Gjest Lille_Krokodille Skrevet 15. desember 2020 #32901 Skrevet 15. desember 2020 Det er ikke bare trist at barna blir behandlet sånn av sin egen mor. Her svikter alle i nærheten. Besteforeldre, tanter og onkler. Hadde noen satt ned foten og sagt klart og tydelig i fra, hvis hun hadde fått høre det fra sine egne, så kanskje, bare kanskje, det hadde hjulpet. Akkurat nå driter jeg i om det er en bedrift som diskuteres, dette legger de selv ut: Caroline Berg Eriksen: Du er en kynisk, kald og bedriten person. Skam deg!
Jolanda Skrevet 15. desember 2020 #32902 Skrevet 15. desember 2020 Isola2 skrev (25 minutter siden): Det er jo kjempetrist med hunden,men det ser jo bare ut som hun klør seg i øyet på det bildet.. Ja, hun ser ikke spesielt trist ut. 9
Minnie Mus Skrevet 15. desember 2020 #32903 Skrevet 15. desember 2020 32 minutter siden, Kollontaj said: CBE klarer ikke vise et foto med trist ansikt. Hadde det ikke vært for hånda i øynene, ville bildet sett ut som alle andre bilder på hennes story. Akkurat, er det jeg mener 1
Surikatt Skrevet 15. desember 2020 #32904 Skrevet 15. desember 2020 Lille_Krokodille skrev (16 minutter siden): Det er ikke bare trist at barna blir behandlet sånn av sin egen mor. Her svikter alle i nærheten. Besteforeldre, tanter og onkler. Hadde noen satt ned foten og sagt klart og tydelig i fra, hvis hun hadde fått høre det fra sine egne, så kanskje, bare kanskje, det hadde hjulpet. Akkurat nå driter jeg i om det er en bedrift som diskuteres, dette legger de selv ut: Caroline Berg Eriksen: Du er en kynisk, kald og bedriten person. Skam deg! Jeg tror hun er spesielt mye oppmerksomhetssyk. Et interessant tilfelle, egentlig. 18
Gjest CecilieX Skrevet 15. desember 2020 #32905 Skrevet 15. desember 2020 Jeg synes ikke det er greit å spekulere i hennes personlige nivå av tristhet. Alle som har mistet er kjæledyr vet altfor godt hvor vondt det er.
MiniMjau Skrevet 15. desember 2020 #32906 Skrevet 15. desember 2020 Ja, der er ikke Treasure as som holder barnet på armen mens det synger og har en kosestund. 10
Minnie Mus Skrevet 15. desember 2020 #32907 Skrevet 15. desember 2020 (endret) 8 minutter siden, CecilieX said: Jeg synes ikke det er greit å spekulere i hennes personlige nivå av tristhet. Alle som har mistet er kjæledyr vet altfor godt hvor vondt det er. Jeg er en av de som vet så alt for godt hvordan det er å miste sin kjæreste venn i form av et kjæledyr. Men jeg la ikke ut bilder av meg selv hverken på fb eller på instagram, der jeg "liksom" gråt, med ene hånden oppi øyet.... Hvorfor skulle jeg det? Og hvorfor gjør frua det? Oppmerksomhet kanskje? Er med i mange hundegrupper og har mange venner som har hund og har mistet de kjære dyra sine, men INGEN av dem har lagt ut bilder av seg selv der de liksom er triste og gråter. De har lagt ut noen minneord og tekster om de dyra de har mistet, thats it. Endret 15. desember 2020 av Minnie Mus 29
pøbelsara Skrevet 15. desember 2020 #32908 Skrevet 15. desember 2020 MiniMjau skrev (5 minutter siden): Ja, der er ikke Treasure as som holder barnet på armen mens det synger og har en kosestund. Nei, men det er treasures as som bruker antall klikk og engasjement hos følgere på en haug slike innlegg med kosestunder og kalnderoppakking og bursdagsfeiringer og feil uttalte kakesorter og sånn som argument når de selger annonseplasser/inngår samarbeid. De bruker engasjementet søte småbarn som strever med å skille de ulike bakedagene fra hverandre og sorgen over en gammel hunds sykdom for å tjene til livets opphold. Hun viser forresten frem et alpro-produkt i story igjen i dag - uten merking og helt ute av sammenheng. 35
loffen Skrevet 15. desember 2020 #32909 Skrevet 15. desember 2020 Har hun ingen empati, og er helt iskald? Noe så fælt. Jeg synes det er mer enn ille nok at ungene ikke engang får åpne kalenderen sin i fred, men så blir de i tillegg hånet offentlig av sin egen mor. Og stakkars syke, gamle hunden skal brukes som cliffhanger på instastory. Jeg blir målløs. 😢 41
Minnie Mus Skrevet 15. desember 2020 #32910 Skrevet 15. desember 2020 Men frua brukte jo også LK's bestfar sin bortgang, som innhold i some, sååå.... 27
pøbelsara Skrevet 15. desember 2020 #32911 Skrevet 15. desember 2020 Minnie Mus skrev (2 minutter siden): Jeg er en av de som vet så alt for godt hvordan det er å miste sin kjæreste venn i form av et kjæledyr. Men jeg la ikke ut bilder av meg selv hverken på fb eller på instagram, der jeg "liksom" gråt, med ene hånden oppi øyet.... Hvorfor skulle jeg det? Og hvorfor gjør frua det? Oppmerksomhet kanskje? Er med i mange hundegrupper og har mange venner som har hund og har mistet de kjære dyra sine, men INGEN av dem har lagt ut bilder av seg selv der de liksom er triste og gråter. De har lagt ut noen minneord og tekster om de dyra de har mistet, thats it. Altså - hun gjør det fordi det er det hun lever av. De dro inn fire millioner i fjor på slik innhold. Hun har lagt ut antrekksbilder i sin egen bestemors begravelse, liksom - så klart hun bruker sorgen over en gammel, syk hund som innhold for å holde liv g engasjement oppe. Det handler muligens om oppmerksomhet, men jeg er helt sikker på at hun ikke ville gjort det hvis hun ikke tjente (mye) penger på det. 39
Minnie Mus Skrevet 15. desember 2020 #32912 Skrevet 15. desember 2020 Just now, loffen said: Har hun ingen empati, og er helt iskald? Noe så fælt. Jeg synes det er mer enn ille nok at ungene ikke engang får åpne kalenderen sin i fred, men så blir de i tillegg hånet offentlig av sin egen mor. Og stakkars syke, gamle hunden skal brukes som cliffhanger på instastory. Jeg blir målløs. 😢 Ja, det er bare grusomt 😳 Den dama skyr ingenting for å få oppmerksomhet 17
pøbelsara Skrevet 15. desember 2020 #32913 Skrevet 15. desember 2020 Minnie Mus skrev (Akkurat nå): Ja, det er bare grusomt 😳 Den dama skyr ingenting for å få oppmerksomhet Penger. Det handler om penger. 35
Hut Skrevet 15. desember 2020 #32914 Skrevet 15. desember 2020 Jolanda skrev (34 minutter siden): Ja, hun ser ikke spesielt trist ut. Lavmål å spekulere i dette. Hun har hatt hunden sin i mange år og det er lett å få med seg hvor glad hun er i hundene sine. Det er tydeligvis ingen grenser for hva hun kan kritiseres for. Ikke engang når hunden hennes er svært syk og hun legger ut et bilde der hun er trist slipper hun unna drittslenging. Heldigvis så sier det mye mer om de som klarer å lire av seg dritt her også enn det sier om CBE. 17
Gjest Bettys Skrevet 15. desember 2020 #32915 Skrevet 15. desember 2020 Jeg tipper hun har fått tilbakemeldinger om hvor lite greit det var med den videoen der hun latterliggjorde den yngste (eller har lest her). Da trengs det noe annet å få oppmerksomheten over på. Trist at hunden er syk, og sikkert veldig trist for henne. Men tipper det legges ut for å få vekk oppmerksomheten på den graverende latterliggjøringen av barnet.
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32916 Skrevet 15. desember 2020 (endret) Hut skrev (2 minutter siden): Lavmål å spekulere i dette. Hun har hatt hunden sin i mange år og det er lett å få med seg hvor glad hun er i hundene sine. Det er tydeligvis ingen grenser for hva hun kan kritiseres for. Ikke engang når hunden hennes er svært syk og hun legger ut et bilde der hun er trist slipper hun unna drittslenging. Heldigvis så sier det mye mer om de som klarer å lire av seg dritt her også enn det sier om CBE. Men HVORFOR legge hun ut slik? Hvorfor? Jeg tror også hun er glad i hunden sin - og i barna - men hvorfor velger hun å dele helt private ting på en slik måte, tror du? Det er jo helt usmakelig - ingenting er privat nok eller hellig nok. Forøvrig mistenker jeg også at dette er gjort for å ta vekk oppmerksomheten fra den helt fryktelige eksponeringen av barnet - og avsløringen av et helt merkverdig (ikke-)samspillet mellom mor og barn som ble lagt på IG-story. Endret 15. desember 2020 av pøbelsara 51
Minnie Mus Skrevet 15. desember 2020 #32917 Skrevet 15. desember 2020 32 minutter siden, Hut said: Lavmål å spekulere i dette. Hun har hatt hunden sin i mange år og det er lett å få med seg hvor glad hun er i hundene sine. Det er tydeligvis ingen grenser for hva hun kan kritiseres for. Ikke engang når hunden hennes er svært syk og hun legger ut et bilde der hun er trist slipper hun unna drittslenging. Heldigvis så sier det mye mer om de som klarer å lire av seg dritt her også enn det sier om CBE. Men hvorfor legge ut bilde av selv med en hånd oppi øyet da? Som jeg skrev tidligere her, jeg er med i mange hundegrupper og har mange venner som har hunder, men INGEN legger ut bilde av seg selv hvis de mister hunden sin. Har også mistet min beste følgesvenn, som var hunden min, men aldri falt meg inn å legge ut bilde av meg selv. La ut bilder av hunden, og skrev noen ord om hva som skjedde. Men nå har vel ikke de aller fleste av oss sånn behov for oppmerksomhet som frua da. 26
Gjest Lin11 Skrevet 15. desember 2020 #32918 Skrevet 15. desember 2020 Hut skrev (36 minutter siden): Lavmål å spekulere i dette. Hun har hatt hunden sin i mange år og det er lett å få med seg hvor glad hun er i hundene sine. Det er tydeligvis ingen grenser for hva hun kan kritiseres for. Ikke engang når hunden hennes er svært syk og hun legger ut et bilde der hun er trist slipper hun unna drittslenging. Heldigvis så sier det mye mer om de som klarer å lire av seg dritt her også enn det sier om CBE. Lavmål å legge dette ut på en offentlig bedriftskonto.
Minnie Mus Skrevet 15. desember 2020 #32919 Skrevet 15. desember 2020 37 minutter siden, pøbelsara said: Men HVORFOR legge hun ut slik? Hvorfor? Jeg tror også hun er glad i hunden sin - og i barna - men hvorfor velger hun å dele helt private ting på en slik måte, tror du? Det er jo helt usmakelig - ingenting er privat nok eller hellig nok. Forøvrig mistenker jeg også at dette er gjort for å ta vekk oppmerksomheten fra den helt fryktelige eksponeringen av barnet - og avsløringen av et helt merkverdig (ikke-)samspillet mellom mor og barn som ble lagt på IG-story. Så enig med deg. Nå blir jo bildet av frua som er lei seg, overskygget av den forferdelige eksponeringen og latterliggjøringen av barnet. Og medlidenheten hagler inn, og alle bilder og videosnutter av barna blir glemt, for en stakket stund. 24
Gjest Lin11 Skrevet 15. desember 2020 #32920 Skrevet 15. desember 2020 Minnie Mus skrev (5 minutter siden): Så enig med deg. Nå blir jo bildet av frua som er lei seg, overskygget av den forferdelige eksponeringen og latterliggjøringen av barnet. Og medlidenheten hagler inn, og alle bilder og videosnutter av barna blir glemt, for en stakket stund. Det er forretningskvinnen sin det 🙄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå