Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Hvorfor suger CBE inn magen sin så mye når hun tar bilde av seg selv👀👀👀??? Så det nettopp på fb storyen hennes. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, MiniMjau skrev:

Hvor lang tid brukte fitfocus(tror det var henne) å få opp en nett-treningsportal i vår da coronaen slo til? Noen få dager... 

Det gikk på tre dager tror jeg. FIT online bootcamp ble lansert 16.mars. Husker hun fikk en ny følger på instagram motivert og inspirert av å være kreativ og lage en vektsekk full av vannflasker til trening av fullkropp. Det var alt jeg trengte. Så enkelt, så genialt.

Tilføyelse: Kan ikke se at Netfit eller dets eiere har inspirert til noe som helst. Rart treningstøy på en selverklært treningselsker som ikke har utviklet seg, som ikke utfører alle øvlsene korrekt og ikke utfører de i realtime. Det vi presenteres er stort sett poseringer, kaffekopper, iskaffe, bilder av treningsklokka, bilder av noe som ser ut som løping på mølle inne, og selfies med filter. Noen ganger merket som reklame.  Som jeg har nevnt tidligere, mye prat og lite handling.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor hun må vise frem den magen hver eneste dag heller, ofte flere ganger om dagen. Hun kan umulig være så fornøyd med magen ettersom den må suges inne så voldsomt hele tiden. Jeg syns jo eldre hun blir, og jo eldre barna hennes blir, jo mer hjernedødt innhold har hun i sosiale medier. Skulle kanskje tro man ble litt klokere, fikk litt andre meninger og interesser da man ble eldre, men det går liksom motsatt på CBE. Så kroppsfiksert som hun har vært i det siste, har hun vel kanskje aldri vært før. 

Caroline Berg-Eriksen har en interesse : seg selv. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null innlegg på bloggen på fire dager og instastory i dag er kaffekopp, snikfilming av barn og et par bilder av en drømmende/trist/sexy (velg selv) blogger. 

Hadde jeg levert så slett innhold i min jobb måtte jeg nok forklart meg for sjefen. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Urwa skrev:

Hvorfor suger CBE inn magen sin så mye når hun tar bilde av seg selv👀👀👀??? Så det nettopp på fb storyen hennes. 

Fordi hun prøver å leve opp til et eller annet psykelig kroppsideal ikke engang hun, som bruker betydelig del av den våkne tiden sin på "prosjektet", kan leve opp til.

Da blir det tåpelige poseringer, thinspo, filterbonanza og "lys og skygge bildebehandling. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Null innlegg på bloggen på fire dager og instastory i dag er kaffekopp, snikfilming av barn og et par bilder av en drømmende/trist/sexy (velg selv) blogger. 

Hadde jeg levert så slett innhold i min jobb måtte jeg nok forklart meg for sjefen. 

Bortsett fra feriene (Norgesferiene) lever de jo tilsynelatende et særdeles kjedelig og innholdstomt liv.  

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Halle-Palle skrev:

Null innlegg på bloggen på fire dager og instastory i dag er kaffekopp, snikfilming av barn og et par bilder av en drømmende/trist/sexy (velg selv) blogger. 

Hadde jeg levert så slett innhold i min jobb måtte jeg nok forklart meg for sjefen. 

Og Netfit har hatt innlegg på IG 23.juni, 1. juli og for 4 dager siden, altså så godt som ingenting? 🤷🏼‍♀️

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 12. mars da Norge stengte ned samfunnet har Netfit hatt 28 innlegg, hvorav ett handlet om rasisme, og 5 innlegg om noe å putte i munnen.

2 voksne, 16 timers arbeid daglig hvorav mye av dagen går med til trening, der altså. Hvis de ønsker å leve av dette, bør de få ut finger'n.

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har fått kommentar på bloggen også om at det ikke er anbefalt å reise til Oslo, men hun ser ikke problemet med det. Hun følger jo rådene fra myndighetene. Alikevel vet hun ikke hva en meter avstand er. Og Bente har svart at Oslo ikke anses som rød kommune. Prøvde meg på en kommentar om at det ikke stemte, men den ble ikke godkjent. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Urwa skrev:

Hvorfor suger CBE inn magen sin så mye når hun tar bilde av seg selv👀👀👀??? Så det nettopp på fb storyen hennes. 

For å leve opp til kroppsidealet som hun og mannen har skapt på sosiale medier ved hjelp av retusjering, posering, kraftig skyggelegging og diverse skjønnhetsfiltere. Men ja, den tydelig innsugde magen passer ikke med resten av kroppen hennes, som er fin og normalt slank, noe som vi også kan se på Bloggerne. Jeg vet ærlig talt ikke hva som er verst; at CBE mener hun trenger poseringer, skyggelegging og skjønnhetsfiltere for å være bra nok - eller at mannen hennes støtter opp om det. Det hjelper heller ikke at CBEs støttespillere på KG snakker om skavanker og uheldig øyeblikk når det postes et øyeblikksbilde av henne uten filtere og stiv posering.

Endret av Ultiva
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kollontaj skrev:

Bortsett fra feriene (Norgesferiene) lever de jo tilsynelatende et særdeles kjedelig og innholdstomt liv.  

De er jo bare en barnefamilie i Sarpsborg. Synes det ser gørr kjedelig ut å beundre seg selv i speilet dagen lang og hele tiden være så bevisst på utseende. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Ultiva skrev:

eller at mannen hennes støtter opp om det

Det er faktisk noe jeg har lurt på lenge egentlig, hvorfor vil han være med på å redigere henne dag ut og dag inn? Er det fordi han selv vil eller fordi fruen er den som har siste ordet? Eller fordi han tror at de tjener mer på å gjøre det?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klaraku78 skrev:

Hun har fått kommentar på bloggen også om at det ikke er anbefalt å reise til Oslo, men hun ser ikke problemet med det. Hun følger jo rådene fra myndighetene. Alikevel vet hun ikke hva en meter avstand er. Og Bente har svart at Oslo ikke anses som rød kommune. Prøvde meg på en kommentar om at det ikke stemte, men den ble ikke godkjent. 

Typisk måte å kontrollere kommentarfeltet på, la usannheter stå ubesvart

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kollontaj skrev:

Bortsett fra feriene (Norgesferiene) lever de jo tilsynelatende et særdeles kjedelig og innholdstomt liv.  

 

1 time siden, Surikatt skrev:

De er jo bare en barnefamilie i Sarpsborg. Synes det ser gørr kjedelig ut å beundre seg selv i speilet dagen lang og hele tiden være så bevisst på utseende. 

Hvem vet egentlig noe om innholdet i livet de lever?

Bare en barnefamilie? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Skrottefar skrev:

Typisk måte å kontrollere kommentarfeltet på, la usannheter stå ubesvart

Ja, det er ikke første gangen det skjer. Veldig uproft og irriterende å oppføre seg sånn. Jeg vet ikke hva hun tror hun tjener på det, men hun fremstår hvertfall ikke som så veldig smart ved å ignorere sannheten. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, LiamG skrev:

 

Hvem vet egentlig noe om innholdet i livet de lever?

Bare en barnefamilie? 

Det livet de fremstiller som livet deres i SoMe er det jeg (selvsagt) henviser til, om de lever et helt annet liv utenom er det helt uinteressant for leserne/følgerne, for det er ikke det som brukes i reklameøyemed.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, LiamG skrev:

 

Hvem vet egentlig noe om innholdet i livet de lever?

Bare en barnefamilie? 

Så mye som hun deler på instastory, så kan man konkludere med at en stor del av livet dems fremstår som utrolig kjedelig. De få timene som ikke deles, kan jo kanskje være veldig interessante , men da skjønner jeg ikke hvorfor hun ikke deler litt av det i stedet. Det begynner å bli ganske kjedelig med kaffekopp, barn og selfier av seg selv. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...