Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
8 timer siden, Salamandria skrev:

Håper kg-felis vil legge ut sammendrag i denne sesongen også 🤞😀

https://kgfelis.com/bloggerne-sesong-13-episode-1/ 😊

For dere som ser på for å få med dere idyllen på Villa Kulås, så kan jeg avsløre at hun tilsynelatende får like mye skjermtid som Anne Brith fikk i fjor, basert på introen. Og CBE har ikke svindlet noen engang. For meg virker hun helt malplassert blant de andre bloggerne. Kanskje fordi hun er den eneste som fremdeles har en blogg.

Endret av Felis
  • Liker 38
Videoannonse
Annonse
Gjest Lavande
Skrevet

Enkelte kan nok lure på hvorfor er det relevant å skrive om løgnene om bilderedigeringen og kommentarjukset som ble avslørt i desember 2014 og januar 2015, jf. https://influencere.wordpress.com/cbe-logner-og-juks/

Til de som lurer på det, vil jeg anbefale å lese to kommentarer som ligger her - https://bloggomtoppbloggere.com/2017/12/02/bilderedigeringsjuks/ på bloggen til BOTB. Skjermbilder av de:  https://m.imgur.com/a/891s9

Gjest CecilieX
Skrevet
1 time siden, Ikkenoledig skrev:

Finner ikke noen bilder i tråden som viser redigering :)

Dette er akkurat den typen argumentasjon som liksom skal så tvil om hva som skjedde og som er godt dokumentert. 

At du ikke har sett dem, betyr ikke at de ikke finnes. Det er Molbologikk. 

For alle andre som har sett dem blir det jo et spørsmål om hva agendaen din er. 

Skrevet

Jeg lure rop om cbe tror at Internett glemmer? Så en kommentar på instagramprofilen hennes, kommentaren er så klart slettet. Tror hun virkelig at om hun sletter kommentarer ang redigeringen så har det aldri skjedd? 
https://imgur.com/a/fdtY8s2

• Liker 21
Skrevet

Jeg er ikke særlig god i engelsk selv, men «on the road and back again» - er det bra engelsk? Ser veldig direkte oversatt ut?

• Liker 12
Skrevet
6 minutter siden, Halle-Palle said:

Jeg er ikke særlig god i engelsk selv, men «on the road and back again» - er det bra engelsk? Ser veldig direkte oversatt ut?

Nei det høres rart ut. Jeg syntes mye av det hun skriver på engelsk virker litt klønete egentlig. Hilsen en som er født og oppvokst i Storbritannia 😂

• Liker 23
Skrevet
8 minutter siden, Halle-Palle said:

Det er sikkert bare lek med språket ... :sarkasme:

Og nei, det er ikke bra engelsk. Det er ikke engang middelmådig engelsk. 

• Liker 18
Skrevet
20 timer siden, Huset skrev:

Håper de barna en vakker dag går til sak mot foreldrene pga all eksponeringen....og at fruen og mannen en gang for alle skjønner hva de har gjort med barnas barndom. Er glad jeg ikke hadde en barndom hvor alle opplevelsene mine var kjøpt og betalt av høystbydende, og deretter brettet ut på nettet. 

Jeg for min del håper heller at barna enten synes det er greit eller - om de ikke synes det - tar det opp med foreldrene på en konstruktiv måte slik at de kan finne ut av det og evt komme seg videre og bevare forholdet. Jeg ønsker verken at barna eller foreldrene skal gå gjennom noe så opprivende som en familiesak, eller at barna skal føle dette så vondt at de ønsker å gå til sak. 

• Liker 10
Skrevet
3 timer siden, CecilieX skrev:

Dette er akkurat den typen argumentasjon som liksom skal så tvil om hva som skjedde og som er godt dokumentert. 

At du ikke har sett dem, betyr ikke at de ikke finnes. Det er Molbologikk. 

For alle andre som har sett dem blir det jo et spørsmål om hva agendaen din er. 

Det sa jeg ikke :) jeg tenkte kanskje du kunne forklart meg hvor de lå? Er det noen link eller må jeg scrolle meg tilbake i tid? Kanskje du kan gi en pekepinn på hvilket år jeg må tilbake til, dor forstår at det er en stund siden :)

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, Twistdott skrev:

Slett! De er IKKE lov å diskutere!

• Liker 14
Skrevet
12 minutter siden, Twistdott skrev:

Xxxxx

Hvorfor? Vil du stenge tråden?

• Liker 10
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)
1 time siden, Ikkenoledig skrev:

Det sa jeg ikke :) jeg tenkte kanskje du kunne forklart meg hvor de lå? Er det noen link eller må jeg scrolle meg tilbake i tid? Kanskje du kan gi en pekepinn på hvilket år jeg må tilbake til, dor forstår at det er en stund siden :)

https://influencere.wordpress.com/2019/02/17/cbe-no-lognene-rundt-bilderedigering/

Hvis du blar deg nedover på dette innlegget finner du flere gif’er. Ser at flere av linkene til innlegg her på KG ikke fungerer. Men helt nederst finner du noen eksempler. Legg merke til at det er kroppsfasong som et redigert, fra slank til mager. 

Her er link til imgur med flere eksempler. https://m.imgur.com/gallery/or4FX

Tusen takk til Asti for at dette finnes fortsatt, spesielt når innlegg med samme linker er fjernet her på KG. 

Endret av CecilieX
Gjest Twistdott
Skrevet
1 time siden, Halle-Palle skrev:

Hvorfor? Vil du stenge tråden?

Ikke tillegg meg egenskaper jeg ikke har, jeg har ingen intensjoner om å stenge tråden. 

Skrevet
1 time siden, Monimoni skrev:

Ang. løping ute i bare BH. Jeg har i dag gått ned fra Fløyen i Bergen. På vei ned traff jeg masse folk som løp. INGEN jenter løp i BH, selv om de sikkert ikke hadde hatt noen problemer med å vise fram magen. Hurra for alle sunne, veltrente jenter som sikkert vet at de ser bra ut, men gir beng i å skryte av det! 

Men det er ikke BH men en treningstopp hun bruker😂. Hun har jo ikke gjort noe annet i sommer enn å løpe rundt i BH for å få skryt av kroppen sin. Det er virkelig rart. Jeg kommenterer ikke mine venners kropper en gang. Hvorfor skulle jeg det? 

• Liker 22
Skrevet
1 time siden, Monimoni skrev:

Ang. løping ute i bare BH. Jeg har i dag gått ned fra Fløyen i Bergen. På vei ned traff jeg masse folk som løp. INGEN jenter løp i BH, selv om de sikkert ikke hadde hatt noen problemer med å vise fram magen. Hurra for alle sunne, veltrente jenter som sikkert vet at de ser bra ut, men gir beng i å skryte av det! 

Og jeg møter stadig menn i bar overkropp og kvinner i trenings-bh på løpeturer på varme dager sentralt i Oslo. Folk er forskjellige 😊

• Liker 7
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
3 timer siden, Nudeldama skrev:

Jeg for min del håper heller at barna enten synes det er greit eller - om de ikke synes det - tar det opp med foreldrene på en konstruktiv måte slik at de kan finne ut av det og evt komme seg videre og bevare forholdet. Jeg ønsker verken at barna eller foreldrene skal gå gjennom noe så opprivende som en familiesak, eller at barna skal føle dette så vondt at de ønsker å gå til sak. 

Det er jeg enig i. De vil jo en dag oppdage hvor mye som er publisert om dem, jeg håper jo at de ikke vil være vondt for dem. Men man leser jo om alle kjendisbarna som forteller sine historier, og det at anonymiteten og egen identitet som ble tatt fra dem er noe som går igjen. Men det er lov å håpe! 

Skrevet
1 hour ago, Twistdott said:

Ikke tillegg meg egenskaper jeg ikke har, jeg har ingen intensjoner om å stenge tråden. 

Sett deg inn i reglene før du poster!
Å diskutere barn er absolutt ikke tillatt.

Vennligst slett!

• Liker 10
Skrevet
11 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Det er jeg enig i. De vil jo en dag oppdage hvor mye som er publisert om dem, jeg håper jo at de ikke vil være vondt for dem. Men man leser jo om alle kjendisbarna som forteller sine historier, og det at anonymiteten og egen identitet som ble tatt fra dem er noe som går igjen. Men det er lov å håpe! 

Jeg syns faktisk ikke at et fremtidig håp om at barn ikke vil ha vondt av det teller godt nok når det gjelder foreldres behov for eksponering av barn. De kan eksponere seg selv til krampa tar dem, men hold barn unna til de kan ta et reflektert valg selv.

• Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...