Keaton Skrevet 18. desember 2020 #33081 Skrevet 18. desember 2020 Tja, hvor lenge kan de dra denne hunde-historien? Med tanke på Freia-ferien som varte ei uke og en god del faste lesere var bekymret helt på ordentlig for CBE og familien den gangen, kan de kanskje vente helt frem til julaften nå? Gir sikkert god pågang i alle kanaler, så hvis noen vil kalle meg kynisk for å skrive som jeg gjør; denne influenceren er akkurat nå kynismens høyborg. Verre enn dette blir det ikke. Stakkars de faste leserne hennes som blir følelsesmessig føkka med for at CBE skal få økt trafikk. 32
Milio Skrevet 18. desember 2020 #33082 Skrevet 18. desember 2020 (endret) Tja, nå skrev hun hvil i fred lille venn, så jeg antar at hunden dessverre er død. Føler veldig med henne. Syns det har vært tydelig i ansiktet hennes i flere dager nå. Hun ser ut som hun har grått en del tårer, men skjuler det med et lag sminke. Håper de klarer å kose seg i jula selv om de mangler et firbeint familiemedlem. edit; nå ser jeg det kom en story om siste hunden også. Uff 😕 Endret 18. desember 2020 av Milio 11
Halle-Palle Skrevet 18. desember 2020 #33085 Skrevet 18. desember 2020 Begge hundene er døde. Filmet hun faktisk dødsøyeblikket? Jeg er kvalm. 11
Gjest Finlay Skrevet 18. desember 2020 #33086 Skrevet 18. desember 2020 stjerna80 skrev (6 minutter siden): Begge hundene er døde💔 Nei er det mulig?!?😭💔
stjerna80 Skrevet 18. desember 2020 #33087 Skrevet 18. desember 2020 Halle-Palle skrev (17 minutter siden): Begge hundene er døde. Filmet hun faktisk dødsøyeblikket? Jeg er kvalm. Kan se ut som de ble avlivet i dag. Begge hundene var med på selfie bildet med rampenissene i går kveld. 8
Penny_Lane Skrevet 18. desember 2020 #33088 Skrevet 18. desember 2020 På LKE sin story på Instagram står det «today we had to say our last goodbyes”. 6
Crema Skrevet 18. desember 2020 #33089 Skrevet 18. desember 2020 7 minutter siden, stjerna80 said: Kan se ut som de ble avlivet i dag. Begge hundene var med på selfie bildet med rampenissene i går kveld. Det er også slik jeg tolker det - jeg vil anta at Hugo og Ronaldo fikk gå bort samtidig i dag og at det vi så på story i går var de siste kosestundene sammen. 8
Klappe Skrevet 18. desember 2020 #33090 Skrevet 18. desember 2020 Trist❤️ Hmm blir det ny valp under juletreet på julaften?🙄 6
stjerna80 Skrevet 18. desember 2020 #33091 Skrevet 18. desember 2020 Crema skrev (17 minutter siden): Det er også slik jeg tolker det - jeg vil anta at Hugo og Ronaldo fikk gå bort samtidig i dag og at det vi så på story i går var de siste kosestundene sammen. L-K la ut nå, at de fikk sovne inn sammen i dag💔 8
Surikatt Skrevet 18. desember 2020 #33092 Skrevet 18. desember 2020 (endret) Men hvorfor skulle den andre hunden bli avlivet hvis den ikke var syk ? Endret 18. desember 2020 av Surikatt 12
stjerna80 Skrevet 18. desember 2020 #33093 Skrevet 18. desember 2020 Surikatt skrev (15 minutter siden): Men hvorfor skulle den andre hunden bli avlivet hvis den ikke var syk ? Begge har vært syke. 7
Keaton Skrevet 18. desember 2020 #33094 Skrevet 18. desember 2020 Surikatt skrev (2 minutter siden): Men hvorfor skulle den andre hunden bli avlivet hvis den ikke var syk ? Da var den vel syk, da. Begge var jo gamle og har ikke akkurat sett spreke ut de siste årene. 21
lisaleah Skrevet 18. desember 2020 #33095 Skrevet 18. desember 2020 Surikatt skrev (Akkurat nå): Men hvorfor skulle den andre hunden bli avlivet hvis den ikke var syk ? Jeg tolker det som at den syke hunden ble avlivet og den andre har de fortsatt. De skriver jo at begge fikk sovne inn sammen, så det er på en måte ikke åpent for tolkning. Hundene var jo gamle og skrale, og ikke minst veldig avhengig av hverandre. Tipper R hadde fått veldig separasjonsangst uten H, og at den lille tiden han evt kunne fått ekstra ville vært mer vond en god for han. 34
Gjest Tannbein Skrevet 18. desember 2020 #33096 Skrevet 18. desember 2020 (endret) Surikatt skrev (5 minutter siden): Men hvorfor skulle den andre hunden bli avlivet hvis den ikke var syk ? Begge var hvertfall gamle. De var vel 13-14 år begge to. Jeg syns det er fint at de fikk gå bort sammen, slik at den ene slapp å savne den andre. Men det var jo en forferdelig slutt på et kjipt corona-år. Jeg føler med dem 😔 Endret 18. desember 2020 av Tannbein
Crema Skrevet 18. desember 2020 #33097 Skrevet 18. desember 2020 1 minutt siden, Surikatt said: Men hvorfor skulle den andre hunden bli avlivet hvis den ikke var syk ? Det kan også hende at de lot dem slippe samtidig slik at Ronaldo ikke brukte siste rest av sitt liv på å savne Hugo, selv om han ikke nødvendigvis var like syk. De var vel omtrent like gamle. 13
Zokutine Skrevet 18. desember 2020 #33098 Skrevet 18. desember 2020 Så trist å miste begge hundene rett oppunder jul 😢 10
Populært innlegg Sørpå Skrevet 18. desember 2020 Populært innlegg #33099 Skrevet 18. desember 2020 Klappe skrev (22 minutter siden): Trist❤️ Hmm blir det ny valp under juletreet på julaften?🙄 Hvorfor himler du med øynene? Sorg takles på hundre forskjellige måter. Jeg leste en blogg for flere år siden. Hun fortalte om da hun mistet datteren sin i en ulykke. Og det første hun tenkte da hun fikk beskjeden fra legen på sykehuset var «jeg må ha et barn til». Det kom helt ut av det blå. Dette fortalte hun flere år etterpå, i forbindelse med annonseringen av ny graviditet. Men poenget er at dette er en helt normal reaksjon på sorg. Jeg er så kritisk til CBE som man kan få blitt. Men jeg nekter å kødde med andres sorgreaksjon. 58
Klappe Skrevet 18. desember 2020 #33100 Skrevet 18. desember 2020 Sørpå skrev (1 minutt siden): Hvorfor himler du med øynene? Sorg takles på hundre forskjellige måter. Jeg leste en blogg for flere år siden. Hun fortalte om da hun mistet datteren sin i en ulykke. Og det første hun tenkte da hun fikk beskjeden fra legen på sykehuset var «jeg må ha et barn til». Det kom helt ut av det blå. Dette fortalte hun flere år etterpå, i forbindelse med annonseringen av ny graviditet. Men poenget er at dette er en helt normal reaksjon på sorg. Jeg er så kritisk til CBE som man kan få blitt. Men jeg nekter å kødde med andres sorgreaksjon. Jeg himler ikke med øynene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå