Isola2 Skrevet 16. desember 2020 #32981 Skrevet 16. desember 2020 Minnie Mus skrev (2 timer siden): Er akkurat det jeg tenker også. Det er bare et salig kaos og rot. Liksom gråting over syk hund i ene øyeblikket, og en stund etterpå er alt bare fryd og glede over juleserviset.... Blir ikke klok på hva frua ønsker å formidle. Hadde min hund vært så syk at jeg måtte ha tatt farvel med den, er instagram og andre some kanaler det siste jeg hadde ofret en tanke. Hadde heller konsentrert meg om hunden den siste stunden vi hadde hatt sammen. Tror ikke jeg hadde brydd meg om det juleserviset om hunden min var syk...hadde nok bare skrudd av sosiale medier helt.Men jeg tror ikke frua er i stand til slikt..MÅ SKAPE INNHOLD!!! 22
Lin10 Skrevet 16. desember 2020 #32982 Skrevet 16. desember 2020 (endret) Isola2 skrev (50 minutter siden): Tror ikke jeg hadde brydd meg om det juleserviset om hunden min var syk...hadde nok bare skrudd av sosiale medier helt.Men jeg tror ikke frua er i stand til slikt..MÅ SKAPE Endret 16. desember 2020 av Lin10
Gjest Lin11 Skrevet 16. desember 2020 #32983 Skrevet 16. desember 2020 (endret) Isola2 skrev (2 timer siden): Tror ikke jeg hadde brydd meg om det juleserviset om hunden min var syk...hadde nok bare skrudd av sosiale medier helt.Men jeg tror ikke frua er i stand til slikt..MÅ SKAPE INNHOLD!!! Trist at alt skal være content, men enda tristere at annonsører faktisk gidder å bruke dette som annonsekanal. Ingen annonsører ingen utlevering. Endret 16. desember 2020 av Lin11
Surikatt Skrevet 16. desember 2020 #32984 Skrevet 16. desember 2020 Hun takker for all omtanken til følgerne samtidig som hun sprer et nytt bilde av barna på nettet. Om hunden er så syk så hadde det kanskje vært best å få en human slutt på det nå og ikke pine den lenger. 18
Roadrunner Skrevet 16. desember 2020 #32985 Skrevet 16. desember 2020 (endret) Surikatt skrev (9 minutter siden): Hun takker for all omtanken til følgerne samtidig som hun sprer et nytt bilde av barna på nettet. Om hunden er så syk så hadde det kanskje vært best å få en human slutt på det nå og ikke pine den lenger. Så enig. Sitter her og håper det ikke drøyes lengre enn høyst nødvendig. Det er hundens beste som må stå i fokus, ikke matmors beste. For mange år siden måtte vi la vår kjære hund slippe rett før jul, da den ble akutt syk og hadde det vondt (den viste det ikke - dyr gjør sjelden/aldri det, men dyrlegen var tydelig på at dette ikke var godt for hunden). Fryktelig tøft og forferdelig trist. Men samtidig veldig godt at den fikk slippe og at vi ikke utsatte det i flere dager. Jula ble annerledes og trist, men trøsten var at den ikke led mer. Håper CBE gjør det som er best for hunden nå ❤ Endret 16. desember 2020 av Roadrunner 16
lenebu Skrevet 16. desember 2020 #32986 Skrevet 16. desember 2020 Ingen vet vel hva dyrlegen har sagt at er best for hunden akkurat nå... Jeg stoler faktisk på at CBE hører på veterinær og følger anbefalinger derfra. Stoler mindre på random KG-brukere som mener hunden ser syk ut. Synes ingenting om at hun melker hundens sykdom for klikk, men vi her vet vel lite om hva dyrlegen har sagt ift. avlivning. Og som andre har vært inne på: heller hunden enn barna. 22
MiniMjau Skrevet 16. desember 2020 #32987 Skrevet 16. desember 2020 Kan jo være hun fisker etter veterinær spons! 2
pøbelsara Skrevet 16. desember 2020 #32988 Skrevet 16. desember 2020 (endret) Det er verdig trist når et elsket kjæledyr er sykt og /eller skal dø. Jeg tenker at det er vedlig trist for henne - men komplett uforståelig for meg at hun legger ut løping, barn, syk hund i en salig blanding - hva vil hun egentlig formidle? Endret 16. desember 2020 av pøbelsara 33
Liver Skrevet 16. desember 2020 #32989 Skrevet 16. desember 2020 Jeg legger inn et ønske hos høyere makter om at CBE lar barnas sorg rundt eventuell prosess forbli mellom dem i deres husstand. 42
Skrottefar Skrevet 16. desember 2020 #32990 Skrevet 16. desember 2020 pøbelsara skrev (36 minutter siden): Det er verdig trist når et elsket kjæledyr er sykt og /eller skal dø. Jeg tenker at det er vedlig trist for henne - men komplett uforståelig for meg at hun legger ut løping, barn, syk hund i en salig blanding - hva vil hun egentlig formidle? Det med ha en syk hund er selvfølgelig trist for alle de som har denne hunden kjær, men slik CBE holder på med å dele alt og ingenting om alt og ingenting er nok ene og alene for det å kunne dele for igjen å få klikk og oppmerksomhet og dermed tjene på det, finnes null filtre der i gården, money talks, og da er det ikke så nøye at det for utenforstående ser ut til å være en salig blanding. Alt som gir penger på bok er verdt å dele......totalt usmakelig og forkastelig spør du meg, men i en viss hjernedød boble så er det dessverre mer regelen enn unntaket å oppføre og fremstille seg på den måten 16
Skrottefar Skrevet 16. desember 2020 #32991 Skrevet 16. desember 2020 Liver skrev (3 minutter siden): Jeg legger inn et ønske hos høyere makter om at CBE lar barnas sorg rundt eventuell prosess forbli mellom dem i deres husstand. Det skjer nok ikke dessverre 3
Halle-Palle Skrevet 16. desember 2020 #32992 Skrevet 16. desember 2020 Jeg tenker at hun bearbeider hundens sykdom på den eneste måten hun vet og det er å sanke sympati fra sine ‘kjære følgere’. Jeg er ikke et sekund i tvil om at hun er snill og flink med dyrene og at hun følger dyrlegens råd. Men hun har nok levd så lenge med å dele alt fra å sette servise inn i skapet, helle kaffe i koppen til å gå saaaakte gjennom huset mens hun filmer føttene (med og uten sponsede tøfler) at hun knapt tar en vurdering før hun legger ut fyll på IG kontoen. 34
enkefru Skrevet 16. desember 2020 #32993 Skrevet 16. desember 2020 lenebu skrev (2 timer siden): Ingen vet vel hva dyrlegen har sagt at er best for hunden akkurat nå... Jeg stoler faktisk på at CBE hører på veterinær og følger anbefalinger derfra. For det å følge eksperters råd og anbefalinger er hun jo så flink til ellers.... 17
Isola2 Skrevet 17. desember 2020 #32994 Skrevet 17. desember 2020 Man får jo vondt av henne oppi alt dette med hunden,for det er ingen tvil om at det er kjempevondt for henne..men jeg blir helt satt ut at til og med hundens avlivning blir innhold på sosiale media...kan hun ikke bare logge av og være tilstede uten telefonen? 28
Gjest Twistdott Skrevet 17. desember 2020 #32995 Skrevet 17. desember 2020 Isola2 skrev (5 minutter siden): Man får jo vondt av henne oppi alt dette med hunden,for det er ingen tvil om at det er kjempevondt for henne..men jeg blir helt satt ut at til og med hundens avlivning blir innhold på sosiale media...kan hun ikke bare logge av og være tilstede uten telefonen? C vet ikke om noe annet liv enn å dele på sosiale media. Det er det hun lever og, og nesten for. Hennes reaksjon på enkelte ting er å dele, kanskje for å høste medlidenhet, kanskje for å få mer klikk....
Gjest O.G. Skrevet 17. desember 2020 #32996 Skrevet 17. desember 2020 Minnie Mus skrev (19 timer siden): Er akkurat det jeg tenker også. Det er bare et salig kaos og rot. Liksom gråting over syk hund i ene øyeblikket, og en stund etterpå er alt bare fryd og glede over juleserviset.... Blir ikke klok på hva frua ønsker å formidle. Hadde min hund vært så syk at jeg måtte ha tatt farvel med den, er instagram og andre some kanaler det siste jeg hadde ofret en tanke. Hadde heller konsentrert meg om hunden den siste stunden vi hadde hatt sammen. Et døende familiemedlem skal ikke vises frem på sosiale media.
Tørst Skrevet 17. desember 2020 #32997 Skrevet 17. desember 2020 O.G. skrev (Akkurat nå): Et døende familiemedlem skal ikke vises frem på sosiale media. Hvis de siste storyoppdateringene var avlivningen har jeg ikke ord. Jeg er kjempetrist for hunden hennes fra før av, men man deler da ikke hundens siste øyeblikk med familien sin, på sosiale medier? 14
Gjest O.G. Skrevet 17. desember 2020 #32998 Skrevet 17. desember 2020 Tørst skrev (5 minutter siden): Hvis de siste storyoppdateringene var avlivningen har jeg ikke ord. Jeg er kjempetrist for hunden hennes fra før av, men man deler da ikke hundens siste øyeblikk med familien sin, på sosiale medier? Bra folk gjør ikke det.
Gjest Bettys Skrevet 17. desember 2020 #32999 Skrevet 17. desember 2020 Tørst skrev (15 minutter siden): Hvis de siste storyoppdateringene var avlivningen har jeg ikke ord. Jeg er kjempetrist for hunden hennes fra før av, men man deler da ikke hundens siste øyeblikk med familien sin, på sosiale medier? Og flettet inn med kropp i sexy nattkjole.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå