Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
21 minutter siden, Villroses hage skrev:

Et lite tankeeksperiment:
Mon tro om påvirkerbedriften hadde vært mer opptatt av å følge smittevernsregler og -anbefalinger dersom den pågående pandemien hadde dreid seg om byllepest 🤔?

Tenk om det hadde vært byllepest?😂

Ville det fremdeles vært like lokkende å reise inn til Oslo for å bo på hotell, jogge, gå til frisør, eller ha party med mange samlet?

Vil tro flere enn CBE hadde vært mer forsiktig med både det ene og det andre da ja. Man kan vel knapt forestille seg scenene, når en influencer våkner med knudrete fjes.

(Ille nok for oss vanlige sjeler, men vi holder saktens ut noen dager uten å filme oss selv i speilet.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
2 timer siden, Felis skrev:

Jeg har kommet til Episode 5 av Bloggerne, og endelig fikk paret litt skjermtid. Kudos for at fokus var på dem og ikke mindreårige 👏 Men jeg stusser litt på tidslinjen. Caroline får greie på at hun har hovedrollen i teatergruppa si, og så følger vi forberedelsene til denne. Det var da med i forrige sesong? Det virker som om de bare bruker noen klipp som ikke kom med i sesong 12? Har de ikke spilt inn noe til denne sesongen?

En annen ting jeg stusser på er at hun sier at det er kort tid igjen til premieren og at hun fikk influensa for fem dager siden. Og så sier hun at mannen fikk influensa for fire dager siden, og at hun må bruke munnbind for å være sammen med han, så hun ikke skulle bli smittet. Hadde paret forskjellige influensaer? I så fall var ingen av dem spesielt harde, for selv om Lars Kristian var litt tufs, så var Caroline like striglet som ellers. Jeg har hatt influensa og jeg trodde jeg var døden nær. Du hadde ikke fått på meg en løsvipp om du så brukte makt!

Er det samme teaterstykke? Mener hun har spilt i to stykker. Det ene var Jesus Christ Superstar og det andre var Boeing Boeing eller noe sånt. Jeg ser ikke på Bloggerne, så det er godt mulig du har rett

Endret av Shopgirl2014
  • Liker 4
Skrevet

Det er veldig rart å se på familiens smittevernstiltak, nå som vi har levd med corona en stund. Jeg undres om vi alle var så nonchalante en gang i tiden? Det er vanskelig å huske en tid hvor håndvask og antibac ikke var en del av hverdagen, hvor lange plastnegler ble sett på som noe annet enn smittebomber og hvor ansiktsmasker kun var rekvisitter for tv.

Jeg håper CBE og mannen har plukket opp ett og annet hygieneråd siden innspillingen av dagens episode av bloggerne i hvert fall! Etter måneder med corona er det veldig rart å se et menneske pille seg under nesa, og så i resten av ansiktet, med en lang og nylakkert plastnegl. Munnbind bør ikke være noen iq-test og alle bør ha fått med seg at det ikke hjelper hvis man samtidig skal pirke med den samme, lange neglen bak masken. Glimt fra neste episode viser Caroline som gjentatte ganger hoster rett i hånda, hvor hun samtidig knuger et tørkepapir (og ungene roper at hun ikke skal hoste i handa).

Var vi virkelig sånn den gangen? 

• Liker 36
Skrevet (endret)

Trening (dvs. løping og rumpeøvelser), iskaffe og eksponering av barn. Består ikke hverdagen av mer enn det? 

Jo, forresten, i går klemte hun inn et frisørbesøk. Puh, må ha vært slitsomt! 

Endret av Maneo
  • Liker 39
Skrevet

Klarer ikke å la være...men på siste blogginnlegg (om frisørbesøket) poserer da CBE faktisk sånn at hun er kliss lik Lillian Müller?! De pinnestive brystvortene og verandaleppene til C gjør riktignok at evigunge Lillian framstår hakket mer naturlig, men ellers?? 

• Liker 35
Skrevet
17 minutter siden, Bestemorskogmus skrev:

Klarer ikke å la være...men på siste blogginnlegg (om frisørbesøket) poserer da CBE faktisk sånn at hun er kliss lik Lillian Müller?! De pinnestive brystvortene og verandaleppene til C gjør riktignok at evigunge Lillian framstår hakket mer naturlig, men ellers?? 

Jeg hadde akkurat samme tanke. Kliss lik!

• Liker 14
Skrevet
19 minutter siden, Bestemorskogmus skrev:

2 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Jeg hadde akkurat samme tanke. Kliss lik!

Samme her

• Liker 10
Skrevet

Jeg tviler på at Lillian Müller er et forbilde i virksomheten carolinebergeriksenno, men du verden som den damen på snart 70 holder seg ung uten plastiske korrigeringer og alkohol, åpen om at frykten for svangerskap ville endre kroppen og gjøre slutt på karrieren. De er nok ikke så ulike, de to der nei, heller ikke av utseende i riktige vinkler. Noen har litt å lære av Müllers erfaringer her, på tross av enkelte rariteter.

https://www.kk.no/livet/jeg-var-kanskje-pen-men-jeg-var-ikke-frisk/71152970

• Liker 18
Skrevet (endret)
7 timer siden, Felis skrev:

Jeg har kommet til Episode 5 av Bloggerne, og endelig fikk paret litt skjermtid. Kudos for at fokus var på dem og ikke mindreårige 👏 Men jeg stusser litt på tidslinjen. Caroline får greie på at hun har hovedrollen i teatergruppa si, og så følger vi forberedelsene til denne. Det var da med i forrige sesong? Det virker som om de bare bruker noen klipp som ikke kom med i sesong 12? Har de ikke spilt inn noe til denne sesongen?

En annen ting jeg stusser på er at hun sier at det er kort tid igjen til premieren og at hun fikk influensa for fem dager siden. Og så sier hun at mannen fikk influensa for fire dager siden, og at hun må bruke munnbind for å være sammen med han, så hun ikke skulle bli smittet. Hadde paret forskjellige influensaer? I så fall var ingen av dem spesielt harde, for selv om Lars Kristian var litt tufs, så var Caroline like striglet som ellers. Jeg har hatt influensa og jeg trodde jeg var døden nær. Du hadde ikke fått på meg en løsvipp om du så brukte makt!

Hun sier at ene datteren fikk influensa for 5 dager siden, feil i tekstingen. Frua selv fikk vel noe magegreier mellom forestillingene.

Endret av Anonym90059005
  • Liker 6
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
10 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Hun sier at **** fikk influensa for 5 dager siden, feil i tekstingen. Frua selv fikk vel noe magegreier mellom forestillingene.

Er du grei å redigerer bort barnets navn?

Skrevet

Har da sett filmen på IG som virker å være netfit appens konsept. Det jeg savner, som håper kundene kan finne på appen, er hvordan å utføre øvelsene korrekt. Ellers vil jeg se for meg en del av kundene kan gå på en smell mtp vondter. 

Og, men dette er ikke like saklig, jeg fikk vondt av å se hvor mye Netfit modellen slet me å gjennomføre noen av øvelsene 😬

• Liker 24
Skrevet

Altså, Familien Eriksen på Bloggerne😴😴 Noe så kjedelig. Tipper tv2 bytter de ut om ikke lenge. Snork og fast forward til neste klipp

• Liker 19
Skrevet
3 minutter siden, MFO skrev:

Altså, Familien Eriksen på Bloggerne😴😴 Noe så kjedelig. Tipper tv2 bytter de ut om ikke lenge. Snork og fast forward til neste klipp

det er jo litt morsomt å se hvor mye en kvinne på godt over 30 år kan styre med munnbind og jeg vet ikke hva, men trenger opplæring i å hoste og nyse i armhulen av sin 5/6 årige datter. Når en tar med alt dette styret for en hostesaft, kan en jo undre seg hvordan vedkommende ønsker å fremstille seg. For meg fremstår det lettere absurd å fremstille seg så dum på de enkleste ting her i livet. Glad jeg slipper å omgås slike mennesker privat. 

• Liker 30
Skrevet
32 minutter siden, Klementine skrev:

det er jo litt morsomt å se hvor mye en kvinne på godt over 30 år kan styre med munnbind og jeg vet ikke hva, men trenger opplæring i å hoste og nyse i armhulen av sin 5/6 årige datter. Når en tar med alt dette styret for en hostesaft, kan en jo undre seg hvordan vedkommende ønsker å fremstille seg. For meg fremstår det lettere absurd å fremstille seg så dum på de enkleste ting her i livet. Glad jeg slipper å omgås slike mennesker privat. 

og dette stiller seg inn i rekken om den saklige debatten CBE? Har forøvrig ikke sett episoden, men dette minner  meg mer om sladder og latterliggjøring en noe annet. . 

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, Lana01 skrev:

og dette stiller seg inn i rekken om den saklige debatten CBE? Har forøvrig ikke sett episoden, men dette minner  meg mer om sladder og latterliggjøring en noe annet. . 

Ja? Man diskuterer det en blogger velger å vise offentligheten. Det er bedriften vi ser, skjønner du fremdels ikke det?

• Liker 29
Skrevet (endret)
37 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Ja? Man diskuterer det en blogger velger å vise offentligheten. Det er bedriften vi ser, skjønner du fremdels ikke det?

ja det er virkelig en viktig og nyttig samfunnsdebatt det her. 🙄

Endret av Lana01
  • Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, Lana01 skrev:

Det er dette Treasures AS velger å vise offentligheten i beste sendetid på en plattform, som de kunne brukt til noe betydelig mer bærekraftig feks utviklingen av Netfit eller merkevaren forøvrig. Det fremstår lettere absurd å lage så mye styr med munnbind og div for å forebygge sykdom i forkant av en premiere, for å så feile på de enkleste ting. Proffe folk oppfører seg proft. CBE viser nok en gang å være en amatør og ikke evne å levere til deadline. 

• Liker 25
Skrevet (endret)

Jag är nyfiken på vilket värde hennes bolag egentligen sitter kvar med i annonsörernas ögon. Svenska Isabella Lövengrips (fd.”Blondinbella”) bolag förlorade 80% av alla sina kunder/sina avtal över natten då det avslöjades att hon hade ljugit om sina besökssiffror. Menar inte att detta ska vändes till en diskussion om IL, och inte häller har Caroline ljugit om sina siffror vad jag vet. Poängen är att även innan avslöjande kom om IL var hennes bolags omdöme så dårliga att man undrade sig hur i hela fridens namn andra bolag villa använda hennes kanaler för att förespråka deras bolag? 

Jag har lite samma uppfattning av Carolines bolag. Omdömet verkar vara lite rufsigt och hon får enormt mycket kritik som i samme vända som med IL får mig att undra varför inte annonsörerna tar det med i sin värdering i val av samarbetspartners? Och även om dom gör det, varför valde dom stenigt att annonsera via henne? 

I ILs case var förklaringen en överdrift av besökssiffror som var näre det sexdubbla av det dom i verkligheten var och annonsörerna trodde sig nå ut till 1.5 millioner läsare i veckan. Inte konstigt då att dom valt hennes bolag för att annonsera. Så kom sanningen för en dag och när så detta alla hennes kunder terminerna sina avtal abrupt. 

Jag undrar alltså vad som kvarhåller annonsörerna till en bedrift som kritiserats rejält, där kritiken(som oftast) är välbegrundat, och även brytar med lag om märkning av annonserna. Vad väger så mycket att det trumfar det negativet? 

Endret av Hei2016-2
*Blondinbella
  • Liker 33
Skrevet
54 minutter siden, Lana01 skrev:

ja det er virkelig en viktig og nyttig samfunnsdebatt det her. 🙄

Trenger det å være det når tråden ligger under emneknaggen sosiale medier? 
Det er vel nettopp meningsløsheten (det virkelighetsfjerne) i det denne bedriften (og andre "influensere") bedriver og viser frem, som diskuteres under dette emnet
Nyttige og viktige samfunnsdebatter finner du nok hellerunder andre emneknagger, som f.eks "aktuelle saker og politikk", "generell debatt", "vitenskap, historie, natur og miljø"

• Liker 32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...