123Frustrert Skrevet 11. desember 2020 #32721 Skrevet 11. desember 2020 Bildet var nok for mye å legge ut, sannsynligvis også unødvendig, men det er jo slik, når man legger ut lett kledde bilder av seg selv, bilder hvor man er så lett kledd at absolutt alt er synlig, så kan man manipulere og tulle og tøyse. Det er ikke gitt at man skal og må gjøre det, men det er så enkelt. I følge cbe er jo bildene bare delikate så ingen ringe henge seg opp i. Av alle vet cbe nøyaktig hvilke bilder hun publisere og vet veldig godt konsekvensene. Når du legger ut bilder av deg selv med den minste string trusa og ligger i magen på sengen og vipper rumpa opp så blir det liksom litt teit å komme etter på og si « stakkars meg». Sorry. 33
Isild Skrevet 11. desember 2020 #32722 Skrevet 11. desember 2020 Enig i at det er feil her på KG å Zoome inn på slike bilder, men samtidig så burde det være en tankevekker for Treasuers-paret, de har kanskje ikke gjort seg så mange tanker om hvordan "slike bilder" av Fru Treasures kan brukes/zoomes. Mulig de selv tenker at alt de gjør er innafor og delikat, men dark web der ute er hverken innafor eller delikat. 32
Gjest Bettys Skrevet 11. desember 2020 #32723 Skrevet 11. desember 2020 Jeg leet faktisk ikke et øyelokk av de innzoomede trusebildene som ble lagt ut her og tenkte at det sikkert var slik de var lagt ut på Instagram. Hun legger jo ut bilder av bare baken i stringtruse. Merkelig at man har lyst til å vise alt når man vet hvordan bilder kan zoomes inn på og fremstilles.
LilleSnupp Skrevet 11. desember 2020 #32724 Skrevet 11. desember 2020 Minnie Mus skrev (2 timer siden): Direkte pinlig og flaut 😳😳 2
Mollie Skrevet 12. desember 2020 #32725 Skrevet 12. desember 2020 Denne artikkelen er svært relevant i forbindelse med debatten om eksponering av barn i sosiale medier: https://www.hivolda.no/forsking-og-utvikling/husk-dette-du-deler-julebilder-av-barna 19
Rev. Revenge Skrevet 12. desember 2020 #32726 Skrevet 12. desember 2020 Isild skrev (11 timer siden): Enig i at det er feil her på KG å Zoome inn på slike bilder, men samtidig så burde det være en tankevekker for Treasuers-paret, de har kanskje ikke gjort seg så mange tanker om hvordan "slike bilder" av Fru Treasures kan brukes/zoomes. Mulig de selv tenker at alt de gjør er innafor og delikat, men dark web der ute er hverken innafor eller delikat. De færreste trenger en synlig bekreftelse på at daglig leder i Treasures AS friserer underlivet sitt og hvordan, zoomet eller ei. Det holder mer enn nok med informasjonen om at det også der lukter kokos når det betales for. Så er det vel slik at selv om fotografen tok et kurs på nett, gikk han tydeligvis glipp av webinaret i bildeanalyse og budskapsformidling. Noe Treasures AS tydeligvis ikke ser ut til å savne ut fra det samlede bildematerialet som publiseres å dømme. 25
Gjest Marsh Skrevet 12. desember 2020 #32727 Skrevet 12. desember 2020 Blir spennende å se om CBE boikotter NAKD, som andre influencere nå gjør....
Inocybe Skrevet 12. desember 2020 #32728 Skrevet 12. desember 2020 Revenge o'Cavatina skrev (24 minutter siden): De færreste trenger en synlig bekreftelse på at daglig leder i Treasures AS friserer underlivet sitt og hvordan, zoomet eller ei. Det holder mer enn nok med informasjonen om at det også der lukter kokos når det betales for. Så er det vel slik at selv om fotografen tok et kurs på nett, gikk han tydeligvis glipp av webinaret i bildeanalyse og budskapsformidling. Noe Treasures AS tydeligvis ikke ser ut til å savne ut fra det samlede bildematerialet som publiseres å dømme. Ja det suverent mest tydelige ved bildebruken hos Treasures er den totale mangel på forståelse av bildeanalyse og sammenheng mellom budskap på tekst og bilde. Hadde man lest/sett tekst og bilder hver for seg hadde man neppe trodd på de opprinnelig hang sammen. 24
Inocybe Skrevet 12. desember 2020 #32729 Skrevet 12. desember 2020 Marsh skrev (17 minutter siden): Blir spennende å se om CBE boikotter NAKD, som andre influencere nå gjør.... Det tror jeg ikke. Ut over julen 2019 hvor det var stas å portrettere sin godhet under Omvendt julenisse på Bloggerne, har CBE sjeldent brydd seg om andre enn seg selv. Hun har null problemer med å selge hår fra fattige lett utnyttbare kvinner eller reklamere for andre klesmerker med uetiske arbeidsforhold for ansatte. Etikk og moral er ikke verdier som tar mye plass hos Treasures. 32
Surikatt Skrevet 12. desember 2020 #32730 Skrevet 12. desember 2020 Klink skrev (14 timer siden): Er dette zoomet inn på eller har hun lagt det ut på denne måten? Litt dårlig om det er zoomet inn. ikke bare litt dårlig heller. Burde fjernes! Alle kan zoome inn. Det er hun selv som har lagt ut bildene i første omgang. Mor som feirer jul i undertøyet er det som formidles. 29
Rev. Revenge Skrevet 12. desember 2020 #32731 Skrevet 12. desember 2020 (endret) De samme bildene er brukt hos mymuse.no. Der er også et av barnas navn synlig som rekvisitt til "ho mor" som pynter til jul i undertøy. Lurer litt på hvor mange sidevisninger mymuse.no har uten salg. Endret 12. desember 2020 av Revenge o'Cavatina 37
Keaton Skrevet 12. desember 2020 #32732 Skrevet 12. desember 2020 Inocybe skrev (43 minutter siden): Ja det suverent mest tydelige ved bildebruken hos Treasures er den totale mangel på forståelse av bildeanalyse og sammenheng mellom budskap på tekst og bilde. Hadde man lest/sett tekst og bilder hver for seg hadde man neppe trodd på de opprinnelig hang sammen. Enig, denne mangelen på å analysere egne bilder fører ofte til merkelige budskap i bilder, jeg innrømmer gjerne at jeg underholdes av at bildene forteller noe annet enn det de antakelig var ment å gjøre. 21
Amanda28 Skrevet 12. desember 2020 #32733 Skrevet 12. desember 2020 Enig i at disse bildene blir for mye... Jeg har i mange år likt bloggen hennes godt (sikkert i motsetning til flere her). Den har inspirert meg. Men de siste ett-to årene så har hun gradvis forandret seg. Bloggen er ikke kul, delikat og inspirerende lenger, så jeg gidder sjelden å gå inn der nå. Nå minner hun mer om en sånn desperat blogger som stadig vekk slenger ut litt usmakelige bilder (som det finnes mange yngre versjoner av, og folk er dritleie av (uten å nevne navn..) Utrolig synd. Hun lever IKKE opp til kvaliteten jeg synes hun hadde før. 21
Populært innlegg Ultiva Skrevet 12. desember 2020 Populært innlegg #32734 Skrevet 12. desember 2020 Amanda28 skrev (24 minutter siden): Enig i at disse bildene blir for mye... Jeg har i mange år likt bloggen hennes godt (sikkert i motsetning til flere her). Den har inspirert meg. Men de siste ett-to årene så har hun gradvis forandret seg. Bloggen er ikke kul, delikat og inspirerende lenger, så jeg gidder sjelden å gå inn der nå. Nå minner hun mer om en sånn desperat blogger som stadig vekk slenger ut litt usmakelige bilder (som det finnes mange yngre versjoner av, og folk er dritleie av (uten å nevne navn..) Utrolig synd. Hun lever IKKE opp til kvaliteten jeg synes hun hadde før. Før kunne man titte innom blant annet for å få litt julestemning. Nå kan man ikke titte innom uten å risikere å få slengt silikonpupper i gjennomsiktig bh eller ei naken damerumpe rett i fleisen. CBE var mye rart før sommeren 2018 også, men aldri vulgær. En svært merkelig retning å ta, spesielt siden hun nå har skolebarn. 53
Klink Skrevet 12. desember 2020 #32735 Skrevet 12. desember 2020 Surikatt skrev (1 time siden): Alle kan zoome inn. Det er hun selv som har lagt ut bildene i første omgang. Mor som feirer jul i undertøyet er det som formidles. Da får de som har interesse av det gjøre det. Men man trenger ikke legge det ut her. Dårlig måte å debattere på er det også. 10
123Frustrert Skrevet 12. desember 2020 #32736 Skrevet 12. desember 2020 Ultiva skrev (47 minutter siden): Før kunne man titte innom blant annet for å få litt julestemning. Nå kan man ikke titte innom uten å risikere å få slengt silikonpupper i gjennomsiktig bh eller ei naken damerumpe rett i fleisen. CBE var mye rart før sommeren 2018 også, men aldri vulgær. En svært merkelig retning å ta, spesielt siden hun nå har skolebarn. Er så enig. Nå tør jeg ikke å gå inn på instagramprofilen venner på offentlige steder, det ser jo ut som man sitter og ser på lettkledde damer, og det vil jeg helst ikke ha på meg. 21
Halle-Palle Skrevet 12. desember 2020 #32737 Skrevet 12. desember 2020 123Frustrert skrev (14 minutter siden): Er så enig. Nå tør jeg ikke å gå inn på instagramprofilen venner på offentlige steder, det ser jo ut som man sitter og ser på lettkledde damer, og det vil jeg helst ikke ha på meg. Samme her. Jeg satt og bladde gjennom IG’en hennes da sønnen min på 10 tittet meg over skulderen og utbrøt ‘hva søren, mamma??’ Halvnakne damer på Instagram er ikke det mamma’n pleier å se på 🙈 22
Amanda28 Skrevet 12. desember 2020 #32738 Skrevet 12. desember 2020 Ultiva skrev (1 time siden): Før kunne man titte innom blant annet for å få litt julestemning. Nå kan man ikke titte innom uten å risikere å få slengt silikonpupper i gjennomsiktig bh eller ei naken damerumpe rett i fleisen. CBE var mye rart før sommeren 2018 også, men aldri vulgær. En svært merkelig retning å ta, spesielt siden hun nå har skolebarn. Veldig merkelig og ikke akkurat et ok forbilde for barna på den fronten. Profilbilde hennes på Instagram får henne til å fremstå tacky med en gang. Det går faktisk an å selge undertøy på en smakfull måte. Et vulgært profilbile i undertøy og altfor avslørende og redigerte bilder blir bare tacky. 31
Isild Skrevet 12. desember 2020 #32739 Skrevet 12. desember 2020 Amanda28 skrev (2 timer siden): Enig i at disse bildene blir for mye... Jeg har i mange år likt bloggen hennes godt (sikkert i motsetning til flere her). Den har inspirert meg. Men de siste ett-to årene så har hun gradvis forandret seg. Bloggen er ikke kul, delikat og inspirerende lenger, så jeg gidder sjelden å gå inn der nå. Nå minner hun mer om en sånn desperat blogger som stadig vekk slenger ut litt usmakelige bilder (som det finnes mange yngre versjoner av, og folk er dritleie av (uten å nevne navn..) Utrolig synd. Hun lever IKKE opp til kvaliteten jeg synes hun hadde før. Dette syns jeg var en konstruktiv tilbakemelding fra en leser. Jeg har aldri vært fast leser, men jeg er enig i at det tidligere var en mer inspirerende blogg. Det var (virket) mer delikat og elegant før. Nå er det påtrengende mange bilder av mor i undertøyet, iblandet altfor mange "snutter" av intetanende barn som blir frarøvet retten til å ha et privatliv. Når de i tillegg svarer surt og frekt i kommentarfeltene sine, og skriver stygt i andres kommentarfelt så fremstår det bare usjarmerende, lite voksne, - og harry. De får ikke helt til å spre treningsinspirasjon heller. CBE viser og skryter av hvor flink hun er til å løpe på mølla og holde armen "kokett" over hodet så alle ser magemusklene, men hvor inspirerende er DET sånn egentlig for andre. 43
Rev. Revenge Skrevet 12. desember 2020 #32740 Skrevet 12. desember 2020 (endret) Profilbildet på instagram er vel ment for å selge undertøyet og burde vært merket som reklame. Og i likhet med dere andre er det nå rett og slett flaut å åpne kanalene til carolinebergeriksen.no/Treasures AS for man vet aldri når man får en stiv brystvorte eller en naken rumpe med hyssing mellom skinkene rett i fleisen. Endret 12. desember 2020 av Revenge o'Cavatina 29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå