Vipser Skrevet 16. desember 2020 #32961 Skrevet 16. desember 2020 (endret) LKE har delt på sin instatory viktigheten av kommunikasjon. Han kommenterte i går (?) et innlegg fra mai (!) hos en mannlig trener, @milocoaching. Og fikk tilbakemelding fra vedkommende på instastory om hvor bra det er med slike gode spørsmål. Merkelig hvordan han klarer å kommunisere godt med menn.. http://imgur.com/gallery/F2a8473 Opprinnelig innlegg med kommentarer: https://www.instagram.com/p/B_vNYkxpPH-/?igshid=10dhs6h1s4991 Endret 16. desember 2020 av Vipser 18
Gjest CecilieX Skrevet 16. desember 2020 #32962 Skrevet 16. desember 2020 Lopploella skrev (2 timer siden): Det er så rart at hun påtar seg rollen som inspirerende når det gjelder interiør. For det er hun virkelig ikke god på. Det ble tatt så mange dårlige valg da de pusset opp huset, som førte til at det meste måtte gjøres om igjen. Og «pyntingen» med to like ting overalt er veldig hjelpeløs. Soldatene stopper kant i kant med vinduer og bilder, tilfeldig nyinnkjøpt «pynt» satt opp her og der - dette er så estetisk klønete og lite spennende. Det er ingenting overraskende, og ingenting gammelt eller personlig som sier noe om hvem som bor der. Eller det sier vel at det er en som er glad i å shoppe, og som ikke har noen personlig stil eller så mye annet innhold i livet sitt enn forbruk og show-off. Null julestemning i den mørke kalde spisestua. Jeg skjønner ikke egentlig at ikke de henter inn hjelp til dette, når de har såpass mye penger å bruke på interiøret og skal vise det frem til inspirasjon. Men det er vel som med alt annet, at de vet best selv. Den estetiske sansen er ihvertfall ikke helt på plass. Med fare for å sparke inn vidåpne dører, så er jo det ikke et personlig og selvvalgt interiør hun viser frem. Narrativet er st dette er hennes valg og ting hun elsker, men faktum er at interiøret hun viser frem er det som annonsørene har betalt henne for å vise frem. Til hennes forsvar så er det nesten umulig å være inspirerende når du hele tiden må vise frem splitter nye produkter. De aller fleste interiørkontoer som jeg har fulgt og som etterhvert har hatt mye reklame mister særpreget sitt av samme grunn. Selve inspirasjonen ligger jo nettopp i aha-opplevelsen i noe du ikke har sett før. Slik CBE sitt interiør fremstår er det jo nettopp det at alt er flunka nytt og upersonlig som gjør at hun faller gjennom.
Lopploella Skrevet 16. desember 2020 #32963 Skrevet 16. desember 2020 CecilieX skrev (14 minutter siden): Med fare for å sparke inn vidåpne dører, så er jo det ikke et personlig og selvvalgt interiør hun viser frem. Narrativet er st dette er hennes valg og ting hun elsker, men faktum er at interiøret hun viser frem er det som annonsørene har betalt henne for å vise frem. Til hennes forsvar så er det nesten umulig å være inspirerende når du hele tiden må vise frem splitter nye produkter. De aller fleste interiørkontoer som jeg har fulgt og som etterhvert har hatt mye reklame mister særpreget sitt av samme grunn. Selve inspirasjonen ligger jo nettopp i aha-opplevelsen i noe du ikke har sett før. Slik CBE sitt interiør fremstår er det jo nettopp det at alt er flunka nytt og upersonlig som gjør at hun faller gjennom. Selv om hun viser fram nye produkter, hadde det fint gått an å vise dem på en mye mer interessant og tiltalende måte. 12
Gjest Era Vulgaris Skrevet 16. desember 2020 #32964 Skrevet 16. desember 2020 Som pedagog blir jeg ekstremt opprørt over å se hvordan hun latterliggjør barna sine, og topper det hele med å legge det ut til offentlig skue! Det er for pokker helt sykt Vi som jobber med barn må nå forholde oss til dette: https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/barnehagene-far-ny-mobbelov/id2700422/. Da håper jeg at de som jobber med hennes barn er tøffe nok til å gi dette foreldreparet litt veiledning, og i samme slengen anbefale dem et foreldrekurs. Kort fortalt: Jeg som ansatt i barnehage skal nå rapportere mine kolleger (og de meg) om vi opplever at barn krenkes av voksne. Hvem skal rapportere krenkelsene barna til CBE utsettes for for åpen scene?
Trudis23 Skrevet 16. desember 2020 #32965 Skrevet 16. desember 2020 Hva skjedde i går? Fra et gjennomsnitt på -13 følgere pr. dag til +501 i går på EN dag 🧐 11
pøbelsara Skrevet 16. desember 2020 #32966 Skrevet 16. desember 2020 (endret) Trudis23 skrev (58 minutter siden): Hva skjedde i går? Fra et gjennomsnitt på -13 følgere pr. dag til +501 i går på EN dag 🧐 Syk hund, antar jeg? ☹️ Endret 16. desember 2020 av pøbelsara 12
Klaraku78 Skrevet 16. desember 2020 #32967 Skrevet 16. desember 2020 Trudis23 skrev (15 minutter siden): Hva skjedde i går? Fra et gjennomsnitt på -13 følgere pr. dag til +501 i går på EN dag 🧐 Konkurranse på Instagram hvor man må følge CBE for å delta. 12
Ellevira Skrevet 16. desember 2020 #32968 Skrevet 16. desember 2020 Med den sponsa bilen fra Bertel o sten er de ike særlig anonyme når de stopper utenfor døra til folk. 22
Ikkenoledig Skrevet 16. desember 2020 #32969 Skrevet 16. desember 2020 Trudis23 skrev (46 minutter siden): Hva skjedde i går? Fra et gjennomsnitt på -13 følgere pr. dag til +501 i går på EN dag 🧐 Du kan vinne gavekort på 5000kr men må følge henne. 10
Gjest Lin11 Skrevet 16. desember 2020 #32970 Skrevet 16. desember 2020 Ikkenoledig skrev (3 minutter siden): Du kan vinne gavekort på 5000kr men må følge henne. Gavekort på hva?
PecanPie Skrevet 16. desember 2020 #32971 Skrevet 16. desember 2020 Lin11 skrev (34 minutter siden): Gavekort på hva? Treningstøy. 1
Gjest O.G. Skrevet 16. desember 2020 #32972 Skrevet 16. desember 2020 PecanPie skrev (11 minutter siden): Treningstøy. Bra ja når treningsstudioene er stengte....
AntiBullshit Skrevet 16. desember 2020 #32973 Skrevet 16. desember 2020 O.G. skrev (23 minutter siden): Bra ja når treningsstudioene er stengte.... er vel bare i oslo og omegn de må holde stengt? 6
Malum Skrevet 16. desember 2020 #32974 Skrevet 16. desember 2020 (endret) Denne blandingen av privatliv og business på instastory oppleves så ekstremt utidig. Det er reklame for egen kolleksjon, syk hund, promotering av OJ, småjenter idet de oppdager hva rampenissen har stelt i stand, juleserviset settes fram, bilde av hunder og eldste som baby, reklame for grøtskåler fra kid, syk hund og beskrivelse av bedriftseiere sine følelser, trening... Altså.. Det er fullstendig koko, og helt ufattelig at de ikke forstår det problematiske ved dette selv, faktisk tvert imot. 😳 Endret 16. desember 2020 av Malum Skrivefeil 49
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 16. desember 2020 Populært innlegg #32975 Skrevet 16. desember 2020 Må le av denne gavefri julen de har. Nå har altså fruen benyttet seg av blacfriday tilbud og kjøpt inn en god del av juleservise så hun begynner å få en god samling. Heia ikke materialistisk jul.. 56
Minnie Mus Skrevet 16. desember 2020 #32976 Skrevet 16. desember 2020 22 minutter siden, Malum said: Denne blandingen av privatliv og business på instastory oppleves så ekstremt utidig. Det er reklame for egen kolleksjon, syk hund, promotering av OJ, småjenter idet de oppdager hva rampenissen har stelt i stand, juleserviset settes fram, bilde av hunder og eldste som baby, reklame for grøtskåler fra kid, syk hund og beskrivelse av bedriftseiere sine følelser, trening... Altså.. Det er fullstendig koko, og helt ufattelig at de ikke forstår det problematiske ved dette selv, faktisk tvert imot. 😳 Er akkurat det jeg tenker også. Det er bare et salig kaos og rot. Liksom gråting over syk hund i ene øyeblikket, og en stund etterpå er alt bare fryd og glede over juleserviset.... Blir ikke klok på hva frua ønsker å formidle. Hadde min hund vært så syk at jeg måtte ha tatt farvel med den, er instagram og andre some kanaler det siste jeg hadde ofret en tanke. Hadde heller konsentrert meg om hunden den siste stunden vi hadde hatt sammen. 32
Aquarius04 Skrevet 16. desember 2020 #32977 Skrevet 16. desember 2020 Frøken Scott skrev (19 timer siden): Det finnes ikke nok penger i verden til å selge mine barns privatliv og barndom. Min verdighet og integritet er heller ikke til salgs. Ikke min heller. Barnet mitt er ikke eksponert i mine SoMe-kanaler og jeg er ikke i nærheten av å ha samme antall følgere som CBE. Det handler om at hen ikke har bedt om dette selv, hen skal ikke kringkastes i hytt og pine. Jeg vet også at jeg hadde sagt nei til å eksponere hen uansett hvor mye penger jeg hadde fått. Det samme gjelder meg selv - sier som @Frøken Scott over her: min verdighet og integritet er heller ikke til salgs. 13
Surikatt Skrevet 16. desember 2020 #32978 Skrevet 16. desember 2020 Vipser skrev (6 timer siden): LKE har delt på sin instatory viktigheten av kommunikasjon. Han kommenterte i går (?) et innlegg fra mai (!) hos en mannlig trener, @milocoaching. Og fikk tilbakemelding fra vedkommende på instastory om hvor bra det er med slike gode spørsmål. Merkelig hvordan han klarer å kommunisere godt med menn.. http://imgur.com/gallery/F2a8473 Opprinnelig innlegg med kommentarer: https://www.instagram.com/p/B_vNYkxpPH-/?igshid=10dhs6h1s4991 Kommunikasjon? Jeg ler meg ihjel. Er det noe han ikke kan, må det være å kommunisere. 23
Tistelblad Skrevet 16. desember 2020 #32979 Skrevet 16. desember 2020 Minnie Mus skrev (1 time siden): Er akkurat det jeg tenker også. Det er bare et salig kaos og rot. Liksom gråting over syk hund i ene øyeblikket, og en stund etterpå er alt bare fryd og glede over juleserviset.... Blir ikke klok på hva frua ønsker å formidle. Hadde min hund vært så syk at jeg måtte ha tatt farvel med den, er instagram og andre some kanaler det siste jeg hadde ofret en tanke. Hadde heller konsentrert meg om hunden den siste stunden vi hadde hatt sammen. Enig i det. Jeg synes også det er en rar prioritering å bruke tid på tredemølla i kjelleren i stedet for å være sammen med hunden i denne situasjonen. Mange ville nok sittet i fred og ro med hunden på fanget, men hun prøver å bli mindre trist ved å løpe, ikke 10, men 15 km i dag. Viktig å poengere det 👍 27
Gjest CecilieX Skrevet 16. desember 2020 #32980 Skrevet 16. desember 2020 Tistelblad skrev (33 minutter siden): Enig i det. Jeg synes også det er en rar prioritering å bruke tid på tredemølla i kjelleren i stedet for å være sammen med hunden i denne situasjonen. Mange ville nok sittet i fred og ro med hunden på fanget, men hun prøver å bli mindre trist ved å løpe, ikke 10, men 15 km i dag. Viktig å poengere det 👍 Det er nesten et kinderegg på to setninger. Først snikskryt, så sympatisanking. Jo mer hun fokuserer på hundens skjebne, jo verre blir det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå