Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32861 Skrevet 15. desember 2020 det bildet der @Juletre21 får jeg vondt i magen av å se på. Det er ikke sånn at hun trykker på send uten å tenke seg om heller. Hun tar seg faktisk bryet med å skrive på bildet før hun trykker på send. Jeg tar tilbake alt jeg har sagt om at jeg ikke skal kritisere person, men bedrift. Dama er stokk dum og ekstremt egoistisk. 64
Populært innlegg Sophia_08 Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32862 Skrevet 15. desember 2020 47 minutter siden, Juletre21 said: Fra story i går, mor ler og barn gjemmer seg. Bildet sier alt! Stop sharenting nå!! Ikke bare Nissefar som glor desverre. "Hele" verden kan ta del i denne galskapen. 😔 52
Pippio Skrevet 15. desember 2020 #32863 Skrevet 15. desember 2020 Sophia_08 skrev (13 minutter siden): Ikke bare Nissefar som glor desverre. "Hele" verden kan ta del i denne galskapen. 😔 Dette er hjerteskjærende! 31
Salamandria Skrevet 15. desember 2020 #32864 Skrevet 15. desember 2020 jeg fikk en skikkelig uggen følelse av å se det der. 37
pøbelsara Skrevet 15. desember 2020 #32865 Skrevet 15. desember 2020 Det er bare så trist. Tenk å ikke skjønne at det der ikke er greit. 46
Populært innlegg Surikatt Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32866 Skrevet 15. desember 2020 Hun latterliggjør barnet og tar seg til og med tid til å skrive det barnet synger på bildet. Helt psyko. 50
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32867 Skrevet 15. desember 2020 Det er virkelig ille. Jeg tenker at når daglige filmsnutter om barnas åpning av julekalender og ramprenissestreker er det som dominerer i mor og fars bedriftskanaler - sammen med salg av undertøykolleksjonen, så er bruken av ungene en bevisst strategi for inntjening. Og det er virkelig ikke greit. Det er himla stygt gjort å eksponere uvitende unger for slik. Hvordan i all verden klarer man å rettferdiggjøre slik, lurer jeg på? 58
123Frustrert Skrevet 15. desember 2020 #32868 Skrevet 15. desember 2020 Surikatt skrev (4 minutter siden): Hun latterliggjør barnet og tar seg til og med tid til å skrive det barnet synger på bildet. Helt psyko. Og i tillegg hevder hun at hun til en hver tid tar de beste valgene for barna og ledig tar feil. Mener hun virkelig at det beste for barnet er å bli latterliggjort på Instagram? Sykt, sykt og ekstremt dumt. 46
Populært innlegg Malum Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32869 Skrevet 15. desember 2020 Jeg husker hvor utrolig flau og skamfull jeg ble som barn når jeg sa noe feil og de voksne lo fordi de syntes det var morsomt. Heldigvis slapp jeg å dele reaksjonen min med hele internett. 72
Populært innlegg Corinne Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32870 Skrevet 15. desember 2020 Jeg så ett av barna til CBE i forrige uke, og instinktivt føltes det som om jeg burde si "hei", var den samme følelsen som om det var en niese jeg ikke ser så ofte, eller nabobarna.. En rar følelse, og veldig feil.. Tenkte etterpå at jeg vet mer om hverdagen til denne ukjente jenta, enn jeg vet om hverdagen til nabobarna og nieser som bor langt borte... 68
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32871 Skrevet 15. desember 2020 Malum skrev (7 minutter siden): Jeg husker hvor utrolig flau og skamfull jeg ble som barn når jeg sa noe feil og de voksne lo fordi de syntes det var morsomt. Heldigvis slapp jeg å dele reaksjonen min med hele internett. Ikke sant? Når de poster slik, viser det bare en total mangel på forståelse for barnets perspektiv. :( 52
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32872 Skrevet 15. desember 2020 Corinne skrev (2 minutter siden): Jeg så ett av barna til CBE i forrige uke, og instinktivt føltes det som om jeg burde si "hei", var den samme følelsen som om det var en niese jeg ikke ser så ofte, eller nabobarna.. En rar følelse, og veldig feil.. Tenkte etterpå at jeg vet mer om hverdagen til denne ukjente jenta, enn jeg vet om hverdagen til nabobarna og nieser som bor langt borte... Jeg er vokst opp med profilerte voksne, og det er akkurat det de forteller... Folk sier hei fordi de føler at de kjenner deg... En ting er at du velger selv som voksen å profilere deg og ser konsekvensene av det, en annen ting er at du blir profilert uten å vite det selv, og i alle fall ikke konsekvensene av det. Og verst av alt; det er dine egne foreldre som gjør det... Håper virkelig det er voksne rundt denne bedriftens eiere som står opp for barna og forteller hvor galt og respektløst dette er ovenfor barna. Det kan jo hende det synker inn en dag... 51
Populært innlegg BellaSwan Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32873 Skrevet 15. desember 2020 Jeg så den forrige latterliggjøringen av minste, det var da hun ikke fikk til å si lussekatter. Det var ikke bare det at mor lo, hun gapskrattet. Høyt og rungende. Og minste snudde seg bort mens hun prøvde å si lussekatter slik som mor ville hun skulle. Jeg kjente bare at hjertet mitt datt ned i magen. Det siste jeg følte for å gjøre da jeg så denne snutten var å le. 77
Gjest Lin11 Skrevet 15. desember 2020 #32874 Skrevet 15. desember 2020 Når bobla man lever i, og manglende forretningsetikk er åpenbar.
Populært innlegg neon_sun Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32875 Skrevet 15. desember 2020 Det er jo lagt ut gjentatte ganger at cbe håner mannen for de latterlige ting (da helst når det kommer til kosthold), ser ut til at dette er en del av personligheten desverre og at barna nå får gjennomgå det samme. Så ufattelig trist. Dette er slike ting barn husker, som blir sittende i ryggraden. Den siste tiden har det vært mange uggne opplevelser rundt barna og cbe. Jeg blir helt dårlig. 57
SusieDerkins Skrevet 15. desember 2020 Forfatter #32876 Skrevet 15. desember 2020 Malum skrev (1 time siden): Jeg husker hvor utrolig flau og skamfull jeg ble som barn når jeg sa noe feil og de voksne lo fordi de syntes det var morsomt. Heldigvis slapp jeg å dele reaksjonen min med hele internett. ja, barns skamfølelse er høyst reell og veldig alvorlig for dem, og minner kan sitte for alltid. 44
Populært innlegg Aquarius04 Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32877 Skrevet 15. desember 2020 Juletre21 skrev (3 timer siden): Fra story i går, mor ler og barn gjemmer seg. Bildet sier alt! Stop sharenting nå!! Fy fader så STYGT!!!! Jeg blir rett og slett forbannet! 50
Populært innlegg Hunter7 Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32878 Skrevet 15. desember 2020 2 hours ago, pøbelsara said: Det er bare så trist. Tenk å ikke skjønne at det der ikke er greit. Jeg er mer overbevist om at CBE ikke VIL skjønne det. Eller rettere sagt, en gang for mange år SKJØNTE hun at det ikke var greit, jf. den midlertidige skjermingen av førstefødte. Og siden har det bare gått nedom og hjem med forståelsen for hva barna utsettes for, eksemplifisert av den tiltagende utleveringen og eksponeringen av begge mindreårige. Tendensene i antall likes for bilder av barna versus bilder av CBE gir en entydig indikasjon på per i dag er det kun barna som holder den markedsføringsmessige interessen for carolinebergeriksen.no ved like og ikke minst i live. Med andre ord er bloggen og dens SoMe-plattformer avhengig av "kunstig åndedrettsbehandling". I dette tilfellet av det grimmeste, mest forkvaklede og forkastelige slag - nemlig ved å bruke barn. Hadde det ikke vært for barna, så hadde carolinebergeriksen.no ikke lenger vært et salgbart navn. 53
Populært innlegg Frøken Scott Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg #32879 Skrevet 15. desember 2020 Jeg kjenner på en blanding av sinne, frustrasjon, og medlidenhet. Sinne fordi hun tidligere gitt uttrykk for at barn bør skjermes, men så gir fullstendig faen. For penger. Frustrasjon fordi ingen rundt henne tør å si i fra. Medlidenhet for barn jeg ikke har noen ting med, men allikevel synes så synd på at mammahjertet mitt verker. Hvor grådig, oppmerksomhetssyk og kynisk kan et menneske bli? Her demonstreres daglig svaret på det. 54
Minnie Mus Skrevet 15. desember 2020 #32880 Skrevet 15. desember 2020 51 minutter siden, Hunter7 said: Jeg er mer overbevist om at CBE ikke VIL skjønne det. Eller rettere sagt, en gang for mange år SKJØNTE hun at det ikke var greit, jf. den midlertidige skjermingen av førstefødte. Og siden har det bare gått nedom og hjem med forståelsen for hva barna utsettes for, eksemplifisert av den tiltagende utleveringen og eksponeringen av begge mindreårige. Tendensene i antall likes for bilder av barna versus bilder av CBE gir en entydig indikasjon på per i dag er det kun barna som holder den markedsføringsmessige interessen for carolinebergeriksen.no ved like og ikke minst i live. Med andre ord er bloggen og dens SoMe-plattformer avhengig av "kunstig åndedrettsbehandling". I dette tilfellet av det grimmeste, mest forkvaklede og forkastelige slag - nemlig ved å bruke barn. Hadde det ikke vært for barna, så hadde carolinebergeriksen.no ikke lenger vært et salgbart navn. Helt enig med deg. Bilder av henne i undertøy eller den evinnelige mølla og kaffekoppen, er nok de aller fleste dritt lei av. Hun inspirerer ikke til noe som helst, det er bare pinlig og kvalmt. Men barna derimot, de genererer klikk og trafikk i fruas some kanaler. Hvor desperat kan man bli, når man legger ut intime og private øyeblikk med barna sine, og til og med legger ut video snutter der barna blir latterliggjort. Er så stygt at jeg har ikke ord. 43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå