Klink Skrevet 16. august 2020 #26541 Skrevet 16. august 2020 4 minutter siden, Isild skrev: Der var "pølseskinnet" ja. Hvis den buksen er XS og hennes opplegg er å bruke XS no matter what så fikk hun det til, men det ser virkelig ikke ut på buksens vegne. Bevegelsesfrihet pleier å være litt alreight når man er på tur. Hun klarer ikke helt å leve opp til eget ideal alltid heller - godt poeng!! For den buksen kunne hun fint hatt i størrelse M tror jeg. Men slutt nå med denne strfikseringen. Hun sa jo selv den var trang, men at hun pleier bruke samme str i andre klær fra samme merke. 3
Isild Skrevet 16. august 2020 #26542 Skrevet 16. august 2020 5 minutter siden, Klink skrev: Men slutt nå med denne strfikseringen. Hun sa jo selv den var trang, men at hun pleier bruke samme str i andre klær fra samme merke. Kan hun ikke bare bruke en bukse som passer når hun skal reklamere for den. Så enkelt er det egentlig.Samme for meg om hun bruker XS eller L. Poenget er at dette ble en veldig dårlig reklame for buksa fordi modellen presset seg inn i en størrelse som helt tydelig ikke passet. Det er ikke å "fiksere", det er en observasjon fra potensielle kunder (i dette tilfellet meg) hos de som selger buksa. Jeg kjøper turklær stort sett hver høst. Denne buksa så ikke ut slik den ble vist frem. 34
Klink Skrevet 16. august 2020 #26543 Skrevet 16. august 2020 Akkurat nå, Isild skrev: Kan hun ikke bare bruke en bukse som passer når hun skal reklamere for den. Så enkelt er det egentlig.Samme for meg om hun bruker XS eller L. Poenget er at dette ble en veldig dårlig reklame for buksa fordi modellen presset seg inn i en størrelse som helt tydelig ikke passet. Det er ikke å "fiksere", det er en observasjon fra potensielle kunder (i dette tilfellet meg) hos de som selger buksa. Jeg kjøper turklær stort sett hver høst. Denne buksa så ikke ut slik den ble vist frem. Hun hadde på seg to stk som passet på bildene som var lagt ut.
Isild Skrevet 16. august 2020 #26544 Skrevet 16. august 2020 Akkurat nå, Klink skrev: Hun hadde på seg to stk som passet på bildene som var lagt ut. Ikke i den reklamestoryen jeg så. 11
Klink Skrevet 16. august 2020 #26545 Skrevet 16. august 2020 1 minutt siden, Isild skrev: Ikke i den reklamestoryen jeg så. Nei men på bilder lagt ut på insta. 1
Isild Skrevet 16. august 2020 #26546 Skrevet 16. august 2020 Akkurat nå, Klink skrev: Nei men på bilder lagt ut på insta. Det blir for rotete reklamering for min del. Jeg orker ikke å måtte lete i alle kanaler hos influencere i tilfelle de viser noe annet ift reklamen der. Jeg så kun storyen med reklame og da er det den jeg forholder meg til. Hvis den reklamen var "feil" burde hun gått ut og informert om det da. Ikke for å være vrang. Men reklame påvirker folk og denne ga en negativ påvirkning på meg, og da kan ikke jeg "gjette" at hun viser andre størrelser og reklamerer mer flatterende for produktet andre steder. Jeg kommenterte den reklamen JEG så. 32
Klink Skrevet 16. august 2020 #26547 Skrevet 16. august 2020 1 minutt siden, Isild skrev: Det blir for rotete reklamering for min del. Jeg orker ikke å måtte lete i alle kanaler hos influencere i tilfelle de viser noe annet ift reklamen der. Jeg så kun storyen med reklame og da er det den jeg forholder meg til. Hvis den reklamen var "feil" burde hun gått ut og informert om det da. Ikke for å være vrang. Men reklame påvirker folk og denne ga en negativ påvirkning på meg, og da kan ikke jeg "gjette" at hun viser andre størrelser og reklamerer mer flatterende for produktet andre steder. Jeg kommenterte den reklamen JEG så. Hun informerte jo om at den buksa var litt trang. Og om du ikke likte klærne, så ikke kjøp dem. 🤷♀️ 3
tantesofie Skrevet 16. august 2020 #26548 Skrevet 16. august 2020 Men var det ikke twentyfour hun visste frem fra soverommet tidligere (noen måneder siden?) som også var altfor trange? Typ verdens kleineste camel toe... 30
Isild Skrevet 16. august 2020 #26549 Skrevet 16. august 2020 (endret) 17 minutter siden, Klink skrev: Hun informerte jo om at den buksa var litt trang. Og om du ikke likte klærne, så ikke kjøp dem. 🤷♀️ Dette var en misvisende og dårlig reklame for produktet. DET er poenget. "Denne buksa sitter ikke som den skal her, men den er egentlig veldig fin" er ikke god markedsføring for leverandøren, og jeg mener akkurst det er litt udiskutabelt. At andre ikke bryr seg om slike slurvete reklamer er helt greit for meg. Men jeg bryr meg litt om det, for dette er jobben deres. Endret 16. august 2020 av Isild 35
miamiamia Skrevet 16. august 2020 #26550 Skrevet 16. august 2020 3 timer siden, pøbelsara skrev: Det jeg undrer meg over, er at de merkede reklameinnleggene for twentyfour er av henne på soverommet med turklær. Hvorfor ikke ute på tur? Det var det samme i vinter, også. hvorfor ikke bilder fra naturen - de har jo vært på flere spektakulære turer i sommer? Kanskje ikke så enkelt å filme lavt som inne på soverommet? Eller at hun heller vil filme selv? Enig i at hun heller burde velge noen bilder fra en av flere flotte turer de har hatt sammen. 4
Populært innlegg Felis Skrevet 16. august 2020 Populært innlegg #26551 Skrevet 16. august 2020 Hadde dette vært den eneste gangen CBE bommet på størrelsen, så hadde jeg ikke tatt det opp. Hadde hun hatt for vane å innrømme det når klærne ikke passet, hadde jeg heller ikke nevnt det. Men sannheten er at jeg gang på gang ser henne i for trangt tøy. Gang på gang ser jeg henne skrive at det er størrelse XS. Og gang på gang ser jeg henne hevde at klærne passer perfekt. Dermed påpeker jeg også gang på gang at det ikke stemmer, for det er en nyttig påminner om at virkeligheten ikke er det bildet hun presenterer i sine kanaler. 55
Klink Skrevet 16. august 2020 #26552 Skrevet 16. august 2020 6 minutter siden, Isild skrev: Dette var en misvisende og dårlig reklame for produktet. DET er poenget. "Denne buksa sitter ikke som den skal her, men den er egentlig veldig fin" er ikke god markedsføring for levereandøren, og jeg mener akkurt det er litt udiskutabelt. At andre ikke bryr seg om slike slurvete reklamer er helt greit for meg. Men jeg bryr meg litt om det, for dette er jobben deres. Jeg er enig i det. 2
FruRosa Skrevet 16. august 2020 #26553 Skrevet 16. august 2020 24 minutter siden, Klink skrev: Hun hadde på seg to stk som passet på bildene som var lagt ut. De er en annen modell! Den modellen som diskuteres får dårlig reklame siden CBE viser den fram i en størrelse som er for liten for henne. DET er poenget. 16
Klink Skrevet 16. august 2020 #26554 Skrevet 16. august 2020 Akkurat nå, FruRosa skrev: De er en annen modell! Den modellen som diskuteres får dårlig reklame siden CBE viser den fram i en størrelse som er for liten for henne. DET er poenget. Ja det gjør den.
Gjest CecilieX Skrevet 16. august 2020 #26555 Skrevet 16. august 2020 Så bra nyansering @Felis Jeg tenkte ikke på det slik da jeg leste @miamiamia sin kommentar. Kanskje er det innafor som en motstemme å påpeke at CBE faktisk ikke er XS og at hun dermed ikke lever opp til idealet. 🤔 Tygger litt på den...
tantesofie Skrevet 16. august 2020 #26556 Skrevet 16. august 2020 Etter diskusjonen her inne begynte jeg å kikke på turbukser, på høy tid å bytte ut den gamle. Det er utrolig irriterende å prøve å bli klok på bilder. Av de mer stretchy modellene er det tydeligvis vanlig å bruke en størrelse for liten. I tillegg til at modellene står og vrir og vrenger seg i alle mulige rare posisjoner! Er jo helt umulig å få et faktisk inntrykk av snitt og passform 🙈 15
Populært innlegg Felis Skrevet 16. august 2020 Populært innlegg #26557 Skrevet 16. august 2020 (endret) 31 minutter siden, CecilieX skrev: Så bra nyansering @Felis Jeg tenkte ikke på det slik da jeg leste @miamiamia sin kommentar. Kanskje er det innafor som en motstemme å påpeke at CBE faktisk ikke er XS og at hun dermed ikke lever opp til idealet. 🤔 Tygger litt på den... Jeg ser kanskje litt annerledes på dette fordi jeg har en forhistorie med spiseforstyrrelser. Da jeg var ung var det en svært omtalt undertøyskampanje med Cindy Crawford for HM. Hun var så hot at plakatene skapte trafikkuhell. Jeg var blant de heldige som sikret meg akkurat det undertøyssettet, og strålende fornøyd tok jeg det på og tok bilder av meg selv som jeg skulle sende til kjæresten. Det ble ikke noe av, for når bildene var ferdig fremkalt (forøvrig ytterst pinlig å hente dem på den lokale fotosjappa), så jeg IKKE ut som Cindy Crawford! Dere kan tenke dere hva det gjorde med selvfølelsen til en som allerede slet. Noen år senere leste jeg et intervju med CC hvor de spurte hvem hun mest ønsket å se ut som. Hun svarte «Cindy Crawford». Hun fortalte at det lå massiv redusering, posering og sminke bak de fantastiske bildene vi så. Det høres kanskje dumt ut, men for meg ga det en liten trøst. Og jeg skulle ønske jeg visste det den gang hun prydet HM-reklamen. Det hadde spart meg for det miserable forsøket på å herme. Endret 16. august 2020 av Felis 59
Jobbermedbarn Skrevet 16. august 2020 #26558 Skrevet 16. august 2020 Kanskje et sidespor, men jeg er veldig glad i merket Twentyfour og de er uten unntak, av det jeg har ( og det er ganske mye 😅), store i størrelsen. Er utrolig skuffet over at de sponser CBE.no, så får se om jeg kjøper noe mer... 25
123Frustrert Skrevet 16. august 2020 #26559 Skrevet 16. august 2020 1 time siden, Klink skrev: Hun informerte jo om at den buksa var litt trang. Og om du ikke likte klærne, så ikke kjøp dem. 🤷♀️ Buksen er ikke litt trang. Den er alt, alt for liten. Når foret tyter ut av lommene bør su velge en str større, sannsynligvis minst to str større. Men det er vel mot cbe sin verdighet å bruke M.. 27
Klink Skrevet 16. august 2020 #26560 Skrevet 16. august 2020 2 minutter siden, 123Frustrert skrev: Buksen er ikke litt trang. Den er alt, alt for liten. Når foret tyter ut av lommene bør su velge en str større, sannsynligvis minst to str større. Men det er vel mot cbe sin verdighet å bruke M.. Hun har da aldri nevnt noe om det, det er noe du/dere tolker. Jeg er enig i at det er dårlig e er klame for buksa om det er poenget. Men her opplever jeg at poenget er å rakke ned og tilegne cbe intensjoner eller meninger hun ikke nødvendigvis har. Correct me if im wrong. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå