Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Undreguri skrev:

Har ingen av disse to blitt sett og anerkjent i barndommen???

Hvor mange  bryr seg  hvilken plass Lk kom på i løpet, eller hvor fort frua løper?? Og den Twitter-attityden... snakk om å være høy på seg sjæl. Hva heter den greia med at jo mindre man kan og vet, jo mere skråsikkert uttaler man seg? Denne bedriften er jo selve definisjonen på det!!

Enten det eller foreldrene har skrytt dem opp i skyene og gjort dem til to selvopptatte egoer. De skryter jo sånn av seg selv at det er flaut. Og de er som to barn som trenger tilbakemeldinger på hvor flinke de er. 

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
4 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Artig at LK kritiserer Forren for å være for lite ydmyk etter å ha blitt tatt for å stjele fra botkassa. Det singler i glasshuset ditt, LK. Du har ikke opptrådt ydmykt en eneste gang gjennom bloggkarrieren til kona di, spesielt ikke etter avsløringen av bilderedigeringen. Skylde på andre er taktikken din, ikke ydmykhet.

Tenkte akkurat det samme når jeg så kommentaren angående spørsmål om ydmykhet fra Forren i Molde saken. Overdøvende singling i glasshuset der altså! 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 29
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og svar til dette.

Måne, admin.

Skrevet
1 time siden, Smoothie skrev:

På instastory legges det ut om bare 5000 skritt i dag pga mye bilkjøring, og det  det gjøres noe med før det tas kveld. 8km og en styrkeøkt senere kan CBE si seg fornøyd.

Kjenner det vrenger seg litt innvendig av den tankegangen. Jeg er oppriktig bekymret for at følgere som allerede har et litt anstrengt forhold til kropp og kosthold kan dyttes i helt feil retning med denne typen "inspo". 😥

Hver gang det blir mindre enn forventet treningsmengde blir det unnskyldt og forklart og lovet det skal tas igjen. Slikt tankemønster er langt fra sunn. Hverken for personen selv eller de som ønskes inspirert. 

• Liker 44
Skrevet
7 timer siden, Smoothie skrev:

På instastory legges det ut om bare 5000 skritt i dag pga mye bilkjøring, og det  det gjøres noe med før det tas kveld. 8km og en styrkeøkt senere kan CBE si seg fornøyd.

Kjenner det vrenger seg litt innvendig av den tankegangen. Jeg er oppriktig bekymret for at følgere som allerede har et litt anstrengt forhold til kropp og kosthold kan dyttes i helt feil retning med denne typen "inspo". 😥

Den treningsmanien hun har begynt med de siste mnd er usunn og skremmende. De tror de er brødrene Ingebrigtsen. Hvor vil hun med dette? 

• Liker 31
Skrevet (endret)

Tenkte litt på denne appen deres. Har de stort nok og interessert nok publikum til at den kan bli en suksess? Med tanke på at den skal betales for og at de av følgerne hennes som gir lyd fra seg i kommentarfelt på ulike plattform hovedsakelig synes å være opptatt av hvor hun har kjøpt klær og diverse krimskrams. 

Har ikke egentlig inntrykk av at trening er det som trekker folk til CBE sine kanaler...

Endret av Medici
  • Liker 29
Skrevet

Kanskje litt sleivete sagt, men vittig at hun klager på "oslorushen" i bilkø når det er en gedigen vy-logo i bakgrunnen av bildet..🙄

• Liker 28
Skrevet

hmm. merkelig det siste bildet i bloggposten: jentetur til fjells. Ser ut som CBE observerer venninnegjeng som koser seg på tur. Ser veldig spesielt ut. Og kanskje det var greit for ALLE parter at det ikke ble noen tur opp Beseggen. At 4t i fjellet var mer riktig. Er jo veldig bra bare det! 

• Liker 18
Skrevet
39 minutter siden, PecanPie skrev:

Jeg himler med øynene over at man klager på «Oslo-rushen» fordi man kjører inn til Oslo til frisøren. Både før og under korona. Slipp de som må på jobb frem! Er Oslo eneste alternativ, prøv å legge avtalene til utenfor rushen. Men så var det evnen til å planlegge, igjen.. 😬

Hun burde gått til frisør i Sarpsborg!

Både av hensyn til miljøet og Covid 19.

• Liker 45
Skrevet
5 minutter siden, FruRosa skrev:

Men gid, da må Fruen betale selv!

• Liker 29
Skrevet (endret)
59 minutter siden, FruRosa skrev:

Enig i miljøhensynet også. Og at det finnes frisører i Sarpsborg. Regner med at de også kan klippe lugg. Mulig det er mangelen på raw-food som gjør at Sarpsborg trekker det korteste strået. 🤷🏼‍♀️

Endret av PecanPie
  • Liker 19
Skrevet
2 timer siden, FruRosa skrev:

Helt enig. Det finnes hundrevis av frisørsalonger i Sarp som helt sikkert klarer å lage pannelugg. 

• Liker 11
Skrevet

Nå har CBE begitt seg ut på diskusjon om soyaprodukter er helsefarlige, og hun påstår hardnakket at det er feilinformasjon. Samme med homeopati, det er visst bare svada, svindel og folk som blir bedre av sånne remedier, er kun placeboeffekter.....Var noen som skrev at mange hadde blitt kvitt allergier pga homeopati, og frua benekter at det kan stemme, for det er også en placeboeffekt.... snakker meg om 😱 Og å gi dyr homeopatiske medisiner i tillegg til vanlige medisiner og behandlinger, var dyremishandling.

• Liker 7
Skrevet

Jeg ser noen spør om det er hun som svarer på spørsmålene om kosthold og forskning. Jeg skjønner at vedkommende spør, for det ser ut som om mannen hennes har skrevet det. 

Det finnes ikke noe belegg for at homeopati har noen som helst effekt, så hun har rett i det.

• Liker 46
Skrevet (endret)
2 timer siden, FruRosa skrev:

Slettet 

Endret av Monimoni
Skrevet

Er det sikkert at det er CBE som svarer under eget navn? eller kan det være LK? er veldig merkelig det skifte i skrivestil og interesse. Må jo være forvirrende for fansen. 

• Liker 22
Skrevet
12 minutter siden, pøbelsara said:

Jeg ser noen spør om det er hun som svarer på spørsmålene om kosthold og forskning. Jeg skjønner at vedkommende spør, for det ser ut som om mannen hennes har skrevet det. 

Det finnes ikke noe belegg for at homeopati har noen som helst effekt, så hun har rett i det.

Meget mulig det altså, skal ikke begi meg ut på noen diskusjon om homeopati. Men vet faktisk om en i slekten min som prøvde homeopati mot eksem, og det hjalp noe veldig. Da hadde hun prøvd nesten alt annet av kremer og diverse, uten efekt. Greit å være i tvil om det virker, men å påstå hardnakket at det bare er tull, skal man vel være litt forsiktig med. Har aldri prøvd selv, så kan ikke uttale meg. Men dette er jo en gjenganger hos bloggeier, alle andre tar feil og hun har rett, uansett hva det gjelder. Var det som var poenget mitt.

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Klementine said:

Er det sikkert at det er CBE som svarer under eget navn? eller kan det være LK? er veldig merkelig det skifte i skrivestil og interesse. Må jo være forvirrende for fansen. 

Ser det veldig godt på skrivemåten når det er LK som svarer. Cbe skriver ikke på en så "proffesjonell" måte.

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...