Roadrunner Skrevet 18. desember 2020 #33101 Skrevet 18. desember 2020 Føler virkelig med de, er usigelig trist å miste en trofast, firbeint venn ❤ 16
lisaleah Skrevet 18. desember 2020 #33102 Skrevet 18. desember 2020 Klappe skrev (35 minutter siden): Trist❤️ Hmm blir det ny valp under juletreet på julaften?🙄 Seriøst? Skal det spekuleres og kritiseres rundt det nå bare fordi man må leve opp til KG sitt hespetre-rykte? skjerp deg. 11
Halle-Palle Skrevet 18. desember 2020 #33103 Skrevet 18. desember 2020 Jeg er glad det ikke var så ille som vi fryktet, og jeg føler virkelig med dem i å miste begge hundene på en gang! Virkelig trist. 10
Milio Skrevet 18. desember 2020 #33104 Skrevet 18. desember 2020 Klappe skrev (11 minutter siden): Jeg himler ikke med øynene Emojien du brukte himler med øynene. Er nok derfor. 13
Klappe Skrevet 18. desember 2020 #33105 Skrevet 18. desember 2020 lisaleah skrev (1 minutt siden): Seriøst? Skal det spekuleres og kritiseres rundt det nå bare fordi man må leve opp til KG sitt hespetre-rykte? skjerp deg. Jeg spekulerer eller kritiserer ingenting? Ro deg ned! Jeg lurer på om de får en ny valp til jul. Av alt dritt dere på denne tråden kommer opp med må dette være et ganske uskyldig spørsmål? 4
Klappe Skrevet 18. desember 2020 #33106 Skrevet 18. desember 2020 Milio skrev (Akkurat nå): Emojien du brukte himler med øynene. Er nok derfor. Jeg bruker den ofte, men aldri tenkt på at det er himling med øyne. Har tenkt at det er sånn «hmmm» lurende emoji. Da har jeg, mine venner og familie brukt denne emojien feil i veldig mange år 7
Milio Skrevet 18. desember 2020 #33107 Skrevet 18. desember 2020 Klappe skrev (Akkurat nå): Jeg bruker den ofte, men aldri tenkt på at det er himling med øyne. Har tenkt at det er sånn «hmmm» lurende emoji. Da har jeg, mine venner og familie brukt denne emojien feil i veldig mange år Jeg tror det er bedre å bruke denne: 🤔 Men for å svare deg: Nei, tviler sterkt på noen ny valp under treet. Det er ikke bare å knipse med hendene og anskaffe seg en valp, hvertfall ikke fra seriøse oppdrettere og seriøse hundeeiere. Jeg tviler ikke på at de en dag går til anskaffelse av en ny hund. Barna er fortsatt små og de er selv aktive mennesker med fleksible hverdager. Men at de skal skaffe seg ny hund innen 6 dager? Nei. 17
Jobbermedbarn Skrevet 18. desember 2020 #33108 Skrevet 18. desember 2020 (endret) Så utrolig trist å miste begge to, men så flott at de fikk dø sammen😢❤️ Jeg var ung voksen når familiehunden vår måtte avlives (han var også gammel), absolutt en av de verste dagene i livet mitt, så jeg føler virkelig med dem alle sammen🙌❤️ Så akkurat Instagram/storyen nå og tårene rant må jeg innrømme, fint skrevet av CBE, og man så virkelig hvor preget de var på story😢 Endret 18. desember 2020 av Jobbermedbarn 13
Rubella Skrevet 18. desember 2020 #33109 Skrevet 18. desember 2020 Åh. Jeg ble oppriktig trist nå. 💔 Kondolerer så mye til familien. Dyr er jo herlige, lodne familiemedlemmer ❤️ 13
Noddi Skrevet 18. desember 2020 #33110 Skrevet 18. desember 2020 Uff trist Man kan kritisere fotballfruen opp og ned for mye, men sorg er så individuelt💔 Og man ser tydelig hvor tungt dem tar det. Tviler på at hun har noen baktanker med dette. Det varmer hjertet 💜 at de fikk dø sammen. De har levd sammen i 13 år, og det er noe fint med at de fikk være sammen til slutten. Håper de får en fin jul til tross for det som har skjedd 💔🎄 19
Gjest pop up bruker Skrevet 18. desember 2020 #33111 Skrevet 18. desember 2020 Så utrolig trist! Også begge hundene samtidig 💔 Er det en ting CBE har vært oppriktig om så er det hennes kjærlighet til hundene. De gangene hun har vist bilde av dem, og skrevet om det, så har det fremstått så ektefølt - og det tror jeg også det er. Hunder er jo familie, og det å miste dem begge må være utrolig vondt
Inocybe Skrevet 18. desember 2020 #33112 Skrevet 18. desember 2020 Er forferdelig vondt når man må si farvel til dyrene sine 💔. Føler med dem. 16
Gjest Twistdott Skrevet 18. desember 2020 #33113 Skrevet 18. desember 2020 Inocybe skrev (24 minutter siden): Er forferdelig vondt når man må si farvel til dyrene sine 💔. Føler med dem. Jeg føler også med dem begge nå.
Gjest Twistdott Skrevet 18. desember 2020 #33114 Skrevet 18. desember 2020 Halle-Palle skrev (2 timer siden): Begge hundene er døde. Filmet hun faktisk dødsøyeblikket? Jeg er kvalm. Blir du kvalm av noe du antar? Det er sånn en fjær blir til ti høns......antagelser blir til sannhet Hun har ikke filmet dødsøyeblikket.
Minnie Mus Skrevet 18. desember 2020 #33115 Skrevet 18. desember 2020 Dette er virkelig ufattelig trist 😪 Og så begge to samtidig da 8
Gjest Lirah Skrevet 18. desember 2020 #33116 Skrevet 18. desember 2020 Så utrolig trist. Føler med dem i sorgen, å miste sin firebeinte bestevenn er noe av det jævligste på jord. Så trist at begge måtte dra samtidig.
Isild Skrevet 18. desember 2020 #33117 Skrevet 18. desember 2020 Man kan kritisere denne bedriften for endel, men ikke dette syns jeg. Burde de dele det derimot - kanskje ikke. Ville JEG gjort det? Nei. Men mest av alt- , ufattelig trist at de har mistet hundene sine. De var eldre, skralle og tiden var der. Føler med de i dette. 18
123Frustrert Skrevet 18. desember 2020 #33118 Skrevet 18. desember 2020 Det er kjempe trist å miste kjæledyrene sine, det blir tomt og savnet blir stort. Men hvor mange bilder kan man egentlig legge ut av en hund før det blir latterlig? Når hun får kritikk for at hun ikke bryr seg om ting som skjer, store ting som gjør at samfunnet neste sopper opp kjører hun videre med silikon og falske vipper fordi det skal være et puste rom og en feel Good-opplevelse, men når hundene dør da skal de minnes og være trist. En pandemi er tydeligvis mindre av betydning en en hund som dør. Det er tydelig bare meg, meg, meg og meg. men igjen, det er veldig trist når dyr dør. Men jeg foreslår at man kutter ut some i slike situasjoner😀 30
Cissacissa Skrevet 18. desember 2020 #33119 Skrevet 18. desember 2020 123Frustrert skrev (13 minutter siden): Det er kjempe trist å miste kjæledyrene sine, det blir tomt og savnet blir stort. Men hvor mange bilder kan man egentlig legge ut av en hund før det blir latterlig? Når hun får kritikk for at hun ikke bryr seg om ting som skjer, store ting som gjør at samfunnet neste sopper opp kjører hun videre med silikon og falske vipper fordi det skal være et puste rom og en feel Good-opplevelse, men når hundene dør da skal de minnes og være trist. En pandemi er tydeligvis mindre av betydning en en hund som dør. Det er tydelig bare meg, meg, meg og meg. men igjen, det er veldig trist når dyr dør. Men jeg foreslår at man kutter ut some i slike situasjoner😀 Jeg tenkte det samme. Og når VG har en sak på at en blogger har mistet hundene sine...HUNDENE...da mister jeg nesten troen på menneskeheten 35
Gjest Marsh Skrevet 18. desember 2020 #33120 Skrevet 18. desember 2020 Joda, det er trist, men hva gjør det på en bedriftskonto???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå