Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, pop up bruker skrev:

Det har jeg lurt på også. De har ingen karriere innen tv, de blir ikke tatt seriøst innen trening, og de ja, jeg vet ikke? De har en leilighet de leier ut (?), men du kan ikke leve avleieinntelten av en leilighet  

Den leiligheten solgte de for et par år siden. Salget inngikk som en del av midler cbe hadde utenom firmainntekter om jeg husker rett, det året omsetningen stupte for Treasures AS.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper virkelig ingen lar seg inspirere av henne. Det bildet er tydelig redigert, og hvis folk tror de må trene fire ganger daglig for å se «sånn og sånn» ut, så går det til helvete snart. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gunvald skrev:

så går det til helvete snart

Noe vi får håpe skjer med "liksom"-bedriften CBE slik at de faktisk må ut i den virkelige verden med en virkelig jobb for å få endene til å møtes, kanskje de da vil finne ut hva livet virkelig dreier seg om, som om det er mulig 🤣

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Det kan man si. 

Plutselig er de 40, uten utdannelse. Hva da? Leve av oppsparte og arvede midler, greit nok, men hva skal de fordrive tiden med? 

Tja, si det?
I 2012 proklamerte hun at hun og LK regnet med at de ikke trengte å jobbe noe særlig om 5-6 år, "med den inntekten vi har nå". Og at svigerfar ønsket at LK skulle ta over familiebedriften, "så det er ingen problemer der i gården". 

De har jo hverken pensjonert seg eller begynt å selge vaskemaskiner i løpet av denne tiden, så det skal bli spennende å se. 

 

 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, prudens skrev:

 

 

 

 

 

Hun er slank og ser bra ut. Get over IT! Fatter ikke  at dere gidder. 

Ja, hun er slank og ser bra ut. 

Hvorfor er ikke det godt nok, hverken for henne eller mannen? 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kollontaj skrev:

De må jo bli litt bekymra når 15-16000 er lesertallene for tida (kilde Ocast). Jeg har sagt det før; jeg tror de er ganske bakpå mht hva folk ønsker å bli inspirert av i disse dager. 

Lurer på om de reflekterer over det selv. Når 100 000 lesere forsvinner gjennom årene så er det jo en årsak. De tviholder på det de holder på med, og overser kritikk og kritikere arrogant og (u)elegant. Men tall taler for seg. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tannbein
13 timer siden, Ikkenoledig skrev:

Jeg har sett henne en del ganger og vil passe meg for å si normalt slank. Er ikke mange som er så tynne. Bloggerne har jeg aldri sett🤷‍♀️

Hva syns du da om enda smalere/tynnere bloggere/kjendiser som Linnea Myhre, Kristine Ullebø, Linni Meister, Rannveig Heitmann og så videre? Her er et pressebilder av Bloggerne, som ikke er ihjelredigert av Lars Kristian. Caroline er, som du ser, helt normalt slank og flott. Hun bruker titalls med arbeidstimer på utseendet sitt hver eneste uke i form av trening, klinikkbesøk og så videre, og det er ikke rart hun ser velpleid ut. Besøk for eksempel Dana Mercer på Instagram (hun har 1,7 mill følgere) for å se hvilke triks som brukes for å fremstå som mer tynn/trent på bilder man selv kontroll på.

https://instagram.com/danaemercer?igshid=8al7xalg45qh

https://www.tv2.no/a/10852641/

 

Innlegget er ryddet for bilde med opphavsrett.

 

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være nyttig å se LKE sine stories innimellom. Der er det temmelig filterfritt og normalvekt å skue når han en sjelden gang klarer å filme arbeidsparteren sin uten at hun er klar over det.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tannbein skrev:

Hva syns du da om enda smalere/tynnere bloggere/kjendiser som Linnea Myhre, Kristine Ullebø, Linni Meister, Rannveig Heitmann og så videre? Her er et pressebilder av Bloggerne, som ikke er ihjelredigert av Lars Kristian. Caroline er, som du ser, helt normalt slank og flott. Hun bruker titalls med arbeidstimer på utseendet sitt hver eneste uke i form av trening, klinikkbesøk og så videre, og det er ikke rart hun ser velpleid ut. Besøk for eksempel Dana Mercer på Instagram (hun har 1,7 mill følgere) for å se hvilke triks som brukes for å fremstå som mer tynn/trent på bilder man selv kontroll på.

https://instagram.com/danaemercer?igshid=8al7xalg45qh

https://www.tv2.no/a/10852641/

 

Jeg måtte faktisk se flere ganger for å finne henne!

 

Sitatet er ryddet for bilde med opphavsrett.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
17 minutter siden, Crash skrev:

Jeg måtte faktisk se flere ganger for å finne henne!

Når du sier det, det er et godt eksempel på at ved bruk av de samme skjønnhetsbehandlingene så blir de veldig like. Egentlig kjente jeg på å skrive «skjønnhets»behandlinger, fordi jeg ikke ser på dette som skjønnhet. 

All den tid de fleste influencere går for den typen utseende så blir jo idealet veldig smalt. I tidligere tider kopierte man jo frisyrer og sminke, men nå er det jo selve utseendet som endres. Det sprøytes jo inn ting som endrer utseendet totalt. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta
34 minutter siden, Crash skrev:

Jeg måtte faktisk se flere ganger for å finne henne!

Er hun virkelig så mye eldre enn de andre? Hun ser smashing ut, det er ikke det, men hun må jo være den siste av sin generasjon bloggere som henger igjen? Litt sånn gamlemor i gjengen :) På tide å slippe taket i fjortistilværelsen og finne litt mer innhold i livet enn seg selv kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkelser, avsporing, brudd på opphavsrett og svar til dette.

Måne, admin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/mRO1lv/skal-du-arrangere-din-foerste-barnebursdag-cecilie-asker

En liten avsporing i forhold til kroppspress-diskusjonen på de siste sidene, men en innertier i forhold til negativ påvirkning. CBE har jo virkelig, virkelig bidratt til nettopp press og påvirkning når det gjelder barnebursdager. Godt hjulpet av de kommersielle kreftene som hun har solgt bursdagene til. 

Det her er kjernen til å forstå hvorfor  kritikk av CBE ikke handler om kritikk av en privatperson sine valg, men hvordan valgene som tas påvirker alle de som følger henne OGSÅ negativt, i kraft av å titulere seg influencer. 

Det florerer av beviser på hvordan sosiale medier påvirker mange av valgene vi tar. Jeg ser at til og med flere av mine velutdannede venninner lar seg rive med av bekreftelsesgalloppen som SoMe. Jeg tror rett og slett at det å vise solsiden på Instagram oppfattes som den nye normalen. Se bare på hvordan folk velger ferie ut fra hva som er Instavennlig. 

Selv kjemper jeg med nebb og klør for å unngå å la meg rive med, nettopp fordi jeg ikke vil bidra til at også jeg legger stein til byrden til folk. 

En jente i familien fortalte meg om sin opplevelse i sommer. Hun dro til Gaustatoppen, og av helsemessige årsaker måtte hun ta banen opp og gå turen ned. Og hun kjente at hele opplevelsen ble dempet av nettopp mangelen på prestasjon. Det som i utgangspunktet gir deg synsopplevelse for livet, ble redusert til en dårligere opplevelse. Ser du på Instagram er det jo nettopp stort sett prestasjonen som er i fokus, og CBE tar det jo til et helt annet level. Barnebursdager eller toppturer, det holder ikke med en økt, det må være fire. Slank er ikke nok, du må være utenomjordisk smal rundt livet, en kroppsform som er utopisk når samtidig rompa er stor. 

Det gjør meg trist, og lyn forbanna på samme tid. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snøsøta skrev:

Er hun virkelig så mye eldre enn de andre? Hun ser smashing ut, det er ikke det, men hun må jo være den siste av sin generasjon bloggere som henger igjen? Litt sånn gamlemor i gjengen :) På tide å slippe taket i fjortistilværelsen og finne litt mer innhold i livet enn seg selv kanskje? 

Hva er det med tilværelsen til CBE som er så fjortis da? Hun er bare 2-3 år eldre enn Linnea Myhre, Kristina Andersen, Ida Wulff og Funkygine, så jeg er ikke enig i at hun er den siste av sin generasjon blogger som henger igjen. 

For gammel, for tynn, for trange klær og attpåtil ferdigpizza til middag?? Huff og huff. Her må tilsynet for høg moral snart kalle inn til generalforsamling tror jeg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

 

For gammel, for tynn, for trange klær og attpåtil ferdigpizza til middag?? Huff og huff. Her må tilsynet for høg moral snart kalle inn til generalforsamling tror jeg. 

Enig i at det med pizza ikke var noe å henge seg opp i, men det er jo heller ikke mange somhar hevdet det🙂 Enig i det, @shopgirl2014 ? 

Men endel av de andre temaene som tas opp og kritiseres er viktige!  Takk til dere som holder diskusjonen saklig og opplysende. Dere gjør noe bra og viktig.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vernis skrev:

Enig i at det med pizza ikke var noe å henge seg opp i, men det er jo heller ikke mange somhar hevdet det🙂 Enig i det, @shopgirl2014 ? 

Men endel av de andre temaene som tas opp og kritiseres er viktige!  Takk til dere som holder diskusjonen saklig og opplysende. Dere gjør noe bra og viktig.

Du synes det er bra og viktig å kritisere henne for å være for gammel til å blogge? Javel. Deg om det @Vernis

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Du synes det er bra og viktig å kritisere henne for å være for gammel til å blogge? Javel. Deg om det @Vernis

Hun er ikke for gammel til å blogge, men hun er for gammel til å drite i alt rundt seg og ikke bry seg om lover,regler og ikke minst moral. Er man 22 kan man liksom komme unna, men ikke når man har bikket 30. Og sammenligne cbe med de andre bloggerne du nevner her er for meg bare tull. Alle har sine sider som I mine øyne er litt negative, men de har ikke alle, slik som cbe. Og cbe er aller, aller været i thininspo. De andre er ikke i nærheten heller. De andre er heller ikke i nærheten av å fremstille livene sine som så perfekt eller seg selv så perfekt. Den eneste bloggerne jeg vet om som også hevder at hun aldri gjør feil er cbe. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...