Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Twistdott

Å henge seg opp i at noen har ferdigpizza er lavmål. Det er varmt, og av og til må man da kunne slurve med maten. Vi som til normalt er sunne har hatt usunne hamburgere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Kollontaj skrev:

Akkurat det med pizzaen er vel ingen big deal. Har vært sykt varmt i dag, over 25 grader, så noen og enhver tok enkel middag. Å trene 4 ganger i dag, er derimot høl i hodet, både som påvirker og som bedriftseier. Ikke spesielt gode signaler, vil jeg påstå. 

De jobber med å utvikle en treningsapp. Hvorvidt du mener det er «høl i hodet» å trene 4 ganger om dagen når det er jobben din får stå for din regning. Ferdigpizzakritikken er det @tannbein som står for. Utrolig at noen kan kritisere en ferdigpizza, enig i det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NetFit lansering i august er utsatt, nå er det september som er mnd. Blir overrasket om den blir lansert før jul. Tid er penger. Nå gikk de først glipp av corona-vinduet med hjemmetrening. Nå er det snart høst, så da vil ikke frontfiguren trene ute, så da er en jo like langt der... Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger. De finnes jo ikke strukturerte til å gjennomføre noe som helst. Bare masse løse planer, som må koste innmari mye penger. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av innhold forøvrig, så er det jo nesten utelukkende reprise av tidligere feriebilder med mye barn og reprise. Lite spennende med andre ord. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Klementine skrev:

Av innhold forøvrig, så er det jo nesten utelukkende reprise av tidligere feriebilder med mye barn og reprise. Lite spennende med andre ord. 

Det er trening, middagsbilder, hytte, barn, selfies og kaffekopp. Igjen og igjen og igjen og igjen. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Kollontaj skrev:

Akkurat det med pizzaen er vel ingen big deal. Har vært sykt varmt i dag, over 25 grader, så noen og enhver tok enkel middag. Å trene 4 ganger i dag, er derimot høl i hodet, både som påvirker og som bedriftseier. Ikke spesielt gode signaler, vil jeg påstå. 

Hver sin lyst og det er jo tydelig at trening gir henne energi. Hun bobler av energi og får mye å gjort ved å drive eget firma og være småbarnsmor. Helt sikkert endel som synes det er «høl i hodet» å henge her inne, så mennesker har ulike preferanser. Mange som henne der ute som blir inspirert av hennes trening, selv om en ikke kan være sikker at du finner de her inne. 

Endret av Levina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Levina skrev:

Hver sin lyst og det er jo tydelig at trening gir henne energi. Hun bobler av energi og får mye å gjort ved å drive eget firma og være småbarnsmor. Helt sikkert endel som synes det er «høl i hodet» å henge her inne, så mennesker har ulike preferanser. Mange som henne der ute som blir inspirert av hennes trening, selv om en ikke kan være sikker at du finner de her inne. 

Henge her inne? Ok...Hittil er tidsbruken i dag under 5 min, men om det er å henge, så gjerne. ☺️ Hun løp tydeligvis to ganger i tillegg til Netfit-opplegget, men hun må løpe så mye hun vil for meg, jeg synes uansett det er feil signaler å gi samtidig som bilder der kroppen fremstilles tynnere og tynnere pushes i kanalene deres. De færreste trenger fire treningsøkter. De har jo ikke hatt tid til å male den dukkestua, kanskje den burde prioriteres før høsten kommer, slik at ungene får lekt der. Ellers er det lett å tenke at den bare ble satt opp pga reklamepengene - og det vil de vel ikke? 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

De kunne vel spart seg en del arbeid om de heller hadde lansert Netfit: hvordan du poserer deg til en slankere kropp, og lager muskler med lys og skygge. Det hadde vært mer troverdig. Inkludert filterguide med oversikt over apper for Instaface og feilfri hud

Endret av Snøsøta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Snøsøta skrev:

hvordan du poserer deg til en slankere kropp, og lager muskler med lys og skygge

Vel, jeg ville heller gått for det de gjør, hvordan fremstille deg og ditt som alt annet enn det det egentlig er, for alt er kalkulert redigert for å lure alle til å se hva som egentlig ikke stemmer med virkeligheten, for alt er feilaktig fremstilt siden det redigeres og kamufleres til det ugjenkjennelige 🤣

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
2 timer siden, Hellasinmyheart skrev:

Litt vel fordømmende nå eller😅De jobber vel med å utvikle en treningsapp? Det er jo jobben deres. Synes de legger ut sunn og næringsrik mat stort sett hele tiden også og nå kritiserer du dem for en ferdigpizza også?Ærlig talt😂

Du misset poenget mitt. De er to voksne med 100 % fleksible dager og hjemmekontor. Likevel trener de hele dagen, henter unga seint på fredag ettermiddag og serverer dem ferdigpizza. Det var bare ironien i det som var morsom 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, 123Frustrert skrev:

Så utrolig pinlig at hun løper halvnaken til barnehage og skole for å hente barna, men silikonpuppene godt synlig. Jeg har hentet barna i mange år i barnehage/skole, men aldri i mitt liv om jeg har sett noen med så lite klær hente. Håper hun slutter med det før barna blir eldre 👀 en mor som er så kroppsfiksert. Hjelpes. 

Jeg har aldri opplevd at noen foreldre har hentet i så lite klær til tross for at de kommer rett fra trening. Jeg håper ikke det er noe mange gjør.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Orly skrev:

Jeg har aldri opplevd at noen foreldre har hentet i så lite klær til tross for at de kommer rett fra trening. Jeg håper ikke det er noe mange gjør.

Ikke jeg heller, og jeg har hatt/har barn på av hovedstadens både største barnehager og skoler. Mange som henter i treningsklær, men ikke i sports-bh og kort tights dryppende våt av svette. Hadde ikke satt pris på det i disse coronatider.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Tannbein skrev:

Du misset poenget mitt. De er to voksne med 100 % fleksible dager og hjemmekontor. Likevel trener de hele dagen, henter unga seint på fredag ettermiddag og serverer dem ferdigpizza. Det var bare ironien i det som var morsom 😊

Nope, mister ikke poenget. De utvikler en treningsapp. Det er jobben deres. Og du moraliserer over hvor flaut det er at det derfor serverer en ferdigpizza til middag. Deg er seriøst ikke flaut med en ferdigpizza vet du, det er helt normalt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

De utvikler en treningsapp. Det er jobben deres.

Litt av en utvikling, den skulle vært lansert for gud vet for hvor lenge siden, men men, i den bobla de lever i så er det ikke så nøye at det tar sin tid......men men, de er utdaterte når så skjer, og det er ingen bombe siden de er utdaterte fra før av 😴

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kollontaj skrev:

Henge her inne? Ok...Hittil er tidsbruken i dag under 5 min, men om det er å henge, så gjerne. ☺️ Hun løp tydeligvis to ganger i tillegg til Netfit-opplegget, men hun må løpe så mye hun vil for meg, jeg synes uansett det er feil signaler å gi samtidig som bilder der kroppen fremstilles tynnere og tynnere pushes i kanalene deres. De færreste trenger fire treningsøkter. De har jo ikke hatt tid til å male den dukkestua, kanskje den burde prioriteres før høsten kommer, slik at ungene får lekt der. Ellers er det lett å tenke at den bare ble satt opp pga reklamepengene - og det vil de vel ikke? 

De holder jo på å male den, ref.instagram story.  Noen klarer å få til flere ting parallelt. 

Endret av Levina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Levina skrev:

De holder jo på å male den, ref.instagram story.  Noen klarer å få til flere ting parallelt. 

Wow. 1,5 mnd siden den stod ferdig, så det jobbes på, ja. 😶

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
6 timer siden, Hellasinmyheart skrev:

Nope, mister ikke poenget. De utvikler en treningsapp. Det er jobben deres. Og du moraliserer over hvor flaut det er at det derfor serverer en ferdigpizza til middag. Deg er seriøst ikke flaut med en ferdigpizza vet du, det er helt normalt. 

Hvis du ikke ser ironien i å prioritere 4 (FIRE) treningsøkter for seg selv og å hente i tospann fremfor å hente barna tidligere og å lage hjemmelaget middag så er det helt greit for meg 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...