Minnie Mus Skrevet 31. januar 2021 #35141 Skrevet 31. januar 2021 Travle dager med å sitte å filme de lange klørne sine. Og som noen lenger opp her sa, forferdelig uhygienisk. Blir kvalm av å tenke på at folk tørker seg i rumpa med sånne negler, å så lage mat etterpå. Disse er fulle av bakterier selv om man vasker hendene aldri så godt. Det setter seg mye svineri både under selve neglene og i kanten ved neglebåndene, disse får man ikke bort ved håndvask. 30
Gjest Twistdott Skrevet 31. januar 2021 #35142 Skrevet 31. januar 2021 (endret) Dette er er bloggergreie, og hvordan kan de synes noe så uekte er fint. Det er bakteriebomber av en annen verden. Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg. Endret 2. februar 2021 av Twistdott
Halle-Palle Skrevet 31. januar 2021 #35143 Skrevet 31. januar 2021 Bloggerfot ✔️ Riktig side av ansiktet mot kamera✔️ Familietur i skisporet🤗 (ikke seriøs kritikk, men litt morsomt) *skjermdump fra instastory 27
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 31. januar 2021 Populært innlegg #35144 Skrevet 31. januar 2021 Twistdott skrev (50 minutter siden): Dette er er bloggergreie, og hvordan kan de synes noe så uekte er fint. Det er bakteriebomber av en annen verden. Smaken er som baken. Jeg har mer praktiske spørsmål, som: Hvordan bruke et tastatur? Skifte tampong? Ta linser ut og inn av øyet? Skifte bleier på baby? Holde en penn? Låse opp en dør? Tørke barnets snørr? Lage mat? Feste armbåndsuret? Åpne korker og skrulokk? Vaske opp? Smøre en brødskive? Klippe tånegler? Åpne en pakke smør? Hakke grønnsaker? Plastre et barneskrubbsår? Og samtidig alltid ivareta hygiene? 54
NewStart87 Skrevet 31. januar 2021 #35145 Skrevet 31. januar 2021 Revenge o'Cavatina skrev (56 minutter siden): Smaken er som baken. Jeg har mer praktiske spørsmål, som: Hvordan bruke et tastatur? Skifte tampong? Ta linser ut og inn av øyet? Skifte bleier på baby? Holde en penn? Låse opp en dør? Tørke barnets snørr? Lage mat? Feste armbåndsuret? Åpne korker og skrulokk? Vaske opp? Smøre en brødskive? Klippe tånegler? Åpne en pakke smør? Hakke grønnsaker? Plastre et barneskrubbsår? Og samtidig alltid ivareta hygiene? Må jo rett og slett bli skikkelig handikappa pga de lange neglene. Men så lenge man ser «bra» ut så er det vel ikke noe farlig. Skriver bra med anførselstegn fordi jeg syntes ikke slike lange klør er mye fint. 16
Rev. Revenge Skrevet 31. januar 2021 #35146 Skrevet 31. januar 2021 Det hender at mine egne negler får gro ut lange naturlig. Jeg tar ansvar, filer formen og kliner til med under- og overlakk, samt farge i to lag med en dæsj glitter på topp. Griselekre negler. Ser bra ut når jeg knipser de mot hverandre mot meg/kamera, slik som det gjøres på carolinebergeriksen.no. Så blir jeg irritert når hverdagen kommer og jeg blir gal av at disse amazeballs neglene forhindrer enhver normal aktivitet nevnt i forrige innlegg. Jeg får ikke jobbet. Får ikke åpnet en flaske cava. Får ikke dratt ned glidelåsen på buksa på do. Og hva som foregår på undersiden av neglene krever et eget kapittel på SNL.no. (Store norske leksikon). Så er det tid for middagskokkelering. Men først: inn med kontaktlinsene🙄 Carolinebergeriksen.no kan annonsere for neglestudioet sitt i Sarpsborg (veldig så lokal annonseringen har blitt?) så mye hun orker, det endrer ikke det faktum at upraktiske, lange bakteriebomber har lite med hverdag å gjøre. Særlig ikke nå under en pandemi. 32
Klokkereim Skrevet 31. januar 2021 #35147 Skrevet 31. januar 2021 Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden): Jeg får ikke jobbet. Får ikke åpnet en flaske cava. Får ikke dratt ned glidelåsen på buksa på do. For ikke å snakke om å plukke opp feks mynter fra bordet🙈 8
Hedy Lamarr Skrevet 31. januar 2021 #35149 Skrevet 31. januar 2021 Koronaråd når det gjelder negler og neglelakk: «Korte negler uten neglelakk er viktig for å holde hendene rene». (Hentet fra Gemini.no, forskningsnytt fra NTNU og SINTEF.) Bedriftseierne har jo, som denne tråden viser, jevnlig brutt koronaråd. De lange, lakkerte klørne til CBE føyer seg fint inn i rekken. 46
Keaton Skrevet 31. januar 2021 #35150 Skrevet 31. januar 2021 Jeg ser sånne negler kun på nettfolk selv om jeg ofte i jobbmedfør møter mange unge damer som er både velstelte og tydelig opptatt av utseendet og mote. Tror de aller fleste selv klarer å avgjøre at i disse tider sender så lange negler et dårlig signal. Hva signalet er, kan sikkert diskuteres. Selv mener jeg det betyr at man setter utseendet høyere enn å fremstå som opptatt av pandemien. Trekker man det litt lenger kan det fremstå som et forsøk på å formidle at man ikke følger vanlige normer og regler, fordi man vet best selv. Sparer vanligvis til litt lengre negler selv, men ikke nå for tida. Det er faktisk vanskeligere å holde dem rene. 39
Isild Skrevet 1. februar 2021 #35151 Skrevet 1. februar 2021 (endret) Det var et reklameinnlegg for lange negler, og da er det helt naturlig at det blir disktuert - som reklame ofte blir. At noen ikke syns det er konstruktivt, nødvendig eller relevant å ironisere/diskutere/harselere med reklame, er selvsagt like ok som de som ønsker å ta litt tak i nettopp reklame. Jeg VET ikke, men har en følelse av at det nok en gang handler om at man opplever at det er privatpersonen Caroline som "angripes" i denne tråden. Det er jo ikke det. Jeg selv syns lange negler er ekkelt, men jeg føler ikke noe behov for å kommentere at bedrifter reklamerer for det. Hva slags negler folk har byr ikke på problemer for meg, og provoserer meg ikke. Men, jeg har ingen problemer med at andre sier hva de tenker om lange negler etter å ha blitt presentert reklame for det. Det er fint til party sikkert, men fryktelig upraktisk og uhygienisk i en vanlig hverdag. Det er jo faktisk det! Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg. Måne, admin. Endret 2. februar 2021 av Måne Rampelyset 32
skruf Skrevet 1. februar 2021 #35152 Skrevet 1. februar 2021 Disse lange falske neglene til CBE er reklame (selv om hun ofte «glemmer» å merke som reklame). Når man får betalt for å reklamere for noe, i dette tilfellet en neglesalong/negledesigner, så oppfordrer man følgerene sine til å benytte seg av den negledesigneren sånn at vedkommende tjener penger på å benytte seg av bloggere. Ergo er det helt innafor å diskutere neglene til CBE, både hvordan de ser ut og hvor lite lurt det er med lange lakkerte negler, det hygieniske aspektet ved sånne negler når man er midt oppi en pandemi. Ifg nyhetene i går kveld så blir nå også Sarpsborg satt under like harde tiltak som Follo etter at det muterte britiske viruset har blitt oppdaget. 37
MorUgle Skrevet 1. februar 2021 #35153 Skrevet 1. februar 2021 Hvordan blir det for frua nå når Sarpsborg er under lockdown. Blir spennende å se. 24
MaleficentAurora Skrevet 1. februar 2021 #35154 Skrevet 1. februar 2021 MorUgle skrev (1 minutt siden): Hvordan blir det for frua nå når Sarpsborg er under lockdown. Blir spennende å se. Blir nok samme regla som sist.. at hun bryter reglene, rådene å gjør akkurat sånn som hun vil. 30
Gjest Bettys Skrevet 1. februar 2021 #35155 Skrevet 1. februar 2021 MorUgle skrev (24 minutter siden): Hvordan blir det for frua nå når Sarpsborg er under lockdown. Blir spennende å se. Det går nok helt uproblematisk, siden hun er i samme kohort som sin frisør, sminkør, kosmetisk sykepleier, negledesigner osv osv, og dermed er fritatt fra alle koronaregler.
Tulipanpiken Skrevet 1. februar 2021 #35156 Skrevet 1. februar 2021 Lin11 skrev (På 30.1.2021 den 23.53): Nei, det er ikke det. Da er vi enige, men jeg spurte @MaleficentAurora 😊
miamiamia Skrevet 1. februar 2021 #35157 Skrevet 1. februar 2021 Venter spent på podcasten til Iselin selv.... ble det ikke noe av likevel? 3
Louiah Skrevet 1. februar 2021 #35158 Skrevet 1. februar 2021 miamiamia skrev (2 timer siden): Venter spent på podcasten til Iselin selv.... ble det ikke noe av likevel? Den kommer. Hun har spilt inn mange flere enn vanlig på grunn av eventuelle nedstengninger/tiltak for å ha flere episoder i bakhånd, så de legges ut etter rekkefølge. 4
snikleser1 Skrevet 2. februar 2021 #35159 Skrevet 2. februar 2021 (endret) Jeg har aldri skjønt at kvinner kan ha slike negler (jeg er kvinne selv ja). Man blir jo ALDRI ren når man vasker hendene sine med slike negler. Også under en pandemi, hallo....Jeg har knapt brukt min giftering siden mars grunnet pandemien og hygiene. Jeg har ellers aldri lange negler heller grunnet jeg jobber som helsepersonell, men nå bruker jeg heller ikke ring på fritiden for å unngå unødvendig smitte. Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg. Endret 2. februar 2021 av Måne Rampelyset 29
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 2. februar 2021 Populært innlegg #35160 Skrevet 2. februar 2021 Sitt gang noen skrev noe om hygiene og negler i kommentarfeltet i bloggen, ble det vanvittig sirkus og angrep i kommentarfeltet i bloggen - og et engasjement hun ikke har hatt på mange år. Hele forsvarsteamet gikk fullstendig av skaftet, og hun itllot seg en god del ufinheter selv også. Så kanskje neglfremvisningen ikke bare er reklame for negldesigneren, men også et forsøk på å skape nytt engasjement, så som hygiene og smittevern er høyaktuelt i hennes del av landet igjen. 55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå