Populært innlegg lillehammeren Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32881 Skrevet 15. desember 2020 Jeg klarte ikke dy meg. 81
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32882 Skrevet 15. desember 2020 På Instagram blir man blokkert med en gang man skriver at man ikke kan gjøre sånt mot barna sine. Stakkars dame, hun vet hun gjør feil, klarer ikke å diskutere, men stikker hodet i sanden. Jeg savner at @Levina kan komme å forklare med hvorfor det er slik? Samtidig kan han forklare litt om reklame merking av undertøyet. Tror det er eneste brukeren som kan forklare meg hvordan reklamen for selvbruning ikke også skal merkes med reklame for undertøy. @Levina, jeg venter i spenning 😀 50
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32883 Skrevet 15. desember 2020 Caroline mobber jo rett og slett barna sine og offentliggjør det for alle! Tror hun seriøst at andre syntes det er morsomt?! 51
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32884 Skrevet 15. desember 2020 (endret) Jeg skulle ønske det fantes en fungerende rapporteringsknapp for utlevering og latterliggjøring av mindreårige på Instagram som fungerer på samme måte som moderatorene slår ned på debatt av mindreåriges følelsesliv her på Rampelys og konsekvenser for gjentatte overtredelser. Én ting er skråsikkert: Det er ikke KG og dets brukere som begredelig eksponerer eiernes egne mindreårige på carolinebergeriksen.nos salgskanaler hver bidige dag i regi av omsetningen i Treasures AS. Og hadde de ikke opprettholdt denne for meg kyniske forretningsstrategien, kunne vi sagt snipp-snapp-snute én gang for alle. Dette går langt utover #stopsharenting. Endret 15. desember 2020 av Revenge o'Cavatina 61
Populært innlegg Inocybe Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32885 Skrevet 15. desember 2020 Hvilke horrible foreldreevner er det vi er vitne til her? Man ler da ikke høyt av et barns talefeil og bare fortsetter å flire når barnet viser det blir flau?! Det er da noe alle med bare litt foreldrekompetanse vet. Barns følelser er like, om enn ikke mer, viktige som voksnes og skal behandles med respekt og fintfølelse. Vi voksne kan synes barna er bedårende når de gjør slikt men for barnet er det en annen situasjon. Slike situasjoner vil for barn lett føles som mobbing. I tillegg deles denne uthengingen for hele verden! For et horribel drittsekk-oppførelse mot et lite barn. 65
Gjest CecilieX Skrevet 15. desember 2020 #32886 Skrevet 15. desember 2020 Jeg var innom for å se på snutten av barnet og ble paff. Men virkelig forbanna ble jeg a jeg oppdaget at hun er villig til å bruke hundens sykdom som cliffhanger. Da har du nådd bunnen etisk sett. Hva går gjennom hodet ditt når du i en slik situasjon faktisk er så inne bobla di at du konkluderer med at OGSÅ dette er content egnet til å postes for å vekke følelser følgerne dine. Da er du kynisk.
Minnie Mus Skrevet 15. desember 2020 #32887 Skrevet 15. desember 2020 50 minutter siden, 123Frustrert said: På Instagram blir man blokkert med en gang man skriver at man ikke kan gjøre sånt mot barna sine. Stakkars dame, hun vet hun gjør feil, klarer ikke å diskutere, men stikker hodet i sanden. Jeg savner at @Levina kan komme å forklare med hvorfor det er slik? Samtidig kan han forklare litt om reklame merking av undertøyet. Tror det er eneste brukeren som kan forklare meg hvordan reklamen for selvbruning ikke også skal merkes med reklame for undertøy. @Levina, jeg venter i spenning 😀 På instagram blir folk blokkert bare fordi man spør om hvorfor ikke innlegg er merket med reklame 24
Minnie Mus Skrevet 15. desember 2020 #32888 Skrevet 15. desember 2020 (endret) 6 minutter siden, CecilieX said: Jeg var innom for å se på snutten av barnet og ble paff. Men virkelig forbanna ble jeg a jeg oppdaget at hun er villig til å bruke hundens sykdom som cliffhanger. Da har du nådd bunnen etisk sett. Hva går gjennom hodet ditt når du i en slik situasjon faktisk er så inne bobla di at du konkluderer med at OGSÅ dette er content egnet til å postes for å vekke følelser følgerne dine. Da er du kynisk. Jeg så dette Har jo sett lenge at ene hunden er syk, og burde få sluppet. Nå lager frua storie på insta, med filter, der hun holder hånden foran øyet og er så lei seg. Dette er da også noe å legge ut for å få oppmerksomhet Har hatt hunder og andre dyr i mange år, og det er forferdelig vondt å miste dem. Men aldri hatt behov for å poste bilde av meg selv å legge ut i some kanalene mine, om hvor lei meg og trist jeg er. Endret 15. desember 2020 av Minnie Mus 32
Anonymemeg1298 Skrevet 15. desember 2020 #32889 Skrevet 15. desember 2020 https://forskning.no/barn-og-ungdom-hogskulen-i-volda-jul/husk-dette-for-du-deler-julebilder-av-barna/1780138?fbclid=IwAR1zTtKVlkgKBzzLig8JaIISPj3k-2boDBp8Gvlr_-jcURVN28yqSmmJuIQ 23
Minnie Mus Skrevet 15. desember 2020 #32890 Skrevet 15. desember 2020 Det aller aller siste jeg tenkte på da jeg måtte ta farvel med siste hunden min, var å ta bilde av meg selv å legge ut på fb og instagram. Hadde mer enn nok med sorg over tapet av min hjertevenn. 30
Rev. Revenge Skrevet 15. desember 2020 #32891 Skrevet 15. desember 2020 CecilieX skrev (9 minutter siden): Jeg var innom for å se på snutten av barnet og ble paff. Men virkelig forbanna ble jeg a jeg oppdaget at hun er villig til å bruke hundens sykdom som cliffhanger. Da har du nådd bunnen etisk sett. Hva går gjennom hodet ditt når du i en slik situasjon faktisk er så inne bobla di at du konkluderer med at OGSÅ dette er content egnet til å postes for å vekke følelser følgerne dine. Da er du kynisk. Og da er vi tilbake til "drittsekk-tryne" vs. Drittsekk-oppførsel. 27
Klink Skrevet 15. desember 2020 #32892 Skrevet 15. desember 2020 (endret) Minnie Mus skrev (13 minutter siden): Jeg så dette Har jo sett lenge at ene hunden er syk, og burde få sluppet. Nå lager frua storie på insta, med filter, der hun holder hånden foran øyet og er så lei seg. Dette er da også noe å legge ut for å få oppmerksomhet Har hatt hunder og andre dyr i mange år, og det er forferdelig vondt å miste dem. Men aldri hatt behov for å poste bilde av meg selv å legge ut i some kanalene mine, om hvor lei meg og trist jeg er. Det må da være mer ok enn mye annet cbe legger ut? Jeg vet om noen som legger ut på some flere mnd etter om hvor mye hunden er savnet. Heller oppmerksomhet for det enn andre ting mener nå jeg. og du vet vel ikke om hunden burde få sluppet eller ikke. Det går jeg ut i fra at de har snakket med veterinær om. Endret 15. desember 2020 av Klink 11
Gjest Marsh Skrevet 15. desember 2020 #32893 Skrevet 15. desember 2020 Minner mer og mer om SE og hvor langt man skal gå for å få oppmerksomhet...
Minnie Mus Skrevet 15. desember 2020 #32894 Skrevet 15. desember 2020 Just now, Klink said: Det må da være mer ok enn mye annet cbe legger ut? Jeg vet om noen som legger ut på some flere mnd etter om hvor mye hunden er savnet. Heller oppmerksomhet fort det enn andre ting mener nå jeg. og du vet vel ikke om hunden burde få sluppet eller ikke. Det går jeg ut i fra at de har snakket med veterinær om. Joda, ser den. Men nå er jo frua kjent for å bruke enhver anledning for å få oppmerksomhet da, enten det er på bekostning av enten barn eller dyr. Husker veldig godt episoden om måkemor som lå på reiret sitt på bryggekanten, men som ble jaget vekk seg pga at frua skulle bade akkurat der. Spurte henne i ettertid om hva som skjedde med måken, men fikk aldri noe svar...... Når til og med dødsfall i nærmeste familie skal klines utover i diverse some kanaler, så er det jo for å få oppmerksomhet. Alt, absolutt alt brukes for å få klikk, medlidenhet, beundring, tjene penger, oppmerksomhet osv. 27
123Frustrert Skrevet 15. desember 2020 #32895 Skrevet 15. desember 2020 Revenge o'Cavatina skrev (15 minutter siden): Og da er vi tilbake til "drittsekk-tryne" vs. Drittsekk-oppførsel. Jepp. For det er bare drittsekker som oppfører seg slik Cbe gjør. 14
Gjest CecilieX Skrevet 15. desember 2020 #32896 Skrevet 15. desember 2020 (endret) Klink skrev (14 minutter siden): Det må da være mer ok enn mye annet cbe legger ut? Jeg vet om noen som legger ut på some flere mnd etter om hvor mye hunden er savnet. Heller oppmerksomhet for det enn andre ting mener nå jeg. og du vet vel ikke om hunden burde få sluppet eller ikke. Det går jeg ut i fra at de har snakket med veterinær om. Det er ikke selve det å skrive om det, men hvordan det gjøres. Jeg synes det er kynisk å bruke det som en cliffhanger, altså å si A men ikke B. Det hun vet er at et slikt innlegg vil generere mange klikk, for å få vite hva som har skjedd. I løpet av årene har jeg sett mange kommentarer fra folk som er interessert i hundene og det vet hun. I tillegg til timingen da. Som flere skriver, det er en spesiell ting å prioritere. Endret 15. desember 2020 av CecilieX
pøbelsara Skrevet 15. desember 2020 #32897 Skrevet 15. desember 2020 (endret) Helt ærlig - hvor mye penger skulle du - meddebattant på KG - hatt for å legge ut barnas, ditt eget og kjæledyrenes hverdagsliv på nett til et publikum på noen hundre tusen? Hva ville sitte lengst inne? Glede eller sorg? Hvor viktig er mye feedback på det du legger ut i SoMe? Hav tenker du om å få medfølelse eller beundring fra mange for ting du deler? Vi har jo noen some-persobbligheter her til lands som deler det aller meste - og jeg lurer på hvor utbredt dette er, og om det er noe mange fler kunne tenke seg å gjøre hvis prisen var rett? Endret 15. desember 2020 av pøbelsara 26
Rev. Revenge Skrevet 15. desember 2020 #32898 Skrevet 15. desember 2020 (endret) 123Frustrert skrev (41 minutter siden): Jepp. For det er bare drittsekker som oppfører seg slik Cbe gjør. Det ble en freudian slip fra min side. Det korrekte skulle være at daglig leder i det store "hvor flat kan man legge seg"-bestillingsverket i DN i kjølvannet av dobbel-skandalene i 2015, avsluttet intervjuet med Forsang (som litt senere beleilig sa opp en fast stilling for å bli frilanser) om hun hadde et "dra til-tryne" og glatt ignorerer at det over mange år dreier seg om en "dra til-oppførsel". Men det går nok ut på det samme. I sum. https://www.dagbladet.no/kultur/dn-journalist-sier-opp-tre-maneder-etter-omstridt-intervju/60760790 https://www.medier24.no/artikler/fotballfrue-i-pfu-dn-brot-ikke-god-presseskikk-men-de-burde-opplyst-om-vennskapet/360246 Endret 15. desember 2020 av Revenge o'Cavatina linker, omformulert 21
Keaton Skrevet 15. desember 2020 #32899 Skrevet 15. desember 2020 CBE klarer ikke vise et foto med trist ansikt. Hadde det ikke vært for hånda i øynene, ville bildet sett ut som alle andre bilder på hennes story. 29
Isola2 Skrevet 15. desember 2020 #32900 Skrevet 15. desember 2020 Kollontaj skrev (2 minutter siden): CBE klarer ikke vise et foto med trist ansikt. Hadde det ikke vært for hånda i øynene, ville bildet sett ut som alle andre bilder på hennes story. Det er jo kjempetrist med hunden,men det ser jo bare ut som hun klør seg i øyet på det bildet.. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå