape nytt engasjement, så som hygiene og smittevern er høyaktuelt i hennes del av landet igjen. 

Jeg leser ikke bloggen/kommentarfeltet - hva i all verden er det å forsvare? Det er jo snakk om prioriteringer,  ville tro hygiene gikk først i en pandemi. Men jeg må vel la meg slutte å sjokkere. Eller er det som du sier, taktikk for å provosere og for å øke engasjement? 

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alexandra Joner sier rett som det er i podcasten til Iselin G når hun får spørmål om hvordan det er å ha så lange negler å når det kommer til hygiene.. Episoden er fra 20.des om noen ville høre mer hva Joner sier å svarer. At CBE ikke tenker lengre og bare kortere å kortere er ingen overraskelse. Skjønner ikke hva som er så produktivt med dagene hennes når  det er reprise av alt det samme som har gått igjen å igjen i 11år..  Det er ingenting kreativt som kommer fra henne. Istedenfor å henge opp bilder av søstrene sammen på deres felles soverom, så er det plakter som blir hengt opp å pyntet. Fellesrommet deres er så upersonlig og det tilsier ikke at det er to barn som sover der. Det er rene glansbildet fra et magasin, nesten som at huset skal legges ut for salg eller noe. For meg så er CBEs hjem svært upersonlig å lite som tilsier at hun har satt sine personlig preg på det. Når man tenker på hvordan dagene til CBE er så kan man jo lure på hvordan dagene til LKE er. Er det samme som fruen eller jobber han faktisk med noe som opptar hans 8 timer av en arbeidstid liksom.

• Liker 24
Skrevet

Og noen rosa dusker hun henger opp på prinsessekronene over sengene😂. Ååå, så fint!! Jeg dauer. Hvor lenge synes en 1. klassing at prinsesser er fint? Eller er det mor som bestemmer her? 

• Liker 30
Skrevet
pøbelsara skrev (44 minutter siden):

Sitt gang noen skrev noe om hygiene og negler i kommentarfeltet i bloggen, ble det vanvittig sirkus og angrep i kommentarfeltet i bloggen - og et engasjement hun ikke har hatt på mange år. Hele forsvarsteamet gikk fullstendig av skaftet, og hun itllot seg en god del ufinheter selv også.

Så kanskje neglfremvisningen ikke bare er reklame for negldesigneren, men også et forsøk på å skape nytt engasjement, så som hygiene og smittevern er høyaktuelt i hennes del av landet igjen. 

Husker det godt ja. Den og den andre om at langt hår bør være i en strikk når man laget mat. Hun forvrengte diskusjonen fra å handle om uhygieniske lange negler og hårstrikk til å påstå at noen skulle mene hun måtte bruke hårnett og hansker dyppet i antibac. Var så utrolig uredelig av henne 🤢

Men ja hun fikk jo hardt tiltrengt oppmerksomhet i kommentarfeltet. Så mulig hun prøver å mobilisere massene før hun skal selge sine begredelige likes-statistikk til neste annonsør. 

• Liker 33
Skrevet

Hele narrativet om nabojentas sunnhet og treningsglede er løgn, avslørt av inkonsistensen mellom adferd, tekst og bilder. Det vi presenteres i Treasures AS sine SoMe-kanaler er en ønsket, men ikke reell storslagen virkelighet. Summen av blant annet injeksjoner, implantater, filterbruk, fotoredigering, poseringer, små porsjoner, nutrilett, for små plagg, mølleløping, dårlig til ingen treningsteknikk, og lite til ingen synlige samarbeidspartnere bortsett fra opphausing av lokale neglesalonger og blomsterbutikker bærer vitne om dette, etter mitt syn. Mye røyk uten ild, mest for tåkeleggingens skyld. Hvis det er lukrative avtaler i bunnen må det være mye umerket reklame.

• Liker 49
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Hele narrativet om nabojentas sunnhet og treningsglede er løgn, avslørt av inkonsistensen mellom adferd, tekst og bilder. Det vi presenteres i Treasures AS sine SoMe-kanaler er en ønsket, men ikke reell storslagen virkelighet. Summen av blant annet injeksjoner, implantater, filterbruk, fotoredigering, poseringer, små porsjoner, nutrilett, for små plagg, mølleløping, dårlig til ingen treningsteknikk, og lite til ingen synlige samarbeidspartnere bortsett fra opphausing av lokale neglesalonger og blomsterbutikker bærer vitne om dette, etter mitt syn. Mye røyk uten ild, mest for tåkeleggingens skyld. Hvis det er lukrative avtaler i bunnen må det være mye umerket reklame.

Enig. I gamle dager kalte vi det løgn. Problematikken ligger i det at de skal selge inn trening på noe som er oppkonstruert og langt fra virkeligheten. 

Skrevet

Nok et bilde med sugd inn mage på Instagram.. 

• Liker 15
Skrevet
NewStart87 skrev (25 minutter siden):

Nei den magen er uforandret siden barneskolen!
Hilsen lærer 

Ikke mye sunn sjel i sunn kropp over kroppsfokuset der nei. Både trist og provoserende dette selges inn som god helse.

Hvorfor må alt undertøy dras så langt opp i ... det er mulig? 🙈 Ja jeg vet det gir illusjonen av lengre ben og kvinnelige hofter og så videre, men alt man tenker på er jo hvordan den stringen må gnage og være smurt inn i bakterier. 

• Liker 28
Skrevet

08EA1C49-F87C-4E50-81C9-812342F98FC7.jpeg.8b89b36d38d74bc15b3f3e6a6aa5155d.jpeg

er vanlig i mange kulturer å ha lange negler (både hos damer og menn) for å vise at man ikke gjør fysisk arbeid. Føler en viss likhet med de damene som har laaange falske negler. Det er jo ikke mye fysisk arbeid de får gjort med de fingrene :P 

• Liker 9
Skrevet
NewStart87 skrev (46 minutter siden):

Men det ene er uten innsuging. Ser bare helt koko ut det andre når man sammenligner. 

• Liker 12
Skrevet
Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Men det ene er uten innsuging. Ser bare helt koko ut det andre når man sammenligner. 

Hvilket er uten? Tror aldri jeg har sett henne uten. 

• Liker 3
Skrevet
NewStart87 skrev (9 minutter siden):

Hvilket er uten? Tror aldri jeg har sett henne uten. 

Det er en kaffekopp foran.

• Liker 6
Gjest Tannbein
Skrevet (endret)
Tannbein skrev (På 29.1.2021 den 17.50):

Så på dagens instastory til denne dama som har så HØY arbeidskapasitet og hektiske arbeidsdager!

Morgenbilde fra stuevinduet hjemme klokka 09.

Trening i kjelleren hjemme kl 11, mens ungen satt ved siden av og så på nettbrett.

Enda mer trening i kjelleren kl 13.

Laging av trolldeig kl 16. 

Phew!! Endelig er den hektiske arbeidsdagen over, jammen godt at CBE har så høy arbeidskapasitet!! 

For et forbilde for Norges kvinner og barn! Hektiske arbeidsdager bestående av egentrim i kjelleren, smoothielaging på kjøkkenet, og å bli tatt bilder av i undertøyet mens hun suger inn magen.

#meningsfylthverdag

Det mest skremmende er jo likevel at hun er mamma til to jenter som lærer at kvinner sin verdi ligger i å vise frem mest mulig naken hud, suge inn magen, operere inn silikon og ta fillers og å ha 2 cm lange, tykke løsnegler.

Og ikke engang da er mamma god nok, nei da må pappa frem med både retusjering og filter. 

Endret av Tannbein
Gjest tranedatter
Skrevet

Tredemølle: Som flere sier, man kan fint la båndet rulle og gå en time, men man selv sitter i en stol ved siden av og ser på tv. ;) At tavla viser noe, er ikke bevis for at noen har stått på den.

Eller springe litt, stå mye. Alt etter som.

Gjest Snøsøta
Skrevet

Den innsuginga av magen når ribbeina stikker som mest ut ser mest ut som en mild magelås i yoga. Som thinspo bidrar det til å se ut som om magen er tom for mat. Bare bullshit at dette er noe hun har hatt naturlig fra barnsben av. Det er mer sannsynlig at hun har hatt evnen til å suge inn magen litt på samme måte som magelås siden hun var ung. 

B02036E0-487A-4B99-93CC-EB3F6BBB13FB.jpeg

Skrevet
Snøsøta skrev (17 minutter siden):

Den innsuginga av magen når ribbeina stikker som mest ut ser mest ut som en mild magelås i yoga. Som thinspo bidrar det til å se ut som om magen er tom for mat. Bare bullshit at dette er noe hun har hatt naturlig fra barnsben av. Det er mer sannsynlig at hun har hatt evnen til å suge inn magen litt på samme måte som magelås siden hun var ung. 

B02036E0-487A-4B99-93CC-EB3F6BBB13FB.jpeg

Så tragisk. Bedriftens verdi ligger i innsuget mage. 

Skrevet
Emma Marie skrev (4 timer siden):
Inocybe skrev (4 timer siden):

Men farten er konstant, ser man på bildet. Hvis hun da ikke løp 8 km/t første halvdel og 12 km/t siste halvdel da. Uansett driter jeg i det, det er løgnene jeg ikke orker. Skryt og løgner!

Bildet viser da ingen løgner... 10.05 km på 60 min og 18 sekunder..

• Liker 1
Skrevet
Lin11 skrev (10 minutter siden):

Så tragisk. Bedriftens verdi ligger i innsuget mage. 

Der sa du det! Kort og konsist.👏

• Liker 19
Skrevet
pederpetterper skrev (36 minutter siden):

Bildet viser da ingen løgner... 10.05 km på 60 min og 18 sekunder..

Les alle innleggene så skjønner du nok det ikke var det som ikke stemmer ;) 

• Liker 13
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (34 minutter siden):

Der sa du det! Kort og konsist.👏

Er første til å smile litt av diverse kommune/skole/bedriftsslagord som inkluderende, bærekraftig og så videre. Blir litt for pompøst for meg. Men når denne bedriften tilsynelatende har besserwisser, løgn, umerket reklame og kroppspress som sine blir man jo litt matt. 

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...