Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
123Frustrert skrev (8 timer siden):

Når man på død og liv ikke skal gi seg og diskutere på alt. 
https://imgur.com/a/yiDU32e

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/12/09/min-selvbruningsrutine/

det aller morsomste med det kommentarfeltet er når CBE skal forklare hva ordet "plumpende" betyr 😂

Er det ingen som kan sponse denne personen med en ordbok!?

• Liker 30
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MissLucy skrev (1 minutt siden):

det aller morsomste med det kommentarfeltet er når CBE skal forklare hva ordet "plumpende" betyr 😂

Er det ingen som kan sponse denne personen med en ordbok!?

😂 tydelig at det bare skrives av og at det ikke er hennes egne meninger.

• Liker 12
Skrevet
123Frustrert skrev (1 minutt siden):

😂 tydelig at det bare skrives av og at det ikke er hennes egne meninger.

det har vært helt typisk for CBE i mange år å ta engelske uttrykk og oversette dem direkte, eller å bruke dem direkte uten å oversette. F.eks. "vi wrappet opp dagen". Jeg holder en knapp på at hun har plumpa i det og dikta dette ordet selv. Så plumpt.

• Liker 31
Skrevet
Lopploella skrev (2 timer siden):

Jeg har prøvd den kremen. Den lukter verst og sterkest av alle jeg har vært borti, etter min mening.

Jeg har brukt denne, og synes faktisk ikke den lukter noe spesielt. Og jeg tror jeg er relativt var for selvbruningslukt, etter å ha forsøkt en del merker. :klo:

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor hun bruker emojis istedet for punktum. Det ser helt utrolig uproft ut. 

• Liker 25
Skrevet
Malum skrev (11 minutter siden):

Jeg har brukt denne, og synes faktisk ikke den lukter noe spesielt. Og jeg tror jeg er relativt var for selvbruningslukt, etter å ha forsøkt en del merker. :klo:

Jeg er enig. Synes ikke den lukter stort. Min favoritt faktisk. Men jeg blir ikke plumpet av den da😂 

(sikkert meg det er noe galt med)

Skrevet
Finlay skrev (19 minutter siden):

Jeg er enig. Synes ikke den lukter stort. Min favoritt faktisk. Men jeg blir ikke plumpet av den da😂 

(sikkert meg det er noe galt med)

Ikke jeg heller, gitt! 😅

• Liker 3
Skrevet
Klaraku78 skrev (7 timer siden):

Syns å at det er bra at de har OJS som eget prosjekt, skilt ut fra bloggen. Men at de skal ha så lav profil at folk ikke vet om de er aktive i år eller ikke er jo ikke så smart. Folk etterlyser de på Facebook, fordi de får ikke tak i dem, så kunne de med fordel markedsført seg litt mer. De har jo side på Facebook og Instagram, men der skjer det ingenting. Hvis jeg skulle vippse de penger, så vil jeg jo vite hva de blir brukt til. Og når man ser hva cbe bruker dagene sine på, så kan hun ikke si at hun har det for travelt til å engasjere seg i OJS. 

Jeg er enig med deg i at det er merkelig at de to eierne som har så lang fartstid med markedsføring ikke i det minste skaper engasjement og oppfordrer til aktivitet på OJS sine egne kanaler. Det er godt mulig den ene eieren prioriterer arbeidshverdagen sin med å plumpt promotere egne kanaler med å skrike og le mye i ørene til barn og publikum og alskens reklameinnlegg, mens den andre eieren jobber i bakgrunnen med f.eks. OJS. Jeg skal la dem få ha tvilen til gode, men tror ikke særlig på ar det jobbes nevneverdig med annet enn carolinebergeriksen.no/Treasures AS omsetning.

• Liker 22
Skrevet

Det er så utrolig insensitivt. 

• Liker 25
Skrevet
Lopploella skrev (Akkurat nå):

Det er så utrolig insensitivt. 

Ja, et COS kurs hadde vært på sin plass.

Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (38 minutter siden):

Jeg er enig med deg i at det er merkelig at de to eierne som har så lang fartstid med markedsføring ikke i det minste skaper engasjement og oppfordrer til aktivitet på OJS sine egne kanaler. Det er godt mulig den ene eieren prioriterer arbeidshverdagen sin med å plumpt promotere egne kanaler med å skrike og le mye i ørene til barn og publikum og alskens reklameinnlegg, mens den andre eieren jobber i bakgrunnen med f.eks. OJS. Jeg skal la dem få ha tvilen til gode, men tror ikke særlig på ar det jobbes nevneverdig med annet enn carolinebergeriksen.no/Treasures AS omsetning.

Dette svarte hun på bloggen til en som spurte

CAROLINE BERG ERIKSEN

Slikt bryr vi oss heldigvis ikke noe om 🙂 Vi er like aktive, men vi har ikke vært så synlig med det fordi vi har fått inn nok penger og gaver, og vi har mer enn nok henvendelser fra familier som trenger hjelp.

• Liker 3
Skrevet
virkelig skrev (11 minutter siden):
Dette svarte hun på bloggen til en som spurte

CAROLINE BERG ERIKSEN

Slikt bryr vi oss heldigvis ikke noe om 🙂 Vi er like aktive, men vi har ikke vært så synlig med det fordi vi har fått inn nok penger og gaver, og vi har mer enn nok henvendelser fra familier som trenger hjelp.

Så hyggelig at carolinebergeriksen.no bekrefter å ha jobbet nok til å ha fått inn nok penger og gaver til at de kan hjelpe alle som henvender seg i år, og ikke har satt en grense på hvor mye de trenger å få inn for å kunne hjelpe et assortert utvalg gjennom søknadsprosessen. Slik svaret også kan oppfattes.

• Liker 27
Skrevet

Jeg undrer meg litt over språket. Syns hun skriver mye "Hvor fint?" "Hvor fresht?" osv i det siste. Er det bare jeg som syns det skjærer i øynene? Eller er dette dialekt? 

Jeg kunne skrevet "Hvor fint er ikke dette tøyet?". Men bare "Hvor fint?"? 

• Liker 14
Skrevet
Halle-Palle skrev (1 time siden):

Det er jo bare så ufattelig trist!

Lille vennen har en kosestund med mamma, koser og synger og aner ikke at hele verden får se på. Hele verden får også se at mamma ler høyt når det synges feil og lille må gjemme seg litt. 

Det er sjelden jeg bruker så sterke ord, men hjertet mitt blør faktisk. Ingen forklaring eller unnskyldning er god nok!

Enig. Jeg lurer på om de ungene er så vant til at mor går rundt og filmer dem hele dagen at de ikke reagerer på det, en gang. 

• Liker 23
Skrevet
Halle-Palle skrev (9 timer siden):

Lille vennen har en kosestund med mamma, koser og synger og aner ikke at hele verden får se på. Hele verden får også se at mamma ler høyt når det synges feil og lille må gjemme seg litt. 

Det er sjelden jeg bruker så sterke ord, men hjertet mitt blør faktisk. Ingen forklaring eller unnskyldning er god nok!

Jeg har sendt spørsmål flere ganger... om hva i alle dager hun har lagt ut dette for....

Så får vi se når jeg blir blokkert.

• Liker 18
Skrevet
Halle-Palle skrev (9 timer siden):

Jeg har sendt spørsmål flere ganger... om hva i alle dager hun har lagt ut dette for....

Så får vi se når jeg blir blokkert.

Skrevet

Mannen min aner knapt hvem CBE er. I går viste jeg ham Instagramkontoen hennes, og han ble en smule :overrasket: over blandingen silikonkløft, nipler, skinker med string og søte små. 

Jeg tenker på hvor nådeløse barn og unge kan være mot hverandre, og jeg håper virkelig ikke at dette er noe mindreårig tredjepart vil lide under i fremtiden. 

• Liker 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...