Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Monimoni skrev (2 timer siden):

Og jeg ble blokkert når jeg satte et latterfjes emoji under det ene undertøysbildet hennes 😂

Forstår jeg godt.

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
*Marihøna* skrev (15 minutter siden):

Ja, rart det. Smålig å drive med hån selvom man er imot bildet eller innholdet på Instagrammen hennes. Man kommer lengre med saklig kritikk enn å oppføre seg som en umoden tenåring. 

Enig 

• Liker 11
Skrevet
*Marihøna* skrev (21 minutter siden):

Ja, rart det. Smålig å drive med hån selvom man er imot bildet eller innholdet på Instagrammen hennes. Man kommer lengre med saklig kritikk enn å oppføre seg som en umoden tenåring. 

Man kommer ingen sted med saklig kritikk, hvor har du det fra?

Jeg kommenterte helt saklig under et bilde av et barn som sov på morens fang. Ikke hets og ikke hån, men siden det stilte et kritisk spørsmål i stede for ❤️❤️vakre deg❤️❤️ble jeg blokkert umiddelbart. 

• Liker 40
Skrevet
*Marihøna* skrev (1 time siden):

Men er det usaklig og rett og slett spørre når appen blir lansert? Akkurat ordlagt slik; når blir appen lansert? . Poenget er at det ikke skal noe kritikk til før de blokkerer, og vanlige spørsmål og saklig kritikk blir også blokkert- fordi de ikke evner å svare på annet en «fine deg» , «nydelige du». Det er jo rett og slett komisk hvor lite reflekterte disse folkene ønsker å fremstå. Det spørs om de rett og slett faktisk er ganske lite reflekterte.. 

• Liker 44
Skrevet
123Frustrert skrev (18 minutter siden):

Men er det usaklig og rett og slett spørre når appen blir lansert? Akkurat ordlagt slik; når blir appen lansert? . Poenget er at det ikke skal noe kritikk til før de blokkerer, og vanlige spørsmål og saklig kritikk blir også blokkert- fordi de ikke evner å svare på annet en «fine deg» , «nydelige du». Det er jo rett og slett komisk hvor lite reflekterte disse folkene ønsker å fremstå. Det spørs om de rett og slett faktisk er ganske lite reflekterte.. 

nei det er ikke usaklig og det er smålig av cbe å blokkere folk på grunn av slike spørsmål. Men en lattersmiley er usaklig og ikke særlig ok. 

• Liker 10
Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

nei det er ikke usaklig og det er smålig av cbe å blokkere folk på grunn av slike spørsmål. Men en lattersmiley er usaklig og ikke særlig ok. 

Hun er ganske flink med hånlige emojier når hun svarer på kommentarer hun ikke liker i eget kommentarfelt. Hva er det hun vil med det kommentarfeltet, egentlig. 

• Liker 31
Skrevet
Surikatt skrev (1 minutt siden):

Hun er ganske flink med hånlige emojier når hun svarer på kommentarer hun ikke liker i eget kommentarfelt. Hva er det hun vil med det kommentarfeltet, egentlig. 

Sikkert se best mulig ut selv, uten at hun nødvendigvis klarer det. 

• Liker 6
Skrevet
Kollontaj skrev (8 timer siden):

Harselas? Leser mye positivt her, men det passer kanskje bedre å fokusere på noe annet. 

Ja, jeg synes det var tendens til å harselere med stiløpingsprosjektet. 

Jeg er forøvrig en av de som alltid uttaler meg kritisk til denne virksomheten. 

• Liker 1
Skrevet
Boletta skrev (35 minutter siden):

Ja, jeg synes det var tendens til å harselere med stiløpingsprosjektet. 

Jeg er forøvrig en av de som alltid uttaler meg kritisk til denne virksomheten. 

Finnes en mellomting mellom harselas og nesegrus beundring. Tenker det var der de fleste var. 

• Liker 18
Skrevet
Kollontaj skrev (33 minutter siden):

Finnes en mellomting mellom harselas og nesegrus beundring. Tenker det var der de fleste var. 

Ja, sikkert. 

Skrevet
1 hour ago, loveli said:

Hva skjedde med hundene, vet vi det? Vil ikke gi klikk.

De var gamle og syke. Og selv om det aldri så tungt og forferdelig, er det å sette dyreverdet fremst når man lar de slippe mer smerte og lidelse. 

CBE skrev et vakkert og rørende "avskjedsbrev" på bloggen. Og som hundeeier som selv har måttet gå gjennom det samme, har hun min hele og fulle sympati.  

• Liker 22
Skrevet (endret)
123Frustrert skrev (På 22.12.2020 den 17.04):

Skjønner de må ha et nytt prosjekt. Jeg ble blokkert på insta forsk jeg spurte når man kunne forvente at netfit-appen var klar.. 

Ang netfit-appen:

• klærne sjeldent ble merket (endret nå)
  • CBE er avbildet med klær fra treningskonkurrent den dagen hun selv publiserte og skrev om dette nye samarbeidet
  • denne posten med samarbeidet er slettet fra instaprofilen hennes
  • når netfit har temaet om treningsformer og kalorier, så gir det en uheldig kobling mot samarbeidspartneren, er det det fokuset samarbeidspartneren ønsker?! Historikken til CBE ligger der...
  • å kobles mot netfit-appen er negativt da den er svært forsinket og firmaet linkes automatisk opp mot noe som ikke leveres. Merkevaren påvirkes negativt.
  • da samarbeidsavtalen var på plass, skyldte CBE på samarbeidspartneren om at de måtte filme alle øvelsene på nytt til appen.
  • Var kun 2-3 treningsvideoer med aktuelle klær (går sakte fremover), selv om de jobbet og jobbet.
  • Linker fremdeles til treningsvideoer med treningsklær fra konkurrenter.
  • Var ikke satt dato på appen da den var forsinket pga løsningen og samarbeidspartneren.
  • Netfit virker å være trening med kroppsvekt. Hvorfor vises så mye løping på some?
  • Ofte trenger f eks damer mer støtte/hold i f eks løpe-BH’en og det ser derfor ut som at brystene til modellen er operert noe denne samarbeidspartneren brakte på banen. Hvorfor? Disse sports-bh’ene har aldri vært i tester. På bilder der CBE lener seg fremover eller løper, så ser man hvor lite støtte/hold de gir.
  • Fortalte DL om det korte samarbeidet med siste samarbeidspartner innen treningsklær. Det virket ikke som det var gjort særlig reseach før denne avtalen.
Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 34
Skrevet
Hunter7 skrev (49 minutter siden):

De var gamle og syke. Og selv om det aldri så tungt og forferdelig, er det å sette dyreverdet fremst når man lar de slippe mer smerte og lidelse. 

CBE skrev et vakkert og rørende "avskjedsbrev" på bloggen. Og som hundeeier som selv har måttet gå gjennom det samme, har hun min hele og fulle sympati.  

Jeg synes det er helt greit å avslutte livet hvis det er nødvendig. :)

Men hvorfor ble de avlivet akkurat samtidig? Ble de virkelig syke på likt? Jeg trodde først det hadde skjedd noe med dem, påkjørsel e.l.

Kanskje det var for å skåne den ene som ville blitt igjen hvis de bare avlivet en av dem, dyr føler også på sorg.

Skrevet
Christiane_W skrev (11 minutter siden):

Hundene var 14 og 15 år gamle. Begge var syke. Den ene var sykere enn den andre, men ut fra innlegget til CBE forstår jeg det som den friskeste heller ikke hadde lenge igjen og de valgte å avslutte livet til begge hundene samtidig siden de hadde levd mer eller mindre hele livet sammen. Det synes jeg var en avgjørelse det står respekt av og viser at de setter dyrenes velferd først.

Ja, helt enig. Mange mennesker glemmer at dyr også har følelser.

Skrevet
Mrs Bella skrev (2 timer siden):

Ang netfit-appen, så kontaktet jeg samarbeidspartneren på klær. Jeg lurte rett og slett på tanken bak samarbeidet og at firmaet etter min vurdering kommer dårlig ut, bl a fordi

• klærne sjeldent ble merket (endret nå)
  • CBE er avbildet med klær fra treningskonkurrent den dagen hun selv publiserte og skrev om dette nye samarbeidet
  • denne posten med samarbeidet er slettet fra instaprofilen hennes
  • når netfit har temaet om treningsformer og kalorier, så gir det en uheldig kobling mot samarbeidspartneren, er det det fokuset samarbeidspartneren ønsker?! Historikken til CBE ligger der...
  • å kobles mot netfit-appen er negativt da den er svært forsinket og firmaet linkes automatisk opp mot noe som ikke leveres. Merkevaren påvirkes negativt.
  • da samarbeidsavtalen var på plass, skyldte CBE på samarbeidspartneren om at de måtte filme alle øvelsene på nytt til appen.
  • Var kun 2-3 treningsvideoer med aktuelle klær (går sakte fremover), selv om de jobbet og jobbet.
  • Linker fremdeles til treningsvideoer med treningsklær fra konkurrenter.
  • Var ikke satt dato på appen da den var forsinket pga løsningen og samarbeidspartneren.
  • Jeg syntes Netfit virker å være trening med kroppsvekt. Hvorfor vises så mye løping på some?
  • Ofte trenger f eks damer mer støtte/hold i f eks løpe-BH’en og det ser derfor ut som at brystene til modellen er operert noe denne samarbeidspartneren brakte på banen. Jeg holdt på å miste munn og mæle. Disse sports-bh’ene har aldri vært i tester. På bilder der CBE lener seg fremover eller løper, så ser man hvor lite støtte/hold de gir.
  • Fortalte DL om det korte samarbeidet med siste samarbeidspartner innen treningsklær. Det virket ikke som det var gjort særlig reseach før denne avtalen.

Hvilken reaksjon eller svar fikk du?

• Liker 11
Skrevet
Cissacissa skrev (3 timer siden):

Hvilken reaksjon eller svar fikk du?

Det står i innlegget mitt. Samtalen gikk lett og DL fortalte mer enn forventet. 

• Liker 4
Skrevet
Mrs Bella skrev (43 minutter siden):

Jeg synes ikke det kommer frem noen svar fra samarbeidspartneren, sånn jeg leser det er alt spørsmål fra deg. Kan du redigere innlegget slik at det fremstår bedre hva som er spørsmål og hva som er svar fra de?

• Liker 43
Skrevet
Mrs Bella skrev (1 time siden):

Jeg kan ikke se svaret fra DL. Er jo veldig nysgjerrig 😀

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...