Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De redigerer kropp til den hun ønsker å være i sammen. Skikkelig ekkelt å møte opp i svett BH og liten tights for å hente i barnehage. Uhygenisk. Og så litt snikfotografering av barna som spres på nettet før de drar hjem. Takeaway pizza nå og da synes jeg ikke er noe å kommentere. Hvem gjør vel ikke det ?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LKE er en flink fotograf og sannsynligvis svært flink til å redigere, så jeg fatter ikke at den brøleren der har gått gjennom nåløyet! Kan det være for å generere klikk? Det har vel vært litt laber respons på bryster og rumpe i det siste, og det er klikk de lever av. Antall klikk er tallene de presenterer til samarbeidspartnerne sine, og det er ikke spesifisert hvor mange som klikket for å se Carolines "treningsglede" og hvor mange som klikket for å se at redigeringen til LKE har ramlet ned på ungdomsskolenivå.

16 minutter siden, Ikkenoledig skrev:

Har samme shortsen. Får også sånn kant/glippe når jeg sitter bakoverlent. Og jeg har utovermage🤣 tror ikke det er redigert. Shortsen har bare sklidd opp fra hoftene. Men burde de ha lagt det ut? Neppe...

Selvfølgelig har du samme shortsen!

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Felis skrev:

LKE er en flink fotograf og sannsynligvis svært flink til å redigere, så jeg fatter ikke at den brøleren der har gått gjennom nåløyet! Kan det være for å generere klikk? Det har vel vært litt laber respons på bryster og rumpe i det siste, og det er klikk de lever av. Antall klikk er tallene de presenterer til samarbeidspartnerne sine, og det er ikke spesifisert hvor mange som klikket for å se Carolines "treningsglede" og hvor mange som klikket for å se at redigeringen til LKE har ramlet ned på ungdomsskolenivå.

Selvfølgelig har du samme shortsen!

Ta på deg en shorts som sitter akkurat passe rundt ditt bredeste punkt på midjen. Så setter du deg ned å den sklir opp til det smaleste, og lener deg bakover. Da får du også en slik glippe.

bilde er ikke redigert, men det er snøblindt å velge å legge det ut for det. Hun kunne bare dratt shortsen ned igjen og tatt nytt bilde!

Ja, jeg har flere slike shortser! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ikkenoledig skrev:

Ta på deg en shorts som sitter akkurat passe rundt ditt bredeste punkt på midjen. Så setter du deg ned å den sklir opp til det smaleste, og lener deg bakover. Da får du også en slik glippe.

bilde er ikke redigert, men det er snøblindt å velge å legge det ut for det. Hun kunne bare dratt shortsen ned igjen og tatt nytt bilde!

Ja, jeg har flere slike shortser! 

Det er veldig blurry der magen synes kontra resten av kroppen, også går det noe spisst innover i magen som ikke ser naturlig ut. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Heisann1234 skrev:

Det er veldig blurry der magen synes kontra resten av kroppen, også går det noe spisst innover i magen som ikke ser naturlig ut. 

Enig i at det ser helt merkelig ut! Men jeg synes det er mer merkelig at de ikke skulle sett det selv - om bilde var redigert. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ikkenoledig skrev:

Har samme shortsen. Får også sånn kant/glippe når jeg sitter bakoverlent. Og jeg har utovermage🤣 tror ikke det er redigert. Shortsen har bare sklidd opp fra hoftene. Men burde de ha lagt det ut? Neppe...

Å , hvilket merke er dette? Jeg vil også ha en shorts som gjør meg tynnere!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Ikkenoledig skrev:

Ta på deg en shorts som sitter akkurat passe rundt ditt bredeste punkt på midjen. Så setter du deg ned å den sklir opp til det smaleste, og lener deg bakover. Da får du også en slik glippe.

bilde er ikke redigert, men det er snøblindt å velge å legge det ut for det. Hun kunne bare dratt shortsen ned igjen og tatt nytt bilde!

Ja, jeg har flere slike shortser! 

Jeg har også slike shortser og alle sammen står opp dersom jeg legger meg ned, og jeg er per BMI overvektig!! 🤣

Bildet er ikke nødvendigvis redigert sånn. Bildet gir derimot en veldig falsk illusjon av frua ved at hun helt åpenbart spenner musklene, suger inn magen og LKE har lekt fritt med lys og skygge.

CBE glemmer at når hun filmes for serier som "Bloggerne" på TV2 så ser vi hvordan hun egentlig ser ut. Både i ansiktet og i kroppen.

Hun er pen og hun har en slank kropp. Men hun ser ikke lik ut på egne SoMe-kanaler og andre kanaler. Hun ser helt normal ut i kroppen, normalt slank. Ikke så sykelig tynn og markert som på Insta. Det er en tilgjort utgave av henne.

Ikke at det er noe nytt og noe bare hun gjør, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er ikke redigert. Jeg sitter selv i treningsshortls og lente meg bakover og strammet magen. Fikk glipp foran jeg også selv om den sitter ellers veldig stramt på meg. Men det kan se slik ut at den er redigert. Og hva vet vi egentlig? Vi blir jo skeptiske hver eneste gang hun legger ut bilder nettopp pga fortiden deres (og nåtidens lys og skygge).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snork. Hun fremstår som verdens kjedeligste menneske. Eller bedrift. Eller whatever. Hele opplegget er hjernedødt og har vært det i 11 år. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Å , hvilket merke er dette? Jeg vil også ha en shorts som gjør meg tynnere!

Den gjør deg neppe tynnere... Du finner shortser som dette fra både HM, Casalle, Reebok og Nike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Ikkenoledig skrev:

Den gjør deg neppe tynnere... Du finner shortser som dette fra både HM, Casalle, Reebok og Nike.

Men det må jo være en spesiell modell dette, som holder seg så fin og rundt i strikken selv om magen ikke er der. Har selv helt maken fra hm, til og med grå, og den faller liksom litt ned i strikken. Holder seg ikke oppe som et skall. Siden du hadde helt lik selv antar jeg du vet hvilke merke dette er.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille

Uansett så er det fantastisk hjernedødt å legge ut et slikt bilde. Men de elsker jo bilder der frua fremstår tynnere enn hun er, og debatt og ekstra klikk er alltid velkommen der i gården. 

Det mange andre bedrifter bruker modeller og dukker som ikke ser radmagre ut lenger, går cbe.no inn for det motsatte. 

Det er bare ikke normalt å holde på sånn. Med mindre du driver en pro-ana blogg. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Felis skrev:

LKE er en flink fotograf og sannsynligvis svært flink til å redigere, så jeg fatter ikke at den brøleren der har gått gjennom nåløyet! Kan det være for å generere klikk? Det har vel vært litt laber respons på bryster og rumpe i det siste, og det er klikk de lever av. Antall klikk er tallene de presenterer til samarbeidspartnerne sine, og det er ikke spesifisert hvor mange som klikket for å se Carolines "treningsglede" og hvor mange som klikket for å se at redigeringen til LKE har ramlet ned på ungdomsskolenivå.

Selvfølgelig har du samme shortsen!

Slo meg og. De gjør ikke en sånn blemme ubevisst. Her trengs KG og klikk for å få opp lesertallene. Hva med ikke klikke seg inn..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tviler ikke på at shortsen kan stikke ut slik når man holder inne magen og lener seg bak. Jeg reagerer mer på at mageregionen er mer blurry enn resten av bilde. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage pleier også å miste kontur og anta samme farge som bakgrunnen når jeg har på meg for store shortser 🙃

 

Nei, shortsen er passelig. Dette er redigering til en pinlig grad, særlig med tanke på all redigeringen de ble tatt i back in the day.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE har fått ~1277 likes på siste IG bilde som er postet for 8+ timer siden... Er ikke det svært lite med 314 000 følgere på IG?🤔

Endret av Marioposa
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Da redigeringssaken sprakk og folk lagde slike bevegelige bilder (sorry husker ikke hva det heter) som viste tydelig hvilke endringer som var gjort reagerte jeg på det åpenbare målet med bildene. Det var ikke å redigere bort hudfolder men redigering fra normalt slank til svært mager. Et av bildene (der hun satt i pannebånd og strikkegenser hadde de bokstavlig talt skåret bort halve ryggen. 

En stund har de jo frontet pupp og rompe, men nå har de åpenbart har omdefinert hva de finner attraktivt, for det har sklidd tilbake til å vise mager kropp. Når de i tillegg fronter usunne treningsmengder lurer jeg virkelig på hva som foregår i hodene deres. Folk flest gror samfunnsbevissthet og ansvarsfølelse når de blir eldre, men her går det faktisk motsatt vei. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...