Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

@levina har jo stort sett veldig greie på regler i fht å reklame og div. Kanskje du kan forklare hvorfor dette innlegget ikke skal merkes som reklame?

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hunter7 skrev (1 time siden):

Hva er det som skjer med skulderen i øverste bilde? Og six-pakningen er tydelig tilstede i samme bilde, men ikke i det nederste. 

Lavande skrev (42 minutter siden):

Jeg fikk ikke delt selve storiene (kun skjermbilder), der hun reklamerer for Mymuse-undertøy uten å merke (siste mangler som nevnt helt merking for både Vita og MyMuse).

Jeg velger derfor å legger ut 2 av 16 storier som dokumentasjon (pga kan være verdt å samle på, hvis noen kommer inn og påstår at de er god på å merke) - https://www.instagram.com/stories/carolinebergeriksenno/2459923416271139359/?hl=en

Ingen six-pack, nei. Den skulderen er merkelig. Dobbelt kragebein?

• Liker 11
Skrevet
Lin11 skrev (34 minutter siden):

Dette ser ikke bra ut..

55B9654F-F3C8-4A90-B81E-6B8181D500BA.jpeg

Hva er det bilde av? 

Skrevet
Lin11 skrev (28 minutter siden):

Dette ser ikke bra ut..

55B9654F-F3C8-4A90-B81E-6B8181D500BA.jpeg

Tenkte det samme😊. Trodde først det var noe helt annet. Dette smører hun på seg iført hvitt undertøy. I tillegg noen lange, røde klør. Er det noe som er naturlig med dette mennesket?  Ser jo man må være influencer (selvdigger )for å ha tid til å fikse på utseende på full tid.  

• Liker 21
Skrevet
Klink skrev (10 minutter siden):

Hva er det bilde av? 

Selvbruning fra Vita, som hun har lagt sin elsk på. I tillegg til Glød og andre diverse andre selvbruningsprodukter hun får betalt for å vise frem. Synd at fokus er hennes eget produkt MyMuse som ikke er merket som reklame. Vita får vel ikke akurrat det de har betalt henne for..

Skrevet

Å stå og smøre seg inn med selvbruning i hvitt undertøy, det er så helt bak mål 😂 Det er forresten ikke sant at det merket der ikke lukter. Jeg kjøpte et skum i sommer, og mulig det ikke lukter så sterkt som mange andre produkter - men du kjenner du har selvbruning på deg. 

• Liker 18
Skrevet
Klink skrev (8 timer siden):

Hva er det bilde av? 

Bæsj?😂

Skrevet

Den selvbruningen der lager mørke flekker på alt av tekstiler. Godt at undertøyet er sponset, for det må nok rett i søpla etterpå. Forøvrig fascinerende å se hvilken kameleon hun er, utseendet forandres stadig vekk på magisk vis. På det bildet hun gnir inn selvbruningen på låret var jammen 🍑 borte for dagen, bare en vanlig, slank og proporsjonal damerumpe.

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor de tolker det dit hen at de ikke trenger å merke reklame for eget produkt? Undertøyet er i fokus i alle snutten, hun oppfordrer til å swipe opp for shortsen og de samme produktene var reklame dagen før.  

• Liker 30
Skrevet

Det skal være så delikat og sexy, men man kommer uansett ikke fra at det ser ut som hun smører seg inn med avføring 😂

• Liker 20
Skrevet (endret)
Boletta skrev (12 timer siden):

Skal hun ikke merke siste innlegg på blogg og insta som reklame for mymuse også? Det er merket som reklame for vita/selvbruning. I samme undertøy som ble lansert i går. 

Jeg kan ikke alle reklameregler men dette er jo innlysende . 

Endret av Surikatt
  • Liker 11
Skrevet
Halle-Palle skrev (30 minutter siden):

Det skal være så delikat og sexy, men man kommer uansett ikke fra at det ser ut som hun smører seg inn med avføring 😂

Ikke mye delikat over den reklamen, hastverksarbeid! Det var samme med reklamen for disse tallerkenene.

Skrevet

Jeg er jo tragisk, men jeg må si jeg venter spent på om munnbind påbudet overholdet under dagens frisørbesøk eller ikke. Det foregår her i Oslo . Gjør det ikke det, så er jeg faktisk kapabel til å sende insta storyen til medier og Oslo kommune, for det provoserer meg noe til de grader den manglende ansvarsfølelsen når en tross alt er på jobb!

• Liker 29
Skrevet
Klementine skrev (21 minutter siden):

Jeg er jo tragisk, men jeg må si jeg venter spent på om munnbind påbudet overholdet under dagens frisørbesøk eller ikke. Det foregår her i Oslo . Gjør det ikke det, så er jeg faktisk kapabel til å sende insta storyen til medier og Oslo kommune, for det provoserer meg noe til de grader den manglende ansvarsfølelsen når en tross alt er på jobb!

Fra https://www.aftenposten.no/oslo/i/lEEEXA/nye-smittetiltak-i-oslo-skjerper-paabudet-om-munnbind-fra-torsdag

Screenshot_20201210-103000_Chrome.thumb.jpg.7283b2e73b9cd936c4d5920961fd8a80.jpg

Fra https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/?hl=en

Skrevet
Lavande skrev (3 minutter siden):

Ja, akkurat det jeg mener. dette her forbauser meg noe vanvittig! ikke frua selv, men at Inch ikke er redd for en kraftig bot og evt stenging. For det gjøres her i Oslo. 

• Liker 18
Skrevet

Det er påbudt med munnbind - og både servering av drikke og bruk av mobiltelefon er brudd på bestemmelsene om slik  virksomhet i Oslo nå. 

Er det mulig?(!?)

• Liker 33
Skrevet
pøbelsara skrev (4 minutter siden):

Det er påbudt med munnbind - og både servering av drikke og bruk av mobiltelefon er brudd på bestemmelsene om slik  virksomhet i Oslo nå. 

Er det mulig?(!?)

Det er ingen pandemi rundt CBE. Aldri. 

• Liker 20
Skrevet
pøbelsara skrev (1 minutt siden):

Nå har jeg sett IG-story. Det brukes mac, telefon, sjekkes kaffe og brukes ikke munnbind. Jeg er faktisk sjokkert. I tillegg er bøttehatter på display på bordet.

Det er virkelig ILLE når Oslo har så strenge regler for virksomheter som frisører etc. at man bare bryter samtlige. Ikke akkurat god reklame for hvem det nå er som står med mikrobokstaver nederst på story, det der. 

Hvem er det som orker å bli inspirert av slike mennesker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...