Gjest kira87 Skrevet 18. desember 2020 #33061 Skrevet 18. desember 2020 Revenge o'Cavatina skrev (8 minutter siden): Til forskjell fra drifterne av Carolinebergeriksen.no/Treasures AS lå jeg apatisk og gråt rett ut i fire dager med egenmelding i sommer da jeg mistet min firbeinte følgesvenn. Deling i SoMe skjedde ikke før senere, og da med tydelighet for de som kjente oss. Den som ble avbildet var følgesvennen min med et eldre bilde. Dette tror jeg er relativt gjengs adferd. Sammenblandingen av privat i en kommersiell markedsføringskanal for å melke enhver situasjon mot antall følgere er så galopperende kynisk, eller i beste fall grenseløst uvitende, at jeg ikke har flere ord. Jeg tror ikke film og bilde viser en hund i dødsøyebliket, men et dyr som er sliten og sover. Avliving foregår hos veterinær ikke i sofaen hjemme. Men Jeg orker ikke engang begynne på formidlingen og bildeanalysen, heldigvis har en bruker allerede gjort det - tusen takk @CecilieX Noen veterinærer kommer hjem til deg for den siste sprøyta, så det er ikke umulig det. Uansett rare prioriteringer fra frua. The show must go on tydeligvis.
Rev. Revenge Skrevet 18. desember 2020 #33062 Skrevet 18. desember 2020 kira87 skrev (9 minutter siden): Noen veterinærer kommer hjem til deg for den siste sprøyta, så det er ikke umulig det. Uansett rare prioriteringer fra frua. The show must go on tydeligvis. Det var jeg ikke klar over. Men, jeg nekter å tro at det som er delt er hundens siste øyeblikk. Det er i så fall fullstendig lavmål. 21
*Stjerne*støv* Skrevet 18. desember 2020 #33063 Skrevet 18. desember 2020 Jeg hadde ikke tlf fremme når jeg måtte ta farvel med min pus i sommer. Jeg var til stede i øyeblikket og for pus. Det er ikke et øyeblikk jeg ønsker å dele med folk på some. jeg så filmen på hun la ut, tenke det ser ut som hunden slipper her. Men så tenke jeg nei, kan ikke være det. Et oppegående menneske legger ikke det ut uten videre? skulle ønske det kom et advarsel før hun la det ut, hvorfor tenkte hun at det er noe alle vil være del av? Å se et dyr dø? 17
neon_sun Skrevet 18. desember 2020 #33064 Skrevet 18. desember 2020 Jeg er tom for ord. Jeg tror vi så hunden dø. Fytti h@%" :" 7
FruRosa Skrevet 18. desember 2020 #33065 Skrevet 18. desember 2020 Gull vaffel skrev (3 timer siden): Hvor ser dere klippet, ligger ikke på insta nå vært fall På IGstory. 4
Gjest CecilieX Skrevet 18. desember 2020 #33066 Skrevet 18. desember 2020 neon_sun skrev (16 minutter siden): Jeg er tom for ord. Jeg tror vi så hunden dø. Fytti h@%" :" Jeg tror ikke det, kanskje mest fordi jeg ikke tror noen faktisk er så sveiseblinde at de gjør det. Men CBE poster ting som objektivt sett kan se slik ut. Hun takker for all vennlig omtanke på et tidspunkt så hun vet utmerket godt hva slags engasjement dette har utløst, likevel lar hun leserne leve i uvisse. Bilder og snutter er uten tekst som formidler hva som faktisk skjer. Det er A, B, C og nesten resten av alfabetet, men uten Æ,Ø,Å. Jeg forstår selvsagt at hun ønsker å dele når hun er klar for det, og hadde selvfølgelighatt stor respekt for det. Men det er ikke det hun gjør. Hun velger å bedrive antydningenes «kunst». Troverdigheten i at hun trenger tid før hun deler er jo lik null, all den tid hun i denne situasjonen allerede har delt svært mye.
Gjest Tannbein Skrevet 18. desember 2020 #33067 Skrevet 18. desember 2020 (endret) neon_sun skrev (1 time siden): Jeg er tom for ord. Jeg tror vi så hunden dø. Fytti h@%" :" Jeg syns ikke vi skal gå ut i fra det før det eventuelt bekreftes fra CBE. Endret 18. desember 2020 av Tannbein
FruRosa Skrevet 18. desember 2020 #33068 Skrevet 18. desember 2020 Tannbein skrev (2 minutter siden): Jeg syns ikke vi skal gå ut i fra det før det eventuelt bekreftes fra CBE. For dette syns jeg er en langt mer alvorlig anklage enn å påpeke dårlig reklamemerking og overdreven retusjering. Men bare det å poste noe sånt, etter å ha fortalt at han er alvorlig syk og ikke har lenge igjen. Hun må jo forstå at folk reagerer og lurer på hva det egentlig er de blir vitne til! Usmakelig! 28
MFO Skrevet 18. desember 2020 #33070 Skrevet 18. desember 2020 Det er fjernet nå, så det vekket tydeligvis ikke positive reaksjoner hos folk.. 6
neon_sun Skrevet 18. desember 2020 #33071 Skrevet 18. desember 2020 Tannbein skrev (8 minutter siden): Jeg syns ikke vi skal gå ut i fra det før det eventuelt bekreftes fra CBE. For dette syns jeg er en langt mer alvorlig anklage enn å påpeke dårlig reklamemerking og overdreven retusjering. Det er jo tydelig at det legges opp til spekulasjoner om det iallefall. Og det med kraftige virkemidler. Da tenker jeg egentlig at dette ikke er noen anklager i det hele tatt, men min oppfatning som bloggeier har styrt i den retningen veldig bevisst. 26
Gjest Tannbein Skrevet 18. desember 2020 #33072 Skrevet 18. desember 2020 MFO skrev (40 minutter siden): Det er fjernet nå, så det vekket tydeligvis ikke positive reaksjoner hos folk.. Instastories forsvinner etter 24 timer.
FruRosa Skrevet 18. desember 2020 #33073 Skrevet 18. desember 2020 MFO skrev (47 minutter siden): Det er fjernet nå, så det vekket tydeligvis ikke positive reaksjoner hos folk.. Det lå på IGstory, så forsvinner av seg selv. 6
Katten89 Skrevet 18. desember 2020 #33074 Skrevet 18. desember 2020 Så noen den groteske handlevognen med julegaver??!! For et SYKT SYKT forbruk hun formidler. Julens kjøpebonanza er galskap. Er så trist at det er forbruk influencere påvirker. Ikke gode verdier. 14
Gjest CecilieX Skrevet 18. desember 2020 #33075 Skrevet 18. desember 2020 Katten89 skrev (3 minutter siden): Så noen den groteske handlevognen med julegaver??!! For et SYKT SYKT forbruk hun formidler. Julens kjøpebonanza er galskap. Er så trist at det er forbruk influencere påvirker. Ikke gode verdier. Antar det er til Omvendt Julenisse.
Katten89 Skrevet 18. desember 2020 #33076 Skrevet 18. desember 2020 CecilieX skrev (1 minutt siden): Antar det er til Omvendt Julenisse. Tenker heller det var til jentene 5
loffen Skrevet 18. desember 2020 #33077 Skrevet 18. desember 2020 Nå tenker jeg også at det var døden vi fikk se. Jeg trodde også det først, så ut som han lå i et teppe som slett ikke passet hjemme i det sterile interiøret deres, men så tenkte jeg at det kan da bare ikke være tilfelle. Men nå tror jeg det var det. Og det gjør meg helt kvalm og fysisk uvel i hele kroppen at jeg så dette. Og ikke bare meg, men alle dere også. Ville vi det? NEI 35
Gjest Tannbein Skrevet 18. desember 2020 #33078 Skrevet 18. desember 2020 Katten89 skrev (45 minutter siden): Så noen den groteske handlevognen med julegaver??!! For et SYKT SYKT forbruk hun formidler. Julens kjøpebonanza er galskap. Er så trist at det er forbruk influencere påvirker. Ikke gode verdier. Garantert til omvendt julenisse. Men hun håper tydeligvis at folk skal reagere og kritisere henne for sjuk kjøpebonanza til jentene, for da kan hun arrestere med at det selvfølgelig er til omvendt julenisse, og at hun bare er godheten selv som angripes av fryktelige kritikere.
Gjest Tannbein Skrevet 18. desember 2020 #33079 Skrevet 18. desember 2020 ... På samme måte som at hun selvfølgelig ALDRI ville ha lagt ut bilde av en død hund, hvordan kan noen i det hele tatt tenke at hun ville gjøre noe så fryktelig, bare fordi det så akkurat slik ut på bildet hun postet??
123Frustrert Skrevet 18. desember 2020 #33080 Skrevet 18. desember 2020 Jeg nekter å tro hun filmet hunden dø. Ikke en gang cbe kan vel være så opptatt av å dele? Litt barn som åpner julekalenderen, litt mor i undertøy, så ser man hunden dø også litt rampenisse liksom før det hele rundes av med en løpetur og glitter? Det går bare bare ikke. 31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå