Hut Skrevet 17. desember 2020 #33002 Skrevet 17. desember 2020 Bettys skrev (35 minutter siden): Og flettet inn med kropp i sexy nattkjole. Ekstremt lavmål med denne kommentaren nå. 5
Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 17. desember 2020 Populært innlegg #33003 Skrevet 17. desember 2020 Hut skrev (10 minutter siden): Ekstremt lavmål med denne kommentaren nå. Hvordan kan en kommentar være mer lavmål enn selve handlingen? Kommentaren forteller jo akkurat sånn som det er. Instastoryen til cbe er jo helt krise om dagen. Jeg har aldri vært borti værre kombinasjon. 52
Keaton Skrevet 17. desember 2020 #33004 Skrevet 17. desember 2020 (endret) Hut skrev (17 minutter siden): Ekstremt lavmål med denne kommentaren nå. Hvorfor det? Det er jo bare en korrekt og konsis beskrivelse av det som kommuniseres. Med bilder og tekst. Ikke subtilt, engang, veldig direkte til leseren. Og hvorfor det forventes at mottakerens reaksjoner på budskapet i Carolinebergeriksenno sine stories skal være mindre lavmål enn avsenderens, det er ganske spesielt. Endret 17. desember 2020 av Kollontaj 47
Hut Skrevet 17. desember 2020 #33005 Skrevet 17. desember 2020 Kollontaj skrev (22 minutter siden): Hvorfor det? Det er jo bare en korrekt og konsis beskrivelse av det som kommuniseres. Med bilder og tekst. Ikke subtilt, engang, veldig direkte til leseren. Og hvorfor det forventes at mottakerens reaksjoner på budskapet i Carolinebergeriksenno sine stories skal være mindre lavmål enn avsenderens, det er ganske spesielt. Hunden hennes ligger for døden. Alle som har vært igjennom noe sånt vet hvor fælt det er. Og istedenfor å vise litt medfølelse så må man henge seg opp i nattkjolen hennes som hun skal selge fordi det er jobben hennes og hun nettopphar promotert en undertøyskolleksjon. Det er lavmål. 7
Populært innlegg Keaton Skrevet 17. desember 2020 Populært innlegg #33006 Skrevet 17. desember 2020 Hut skrev (1 minutt siden): Hunden hennes ligger for døden. Alle som har vært igjennom noe sånt vet hvor fælt det er. Og istedenfor å vise litt medfølelse så må man henge seg opp i nattkjolen hennes som hun skal selge fordi det er jobben hennes og hun nettopphar promotert en undertøyskolleksjon. Det er lavmål. Det er sannsynligvis mange som mener at det er promoteringen av undertøyet blandet inn i døende hund, som er mest lavmål - og unødvendig. 65
Hunter7 Skrevet 17. desember 2020 #33007 Skrevet 17. desember 2020 4 minutter siden, Hut said: Hunden hennes ligger for døden. Alle som har vært igjennom noe sånt vet hvor fælt det er. Og istedenfor å vise litt medfølelse så må man henge seg opp i nattkjolen hennes som hun skal selge fordi det er jobben hennes og hun nettopphar promotert en undertøyskolleksjon. Det er lavmål. Salg av artikler - i dette tilfellet undertøy - skal Carolinebergeriksen.no selvsagt få gjøre til krampa tar henne. Lavmålet er å blande inn høyst personlige, og ikke minst rørende øyeblikk fra PRIVATLIVET i det kommersielle. 43
SoWhat? Skrevet 17. desember 2020 #33008 Skrevet 17. desember 2020 Jeg kommer aldri til å bli en mobber. Så jeg holder meg til å være kritisk til en ting, og det er utlevering av barna. Jeg syns hun har gått alt for langt. Jeg blir faktisk veldig undrende på hva hun/de/bedriften tenker. Orker ikke å si noe om hunden annet enn at hun/de har min sympati ❤️ 5
Klaraku78 Skrevet 17. desember 2020 #33009 Skrevet 17. desember 2020 Hut skrev (20 minutter siden): Hunden hennes ligger for døden. Alle som har vært igjennom noe sånt vet hvor fælt det er. Og istedenfor å vise litt medfølelse så må man henge seg opp i nattkjolen hennes som hun skal selge fordi det er jobben hennes og hun nettopphar promotert en undertøyskolleksjon. Det er lavmål. Hvorfor ikke bare selge den nattkjolen da, og kutte ut resten av det hun viser. Hun kan jo bare logge seg av, slik de fleste andre ville gjort. Den hunden har vel ikke noe på en bedriftskonto å gjøre. Det er jo sammenblandingen folk reagerer på. Hadde hun bare vist frem nattkjolen, og ingen hund så hadde ingen reagert. Hun virker jo litt avhengig av oppmerksomhet da alt skal brukes for å få klikk og medlidenhet. 34
Gjest Bettys Skrevet 17. desember 2020 #33010 Skrevet 17. desember 2020 Hut skrev (1 time siden): Ekstremt lavmål med denne kommentaren nå. Det var en nøyaktig gjenfortelling av instastoryen hennes, verken mer eller mindre.
loffen Skrevet 17. desember 2020 #33011 Skrevet 17. desember 2020 (endret) Nå er de ute og spiser lunch med vin. Og alt jeg kan tenke på er om Hugo er død eller hjemme alene eller hos dyrlegen eller.. 🥲Han var eneste grunnen til at jeg titter innom henne, nå har jeg ingen grunn til det mer. Damerumpe i string, pupper og mage interesserer meg like lite som andres barn. Endret 17. desember 2020 av loffen Stavefeil 37
Tørst Skrevet 17. desember 2020 #33012 Skrevet 17. desember 2020 loffen skrev (8 minutter siden): Nå er de ute og spiser lunch med vin. Og alt jeg kan tenke på er om Hugo er død eller hjemme alene eller hos dyrlegen eller.. 🥲Han var eneste grunnen til at jeg titter innom henne, nå har jeg ingen grunn til det mer. Damerumpe i string, pupper og mage interesserer meg like lite som andres barn. Ja, det er helt forferdelig så tydelig at hun deler bare for å sanke sympati og medfølelse, og "skal dele når hun er klar for det". Altså, hun deler det som angivelig er hundens siste øyeblikk, uten å fortelle hva som skjer? Og så går ut og drikker vin og spiser fin lunsj? Hva med å IKKE DELE DETTE, da, og heller komme med en oppdatering når hun er helt klar? Si noe om hvorfor hun er lei seg, dele noen fine minner av hunden, og la det bli med det. Eller la være, og la det forbli privat i familien. Hun er da forferdelig umoden, slår det noen andre her også? 45
Klink Skrevet 17. desember 2020 #33013 Skrevet 17. desember 2020 (endret) Klaraku78 skrev (25 minutter siden): Hvorfor ikke bare selge den nattkjolen da, og kutte ut resten av det hun viser. Hun kan jo bare logge seg av, slik de fleste andre ville gjort. Den hunden har vel ikke noe på en bedriftskonto å gjøre. Det er jo sammenblandingen folk reagerer på. Hadde hun bare vist frem nattkjolen, og ingen hund så hadde ingen reagert. Hun virker jo litt avhengig av oppmerksomhet da alt skal brukes for å få klikk og medlidenhet. Jeg ser ikke problemet med å dele det med hunden? Det er jo det hun gjør, deler ting fra livet sitt. Jeg hadde ikke vært borte fra jobb og logget av selv om hunden min var syk. Drukket vin og spist hadde jeg nok gjort også. Rar blanding, men dette kan vel fint deles. Hvem tar skade av det? Endret 17. desember 2020 av Klink 10
Tørst Skrevet 17. desember 2020 #33014 Skrevet 17. desember 2020 Klink skrev (Akkurat nå): Jeg ser ikke problemet med å dele ting hunden? Det er jo det hun gjør, deler ting fra livet sitt. Jeg hadde ikke vært borte fra jobb og logget av selv om hunden min var syk. Drukket vin og spist hadde jeg nok gjort også. Rar blanding, men dette kan vel fint deles. Hvem tar skade av det? Det fremstår helt kaotisk med denne sammenblandingen av kommers og privat, nesten komisk. Mest tragisk, i og med at det er hunden hennes det er snakk om. Jeg blir iallfall veldig berørt av at hunden hennes er gammel og syk, jeg blir faktisk ekstremt lei meg. Det føles personlig og nært. Og i det andre øyeblikket får jeg pupper og rumpe og vin klasket opp i fjeset, i det tredje en tydelig syk hund som kanskje trekker sitt siste åndedrag. Ser du ikke denne uheldige sammenblandingen av kommerst og privat? 45
Gjest Bettys Skrevet 17. desember 2020 #33015 Skrevet 17. desember 2020 Klink skrev (3 minutter siden): Jeg ser ikke problemet med å dele ting hunden? Det er jo det hun gjør, deler ting fra livet sitt. Jeg hadde ikke vært borte fra jobb og logget av selv om hunden min var syk. Drukket vin og spist hadde jeg nok gjort også. Rar blanding, men dette kan vel fint deles. Hvem tar skade av det? Jeg er forsåvidt enig med deg og ingen tar skade av det. Men en veldig bisarr sammenblanding av privatliv og reklame på en bedriftskonto.
Klink Skrevet 17. desember 2020 #33016 Skrevet 17. desember 2020 Tørst skrev (2 minutter siden): Det fremstår helt kaotisk med denne sammenblandingen av kommers og privat, nesten komisk. Mest tragisk, i og med at det er hunden hennes det er snakk om. Jeg blir iallfall veldig berørt av at hunden hennes er gammel og syk, jeg blir faktisk ekstremt lei meg. Det føles personlig og nært. Og i det andre øyeblikket får jeg pupper og rumpe og vin klasket opp i fjeset, i det tredje en tydelig syk hund som kanskje trekker sitt siste åndedrag. Ser du ikke denne uheldige sammenblandingen av kommerst og privat? Det er jo dette hun og andre bloggere lever av. 3
Klink Skrevet 17. desember 2020 #33017 Skrevet 17. desember 2020 Bettys skrev (Akkurat nå): Jeg er forsåvidt enig med deg og ingen tar skade av det. Men en veldig bisarr sammenblanding av privatliv og reklame på en bedriftskonto. Ja, men igjen det er dette hun lever av. Blande sammen privatliv, denne gangen syk hund med reklame, altså få folk til å kjøpe ting. 4
Tørst Skrevet 17. desember 2020 #33018 Skrevet 17. desember 2020 Klink skrev (Akkurat nå): Det er jo dette hun og andre bloggere lever av. Ja, og det er temmelig ufint. Barn, hundens og bestemorens død, alt skal ut og opp på nett, sammen med blonderumper og brystvorter og daglige 15 km på mølla, feilfritt hjem og feilfritt og fettfritt liv. 31
Orly Skrevet 17. desember 2020 #33019 Skrevet 17. desember 2020 Hut skrev (1 time siden): Ekstremt lavmål med denne kommentaren nå. Hvorfor mener du egentlig det? Det dom er lavmål er jo at hun legger ut reklame og bilde av nattkjole innimellom det som legges ut som trist. 17
Klink Skrevet 17. desember 2020 #33020 Skrevet 17. desember 2020 (endret) Tørst skrev (3 minutter siden): Ja, og det er temmelig ufint. Barn, hundens og bestemorens død, alt skal ut og opp på nett, sammen med blonderumper og brystvorter og daglige 15 km på mølla, feilfritt hjem og feilfritt og fettfritt liv. Barn er ikke ok. Resten syns jeg fint hun kan dele uten at det skader noen. At hunden er syk skader i alle fall ingen at hun deler. Endret 17. desember 2020 av Klink 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå