Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 timer siden, 123Frustrert skrev:

Dette str fokuset og kroppsfokuset tar liksom ingen ende. I dag reklameres det dor klær og de er tydelig for små på modellen, men det har vel ikke noe å si så lenge man bruker samme str som man gjorde når man er 14.. 

https://imgur.com/a/pCaCOug

Den buksa ser jo alle at er for liten. Lommene tyter opp for det er ikke plass til det ekstra stoffet der det skal være. Eller så er det feil modell for henne. Ingen god reklame 😓

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, miamiamia skrev:

Unnskyld meg, men det var et uheldig bilde av en som vipper rumpa bakover for å få thigh gap, innsugd mage og langt fra motivasjon til å løpe 11k. Hun hadde tjent så mye mer på å være litt mer ærlig. Dette blir bare dumt og umotiverende... og pinlig. Stakkars døtre som må vokse opp og ha dette av mora si liggende på internett.

Inntrykket jeg sitter igjen med er at jo flere ganger de ser at kroppen hennes kalles for normal, jo mer thinspo blir bildene og videoene hun legger ut. Jeg testet ut poseringen hvor hun står med beina fra hverandre og vipper bekkenet bakover. Når jeg står rett opp og ned ligner jeg overhodet ikke på CBE. I denne poseringen kunne jeg vært CBE. Det er helt skremmende hvor mye vinkler har å si.

I tillegg er det ganske spesielt at hun gjør så mye av dette nå når bloggerne straks skal på skjermen. Da kan jo alle se at hun ikke ser ut slik som hun ønsker å framstille seg, og hun framstår som uærlig. På hvilken måte er det bra for bedriften CBE?

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Klementine skrev:

hjelper jo ikke det, når han står i bresjen med en rekke store influencere, som overhodet ikke følger Mercer sitt eksempel. Mister litt troverdighet skal jeg være ærlig. 

Troverdigheten gikk rett ut vinduet da han involverte seg med CBE..

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt nummer 4 på story! Hvorfor?? Minner om sykdom når hun holder på sånn. Selv hu må jo forstå at et sted går grensa for hva som er sunt og hva som er ekstremt? 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Heisann1234 skrev:

Økt nummer 4 på story! Hvorfor?? Minner om sykdom når hun holder på sånn. Selv hu må jo forstå at et sted går grensa for hva som er sunt og hva som er ekstremt? 

Begynner å lure på om de rundt henne er blinde, ingen som sier noe, 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også ille at de legger på sangen «sexy bitch» der de filmer øktene på storyene deres. Jeg trener ikke for å være «sexy bitch».

Endret av Louiah
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig pinlig at hun løper halvnaken til barnehage og skole for å hente barna, men silikonpuppene godt synlig. Jeg har hentet barna i mange år i barnehage/skole, men aldri i mitt liv om jeg har sett noen med så lite klær hente. Håper hun slutter med det før barna blir eldre 👀 en mor som er så kroppsfiksert. Hjelpes. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Så utrolig pinlig at hun løper halvnaken til barnehage og skole for å hente barna, men silikonpuppene godt synlig. Jeg har hentet barna i mange år i barnehage/skole, men aldri i mitt liv om jeg har sett noen med så lite klær hente. Håper hun slutter med det før barna blir eldre 👀 en mor som er så kroppsfiksert. Hjelpes. 

Jammen, Sofie Elise kjemper jo en kamp for oss alle om å normalisere nakenhet og er aktiv på kontoen til cbe! Det betyr jo bare at vi alle nå kan løpe rundt tilnærmet nakne, for det er jo normalt - ikke bare for implantatopererte og treningsglade, nei alle!

Jeg tar utgangspunkt i ovenstående siden Aftenposten nå er mikrofonstativ for Sofie Elises akrobatikk i halvnaken-iført-sokker reklame.

:ironi:

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
16 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Så utrolig pinlig at hun løper halvnaken til barnehage og skole for å hente barna, men silikonpuppene godt synlig. Jeg har hentet barna i mange år i barnehage/skole, men aldri i mitt liv om jeg har sett noen med så lite klær hente. Håper hun slutter med det før barna blir eldre 👀 en mor som er så kroppsfiksert. Hjelpes. 

Jeg hadde vært så sjukt flau om jeg hadde postet på sosiale medier at mannen min og jeg brukte absolutt hele arbeidsdagen til å trene, for så å hente småungene sent (16-17-tiden) og gi dem ferdigpizza til middag. Jeezes 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Mindre jobb en noen gang for bloggerparet, dagene dreier seg jo snart ikke om annet enn jogging med innslag av styrkeøkter. Allikevel er det vanskelig å få tid til å male et lite dukkehus. 

Et dukkehus hun ikke ser poenget med å merke med reklame lenger. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Mindre jobb en noen gang for bloggerparet, dagene dreier seg jo snart ikke om annet enn jogging med innslag av styrkeøkter. Allikevel er det vanskelig å få tid til å male et lite dukkehus. 

 

4 minutter siden, Tannbein skrev:

Jeg hadde vært så sjukt flau om jeg hadde postet på sosiale medier at mannen min og jeg brukte absolutt hele arbeidsdagen til å trene, for så å hente småungene sent (16-17-tiden) og gi dem ferdigpizza til middag. Jeezes 🤣

Nå skal de snart lansere NEfit, så det er nok ikke helt uten grunn at trening og aktivitet er en vesentlig del i hennes sosiale kanaler. Du vet, teft for business og evne/ egenskaper til å inspirere = suksess på 11 året. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo NetFit snart faktisk lanseres også da, komme med en konkret dato. Ikke bare være svevende.For da hadde all denne treningen gitt mening. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Levina skrev:

 

Nå skal de snart lansere NEfit, så det er nok ikke helt uten grunn at trening og aktivitet er en vesentlig del i hennes sosiale kanaler. Du vet, teft for business og evne/ egenskaper til å inspirere = suksess på 11 året. 

Hvorfor ikke bare legge ned bloggen, hvis trening skal dominere i sosiale medier. Det blir jo veldig kjedelig å følge henne hvis man ikke er interessert i trening. Eller det er jo ikke trening hun viser frem. Det er vel mer seg selv i treningstøy. Faktisk enda kjedeligere. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

45 minutter siden, Tannbein skrev:

Jeg hadde vært så sjukt flau om jeg hadde postet på sosiale medier at mannen min og jeg brukte absolutt hele arbeidsdagen til å trene, for så å hente småungene sent (16-17-tiden) og gi dem ferdigpizza til middag. Jeezes 🤣

pizzaen var vel kanskje til de voksne? Resten av husstanden er vel i seng?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
20 minutter siden, MiniMjau skrev:

pizzaen var vel kanskje til de voksne? Resten av husstanden er vel i seng?

Ferdigpizzaen ble avbildet kl 18 og ungene ble vist frem på nytt en time senere. Syns bare det er weird å skryte av trening hele dagen og så hente barna sent og servere dem fastfood.

1 time siden, Levina skrev:

 

Nå skal de snart lansere NEfit, så det er nok ikke helt uten grunn at trening og aktivitet er en vesentlig del i hennes sosiale kanaler. Du vet, teft for business og evne/ egenskaper til å inspirere = suksess på 11 året. 

En av dem kunne jo ha ofret en halvtime på å lage en sunn middag til ungene i stedet for å henge sammen ved hofta hele dagen, Caroline skrøt av at hun har hatt fire treningsøkter i dag, men ja det handler jo om prioriteringer 😊 Samme for meg altså, syns bare det var merkelig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Tannbein skrev:

Ferdigpizzaen ble avbildet kl 18 og ungene ble vist frem på nytt en time senere. Syns bare det er weird å skryte av trening hele dagen og så hente barna sent og servere dem fastfood.

En av dem kunne jo ha ofret en halvtime på å lage en sunn middag til ungene i stedet for å henge sammen ved hofta hele dagen, Caroline skrøt av at hun har hatt fire treningsøkter i dag, men ja det handler jo om prioriteringer 😊 Samme for meg altså, syns bare det var merkelig 😊

Ja, underlig prioritering.  Får håpe(og antar ) at det er noe vi ikke vet . 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tannbein skrev:

Ferdigpizzaen ble avbildet kl 18 og ungene ble vist frem på nytt en time senere. Syns bare det er weird å skryte av trening hele dagen og så hente barna sent og servere dem fastfood.

En av dem kunne jo ha ofret en halvtime på å lage en sunn middag til ungene i stedet for å henge sammen ved hofta hele dagen, Caroline skrøt av at hun har hatt fire treningsøkter i dag, men ja det handler jo om prioriteringer 😊 Samme for meg altså, syns bare det var merkelig 😊

Litt vel fordømmende nå eller😅De jobber vel med å utvikle en treningsapp? Det er jo jobben deres. Synes de legger ut sunn og næringsrik mat stort sett hele tiden også og nå kritiserer du dem for en ferdigpizza også?Ærlig talt😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...