Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lille_Krokodille
1 minutt siden, Klink skrev:

Bildet der er redigert det kan ingen av oss  nekte for. 

Jeg FATTER ikke hvorfor de må redigere den kroppen. Det er jo ikke noe galt med den? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lille_Krokodille skrev:

Jeg FATTER ikke hvorfor de må redigere den kroppen. Det er jo ikke noe galt med den? 😳

Nei det skjønner ikke jeg heller, men mange kropper er jo redigert desverre, modeller osv, enda alle de kroppene er mer enn bra nok også. Så det er vel for å se enda bedre ut, syns man selv. Passe inn i et slags unaturlig ideal. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, 123Frustrert skrev:

Men det må jo være en spesiell modell dette, som holder seg så fin og rundt i strikken selv om magen ikke er der. Har selv helt maken fra hm, til og med grå, og den faller liksom litt ned i strikken. Holder seg ikke oppe som et skall. Siden du hadde helt lik selv antar jeg du vet hvilke merke dette er.

Den er fra H & M. Min strikk er helt stiv. Faller ikke sammen, men nå er den ikke så godt brukt. Blir kanskje slakkere i strikken når den blir vasket, men selve stoffet i den ytterste shortsen er ganske stivt, så tviler.

Jeg tror som sagt at den blir sånn fordi hun lener seg bakover og rekker inn magen. Uavhengig om bilde er redigert eller ei så er det svært unødvendig og sender dårlige signaler å legge det ut! Men nei, jeg tror ikke de har redigert magen hennes flatere. CBE er syltynn...
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
5 minutter siden, Klink skrev:

Nei det skjønner ikke jeg heller, men mange kropper er jo redigert desverre, modeller osv, enda alle de kroppene er mer enn bra nok også. Så det er vel for å se enda bedre ut, syns man selv. Passe inn i et slags unaturlig ideal. 

Jeg kan til dels forstå unge jenter som faller for fristelsen til å bruke litt magi på bilder. Men en tobarnsmor på over 30 som hardnakket påstår at hun er et godt forbilde BURDE vite bedre. 
 

Når man i tillegg vet at hun har en historikk med pro-ana blogg og spiseforstyrrelse burde det blinke noe varsellamper hos de rundt dette. Dette er ikke noe en «sunn og frisk» person driver med. 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Jeg kan til dels forstå unge jenter som faller for fristelsen til å bruke litt magi på bilder. Men en tobarnsmor på over 30 som hardnakket påstår at hun er et godt forbilde BURDE vite bedre. 
 

Når man i tillegg vet at hun har en historikk med pro-ana blogg og spiseforstyrrelse burde det blinke noe varsellamper hos de rundt dette. Dette er ikke noe en «sunn og frisk» person driver med. 😳

Dette blir mest spekulasjoner. Hun vet tydeligvis ikke bedre da eller så bryr hun seg ikke. 

 

Endret av Klink
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke for påbud/forbud generelt. Men når man i det siste har sett hvor enkelt det er å redigere seg smalere, lavere/høyere og hva man enn måtte ønske - så hadde det faktisk vært greit om man også kunne se førbildene på noe vis.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ikkenoledig skrev:

Den er fra H & M. Min strikk er helt stiv. Faller ikke sammen, men nå er den ikke så godt brukt. Blir kanskje slakkere i strikken når den blir vasket, men selve stoffet i den ytterste shortsen er ganske stivt, så tviler.

Jeg tror som sagt at den blir sånn fordi hun lener seg bakover og rekker inn magen. Uavhengig om bilde er redigert eller ei så er det svært unødvendig og sender dårlige signaler å legge det ut! Men nei, jeg tror ikke de har redigert magen hennes flatere. CBE er syltynn...
 

Så du har en stiv strikk i shortsen? Ok. Da ville ikke jeg kaldt det strikk, det ligger i sakens natur at en strikk ikke er stiv.. 

hun er tynn, men ikke så tynn hun vil være. På det bildet ser det ikke ut som om det er tarmer i magen, og det er helt spesielt at treningsinspo skal kombineres med thininspo. Det er spesielt, tullete og ekstremt idiotisk av ei dame på over 30. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har linker til tidligere bilder som ble manipulert? Fra slank til sylslank? 

Endret av Marioposa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Så du har en stiv strikk i shortsen? Ok. Da ville ikke jeg kaldt det strikk, det ligger i sakens natur at en strikk ikke er stiv.. 

hun er tynn, men ikke så tynn hun vil være. På det bildet ser det ikke ut som om det er tarmer i magen, og det er helt spesielt at treningsinspo skal kombineres med thininspo. Det er spesielt, tullete og ekstremt idiotisk av ei dame på over 30. 

Det burde ikke vært lov at en person med et så forvridd kroppsbilde skal kalle seg influencer og inspirere andre til trening. Det er kvalmt å se på. Hun og mannen løper seg halvt i hjel for tiden. Lurer på om de hadde giddet det hvis de ikke fikk skryte av det i x antall sosiale medier. Det tror ikke jeg. De er som to små barn som må høre hvor flinke de er hele tiden. For noen selvopptatte mennesker. Nesten så jeg lurer på om det er mulig. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som så at med all den løpingen/Osloturene/kaffekoppene/vinglassene/kosen er det ikke rart lekestua ikke blir malt ferdig og Netfit  med sin "softlaunch" anno 15. Januar 2019 stadig må utsette selve lanseringen.

Endret av Revenge o'Cavatina
rettelse
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De må jo bli litt bekymra når 15-16000 er lesertallene for tida (kilde Ocast). Jeg har sagt det før; jeg tror de er ganske bakpå mht hva folk ønsker å bli inspirert av i disse dager. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er ikke interessert i selvopptatte mennesker som gjør seg til foran kamera som en tenåring. Funkygine er i en helt annen liga. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 123Frustrert skrev:

Så du har en stiv strikk i shortsen? Ok. Da ville ikke jeg kaldt det strikk, det ligger i sakens natur at en strikk ikke er stiv.. 

hun er tynn, men ikke så tynn hun vil være. På det bildet ser det ikke ut som om det er tarmer i magen, og det er helt spesielt at treningsinspo skal kombineres med thininspo. Det er spesielt, tullete og ekstremt idiotisk av ei dame på over 30. 

Har du seriøst tenkt å krangle på strikken i shortsen min?🤣 Har du sett CBE i virkeligheten? Vel, det har jeg. Hun er så tynn.

Helt enig i at dette ikke er et sunt å fronte dette kroppsbilde. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Felis skrev:

Det som er så rart er at på Bloggerne er hun helt normalt slank. Hun skiller seg ikke ut i verken den ene eller andre retningen. På enkelte bilder på bloggen ser hun derimot syltynn ut. Unntatt på bilder hvor hun reklamerer for klær. Hun insisterer på at hun er en størrelse xs, men klærne sitter som pølseskinn. Det er åpenbart for alle at xs er altfor lite. Noe som igjen tyder på at den uredigerte CBE er en helt vanlig, slank dame. 
 

Og sånn i tilfelle paret leser her: Ved å bruke feil størrelse ser man fort litt større ut enn man er. På bildet med buksa til twentyfour ser hun rett og slett litt kraftig ut. Hvis de slutter å se seg blinde på størrelser og faktisk velger en størrelse som passer, vil hun se ut som seg selv, en flott, slank dame.

Jeg har sett henne en del ganger og vil passe meg for å si normalt slank. Er ikke mange som er så tynne. Bloggerne har jeg aldri sett🤷‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kollontaj skrev:

De må jo bli litt bekymra når 15-16000 er lesertallene for tida (kilde Ocast). Jeg har sagt det før; jeg tror de er ganske bakpå mht hva folk ønsker å bli inspirert av i disse dager. 

Det kan man si. 

Plutselig er de 40, uten utdannelse. Hva da? Leve av oppsparte og arvede midler, greit nok, men hva skal de fordrive tiden med? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Surikatt skrev:

Folk er ikke interessert i selvopptatte mennesker som gjør seg til foran kamera som en tenåring.

Dessverre så er det nok folk til at disse noksagtene i bobla si kan ha det som sitt levebrød, mon tro hvordan det er mulig å ha så mange følgere og annonsører med skylapper som ikke skjønner greia med dette paret og hvor lite influerende de egentlig er....men men, er kanskje ikke så greit når man tror på alt dette paret klarer å lire ut av seg

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Det kan man si. 

Plutselig er de 40, uten utdannelse. Hva da? Leve av oppsparte og arvede midler, greit nok, men hva skal de fordrive tiden med? 

Det har jeg lurt på også. De har ingen karriere innen tv, de blir ikke tatt seriøst innen trening, og de ja, jeg vet ikke? De har en leilighet de leier ut (?), men du kan ikke leve avleieinntelten av en leilighet  

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...