Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sophia_08 skrev (13 minutter siden):

Ikke bare Nissefar som glor desverre. "Hele" verden kan ta del i denne galskapen. 😔

Dette er hjerteskjærende! 

• Liker 31
Skrevet

jeg fikk en skikkelig uggen følelse av å se det der. 

• Liker 37
Skrevet

Det er bare så trist. Tenk å ikke skjønne at det der ikke er greit. :(

• Liker 46
Skrevet
Surikatt skrev (4 minutter siden):

Hun latterliggjør barnet og tar seg til og med tid til å skrive det barnet synger på bildet. Helt psyko.

Og i tillegg hevder hun at hun til en hver tid tar de beste valgene for barna og ledig tar feil. Mener hun virkelig at det beste for barnet er å bli latterliggjort på Instagram? Sykt, sykt og ekstremt dumt. 

• Liker 46
Skrevet

Når bobla man lever i, og manglende forretningsetikk er åpenbar.

Skrevet
Malum skrev (1 time siden):

Jeg husker hvor utrolig flau og skamfull jeg ble som barn når jeg sa noe feil og de voksne lo fordi de syntes det var morsomt. Heldigvis slapp jeg å dele reaksjonen min med hele internett.

ja, barns skamfølelse er høyst reell og veldig alvorlig for dem, og minner kan sitte for alltid. 

• Liker 44
Skrevet
51 minutter siden, Hunter7 said:

Jeg er mer overbevist om at CBE ikke VIL skjønne det. Eller rettere sagt, en gang for mange år SKJØNTE hun at det ikke var greit, jf. den midlertidige skjermingen av førstefødte. Og siden har det bare gått nedom og hjem med forståelsen for hva barna utsettes for, eksemplifisert av den tiltagende utleveringen og eksponeringen av begge mindreårige. 

Tendensene i antall likes for bilder av barna versus bilder av CBE gir en entydig indikasjon på per i dag er det kun barna som holder den markedsføringsmessige interessen for carolinebergeriksen.no ved like og ikke minst i live. Med andre ord er bloggen og dens SoMe-plattformer avhengig av "kunstig åndedrettsbehandling". I dette tilfellet av det grimmeste, mest forkvaklede og forkastelige slag - nemlig ved å bruke barn. 

Hadde det ikke vært for barna, så hadde carolinebergeriksen.no ikke lenger vært et salgbart navn. 

Helt enig med deg. Bilder av henne i undertøy eller den evinnelige mølla og kaffekoppen, er nok de aller fleste dritt lei av. Hun inspirerer ikke til noe som helst, det er bare pinlig og kvalmt. Men barna derimot, de genererer klikk og trafikk i fruas some kanaler. Hvor desperat kan man bli, når man legger ut intime og private øyeblikk med barna sine, og til og med legger ut video snutter der barna blir latterliggjort. Er så stygt at jeg har ikke ord.

• Liker 43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...