Gjest tranedatter Skrevet 21. august 2020 #26881 Skrevet 21. august 2020 10 timer siden, CecilieX skrev: Jeg velger å snu det litt på hodet og møte kritikken med det selvsamme argumenteter; Når alt skal forsvares så blir det vanskelig å ta det seriøst. Når man krever begrunnelse for hvorfor noen mener noe, er det jo på sin plass å begrunne hvorfor man mener det motsatte. CBE lever av å produsere tekst (og bilder), da er det legitimt og relevant å ha en mening om det. Om det er viktig kritikk er åpent, men det er i alle fall saklig. Tekstprodusent får kritikk for tekstprodusering. Jeg registrerer nok en gang at når kritikken er som vanskeligst å imøtegå (kroppspress og og negativ påvirkning) så kaster man seg over en liten detalj og bruker den for å avspore debatten. Som vanlig spot on, CecilieX!
Klaraku78 Skrevet 21. august 2020 #26882 Skrevet 21. august 2020 5 timer siden, Avokadonøtta skrev: Wow, Lars Kristian er så cringe! Sett den nyeste storyen han hvor han ber Google forklare hva en angry dragon er? 🙈🙄 De fremstår begge to som veldig umodne, og de er jo ekstremt opptatt av visse kroppsdeler. Hadde ikke blitt overrasket om det "plutselig" var en sexvideo på avveie. 24
LilleSnupp Skrevet 21. august 2020 #26883 Skrevet 21. august 2020 (endret) IGstoryen til LKE hvor CBE drar.. Slik bakgrunnslyd holder man privat!! 🤯 Endret 21. august 2020 av LilleSnupp 22
Minnie Mus Skrevet 21. august 2020 #26884 Skrevet 21. august 2020 Jeg spør igjen, HVORFOR? Hvorfor må vi få vite at yngste datter har begynt i storavdelingen i barnehagen, hvorfor må vi vite hvordan klærne deres ser ut, hvorfor må vi få se hvor langt håret til barna er? Jo, pga penger! Helt sykt, vanvittig sykt. Jeg er egentlig ikke noe ondskapsfull person, men håper virkelig at denne eksponeringen av barna slår tilbake på dem selv en dag. Denne eksponeringen er så vanvittig hinsides all fornuft at jeg har ikke ord. 41
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 21. august 2020 Populært innlegg #26885 Skrevet 21. august 2020 Og hvorfor må dem publisere en video på insta der ene ungen hyler ut at "mamma, ikke dra"??? Seriøst???Er disse folka fullstendig blottet for alt??? Tror de at LK sine burgere og pizza skal oppveie for overgrepet mot barna? For ja, det er et overgrep når de publiserer sånt for flere tusen følgere. 55
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 21. august 2020 Populært innlegg #26886 Skrevet 21. august 2020 Jeg tenker at man har fullstendig mistet gangsynet når man publiserer slik. Og at man ikke har noe som helst respekt for barns rettigheter. 54
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 21. august 2020 Populært innlegg #26887 Skrevet 21. august 2020 (endret) 6 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg tenker at man har fullstendig mistet gangsynet når man publiserer slik. Og at man ikke har noe som helst respekt for barns rettigheter. Det der er å gå laaaangt over grensen! Er rett og slett krenkende mot mindreårige! Dad of the year? Not even close, Lars-Kristian Eriksen. Du er ikke bare milevis unna. Du befinner deg i et annet solsystem-unna den tittelen! Endret 21. august 2020 av LilleSnupp 50
Anonym90059005 Skrevet 21. august 2020 #26888 Skrevet 21. august 2020 Enig at det ikke bør deles, men akkurat den "ikke dra mamma" var nok litt påtatt og ikke helt ektefølt. Hørtes slik ut i hvert fall. Men igjen, det meste som deles burde uansett aldri vært delt. 1
pøbelsara Skrevet 21. august 2020 #26889 Skrevet 21. august 2020 18 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Enig at det ikke bør deles, men akkurat den "ikke dra mamma" var nok litt påtatt og ikke helt ektefølt. Hørtes slik ut i hvert fall. Men igjen, det meste som deles burde uansett aldri vært delt. Uansett - hvorfor skal vilt fremmede høre og se hva de barna gjør når de ikke aner at de har publikum? hverken vi som er publikum eller foreldrene kan vite noe som helst om hvor grensene går for hva barna synes er ok og ikke. de bør bare rett og slett ikke eksponeres. 35
Halle-Palle Skrevet 21. august 2020 #26890 Skrevet 21. august 2020 23 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Enig at det ikke bør deles, men akkurat den "ikke dra mamma" var nok litt påtatt og ikke helt ektefølt. Hørtes slik ut i hvert fall. Men igjen, det meste som deles burde uansett aldri vært delt. Hvorfor skal et barn si noe slikt om det ikke er ektefølt? Iflg opplysninger man får gjennom some (og de er mange og hyppige) så er ikke barna vant å være borte fra mor over lengre tid, og da er det naturlig at et lite barn kan streve litt med seperasjonsangst. Det deler man IKKE med fremmede! 25
Måne Rampelyset Skrevet 21. august 2020 #26891 Skrevet 21. august 2020 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
MiniMjau Skrevet 21. august 2020 #26892 Skrevet 21. august 2020 1 time siden, pøbelsara skrev: Jeg tenker at man har fullstendig mistet gangsynet når man publiserer slik. Og at man ikke har noe som helst respekt for barns rettigheter. Men bilen er med da. Det kommer snart bilreklame, skjønner du har vært MYE filming av den bilen på begges sine instastories . 18
Rev. Revenge Skrevet 21. august 2020 #26893 Skrevet 21. august 2020 Lurer på hvor mange biler som blir solgt nettopp fordi de velkjente bilentusiastene cbe og lke fortalte om den og gikk god for den🙄 18
skjerpings Skrevet 21. august 2020 #26894 Skrevet 21. august 2020 Er det bare meg eller har dette forvridde kroppsfokuset gått fra verre til verst i det siste? Rotet meg inn på instagrammen hennes og kom over et bilde hvor hun sitter i shorts, lener seg tilbake og holder magen inne så hardt at det nesten blir komisk. Hvor skal det ende..? Hadde jeg sett de bildene hun legger ut uten å vite hvem hun var, ville jeg tenkt at dette er en person som virkelig trenger hjelp! Hun har alltid vært ekspert på å vri seg og strekke seg i unaturlige posisjoner for å framstå slankere enn hun er, men kan ikke si jeg har lagt merke til hvor sinnsykt hardt hun suger inn magen før nå. Hun har aldri vært noe godt forbilde men i mine øyne nærmer hun seg ordentlig farlig. Må si jeg tenker mitt om hvordan de ungene hennes skal få det når de blir eldre... kan ikke være lett med pubertet, kroppspress, valpefett og kviser (som de aller fleste normale mennesker får) med en sånn mor. 43
Poppis Skrevet 21. august 2020 #26895 Skrevet 21. august 2020 Det regntøyet hun reklamerer for er laget av 100% resirkulert materiale. Undrer meg at hun ikke nevner det. Miljøbevisst som hun er (!) skulle man tro at det var et poeng å få fram... 15
Sol79 Skrevet 21. august 2020 #26896 Skrevet 21. august 2020 1 time siden, Halle-Palle skrev: Hvorfor skal et barn si noe slikt om det ikke er ektefølt? Iflg opplysninger man får gjennom some (og de er mange og hyppige) så er ikke barna vant å være borte fra mor over lengre tid, og da er det naturlig at et lite barn kan streve litt med seperasjonsangst. Det deler man IKKE med fremmede! Min jente på ca samme alder sier akkurat det samme omtrent hver dag når jeg går på jobb, uten at det har noe med seperasjonsangst å gjøre. Det har bare blii en vane. Disse barna er over snittet vant med barnevakt og var flere dager i strekk hos besteforeldre i ferien, så tipper ei helg uten mor går helt fint. Mor har for øvrig reposta snappen. Det er ikke noe jeg ville ha gjort. 13
Skrottefar Skrevet 21. august 2020 #26897 Skrevet 21. august 2020 24 minutter siden, MiniMjau skrev: Men bilen er med da. Det kommer snart bilreklame, skjønner du har vært MYE filming av den bilen på begges sine instastories . 1 time siden, Revenge o'Cavatina skrev: Lurer på hvor mange biler som blir solgt nettopp fordi de velkjente bilentusiastene cbe og lke fortalte om den og gikk god for den🙄 Den bilforhandleren som tror det hjelper på salget av å bruke disse noksagtene som reklame er enten a) ikke riktig vel bevart eller b) har flust av reklame-kroner de kan bruke på nevnte personer i punkt a 🤣 12
LilleSnupp Skrevet 21. august 2020 #26898 Skrevet 21. august 2020 Hva var det denne gangen? Kan ha vært den krenkende IGstoryen.. .. og sånn går no dagan! 14
pøbelsara Skrevet 21. august 2020 #26899 Skrevet 21. august 2020 1 minutt siden, LilleSnupp skrev: Hva var det denne gangen? Kan ha vært den krenkende IGstoryen.. .. og sånn går no dagan! Ja, det var nok det stygge overtrampet som skal tilsløres. #stopsharenting 31
Klokkereim Skrevet 22. august 2020 #26900 Skrevet 22. august 2020 Denne bedriften har noen hundre tusen følgere på blogg/insta/ snap. Hun outer barna sitt privatliv, fronter alkohol, overforbruk, redigerer bilder, bruker filter for å bli ja jeg vet ikke hva, redigerer eget kommentarfelt til hennes fordel, merker ikke reklame, bryter regler osv. Dette mener enkelte her er helt innafor og ikke kritikkverdig. (For jeg kan ikke se en eneste kritisk kommentar til noe som helst denne bedriften gjør). Men at brukere her inne reagerer på det og kritiserer det, ja det er kritikkverdig. Uansett hva som blir kritisert så er man ute etter å ta henne. Kan noen være så snill å forklare meg hva som er etisk og positivt med denne bedriften? For uansett hvilket innlegg eller story jeg ser så er nedten en av de tingene jeg nevnte øverst her med.... 42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå