Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
CecilieX skrev (1 minutt siden):

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/02/04/slik-lager-du-en-fullverdig-helkroppsokt/#comments

Men altså. 

Jeg vil tro at vedkommende som kommer med kommentar om at innlegget ikke var forståelig er midt i målgruppa.

Folk som kan kan begreper og driver styrketrening vil jo ikke finne dette lavterskel greiene med en fullstriglet muskelløs CBE inspirerende. 

Det er jo i deres interesse å vite hva potensielle kunder har behov for, men nei. 

Dette minner meg om matematikk-læreren min på ungdomsskolen som brukte mesteparten av tiden på å vise hvor flink han var til å ta kvadratroten av tall i hodet. Elevene derimot turde ikke å stille spørsmål fordi de var redde for å drite seg ut. Ble ikke noen spesielt gode læringsøkter ut av det. 

Når skal de forstå at det ikke handler om å vise hva de selv kan, men å ha fokus på hva følgeren har behov for?

For så vidt enig, men jeg synes jo ikke det fremstår som at CBE kan det som vises her, heller. Bildene ser veldig energi-fattige ut, man kan da ikke få løftet så mye med de neglene? 

• Liker 34
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
CecilieX skrev (6 minutter siden):

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/02/04/slik-lager-du-en-fullverdig-helkroppsokt/#comments

Men altså. 

Jeg vil tro at vedkommende som kommer med kommentar om at innlegget ikke var forståelig er midt i målgruppa.

Folk som kan kan begreper og driver styrketrening vil jo ikke finne dette lavterskel greiene med en fullstriglet muskelløs CBE inspirerende. 

Det er jo i deres interesse å vite hva potensielle kunder har behov for, men nei. 

Dette minner meg om matematikk-læreren min på ungdomsskolen som brukte mesteparten av tiden på å vise hvor flink han var til å ta kvadratroten av tall i hodet. Elevene derimot turde ikke å stille spørsmål fordi de var redde for å drite seg ut. Ble ikke noen spesielt gode læringsøkter ut av det. 

Når skal de forstå at det ikke handler om å vise hva de selv kan, men å ha fokus på hva følgeren har behov for?

Fokuset er bankkontoen og en mest mulig bedagelig hverdag, med lunsj og neglepleie i fokus. Følgerne skal bare betale for denne livsstilen. LKE kan ta seg en bolle, han er faktisk villig til å utsette de som jobber i BHG for risiko, for at han skal ha ha det bedagelig. Velkommen til verden utenfor rosa bobla. Der folk flest holder til.

Endret av Lin11
Skrevet
Ultiva skrev (Akkurat nå):

Siden mars i fjor så har de jo vist flust av anledninger i påvirkningskanalene sine hvor de ikke har brydd seg om regjeringens retningslinjer. Så hvis resten av Sarpsborg lever som de, så er det jo ikke rart at barnehagene blir stengt der borte. Jeg husker spesielt godt den Osloboende stylisten som kravlet rundt i senga deres mens de filmet ham og lo.

«Nærkontaktene» mener du? I følge LKE så har jo Norge aldri vært i lock down, så han står fritt til å gjøre hva han vil 🙄 Fruen klarer ikke følge en enkel regel om å ikke ta på varer hun ikke skal ha. Ikke vet hun hva håndvask er heller, det må mindreårige minne henne på.

Skrevet
Emma Marie skrev (1 time siden):

Hun svarer så frekt. «Jeg tenkte at de fleste forstår....» 🤦🏽‍♀️

1512E81D-1205-44B3-811F-0686804DB2FB.png

Hvis hun skal selge treningsopplegg bør hun kanskje legge fra seg hersketeknikkene og heller foreslå konkrete øvelser med link til video som viser riktig gjennomføring (eventuelt til Netfit) når folk kommer med slike tilbakemeldinger.. At de skal kreve betaling for å veilede andre er for meg en gåte når de svarer på den måten.

• Liker 41
Skrevet
Emma Marie skrev (1 time siden):

Hun svarer så frekt. «Jeg tenkte at de fleste forstår....» 🤦🏽‍♀️

1512E81D-1205-44B3-811F-0686804DB2FB.png

Tenk å være så forbasket lite ydmyk og samtidig skjære over én av de få greinene de fortsatt sitter på. Carolinebergeriksen.no/Treasures AS viser seg igjen å være veldig lite serviceminded og kundeorintert (eller venninneorientert) og veldig orientert på å vite best - selv om lyset er slått av. Akterutseilt og uproffesjonell kan ikke skrives med store nok bokstaver.

Fitfocuse derimot, der har vi dame som vet hva hun snakker om, formidler på lettfattelig måte, viser med film, og har en smittende treningsglede. Og helt uten kleine filtere, poseringer, 🍑 og 🙈

• Liker 45
Skrevet (endret)

Innholdet i some kanalene til fruen blir bare mer og mer innholdsløse og tomme, direkte hjernedøde. Finnes det ikke noe mer spennende å poste på insta enn bilder og korte snutter av "trening", der ho står og digger seg selv og vrikker på rumpa og gaper, kaffekoppen, leggeTi, barnas aktiviteter og nå sist, hvilket bilde som overbeviste henne om å ta hull i navlen....???? Altså, hva? Hvem i alle dager bryr seg om hvem eller hva som inspirerte fruen til å ta hull i navlen, hvordan kan hun tro at dette er av interesse for noen som helst? Ser forøvrig at det er lite med likes og engasjement på instagram også, lite likes og kommentarer på det hun legger ut.

Endret av Minnie Mus
  • Liker 45
Skrevet

Er det ikke fullt dagslys i rommet når hun legger ut LEGGETI-bildet? Eller har hun med seg en kjempeblitz i senga?

• Liker 15
Skrevet

Problemet med kommentaren er vel i bunn og grunn at CBE tenkte ...

CAROLINE BERG ERIKSEN

Hei Sofie 🙂 

Hensikten med innlegget var ikke å vise spesifikke øvelser, det er for individuelt da det er mange hensyn å ta 🙂 Hensikten var å vise hvilke type bevegelser som trengs i et program for at det skal dekke hele kroppen 🙂 Jeg tenkte at de fleste forstår hva å «dytte noe fra seg» og «presse noe over hodet» betyr 🙂

Hentet herfra: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/02/04/slik-lager-du-en-fullverdig-helkroppsokt/#comments

• Liker 15
Gjest EndaEnGang
Skrevet

Hun forstår tydeligvis ikke at styrketrening handler om teknikk, og ikke bare om å "dytte noe fra seg". Egentlig er det utrolig komisk, hun sender jo bare målgruppen sin til andre kanaler.

Skrevet

Er det bare hos meg, eller har hun plutselig 343000 følgere? I går hadde hun jo 312000.  Har hun kjøpt følgere?...

• Liker 13
Skrevet
Klaraku78 skrev (14 minutter siden):

Er det bare hos meg, eller har hun plutselig 343000 følgere? I går hadde hun jo 312000.  Har hun kjøpt følgere?...

Står 312 k om jeg sjekker via insta nå (jeg følger henne ikke) - ser på åpen side.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hvordan fungerer den kjøpinga av følgerne egentlig? 

(og hvordan i satan helvete skru av ordliste på iPhone? )

Endret av Klink
Skrivefeil
  • Liker 2
Skrevet
snikleser1 skrev (19 minutter siden):

Står 312 k om jeg sjekker via insta nå (jeg følger henne ikke) - ser på åpen side.

Merkelig.. Jeg er blokkert, så det er via internett jeg ser.. men det står 343000 hos meg...

• Liker 4
Skrevet

Hun Sofie som kommenterer der, hun kjenner jeg. Jeg kjenner henne faktisk veeldig godt. Ikke utenkelig at hun faktisk fiska litt etter et komisk svar med innslag av hersketeknikk da hun skrev spørsmålet sitt. Og hvis det var hensikten hennes, så fikk hun jammen selveste storfisken på kroken. Artig. 😜

• Liker 7
Skrevet

De må være så møkklei egen boble. Jeg kan ikke forestille meg noe annet. Bare synd de fleste andre ser det, men ikke de. Begynner å bli lenge siden forrige kjærestetur eller helg uten ungene. For å ikke snakke om at de ikke får gjort noe, når de ikke er alene hjemme hele dagen. 

Er nok en del stress der som vi ikke får ta en del av. Har ingen tro på rosenrøde dager der i heimen, men heller stikk over en lav sko synlig irritert. Så jo hvordan de holdt på i Bloggerne, kan en bare forestille seg når kamera ikke er på. Ikke bryr LKE seg om undertøyet hennes heller, så da må en "ut" av huset etter bekreftelse. 

Synes faktisk synd på dem. De har malt seg selv opp i et hjørne, og da er det skummelt dersom inntektene uteblir slik jeg har en mistanke om. 

• Liker 27
Skrevet
Klementine skrev (10 minutter siden):

Synes faktisk synd på dem. De har malt seg selv opp i et hjørne, og da er det skummelt dersom inntektene uteblir slik jeg har en mistanke om. 

Jeg vil nok si at jeg syns alt annet enn synd på dem, man høster som man sår, og uteblir inntektene så finnes det rettferdighet i verden og ut på jobbjakt de må 😁

• Liker 19
Skrevet

Noen som vet hvor mye cbe har i inntekter? 

• Liker 2
Skrevet
Skrottefar skrev (5 minutter siden):

Jeg vil nok si at jeg syns alt annet enn synd på dem, man høster som man sår, og uteblir inntektene så finnes det rettferdighet i verden og ut på jobbjakt de må 😁

jobbe som hva da? Om de får seg jobb, vil de evne å holde på jobben? Nå har de jo forsøkt i årevis å utvikle noe med forholdsvis ressurssterke folk. Jeg klarer ikke se for meg hva de skal leve av om de ikke kan leve av dette her... Det er jo det som er dypt tragisk her. Villapaprika kan jo heller ingenting annet, derfor det går rundt og rundt der i samme tralten og forsøkene på suksess. 

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...