Rev. Revenge Skrevet 21. desember 2020 #33201 Skrevet 21. desember 2020 Mrs Bella skrev (46 minutter siden): Nytt prosjekt? Sjekk @stiloping på Instagram. Det gikk visst såpass i dass med....host, appen/treningsportalen lar vente på seg såpass også i år, at Treasures AS kjøper et nytt domene med nettside i august? Regner ikke med at det tar av med dette heller siden vi allerede er på slutten av året, en ansatt er skadet og den andre ansatte har som vane å bryte. 21
Skrottefar Skrevet 21. desember 2020 #33202 Skrevet 21. desember 2020 Mrs Bella skrev (2 timer siden): Nytt prosjekt? Sjekk @stiloping på Instagram. Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden): Det gikk visst såpass i dass med....host, appen/treningsportalen lar vente på seg såpass også i år, at Treasures AS kjøper et nytt domene med nettside i august? Regner ikke med at det tar av med dette heller siden vi allerede er på slutten av året, en ansatt er skadet og den andre ansatte har som vane å bryte. Sti-løping altså? Så det skal være en egen konto for at herr og fru skal komme med tips om hvordan løpe på stier? 🙈🤣 17
Boletta Skrevet 21. desember 2020 #33203 Skrevet 21. desember 2020 Skrottefar skrev (3 minutter siden): Sti-løping altså? Så det skal være en egen konto for at herr og fru skal komme med tips om hvordan løpe på stier? 🙈🤣 Det er jo ikke en dum idé. Ofte når man er et sted og vil ta seg en løpetur kan det være vanskelig å finne en passende sti. Liker det, jeg. Er litt som ut.no. 7
Keaton Skrevet 21. desember 2020 #33204 Skrevet 21. desember 2020 Nå har det jo regnet mye i området i hele høst, men om det er årsaken til CBE ikke har vist løping ute på mange måneder, vet jeg ikke. Jeg møter derimot mange som løper i skogen der jeg går, så jeg vil tro at stiløping er populært nok. De løper i regnvær også. ☺️ 20
Rev. Revenge Skrevet 21. desember 2020 #33205 Skrevet 21. desember 2020 (endret) Prosjektet er sikkert ikke en dårlig idé. Snarere har jeg utfordringer med å se om gjennomføringsevnen er sterkere med dette enn med Netfit. All den tid den ene eieren er opptatt med alt annet enn å løpe ute og prosjektet startet for fem måneder siden. Det er noe med å starte opp et nytt og lignende prosjekt uten å fullføre hovedprosjektet Netfit som ikke fremstår helt...solid. Selv om det sikkert er enklere å gjennomføre. Det fremstår jo som at de er i ferd med å gi opp Netfit? Facebooksiden er ikke oppdatert siden 13. oktober, og lanseringen der er fortsatt september mens på Instagram-kontoen deles det bare egenvektstrening med klipp eller poserende stillbilder fra kjelleren i det samme skinnliknende treningstøyet "sånn innimellom". Det fremstår så halvhjertet når dette er noe eierne hadde planer om å leve av. Endret 21. desember 2020 av Revenge o'Cavatina 33
Skrottefar Skrevet 21. desember 2020 #33206 Skrevet 21. desember 2020 Revenge o'Cavatina skrev (9 minutter siden): Prosjektet er sikkert ikke en dårlig idé. Snarere har jeg utfordringer med å se om gjennomføringsevnen er sterkere med dette enn med Netfit. All den tid den ene eieren er opptatt med alt annet enn å løpe ute og prosjektet startet for fem måneder siden. Det er også derfor jeg heller ikke ser at dette kommer til å bli noe annet enn en sikkert god idè, men det er dette med gjennomføringsevnen 10
hippyskippy Skrevet 22. desember 2020 #33207 Skrevet 22. desember 2020 Tredemølledronninga har registrert kontoen stiløping? Unnskyld at jeg kniser litt. 17
Gjest Lin11 Skrevet 22. desember 2020 #33208 Skrevet 22. desember 2020 hippyskippy skrev (55 minutter siden): Tredemølledronninga har registrert kontoen stiløping? Unnskyld at jeg kniser litt. Det er vel LKE? Hun har forhåpentligvis ikke noe med det å gjøre?
Keaton Skrevet 22. desember 2020 #33209 Skrevet 22. desember 2020 En ting skal CBE ha, hun lukker ikke IG når hun tror det er fortjeneste i det. (Ikke sikker, men tror aldri det har skjedd.) Ser andre «influencere» gjøre det stadig vekk. 25
Gjest CecilieX Skrevet 22. desember 2020 #33210 Skrevet 22. desember 2020 Mrs Bella skrev (18 timer siden): Nytt prosjekt? Sjekk @stiloping på Instagram. Jeg heier på alt som ikke dreier seg om å selge eget og andres privatliv på nett og som ikke bidrar til negativ påvirkning psykisk eller fysisk. Jeg oppfatter at LKE sin treningsglede er ekte og og det i seg selv er et veldig godt utgangspunkt for å inspirere. Det jeg tror er viktig er å tenke på hva følgere har behov for og fokusere på å dekke dette behovet. Det virker som også som om dette prosjektet er lansert prematurt på lik linje med NetFit. Jeg forstår ikke helt denne hangen til å gå online uten at i det minste nettsiden er klar og kan gi informasjon om hva som er konseptet. #stiloping er brukt mange ganger lenge før LKE laget instakontoen, så det tyder i alle fall på at det er er marked, men muligens også at det er mange om beinet. Blir interessant å se om også dette er et kommersielt prosjekt.
Boletta Skrevet 22. desember 2020 #33211 Skrevet 22. desember 2020 De har vel ikke lansert Stiløping som et prosjekt? Det er ganske vanlig å ha mange baller i lufta og prosjekter under utvikling uten at alle blir noe av. Å registrere instakontoen og domenet er også både smart og vanlig. Slik harselas mener jeg bare undergraver den konstruktive kritikken om umerket reklame, kroppspress og eksponering av barn. 10
Keaton Skrevet 22. desember 2020 #33212 Skrevet 22. desember 2020 Boletta skrev (12 minutter siden): De har vel ikke lansert Stiløping som et prosjekt? Det er ganske vanlig å ha mange baller i lufta og prosjekter under utvikling uten at alle blir noe av. Å registrere instakontoen og domenet er også både smart og vanlig. Slik harselas mener jeg bare undergraver den konstruktive kritikken om umerket reklame, kroppspress og eksponering av barn. Harselas? Leser mye positivt her, men det passer kanskje bedre å fokusere på noe annet. 14
Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 22. desember 2020 Populært innlegg #33213 Skrevet 22. desember 2020 Et rørende og fint innlegg om de to som fikk forlate denne verden sammen. De fleste kan relatere til at dette er en grusom vond tid. MEN...så klarer de bare ikke å la være! De må publisere et mørkt og dystert bilde av en liten jente som koser med sin venn som hun vet skal dø (det er slett ikke sikkert at det er det som skjedde da bildet ble tatt, men det er det historien forteller). Så fullstendig unødvendig. Umoralsk. Ufølsomt. Rett og slett forkastelig! 62
123Frustrert Skrevet 22. desember 2020 #33214 Skrevet 22. desember 2020 Mrs Bella skrev (21 timer siden): Nytt prosjekt? Sjekk @stiloping på Instagram. Skjønner de må ha et nytt prosjekt. Jeg ble blokkert på insta forsk jeg spurte når man kunne forvente at netfit-appen var klar.. 16
Monimoni Skrevet 22. desember 2020 #33215 Skrevet 22. desember 2020 123Frustrert skrev (1 time siden): Skjønner de må ha et nytt prosjekt. Jeg ble blokkert på insta forsk jeg spurte når man kunne forvente at netfit-appen var klar.. Og jeg ble blokkert når jeg satte et latterfjes emoji under det ene undertøysbildet hennes 😂 19
Pippio Skrevet 22. desember 2020 #33216 Skrevet 22. desember 2020 Monimoni skrev (21 minutter siden): Og jeg ble blokkert når jeg satte et latterfjes emoji under det ene undertøysbildet hennes 😂 Haha de tåler ikke mye! 11
*Marihøna* Skrevet 22. desember 2020 #33217 Skrevet 22. desember 2020 Monimoni skrev (1 time siden): Og jeg ble blokkert når jeg satte et latterfjes emoji under det ene undertøysbildet hennes 😂 Hva ønsket du å oppnå med den emojien da? 21
Monimoni Skrevet 22. desember 2020 #33218 Skrevet 22. desember 2020 *Marihøna* skrev (2 minutter siden): Hva ønsket du å oppnå med den emojien da? Jeg ønsket å ytre min reaksjon på bildet, hvilken er høylytt latter. Falt ikke i god jord, gitt. 29
J.. Skrevet 22. desember 2020 #33219 Skrevet 22. desember 2020 Monimoni skrev (29 minutter siden): Jeg ønsket å ytre min reaksjon på bildet, hvilken er høylytt latter. Falt ikke i god jord, gitt. Så rart. 10
*Marihøna* Skrevet 22. desember 2020 #33220 Skrevet 22. desember 2020 Monimoni skrev (35 minutter siden): Jeg ønsket å ytre min reaksjon på bildet, hvilken er høylytt latter. Falt ikke i god jord, gitt. Ja, rart det. Smålig å drive med hån selvom man er imot bildet eller innholdet på Instagrammen hennes. Man kommer lengre med saklig kritikk enn å oppføre seg som en umoden tenåring. 26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå