Måne Rampelyset Skrevet 18. august 2020 #26641 Skrevet 18. august 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner, brudd på opphavsrett, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Måne, admin. 1
lizziea Skrevet 18. august 2020 #26642 Skrevet 18. august 2020 Har en 19 år gammel jente. Og de snakker faktisk om CBE i venneflokken har jeg hørt, men ikke med positivt fortegn. Nå bor vi i Sarpsborg så det er kanskje derfor de vet hvem hun er. 16
2020 Skrevet 18. august 2020 #26643 Skrevet 18. august 2020 Å legge ut bilder slik at hundretusener kan se av at eldstebarnet gjør lekser er vel å tråkke langt over streken når det gjelder privatlivet til dette barnet? «Hei jenta mi, vil du at hele Norge skal se hva du kan?» har hun spurt tror dere? Skjønner barnet hva det vil si? Er det skryt hun vil ha for at 7åringen kanskje er bedre i engelsk enn de fleste sjuåringer fordi hun går på internasjonal skole? Hvor vil hun med dette???? 31
Klink Skrevet 18. august 2020 #26644 Skrevet 18. august 2020 1 time siden, 123Frustrert skrev: Og brystimplantatene synes sikkelig. Skjønner ikke helt hvorfor hun ikke kan si at det har jeg gjort, det står jeg for når implantatene synes så godt. Bare sånn... Da ville hun fått kjeft for da påvirker hun andre til å gjøre det samme. Hun har ikke noe fokus på hva hun har gjort med brystene dine, da trenger vel ikke det bære det her heller. Hun må nå likevel få lov til å legge ut de bildene hun vil av seg selv. Om det er pupper med eller uten , rumpe med eller uten eller hva som helst. 3
Halle-Palle Skrevet 18. august 2020 #26645 Skrevet 18. august 2020 1 minutt siden, Klink skrev: Bare sånn... Da ville hun fått kjeft for da påvirker hun andre til å gjøre det samme. Hun har ikke noe fokus på hva hun har gjort med brystene dine, da trenger vel ikke det bære det her heller. Hun må nå likevel få lov til å legge ut de bildene hun vil av seg selv. Om det er pupper med eller uten , rumpe med eller uten eller hva som helst. Hun har lov, absolutt. Og det hun legger ut på sine offentlige plattformer har vi lov å diskutere. 21
Klink Skrevet 18. august 2020 #26646 Skrevet 18. august 2020 (endret) 4 minutter siden, Halle-Palle skrev: Hun har lov, absolutt. Og det hun legger ut på sine offentlige plattformer har vi lov å diskutere. Ja, men hun har vel ikke skrevet noe om implantater i brystene? Og hvorfor skal hun skal di at det har jeg gjort. Damned if i do damned if i dont. Endret 18. august 2020 av Klink 3
LilleSnupp Skrevet 18. august 2020 #26647 Skrevet 18. august 2020 8 minutter siden, Klink skrev: Bare sånn... Da ville hun fått kjeft for da påvirker hun andre til å gjøre det samme. Hun har ikke noe fokus på hva hun har gjort med brystene dine, da trenger vel ikke det bære det her heller. Hun må nå likevel få lov til å legge ut de bildene hun vil av seg selv. Om det er pupper med eller uten , rumpe med eller uten eller hva som helst. Hun har et veldig stort fokus på hva hun har gjort med brystene! Å påstå noe annet er tull og tøys! 28
miamiamia Skrevet 18. august 2020 #26648 Skrevet 18. august 2020 3 minutter siden, 29_j skrev: Etter å ha født 2 barn er det helt umulig å ha så faste og fylte naturlige baller. Ferdig snakket Som i tillegg har en brystvorte som peker faktisk oppover. "kroppen min har ikke forandret seg siden jeg var tenåring" 28
Gjest Lavande Skrevet 18. august 2020 #26649 Skrevet 18. august 2020 (endret) 31 minutter siden, Klink skrev: Ja, men hun har vel ikke skrevet noe om implantater i brystene? Og hvorfor skal hun skal di at det har jeg gjort. Damned if i do damned if i dont. Fra https://influencere.wordpress.com/2019/07/06/caroline-berg-eriksen-kommentarfeltproblematikk-i-reklameinnlegg/ og http://web.archive.org/web/20190706080116/https://www.carolinebergeriksen.no/2018/06/22/video-garden-tour/ Caroline Berg Eriksen har full kontroll på hva som godkjennes i kommentarfeltet på bloggen,så da de valgte å publisere en kommentar om ryktet, tenker jeg at hun indirekte bekreftet det. Endret 18. august 2020 av Lavande
Rev. Revenge Skrevet 18. august 2020 #26650 Skrevet 18. august 2020 (endret) Siden vi er tilbake til pupp eller ikke pupp, henter jeg opp denne kommentaren som inneholder denne lenken som viser cbe 1) etter å ha født to barn, og 2) etter å ha født to barn. Endret 18. august 2020 av Revenge o'Cavatina 17
Klink Skrevet 18. august 2020 #26651 Skrevet 18. august 2020 12 minutter siden, Lavande skrev: Fra https://influencere.wordpress.com/2019/07/06/caroline-berg-eriksen-kommentarfeltproblematikk-i-reklameinnlegg/ og http://web.archive.org/web/20190706080116/https://www.carolinebergeriksen.no/2018/06/22/video-garden-tour/ Caroline Berg Eriksen har full kontroll på hva som godkjennes i kommentarfeltet på bloggen,så da de valgte å publisere en kommentar om ryktet, tenker jeg at hun indirekte bekreftet det. Ja, men da er vel saken ute av verden da. Kommentaren jeg siterte var jo hvorfor hun ikke bekrefter det. 3
Halle-Palle Skrevet 18. august 2020 #26652 Skrevet 18. august 2020 45 minutter siden, Klink skrev: Ja, men hun har vel ikke skrevet noe om implantater i brystene? Og hvorfor skal hun skal di at det har jeg gjort. Damned if i do damned if i dont. Når 80 % av innholdet på sosiale plattformer er bilder og ca 50 % av disse har pupper, mage og rumpe i fokus, da trenger man ikke skrive det med ord. Man trenger ikke den informasjonen inn med tskje. 28
Halle-Palle Skrevet 18. august 2020 #26653 Skrevet 18. august 2020 17 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Siden vi er tilbake til pupp eller ikke pupp, henter jeg opp denne kommentaren som viser cbe 1) etter å ha født to barn, og 2) etter å ha født to barn. Linken virker ikke? 1
Hedy Lamarr Skrevet 18. august 2020 #26654 Skrevet 18. august 2020 1 time siden, Klink skrev: Bare sånn... Da ville hun fått kjeft for da påvirker hun andre til å gjøre det samme. Hun har ikke noe fokus på hva hun har gjort med brystene dine, da trenger vel ikke det bære det her heller. Hun må nå likevel få lov til å legge ut de bildene hun vil av seg selv. Om det er pupper med eller uten , rumpe med eller uten eller hva som helst. Du er ikke den eneste metakritikeren som bruker «hun må få lov» (i dette tilfellet: til å poste bilder av pupper og rumpe). Men du gjorde det sist. Så vis til hvem i denne tråden som sier hun ikke har lov til det. For hvis ingen mener at hun ikke «får lov», så er vel ikke det noe argument i denne debatten? 24
123Frustrert Skrevet 18. august 2020 #26655 Skrevet 18. august 2020 1 time siden, Klink skrev: Bare sånn... Da ville hun fått kjeft for da påvirker hun andre til å gjøre det samme. Hun har ikke noe fokus på hva hun har gjort med brystene dine, da trenger vel ikke det bære det her heller. Hun må nå likevel få lov til å legge ut de bildene hun vil av seg selv. Om det er pupper med eller uten , rumpe med eller uten eller hva som helst. Jeg synes hun har veldig mye fokus på brystene sine. Det går ikke en dag uten at de vises villig frem på Instagram. Hun ville nok fått mye kritikk om hun hadde skrevet åpent at hun hadde operert brystene, men det er direkte å lyve når hun hele tiden sier at kroppen hennes ikke har forandret seg siden hun var 16 år og at hun trives i egen kropp. Kroppen hennes, som alle andre sin, har forandret seg på 16 år år og kroppen er faktisk ikke et resulatat av trening. 26
Gjest CecilieX Skrevet 18. august 2020 #26656 Skrevet 18. august 2020 57 minutter siden, Klink skrev: Ja, men hun har vel ikke skrevet noe om implantater i brystene? Og hvorfor skal hun skal di at det har jeg gjort. Damned if i do damned if i dont. Du har rett i at det er damned if you do, damned if you don’t. Er hun åpen om det, påvirker hun andre til å ville gjøre det samme, og hun sier samtidig at normale forandringer i kroppen ikke er innafor. Forteller hun ikke, og samtidig postulerer at kroppen hennes er et produkt av trening og kosthold, lurer hun leserne til å tro at dette er et oppnåelig ideal. Caroline Berg Eriksen titulerer seg påvirker og tar seg godt betalt for å påvirke folk. Da kan hun ikke påberope seg å ikke ta ansvar for påvirkning når den er negativ slik du har hevdet gjentatt ganger. Det er ikke en privatsak når du gjør dette i jobben din.
Klink Skrevet 18. august 2020 #26657 Skrevet 18. august 2020 50 minutter siden, Hedy Lamarr skrev: Du er ikke den eneste metakritikeren som bruker «hun må få lov» (i dette tilfellet: til å poste bilder av pupper og rumpe). Men du gjorde det sist. Så vis til hvem i denne tråden som sier hun ikke har lov til det. For hvis ingen mener at hun ikke «får lov», så er vel ikke det noe argument i denne hun må få lov til å gjøre det uten at hun må bekrefte hvilke inngrep hun har gjort med kroppen sin. Siden innlegget jeg siterte lurte på hvorfor hun ikke bare bekrefter det. 3
Klink Skrevet 18. august 2020 #26658 Skrevet 18. august 2020 1 time siden, Halle-Palle skrev: Når 80 % av innholdet på sosiale plattformer er bilder og ca 50 % av disse har pupper, mage og rumpe i fokus, da trenger man ikke skrive det med ord. Man trenger ikke den informasjonen inn med tskje. Men da hat hun bekreftet det da og den som lurte på hvorfor hun ikke gjør det Tar feil. Da gjør hun det da. 1
Klink Skrevet 18. august 2020 #26659 Skrevet 18. august 2020 54 minutter siden, CecilieX skrev: Du har rett i at det er damned if you do, damned if you don’t. Er hun åpen om det, påvirker hun andre til å ville gjøre det samme, og hun sier samtidig at normale forandringer i kroppen ikke er innafor. Forteller hun ikke, og samtidig postulerer at kroppen hennes er et produkt av trening og kosthold, lurer hun leserne til å tro at dette er et oppnåelig ideal. Caroline Berg Eriksen titulerer seg påvirker og tar seg godt betalt for å påvirke folk. Da kan hun ikke påberope seg å ikke ta ansvar for påvirkning når den er negativ slik du har hevdet gjentatt ganger. Det er ikke en privatsak når du gjør dette i jobben din. Hva mener du jeg hevder ?
Klink Skrevet 18. august 2020 #26660 Skrevet 18. august 2020 (endret) Syns det er fryktelig irriterende at innlegget jeg siterer først tydeligvis ikke blir lest!?. Skjer gjentatte ganger i tråden for så å få meg til å virke helt håpløs. Endret 18. august 2020 av Klink 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå