virkelig Skrevet 20. august 2020 #26761 Skrevet 20. august 2020 8 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Og det er ingen i kommentarfeltet på carolinebergeriksennos egne kanaler som ikke kommenterer pupper, rumpe eller kropp. Eller? Er det greit å publisere kommentarer til kropp, pupp og rumpe bare de er positive og "goals" og ikke publisere de kommentarene som ikke bejubler disse kroppsfikserte bildene, og adressere de kritiske kommentarene på en voksen måte? Nei, jeg hadde ikke publisert kommentarene hadde det vært min blogg. Men det er jo ikke det samme som at dette skal diskuteres i all evighet her inne, det er ufint å diskutere en annens kropp på den måten. 2
123Frustrert Skrevet 20. august 2020 #26762 Skrevet 20. august 2020 (endret) 42 minutter siden, virkelig skrev: Så lenge ting ikke er bekreftet så er det spekulasjoner. Men uansett så er det ufint slik det diskuteres, aldri opplevd maken til oppheng i damepupper før. Hvorfor må det diskuteres i all evighet? Fordi det føles forferdelig å ikke få det bekreftet slik at det virkelig er mulig å gå amok. Voksne oppegående folk sitter ikke slik dag etter dag og kommenterer på bryst, brystvorter, hvordan underlivet hennes ser ut i bikinitruse etc. Det må være en slags fetisj. Hadde blitt flau hadde noen av mine venninner sittet og diskutert en annens person bryst på denne måten. Man trenger ikke å det skriftlig for å få det bekreftet. Du trenger ikke å skrive at et hus er rødt, om du ser bildet av et rødt hus. Det er like rødt. Det er absolutt ikke spekulasjon at puppene til cbe innholdet implantat, det synes ekstremt godt. Hadde jeg vært like glad i å vise puppene mine frem i alle sammenhenger hadde det vært for en grunn , å få de diskutert! (Og om du skulle være i tvil @virkelig , https://imgur.com/a/atR5Ip3 bildet sier mer en tusen ord. Har zoomet inn ene og alene for din skyld. Jeg trenger ikke å zoome inn for å se det helt åpenbare. ) Endret 20. august 2020 av 123Frustrert Dokumentasjon 34
Marioposa Skrevet 20. august 2020 #26763 Skrevet 20. august 2020 (endret) På 8.5.2020 den 21.44, MissLucy skrev: En ting er de tusen bildene som viser før og nå ift størrelse og fasong. Men det beste beviset er bildene som viser rippling. Du ser rippling helt tydelig på dette bildet: Rippling = Silikon. Ingen trenger å spekulerere 👍 Endret 20. august 2020 av Marioposa 31
Populært innlegg Klokkereim Skrevet 20. august 2020 Populært innlegg #26764 Skrevet 20. august 2020 12 minutter siden, virkelig skrev: Nei, jeg hadde ikke publisert kommentarene hadde det vært min blogg. Men det er jo ikke det samme som at dette skal diskuteres i all evighet her inne, det er ufint å diskutere en annens kropp på den måten. Problemet er vel at det reklameres for en treningsapp hvor innehaver hevder at hun har fått en sånne pupper av kosthold og trening. Det stemmer jo ikke! Rett og slett umoralsk markedsføring. Og da er det lov å kritisere. Er det riktig å reklamere for piller som gir menn mer hårvekst på hodet også viser det seg at modellen har tatt hårtransplantasjon? Ja eller nei? 51
virkelig Skrevet 20. august 2020 #26765 Skrevet 20. august 2020 5 minutter siden, Klokkereim skrev: Problemet er vel at det reklameres for en treningsapp hvor innehaver hevder at hun har fått en sånne pupper av kosthold og trening. Det stemmer jo ikke! Rett og slett umoralsk markedsføring. Og da er det lov å kritisere. Er det riktig å reklamere for piller som gir menn mer hårvekst på hodet også viser det seg at modellen har tatt hårtransplantasjon? Ja eller nei? Hvor har hun skrevet at hun har fått sånne pupper av kosthold og trening? Og har hun nevnt dette i forbindelse med Netfit appen? Nei, tenkte meg det. Dette må du nesten dokumentere. Uansett om en person har operert eller ikke så gir ikke det fripass til å diskutere dette som det gjøres. Men selvsagt er jo ikke annet å ta hun på, så noe skal jo dagene fylles med 5
Undreguri Skrevet 20. august 2020 #26766 Skrevet 20. august 2020 6 timer siden, Nudeldama skrev: Hvor har de skrevet at de tror denne appen blir så revolusjonerende for folk flest? Når de kaller det for Netfit-universet...?. 8
123Frustrert Skrevet 20. august 2020 #26767 Skrevet 20. august 2020 4 minutter siden, virkelig skrev: Hvor har hun skrevet at hun har fått sånne pupper av kosthold og trening? Og har hun nevnt dette i forbindelse med Netfit appen? Nei, tenkte meg det. Dette må du nesten dokumentere. Uansett om en person har operert eller ikke så gir ikke det fripass til å diskutere dette som det gjøres. Men selvsagt er jo ikke annet å ta hun på, så noe skal jo dagene fylles med hun skriver at kroppen ikke har forandret seg siden hun var 16 og at hun ser slik ut pga kosthold og trening. Når en person delvis av å vise brystparti kan det så men diskuteres. Du diskutere en langrennsløpere prestasjoner ut fra hvordan de prestere i skisporet, ikke sant? Ikke etter hvordan de gjør det på håndballbanen. Og du vet like godt som oss at det er mye å ta cbe for, men her diskuteres hva som skrives på bloggen, og det er for det meste bryst og eksponering av barn. Kan ikke komme på så mye annet.. 33
Keaton Skrevet 20. august 2020 #26768 Skrevet 20. august 2020 6 minutter siden, virkelig skrev: Hvor har hun skrevet at hun har fått sånne pupper av kosthold og trening? Og har hun nevnt dette i forbindelse med Netfit appen? Nei, tenkte meg det. Dette må du nesten dokumentere. Uansett om en person har operert eller ikke så gir ikke det fripass til å diskutere dette som det gjøres. Men selvsagt er jo ikke annet å ta hun på, så noe skal jo dagene fylles med Hva mener du her? Jeg tar deg alvorlig helt til du på sedvanlig vis kommer med dette, men hva mener du egentlig? 29
Gjest Snøsøta Skrevet 20. august 2020 #26769 Skrevet 20. august 2020 38 minutter siden, virkelig skrev: Nei, jeg hadde ikke publisert kommentarene hadde det vært min blogg. Men det er jo ikke det samme som at dette skal diskuteres i all evighet her inne, det er ufint å diskutere en annens kropp på den måten. Det er ufint å lure folk. Det er ufint å jukse og lure leserne til å tro på det uoppnåelige. Hadde det vært en bruktbil de hadde juksa og triksa med, hadde det vært greit da?
Undreguri Skrevet 20. august 2020 #26770 Skrevet 20. august 2020 @virkelig Jeg synes så veldig synd på denne dama...så usikker hun er og samtidig har Hun malt seg inn i et hjørne hvor hun er totalt avhengig av likes og andres meninger for å ha inntjening. Veldig dum kombinasjon!! Er ikke greia at hun vil ha kommentarer for kroppen og utseendet?? Og da må man da jammen tåle både ros og kommentarer som stiller spørsmålstegn ved kroppen som HUN SELV VELGER Å VISE FREM DAG UT OG DAG INN. 26
Rev. Revenge Skrevet 20. august 2020 #26771 Skrevet 20. august 2020 (endret) 1 time siden, virkelig skrev: Nei, jeg hadde ikke publisert kommentarene hadde det vært min blogg. Men det er jo ikke det samme som at dette skal diskuteres i all evighet her inne, det er ufint å diskutere en annens kropp på den måten. Du, det som er ufint og uetisk er å publisere kommentarer om sprettpupper etter to barnefødsler som om cbe helt på egenhånd har opphevet tyngdekraften og endret sin påstått uforandrede kropp fra tenåringsstadiet til nå helt naturlig. De to tingene henger ikke på greip. De selger i tillegg inn en trening- og kostholdsapp, basert på kroppen til bloggfiguren, med fokus på kropp. Tits and ass, der altså. Og filter og poseringer. Og så skal vi altså ikke diskutere dette salgsvirkemidlet på to ben, noen ganger med thigh gap, andre ganger med svai, når hovedpersonen selv publiserer kommentarer om egen kropp som om det vi ser ikke er redigert, filtrert, eller posert. For å syle det inn intravenøst: Dette salgsvirkemidlet har vi lov til å diskutere uansett hva du synser om brukerne som diskuterer saken. Endret 20. august 2020 av Revenge o'Cavatina 43
virkelig Skrevet 20. august 2020 #26772 Skrevet 20. august 2020 13 minutter siden, 123Frustrert skrev: hun skriver at kroppen ikke har forandret seg siden hun var 16 og at hun ser slik ut pga kosthold og trening. Når en person delvis av å vise brystparti kan det så men diskuteres. Du diskutere en langrennsløpere prestasjoner ut fra hvordan de prestere i skisporet, ikke sant? Ikke etter hvordan de gjør det på håndballbanen. Og du vet like godt som oss at det er mye å ta cbe for, men her diskuteres hva som skrives på bloggen, og det er for det meste bryst og eksponering av barn. Kan ikke komme på så mye annet.. Det er da stor forskjell på å diskutere prestasjoner på idrettsbanen kontra brystene til en blogger, det fatter vel du også? Det er lavmål så det holder. I mine øyne er dette ren og skjær ufinheter,og kun ment for å være stygge. Og setningen din med "person delvis av å vise brystpartiet "gir ingen mening. Når det er bilder av CBE så vil jo nødvendigvis være bilder med brystene også, uten at veldig mange tenker videre over det. 3
123Frustrert Skrevet 20. august 2020 #26773 Skrevet 20. august 2020 1 minutt siden, virkelig skrev: Det er da stor forskjell på å diskutere prestasjoner på idrettsbanen kontra brystene til en blogger, det fatter vel du også? Det er lavmål så det holder. I mine øyne er dette ren og skjær ufinheter,og kun ment for å være stygge. Og setningen din med "person delvis av å vise brystpartiet "gir ingen mening. Når det er bilder av CBE så vil jo nødvendigvis være bilder med brystene også, uten at veldig mange tenker videre over det. Hvorfor er det så annerledes? Hun viser det hun vil vise og hva hun vil skal diskuteres. Puppene er jo i følge bloggen et produkt av trening og bloggen skal jo være en treningsinspirajson. Ergo må man kunne diskutere en trening som gir så sprett pupper, det er jo reint revolusjonerende !!! Nei virkelig, @virkelig man kam fint vise bilder fra hverdagen sin uten at puppene er i hovedfokus. Nå må jeg faktisk le. 31
pøbelsara Skrevet 20. august 2020 #26774 Skrevet 20. august 2020 1 time siden, virkelig skrev: Så lenge ting ikke er bekreftet så er det spekulasjoner. Men uansett så er det ufint slik det diskuteres, aldri opplevd maken til oppheng i damepupper før. Hvorfor må det diskuteres i all evighet? Fordi det føles forferdelig å ikke få det bekreftet slik at det virkelig er mulig å gå amok. Voksne oppegående folk sitter ikke slik dag etter dag og kommenterer på bryst, brystvorter, hvordan underlivet hennes ser ut i bikinitruse etc. Det må være en slags fetisj. Hadde blitt flau hadde noen av mine venninner sittet og diskutert en annens person bryst på denne måten. De rleste voksne kvinner poserer ikke på tusenvis av bilder med bryst i fokus, heller. 34
pøbelsara Skrevet 20. august 2020 #26775 Skrevet 20. august 2020 (endret) 1 time siden, virkelig skrev: Hvor har hun skrevet at hun har fått sånne pupper av kosthold og trening? Og har hun nevnt dette i forbindelse med Netfit appen? Nei, tenkte meg det. Dette må du nesten dokumentere. Uansett om en person har operert eller ikke så gir ikke det fripass til å diskutere dette som det gjøres. Men selvsagt er jo ikke annet å ta hun på, så noe skal jo dagene fylles med Hun har publisert en kommentar i eget kommentarfelt med beundrende detaljbeskrivelser av brystene hennes og beundring og hyllest for at de er slik innsenderen beskriver - i detalj, etter å ha født to barn. Hun har valgt å publisere dette, så da regner jeg med at hun synes slike kommentarer er greie. Dette skjer i den klmmersielle kanalen til en av de største kommersielle some-aktørene i landet - likevel mener du det er ufint og ugreit at folk kommenterer akkurat dette? Hvorfor? Endret 20. august 2020 av pøbelsara 39
Oline12 Skrevet 20. august 2020 #26776 Skrevet 20. august 2020 Men hvem er det som skriver slikt i et kommentarfelt? Det er jo kjempesært. Litt creepy. 25
Gjest Lavande Skrevet 20. august 2020 #26777 Skrevet 20. august 2020 51 minutter siden, virkelig skrev: Hvor har hun skrevet at hun har fått sånne pupper av kosthold og trening? Og har hun nevnt dette i forbindelse med Netfit appen? Nei, tenkte meg det. Dette må du nesten dokumentere. Uansett om en person har operert eller ikke så gir ikke det fripass til å diskutere dette som det gjøres. Men selvsagt er jo ikke annet å ta hun på, så noe skal jo dagene fylles med Fra kommentarfeltet til blogginnlegget "null utstyr: effektiv økt for armer, rygg og bryst" - https://www.carolinebergeriksen.no/2019/02/26/effektiv-okt-armer-rygg-og-bryst-med-null-utstyr/#comment-746756 "... .Målet og hensikten med den treningen er å tilby treningsprogram til mennesker som ikke har tid til å dra på senter, som ikke har utstyr, og som ønsker en sterk og fast kropp..." Her skriver hun altså formålet med Netfit-treningen er å tilby trening som kan gi folk en fast kropp, og det inkluderer bryst, jf. overskriften. Det som diskuteres er om følgerne kan bli forledet til å tro at man får "sprettpupper" av treningen. Merk at hun er frontfiguren, og lesere gir bl.a. slike tilbakemeldinger - fra https://www.carolinebergeriksen.no/2020/08/18/on-the-road-and-back-again/#comment-1181121 "Har du på deg bh? For hvis ikke må jeg si WOW! Du har ammet to barn og har så flotte sprett-pupper enda! Imponerende.". På meg virker det som enkelte tror at det er pga Netfit-treningen, og Caroline Berg Eriksen ser ut til å la de tro det. Er det rett, hvis resultatet skyldes plastisk kirurgi?
Aricia Skrevet 20. august 2020 #26778 Skrevet 20. august 2020 (endret) Jeg synes den kommentaren fra bloggen er helt kjemperar. Har ikke vedkommende lest bloggen på et par års tid? Oppdaget hun plutselig dette hyppig framhevede motivet i alle CBEs kanaler, og bare måtte kommentere hvor begeistret og imponert hun ble, komplett med "ammet to barn"? Jeg er fascinert. Noterer meg at fokus her (og i kommentarfeltet?) i de siste dagene har vært fortidens dokumenterte redigering av kropp, og forsøk på historierevisjon i den forbindelse, samt kritikk og desperat forsvar av Netfit. Så hvor kom dette andre fra, sånn helt plutselig? Endret 20. august 2020 av Aricia 33
123Frustrert Skrevet 20. august 2020 #26779 Skrevet 20. august 2020 Og siden @virkelig mener det liker mer å ta bloggen for en puppefremvisning : dette er holdningen til å merke reklame.. for et vesen som eier den bloggen ass. Virkelig ei som tar jobben sin seriøs og ønsker å fremstå som seriøs .. TIDELI 1 DAGSIDEN SVAR Obs obs. Et av bildene på instastory er ikke merket reklame. Der du ligger i sengen. Tenkte bare å si ifra da jeg ikke er en av det som går bananas og sender til forbrukertilsynet. CAROLINE BERG ERIKSEN 11 TIMERSIDEN SVAR Det går helt sikkert fint, selv om jeg regner med at enkelte går helt av skaftet 😀 28
Zokutine Skrevet 20. august 2020 #26780 Skrevet 20. august 2020 10 timer siden, Hellasinmyheart skrev: Er dette saklig kritikk av bedriften? At du tviler om det hun skriver er «særlig god engelsk og det ser direkte oversatt ut?» Hva mener du det er? Mobbing? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå