Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lin11 skrev (32 minutter siden):

Ja, hun må gjerne eksponere hundene mer. Slik at mindreårige kan slippe å bli eksponert på en så ufin måte.

Absolutt, hundene sine kan hun faktisk tjene penger på om server marked for det. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
pøbelsara skrev (2 timer siden):

Hva er privat? Ikke et lite barns feilsnakk - og ikke en syk gammel hund, tydeligvis?

Hva holder man for seg selv?

Nå ligger det en serie bilder av hunden og hun takker for medfølelse. 

Supertrist når dyrene er syke eller dør. Men at hun bruker dette til innhold i kommersielle kanaler med hundretusener av fremmede folk? Det er helt vilt og jeg skjønner ikke at hun vil dele. 

Denne bloggen/cbe slik den fremstår nå er et (tragisk) produkt av å ha fokus på selfier, fasade og eksponering i hele sitt liv.

Hun har holdt på så lenge (de fleste slutter jo med slik fjortisblogging etterhvert som de blir voksne) at hun ser det ikke selv. Som jeg har sagt før: Noen burde skrevet en masteroppgave om fenomenet..og hva det gjør med folk over så lang tid.

Endret av Ingvild H G
  • Liker 25
Skrevet

Lurer på om det er verdt det, å selge seg selv, livet sitt og andre sitt liv bare for å bli Norges minst likte influenser. Men da ser man jo iallefall hva som er viktig for dette firmaet. Griskheten og kynismen er så stor at jeg har ikke ord. Jeg hadde skammet meg dypt om jeg var i familie med dette...(fyll inn det som passer)

• Liker 24
Skrevet

De tøflene hun til stadighet har på seg. Er ikke det reklame? 

• Liker 10
Skrevet (endret)
Finlay skrev (4 timer siden):

Endret av Torden
Er endret pga meget usmakelig innlegg, som var ment humoristisk. Dessverre deler ingen min svarte humor her.
Skrevet
Torden skrev (1 minutt siden):

Ventar på spons på avliving 😆

Skjerp deg.

• Liker 15
Skrevet
Torden skrev (3 minutter siden):

Ventar på spons på avliving 😆

saklig kritikk

• Liker 2
Skrevet

Rapporter regelbrudd, please

• Liker 9
Skrevet
pøbelsara skrev (3 timer siden):

Ja, jeg er helt enig med deg i det - men det jeg ikke skjønner, er denne delingen av absolutt alt. hvorfor vil man dele at man sitter i bilen og gråter med 300 000 følgere på IG, liksom? Hav vil man oppnå? Sikkert fint å få medfølelse - men er kritikken hun får fra andre om grenseløsheten hun utviser, verdt den prisen?

Samtidig tenker jeg at det er symptomatisk, og at det forteller oss som synes det hun deler om ungene er helt vanvittig, at hun kanskje helt fullstendig mangler grenser for hva hun deler med hvem. 

Og jeg klarer ikke fri meg fra følelsen av at det ligger veldig mye kynisme og beregning bak dette. 

Hun oppnår at folk klikker inn da det er dette som er jobben hennes. Ikke tror jeg hun satt i bilen og gråt på bildet heller. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Klink skrev (4 minutter siden):

Hun oppnår at folk klikker inn da det er dette som er jobben hennes. Ikke tror jeg hun satt i bilen og gråt på bildet heller. 

Jeg VET at det er jobben hennes. Jeg bare fatter ikke at noen faktisk kan synes det er greit å leve av slik eksponering av absolutt i et egentlig ganske innholdsløst dagligliv - alt fra morgenkaffekoppen til utallige selfies i treningstøy og undertøy og til barneeksponering i alle mulige og umulige situasjoner til syke hunder og faktisk nå i kveld  - opp-pakking av juleservise. (!) Jeg undrer meg over hvilken motivasjon og logikk som ligger bak. OG så undrer jeg meg over hvem som tenker at dette er interessant og tillitvekkende og derfor kjøper produktene hun reklamerer for. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 43
Skrevet
Klaraku78 skrev (5 timer siden):

Hun er bare så trist, men alikevel må hun oppdatere instastory hele tiden. Hva med å ta seg fri resten av kvelden. Det er vel greit å fokusere på hunden, og ikke på Instagram... Jeg tror de fleste overlever hvis de ikke får sett noe mer til cbe før i morgen. 

The show must go on. Da er det bedre å fokusere på hunden på Instagram enn å fokusere på hunden. Instagram må komme først. 

• Liker 14
Skrevet

Synes veldig synd på dem ang Hugo. 😪

Titta nettopp på spisestue-innlegget og deres smak får være deres sak, men den er ikke veldig julete. Hadde vært fint med litt rødt, feks gardiner. De liker tydeligvis en kald stil, men jeg synes ikke den kler huset. Og to like pyntegjenstander side om side var heller ikke lekkert. 

• Liker 17
Skrevet (endret)

Det har gått 2-3 måneder siden sist jeg sjekket insta/story så oppmerksomt. 
Hun dukket opp under anbefalinger, så jeg gjøv løs på en ny runde. 
Det er så mye jeg vil sette fingeren på, men umulig å forstå hvor en skal starte i all galskapen. 
Får starte med det enkleste først. 
Vakker dame, i veldig lite flatterende undertøy, smører seg inn med noe som ligner avføring. 
Og kommentarfeltet bare: 🔥🔥🔥🔥😍😍😍😍😍🥰🥰🥰❤️❤️❤️❤️

Endret av Imblar
  • Liker 27
Skrevet

Det er så rart at hun påtar seg rollen som inspirerende når det gjelder interiør. For det er hun virkelig ikke god på. Det ble tatt så mange dårlige valg da de pusset opp huset, som førte til at det meste måtte gjøres om igjen.  Og «pyntingen» med to like ting overalt er veldig hjelpeløs. Soldatene stopper kant i kant med vinduer og bilder, tilfeldig nyinnkjøpt «pynt» satt opp her og der - dette er så estetisk klønete og lite spennende. Det er ingenting overraskende, og ingenting gammelt eller personlig som sier noe om hvem som bor der. Eller det sier vel at det er en som er glad i å shoppe, og som ikke har noen personlig stil eller så mye annet innhold i livet sitt enn forbruk og show-off.

Null julestemning i den mørke kalde spisestua. 

Jeg skjønner ikke egentlig at ikke de henter inn hjelp til dette, når de har såpass mye penger å bruke på interiøret og skal vise det frem til inspirasjon. Men det er vel som med alt annet, at de vet best selv. Den estetiske sansen er ihvertfall ikke helt på plass. 

• Liker 43
Skrevet

Jeg finner ingen klipp med barna som synger, og mor som ler på instaen hennes. Har hun slettet? Eller har hun flere kontoer?

Skrevet
Caram skrev (4 minutter siden):

Jeg finner ingen klipp med barna som synger, og mor som ler på instaen hennes. Har hun slettet? Eller har hun flere kontoer?

Instastory. Borte nå.

Skrevet
Bettys skrev (4 minutter siden):

Instastory. Borte nå.

Aaahhh, er ikke så inne på disse insta-greiene🙈

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet veldig godt hvordan det er at kjæledyr dør, det er trist og kjempe leit.

men jeg hadde nok aldri sittet å smilt på Instagram og fortalt hvor lei meg jeg var.. det blir liksom bare teit. Dessuten vet vi egentlig ikke om hunden egentlig er syn, hun gikk på en blemme med å ydmyke barnet sitt og gjør alt hun kan for å dekke over tabben. Et syk hund er jo en god unnamanøver. 
Nå ser ikke hunden helt frisk ut, som jeg tror jo egentlig at den er syk altså. 

det blir spennende å se hvilke hund de kjøper seg igjen. Hun har jo skrevet at de vil ha en større hund og en mer aktiv rase, kan jo bli spennende..

• Liker 13
Skrevet
123Frustrert skrev (4 minutter siden):

Jeg vet veldig godt hvordan det er at kjæledyr dør, det er trist og kjempe leit.

men jeg hadde nok aldri sittet å smilt på Instagram og fortalt hvor lei meg jeg var.. det blir liksom bare teit. Dessuten vet vi egentlig ikke om hunden egentlig er syn, hun gikk på en blemme med å ydmyke barnet sitt og gjør alt hun kan for å dekke over tabben. Et syk hund er jo en god unnamanøver. 
Nå ser ikke hunden helt frisk ut, som jeg tror jo egentlig at den er syk altså. 

det blir spennende å se hvilke hund de kjøper seg igjen. Hun har jo skrevet at de vil ha en større hund og en mer aktiv rase, kan jo bli spennende..

Hun har snakket om at de vil ha husky,  men jeg kan ikke helt se for meg det. Enten så blir hunden LK sitt ansvar, eller så må de nok kjøpe egen tredemølle til hunden slik at den kan løpe ved siden av når CBE løper. 

• Liker 31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...