Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til sammenligning og ettertanke. Kun 199.000 følgere, eksponerer ikke mindreårige, harryflasher ikke innkjøp, bruker ikke kropp for å selge annonseplass. Med et godt budskap får man over 9000 likes.  

DE17E5B9-CC66-4546-A8CE-443F2EB4AA01.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå følger jeg ikke mange influensere, men er det mange som eksponerer de små som har over, la oss si 100 000 følgere? Jeg mener cbe.no er en av de verste jeg vet om. Så hun andre som er med i Bloggerne, Nyhusdama.

• Liker 27
Skrevet

Stor kontrast det der til julefeiring her i huset hvor jeg kun tok et bilde av ungen og sendte til min far. Jeg gjorde meg noen tanker om hvor fint det var å holde jula privat mellom oss som var tilstede uten å dele på snap, face...

• Liker 18
Skrevet

Jeg lurer på hvor mye tid de bruker på å ta alle disse bildene? Midt i høytiden/familietiden. 

"Smil! Nei, det ble ikke bra, ett til. Barn se hit, se dit, nei ikke rote til håret ditt,  kan du glatte litt på blusen?! Smiiil!  Osv" 

• Liker 26
Skrevet

nå må den bedrifter med den ekstrem korttenkte some-ansvarlig legge inn årene. Hvorfor i huleste skal vi få vite hvordan barna sover og hvorfor gjøre soverommene timen showrom og tigging etter spons?  Jeg tenker hele tiden at nå, nå kan de ikke synke lavere, men så klarer de det gang på gang. Det er så lavmål og idioti at jeg har ikke ord. 

• Liker 44
Skrevet

Så døtrene sover sammen hver natt...Ja, vi får vite alt om barna dine, Caroline. Alt må deles på sosiale medier! 

• Liker 42
Skrevet
NewStart87 skrev (22 minutter siden):

Så døtrene sover sammen hver natt...Ja, vi får vite alt om barna dine, Caroline. Alt må deles på sosiale medier! 

What? :sjokk:

Jeg blir så OPPRØRT, hva i all verden er poenget med å dele slik?

Det er både trist og opprørende. At ingen rundt dem sier noe? 

• Liker 33
Skrevet (endret)

Dette klippet fra 2018 var litt interessant å se nå egentlig.. 

https://www.klikk.no/side2/video/derfor-viser-ikke-caroline-berg-eriksen-ansiktet-til-barna-pa-bloggen-6726801

Svar på spørsmål om at de (den gang) valgte å skjerme barna blandt annet ved å ta bilder bakfra. LKE: "Det er ikke dem det skal handle om, og det er ikke dem som skal være hovedpersonene". 

Lurer oppriktig på hvilke vurderinger de har gjort siden da - som gjør at nå er barna absolutt hovedpersoner i kanalene - sammen med foreldrene. Med ansiktene MOT kameraene. 

Svar på spørsmål ang Netfit - om CBE nå går mer mot å bli treningsinluencer. CBE: " Bloggen kommer til å være som før. Planen er å fokusere mer på trening på Netfit da" 

I 2020 så syns jeg det er kaffekopp og klar-ferdig-gå, med daglige oppdateringer av antall skritt og bilder fra mølletrening - i de "vanlige" kanalene. Netfit er vel fortsatt bare på tegnebrettet, og ikke oppe å går - fortsatt. 

Endret av Isild
  • Liker 42
Skrevet

Caroline Berg Eriksen lever et drømmeliv.

Hun er pen, rik, fint hus, mann og alt mennesker ønsker seg.

Norges største forbilde

Skrevet

Og INSPO?? Er det ikke bare å flytte den ene senga inn, og lekene over til det andre rommet. Trenger en så mye INSPO til det???

• Liker 33
Skrevet
Isild skrev (45 minutter siden):

Dette klippet fra 2018 var litt interessant å se nå egentlig.. 

https://www.klikk.no/side2/video/derfor-viser-ikke-caroline-berg-eriksen-ansiktet-til-barna-pa-bloggen-6726801

Svar på spørsmål om at de (den gang) valgte å skjerme barna blandt annet ved å ta bilder bakfra. LKE: "Det er ikke dem det skal handle om, og det er ikke dem som skal være hovedpersonene". 

Lurer oppriktig på hvilke vurderinger de har gjort siden da - som gjør at nå er barna absolutt hovedpersoner i kanalene - sammen med foreldrene. Med ansiktene MOT kameraene. 

Svar på spørsmål ang Netfit - om CBE nå går mer mot å bli treningsinluencer. CBE: " Bloggen kommer til å være som før. Planen er å fokusere mer på trening på Netfit da" 

I 2020 så syns jeg det er kaffekopp og klar-ferdig-gå, med daglige oppdateringer av antall skritt og bilder fra mølletrening - i de "vanlige" kanalene. Netfit er vel fortsatt bare på tegnebrettet, og ikke oppe å går - fortsatt. 

Vurderinger er vel hvor mye økonomisk fortjeneste man kan få, gjennom å dele alt av privatliv til mindreårige? 

Skrevet
Lin11 skrev (6 minutter siden):

Vurderinger er vel hvor mye økonomisk fortjeneste man kan få, gjennom å dele alt av privatliv til mindreårige? 

Rimelig sikkert det. Men lurer på hva de selv ville svart (dette kommer de garantert aldri til å svare på ;) ) 

• Liker 10
Gjest Tannbein
Skrevet (endret)
Lin11 skrev (10 minutter siden):

Ungene får jo hinsides mange flere klikk i sosiale medier enn bilder av henne så det er sikkert derfor. Man skal være ganske kald for å ikke trykke "like" på bilder av barn,dette ligger jo i menneskers natur. CBE sier jo at hun mener det er positivt at barna utleveres. Jeg er spent på å få se denne gevinsten. Og da snakker jeg ikke om å eie 50 rosa tyllkjoler, å lære å posere og å ta selfies som 5-åring eller å skjemmes bort med 15 nær identiske dukkehus.

Endret av Tannbein
Skrevet (endret)
Tannbein skrev (10 minutter siden):

Ungene får jo hinsides mange flere klikk i sosiale medier enn bilder av henne så det er sikkert derfor. Man skal være ganske kald for å ikke trykke "like" på bilder av barn,dette ligger jo i menneskers natur. CBE sier jo at hun mener det er positivt at barna utleveres. Jeg er spent på å få se denne gevinsten. Og da snakker jeg ikke om å eie 50 rosa tyllkjoler, å lære å ta selfies som 5-åring eller å skjemmes bort med 15 nær identiske dukkehus.

Ser ikke forskjellen mellom Anna Rasmussen sin eksponering av mindreårige, kontra CBE. AR fikk masse pes for dette. Prinsippet er det samme, og like skadelig for de partene som er involvert. Det som burde utgjøre den store forskjellen på de to, er alder og modenhet hos de som drifter bedriftene. Har til gode å se den forskjellen. 

Endret av Lin11
Skrevet
MiniMjau skrev (1 time siden):

Og INSPO?? Er det ikke bare å flytte den ene senga inn, og lekene over til det andre rommet. Trenger en så mye INSPO til det???

Det aller første jeg tenkte da jeg leste at hun skulle gjøre om på rommene, var forbruk og materialisme. Det har alltid virka som om det viktigste med barnerommene er at alt skal matche, til og med halloweenpynten og julepynten er  rosa. I tillegg ser vi ofte at cbe er glad i symmetri siden det meste av pynt i stuene og vinduskarmene står to og to. Nå forestiller jeg meg derfor at alt av møbler og interiør på rommene til jentene blir bytta ut. Jeg tipper også at det meste blir sponsa, men det får framtida vise.

• Liker 24
Skrevet

De rommene viser ingen tegn til at de faktisk bor og leker barn der inne. 

• Liker 32
Skrevet
Hundehvisker skrev (2 timer siden):

Norges største forbilde

Norges største forbilde?? Dokumenter det.. 

• Liker 11
Skrevet
Hundehvisker skrev (2 timer siden):

Norges største forbilde

Heldigvis er ikke dette drømmelivet noe alle mennesker ønsker seg. Regner med du er ironisk? 😊

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...