Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Monimoni skrev:

Dårlig reklame. Ser ut som den buksa sprekker snart på lårene hennes. Jeg ville ikke kjøpt klær som ser ubehagelig trange ut. Spesielt ikke turklær som skal være lett og ledig for å kunne gå nettopp tur i dem. 

Og det er nesten 30 gr ute. Helt på tryne å reklamere for høstklær nå som dessuten sitter på som om ei pølse som kan sprekkes når som helst 😏

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at det må være veldig anstrengende å hele tiden måtte leve opp til det narrativet man selv har skapt. Som f.eks klesstørrelse.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ei skallbukse? Har noen tightslignende turbukser bla ei fra Bergans som sitter stramt, men den er jo veldig fleksibel og med mye stretch, noe skallbuksene mine ikke er. Vil jo ha plass til ull under også. Jeg får ikke lyst på disse buksene, iallfall, ser himla ukomfortabelt ut med sprikende lommer. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, dette er skikkelig avsporing så rapporter og slett hvis dere vil, men det ser skikkelig sært ut for oss unge når dere skriver 😏 bak setninger som skal se sarkastiske ut. Den emojien brukes i de fleste settinger i seksuelle og flørtende antydninger og ser dermed veldig rart ut når dere kombinerer dem med setninger om CBE sin kropp. Tenkte bare å si ifra

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier i reklamen for Bloggerne at hun er komfortabel med egen kropp, men da skjønner ikke jeg hvorfor hun har så stort behov for å suge inn den magen hele tiden. Det vitner jo egentlig om det motsatte. Og er man godt trent med flat mage må vel det være bra nok. Magen skal ikke gå halvveis inn till ryggen når man sitter. Man så jo også på live sendingen til netfit at hun er jo ikke komfortabel. Hun klarte jo nesten ikke å trene fordi hun var mer opptatt av hvordan kroppen så ut. Det gjenstår mye før man kan si at hun er komfortabel. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Sursøtsaus skrev:

Okei, dette er skikkelig avsporing så rapporter og slett hvis dere vil, men det ser skikkelig sært ut for oss unge når dere skriver 😏 bak setninger som skal se sarkastiske ut. Den emojien brukes i de fleste settinger i seksuelle og flørtende antydninger og ser dermed veldig rart ut når dere kombinerer dem med setninger om CBE sin kropp. Tenkte bare å si ifra

Tenkt det samme 😂 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Sursøtsaus skrev:

Okei, dette er skikkelig avsporing så rapporter og slett hvis dere vil, men det ser skikkelig sært ut for oss unge når dere skriver 😏 bak setninger som skal se sarkastiske ut. Den emojien brukes i de fleste settinger i seksuelle og flørtende antydninger og ser dermed veldig rart ut når dere kombinerer dem med setninger om CBE sin kropp. Tenkte bare å si ifra

Takk for oppklaring 😉😁

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kollontaj skrev:

Er det ei skallbukse? Har noen tightslignende turbukser bla ei fra Bergans som sitter stramt, men den er jo veldig fleksibel og med mye stretch, noe skallbuksene mine ikke er. Vil jo ha plass til ull under også. Jeg får ikke lyst på disse buksene, iallfall, ser himla ukomfortabelt ut med sprikende lommer. 

I følge kommentaren på insta så skal dette være en romslig bukse. Fascinerende rett og slett hvordan denne bloggen lager seg en verden. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk spør på insta om det finnes videre bukser.... altså....

Det er vel bare å kjøpe en størrelse som passer. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Oline12 skrev:

Den siste storien var ubehagelig å se på. Først er det trening, på mølla, deretter en posering som er ingenting annet enn thinspo. Jeg syns synd på privatpersonen bak bedriften som tydelig sliter med noe, hvis noen av mine kjente hadde lagt ut noe slikt hadde alle alarmknapper gått og jeg hadde tatt en prat. Det er ikke sunt å stå slik i speilet med slik posering. Når det er sagt er det avskyelig av en bedrift som lever av å inspirere, å legge ut slike signaler gang på gang. Mulig CBE driter i det, men jeg kan ikke forstå hva de vil kommunisere med dette. Jeg fikk vondt av å se på det. 

De vil kommunisere at bloggeren er kjempetynn. Så enkelt er det. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MiniMjau skrev:

Folk spør på insta om det finnes videre bukser.... altså....

Det er vel bare å kjøpe en størrelse som passer. 

Eh, hvis den er slimfit er det et relevant spørsmål? Jeg ville jo gjerne visst om ei bukse i min størrelse viser seg å være så trang som på bildene. Kjøper jeg en større størrelse blir det ofte for langt på beina for meg, det synes jeg ikke er behagelig med turbukser. 

Ser ei som er født i 09 har kommentert. Trist at så unge jenter blir påvirket av voksne damer som gjør det meste for å fremstille seg som svært slank. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Oline12 skrev:

Den siste storien var ubehagelig å se på. Først er det trening, på mølla, deretter en posering som er ingenting annet enn thinspo. Jeg syns synd på privatpersonen bak bedriften som tydelig sliter med noe, hvis noen av mine kjente hadde lagt ut noe slikt hadde alle alarmknapper gått og jeg hadde tatt en prat. Det er ikke sunt å stå slik i speilet med slik posering. Når det er sagt er det avskyelig av en bedrift som lever av å inspirere, å legge ut slike signaler gang på gang. Mulig CBE driter i det, men jeg kan ikke forstå hva de vil kommunisere med dette. Jeg fikk vondt av å se på det. 

Skjemdump? Jeg orker ikke gå inn og se på alt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2020 den 9.02, 123Frustrert skrev:

Denne netfit, når skulle den lanseres? Ser på dagens insta at det dokumenteres at 11 km er løpt med dette bilde https://imgur.com/a/n71zzGT

hva slange treningsmotivasjon er dette? Dette handler jo bare om innsuget (forhåpentligvis) mage og se her er jeg. Ingen treningsglede å spore i det hele tatt, bare hvor langt har jeg løpt og fokus på ribbein. Skjønner virkelig ikke greia.

Unnskyld meg, men det var et uheldig bilde av en som vipper rumpa bakover for å få thigh gap, innsugd mage og langt fra motivasjon til å løpe 11k. Hun hadde tjent så mye mer på å være litt mer ærlig. Dette blir bare dumt og umotiverende... og pinlig. Stakkars døtre som må vokse opp og ha dette av mora si liggende på internett.

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PT Adrian skriver på IG story nå:

 "Ikke la deg bli lurt på insta..." over et collage med 2 bilder av Danea Mercer 👏👏👏 

Endret av Marioposa
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...