Shopgirl2014 Skrevet 12. desember 2020 #32741 Skrevet 12. desember 2020 Halle-Palle skrev (1 time siden): Samme her. Jeg satt og bladde gjennom IG’en hennes da sønnen min på 10 tittet meg over skulderen og utbrøt ‘hva søren, mamma??’ Halvnakne damer på Instagram er ikke det mamma’n pleier å se på 🙈 https://twitter.com/Skjedde_ikke 8
Pust Skrevet 12. desember 2020 #32742 Skrevet 12. desember 2020 Revenge o'Cavatina skrev (23 minutter siden): Profilbildet på instagram er vel ment for å selge undertøyet og burde vært merket som reklame. Og i likhet med dere andre er det nå rett og slett flaut å åpne kanalene til carolinebergeriksen.no/Treasures AS for man vet aldri når man får en stiv brystvorte eller en naken rumpe med hyssing mellom skinkene rett i fleisen. Dette! Jeg har gitt opp diverse instakontoer, som CBEs og SE sin. Det blir for mye kjøtt og skinker - og i dette tilfellet krydret med søte småbarn. Det er bare ekkelt. 27
Halle-Palle Skrevet 12. desember 2020 #32743 Skrevet 12. desember 2020 (endret) Shopgirl2014 skrev (59 minutter siden): https://twitter.com/Skjedde_ikke @Shopgirl2014Hva behager? Kaller du meg en løgner? Endret 12. desember 2020 av Halle-Palle 28
SusieDerkins Skrevet 12. desember 2020 Forfatter #32744 Skrevet 12. desember 2020 Shopgirl2014 skrev (31 minutter siden): https://twitter.com/Skjedde_ikke kaller du andre brukere for løgnere? på seg selv kjenner andre, eller? 31
Surikatt Skrevet 12. desember 2020 #32745 Skrevet 12. desember 2020 Klink skrev (2 timer siden): Da får de som har interesse av det gjøre det. Men man trenger ikke legge det ut her. Dårlig måte å debattere på er det også. Hva er dårlig med det? Hun publiserer bilder på sine offentlige kanaler. Innzoomingen er vel et eksempel hva som kan skje med bilder. Synes du den sannheten er ubehagelig ? 19
Klink Skrevet 12. desember 2020 #32746 Skrevet 12. desember 2020 Surikatt skrev (21 minutter siden): Hva er dårlig med det? Hun publiserer bilder på sine offentlige kanaler. Innzoomingen er vel et eksempel hva som kan skje med bilder. Synes du den sannheten er ubehagelig ? Nei det syns jeg ikke. Jeg syns det er dårlig å zoome det inn og legge det ut på forum med overskriften julemus eller hva det var. spesielt og i det hele tatt drive å zoome inn på bilder av henne, men hver sin smak. 7
Halle-Palle Skrevet 12. desember 2020 #32747 Skrevet 12. desember 2020 Klink skrev (Akkurat nå): Nei det syns jeg ikke. Jeg syns det er dårlig å zoome det inn og legge det ut på forum med overskriften julemus eller hva det var. spesielt og i det hele tatt drive å zoome inn på bilder av henne, men hver sin smak. Jeg er enig i at det ikke er greit. Samtidig er det kanskje en tankevekker om hva som faktisk kan skje med bilder man publiserer på det åpne nettet. Hva om noen pubertale gutter kommer over disse ‘delikate’ bildene og printer de ut? Vi hadde nettopp en episode på skolen jeg jobber ved der klassekamerater hadde printet ut babybilder de fant på Facebooksiden til en mor i klassen og satt inn i alle rammene på internatet. Uskyldig moro? Kanskje ikke for han det skjedde med. 19
Klink Skrevet 12. desember 2020 #32748 Skrevet 12. desember 2020 Halle-Palle skrev (2 minutter siden): Jeg er enig i at det ikke er greit. Samtidig er det kanskje en tankevekker om hva som faktisk kan skje med bilder man publiserer på det åpne nettet. Hva om noen pubertale gutter kommer over disse ‘delikate’ bildene og printer de ut? Vi hadde nettopp en episode på skolen jeg jobber ved der klassekamerater hadde printet ut babybilder de fant på Facebooksiden til en mor i klassen og satt inn i alle rammene på internatet. Uskyldig moro? Kanskje ikke for han det skjedde med. Ja da gjør de det ? Cbe er en voksen dame. barna derimot , ikke greit. 1
Skrottefar Skrevet 12. desember 2020 #32749 Skrevet 12. desember 2020 Halle-Palle skrev (1 time siden): @Shopgirl2014Hva behager? Kaller du meg en løgner? MissLucy skrev (51 minutter siden): kaller du andre brukere for løgnere? på seg selv kjenner andre, eller? Denne brukeren er det bare å ignorere, for vedkommende har sjeldent annet å komme med enn meta-kritikk og opphøying av CBE & Co 28
Ultiva Skrevet 12. desember 2020 #32750 Skrevet 12. desember 2020 (endret) Klink skrev (13 timer siden): Da får de som har interesse av det gjøre det. Men man trenger ikke legge det ut her. Dårlig måte å debattere på er det også. Kripos og Datatilsynet er veldig opptatt av at bilder på internett både manipuleres og misbrukes. Du mener altså at det er unødvendig av disse institusjonene å advare om dette, siden det er "dårlig måte å debattere på/trenger ikke å legge det ut her"? Poenget er jo åpenbart det samme; alt man legger ut på internett, av både små og store, er der for alltid. For kopiering og lagring, zooming, manipulasjon og distribusjon f eks på vulgære sider og the dark web. Eller for printing og oppklistring på vegger, for eksempel på et skoleinternat. Dette er jo hele poenget. Endret 13. desember 2020 av Ultiva 39
Halle-Palle Skrevet 12. desember 2020 #32751 Skrevet 12. desember 2020 Klink skrev (24 minutter siden): Ja da gjør de det ? Cbe er en voksen dame. barna derimot , ikke greit. Jeg tenkte selvsagt på at det blir barna de gjør det ‘mot’. Hvor gøy er det å få rommet tapetsert med bilder av mor i så minimal bekledning man kan ha uten å kalle seg naken? 15
Klink Skrevet 12. desember 2020 #32752 Skrevet 12. desember 2020 Ultiva skrev (6 minutter siden): Kripos og Datatilsynet er veldig opptatt av at bilder på internett både manipuleres og misbrukes. Du mener altså at det er unødvendig av disse institusjonene å advare om dette, siden det er "dårlig måte å debattere på/trenger ikke å legge det ut her"? Poenget er jo åpenbart det samme; alt man legger ut på internett, av både små og store, er der for alltid. For kopiering og lagring, zooming, manipulasjon og distribusjon f eks på vulgære sider og the dark web. Eller for printing og oppklistring på vegger, for eksempel på et skoleinternat. Dette er jo hele poenget med diskusjon om mor i gjennomsiktig bh og hyssingtanga, og triste bursdagsbarn som ikke vil bli tatt bilde av. Mor er voksen og man må regne med at ho er klar over konsekvensene. barna burde ikke være eksponert så mye som de blir. 3
Klink Skrevet 12. desember 2020 #32753 Skrevet 12. desember 2020 (endret) Halle-Palle skrev (2 minutter siden): Jeg tenkte selvsagt på at det blir barna de gjør det ‘mot’. Hvor gøy er det å få rommet tapetsert med bilder av mor i så minimal bekledning man kan ha uten å kalle seg naken? Det er mange modeller som har stilt opp halv nakne/ nakne som har barn. Og tenker at ja det er sikkert flaut, men det overlever de. Derimot at alle vet hvem barna er , og eksponeres er ikke greit. Endret 12. desember 2020 av Klink 1
Ultiva Skrevet 12. desember 2020 #32754 Skrevet 12. desember 2020 Klink skrev (59 minutter siden): Det er mange modeller som har stilt opp halv nakne/ nakne som har barn. Og tenker at ja det er sikkert flaut, men det overlever de. Derimot at alle vet hvem barna er , og eksponeres er ikke greit. Det er vel også derfor flere her inne foreslår at CBE lager seg en onlyfans betal-kanal på Instagram for spesielt interesserte, og gjerne kjører på med 100 % undertøysbilder i stedet for 50 %. Bare hold barna fullstendig utenfor, og innse at publikumet er i ferd med å dreie seg over i et helt annet segment. Nå kan man ikke se på CBEs IG-konto/story uten å eksponeres for rumpe og brystvorter, og det er svært få kvinner /mødre som er interesserte i det. 37
Rev. Revenge Skrevet 12. desember 2020 #32755 Skrevet 12. desember 2020 Ja, hvem er egentlig målgruppa for carolinebergeriksen.no/Treasures AS/annonsørene med en til stadighet avkledt daglig leder blandet med småbarn? 31
Klink Skrevet 12. desember 2020 #32756 Skrevet 12. desember 2020 Ultiva skrev (14 minutter siden): Det er vel også derfor flere her inne foreslår at CBE lager seg en onlyfans betal-kanal på Instagram for spesielt interesserte, og gjerne kjører på med 100 % undertøysbilder i stedet for 50 %. Bare hold barna fullstendig utenfor, og innse at publikumet er i ferd med å dreie seg over i et helt annet segment. Nå kan man ikke se på CBEs IG-konto/story uten å eksponeres for rumpe og brystvorter, og det er svært få kvinner /mødre som er interesserte i det. Da mister ho lesere og simsalabim så må ho slutte bloggingen sin. Det går helt fint. 5
Gjest Lin11 Skrevet 12. desember 2020 #32757 Skrevet 12. desember 2020 (endret) Klink skrev (1 time siden): Da mister ho lesere og simsalabim så må ho slutte bloggingen sin. Det går helt fint. Må jo være det beste for de uten samtykkekompetanse. Mor og far deler blindt av både hjerteskjærende avskjeder, barn som åpenbart ikke ønsker å filmes/ tatt bilde av, som blir tatt bilde av og filmet uten at de er klar over det. I tillegg har du mors salg av «undertøy» og fars flåsete innlegg, hans ranting på sosiale medier. Sexistiske og mannsjåvinistiske synspunkter om kvinnekropp, og redigering av bilder herfra og til h.... Endret 12. desember 2020 av Lin11
Klink Skrevet 12. desember 2020 #32758 Skrevet 12. desember 2020 (endret) Lin11 skrev (3 minutter siden): Må jo være det beste for de uten samtykkekompetanse. Mor og far deler blindt av både hjerteskjærende avskjeder, barn som åpenbart ikke ønsker å filmes/ tatt bilde av, som blir tatt bilde av og filmet uten at de er klar over det. I tillegg har du mors salg av «undertøy» og fars flåsete innlegg, hans ranting på sosiale medier. Sexistiske og mannsjårvinsistiske synspunkter om kvinnekropp, og redigering av bilder herfra og til h.... ja, er jo det jeg sier. Helt greit om ho mister alle leserne sine. Eneste jeg er uenig i : Vi vet ingenting om barna ønsker å bli filmet /tatt bilde av eller ikke. Endret 12. desember 2020 av Klink 1
Gjest Finlay Skrevet 12. desember 2020 #32759 Skrevet 12. desember 2020 Klink skrev (13 minutter siden): ja, er jo det jeg sier. Helt greit om ho mister alle leserne sine. Eneste jeg er uenig i : Vi vet ingenting om barna ønsker å bli filmet /tatt bilde av eller ikke. Hva spiller det for slags rolle egentlig? Mange små barn synes det er gøy å bli tatt bilde av. Kanskje de fleste. Problemet er jo at de ikke aner, eller har forutsetning for å forstå, hvor absurd mange fremmede mennesker som skal få se disse bildene!.
Klink Skrevet 12. desember 2020 #32760 Skrevet 12. desember 2020 Finlay skrev (2 minutter siden): Hva spiller det for slags rolle egentlig? Mange små barn synes det er gøy å bli tatt bilde av. Kanskje de fleste. Problemet er jo at de ikke aner, eller har forutsetning for å forstå, hvor absurd mange fremmede mennesker som skal få se disse bildene!. Ja det er jeg enig i. men ikke i spekulasjoner om at de ikke ønsker/ønsker å bli tatt bilde av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå