Skrottefar Skrevet 18. august 2020 #26661 Skrevet 18. august 2020 1 time siden, Clara80 skrev: Ser ut som hun har photoshoppet tennene til skolestartern hvitere på bildene på insta. Joda, barn skal jo ha hvite tenner, men de der er unaturlig hvite. Er det noe de ikke photoshopper da? Hele livet deres består i å photoshoppe virkeligheten, snakk om å ikke være fornøyd med den virkelige virkeligheten 🤣 19
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 18. august 2020 #26662 Skrevet 18. august 2020 (endret) 19 minutter siden, Skrottefar skrev: Er det noe de ikke photoshopper da? Hele livet deres består i å photoshoppe virkeligheten, snakk om å ikke være fornøyd med den virkelige virkeligheten 🤣 Nå påstår hun hardnakket i kommentarfeltet under shorts-innlegget at det aldri redigeres kropp eller utseende der i gården, for «denslags driver de ikke med!» 😳 Endret 18. august 2020 av Lille_Krokodille Glemte å spesifisere kropp og utseende
Clara80 Skrevet 18. august 2020 #26663 Skrevet 18. august 2020 20 minutter siden, Skrottefar skrev: Er det noe de ikke photoshopper da? Hele livet deres består i å photoshoppe virkeligheten, snakk om å ikke være fornøyd med den virkelige virkeligheten 🤣 Sant det. Men likevel så utrolig trist å se at ikke ungene er perfekte nok som de er. 17
Skrottefar Skrevet 18. august 2020 #26664 Skrevet 18. august 2020 3 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: Nå påstår hun hardnakket i kommentarfeltet under shorts-innlegget at det aldri redigeres kropp eller utseende der i gården, for «denslags driver de ikke med!» 😳 Hahahah.....ja, i den bobla de lever i så ljuger de så de tror det selv, snakk om å være totalt blottet for evnen til å ikke innse at alle ser det de ikke ser selv, men men, er man desillusjonert og ikke skjønner nada, ja, så er man det, god bedring sier jeg bare 🤣 21
Gjest Lavande Skrevet 18. august 2020 #26665 Skrevet 18. august 2020 7 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: Nå påstår hun hardnakket i kommentarfeltet under shorts-innlegget at det aldri redigeres kropp eller utseende der i gården, for «denslags driver de ikke med!» 😳 Inkluderer de da "redigeringsapper"?
Surikatt Skrevet 18. august 2020 #26666 Skrevet 18. august 2020 Utrolig flaut å se hvor narsissistisk hun er der hun går rundt og filmer seg selv og gliser til seg selv? Jeg må si jeg fatter ikke at det er mulig, hva slags mennesker er dette? Og når hun er med barna er det hele tiden med telefonen lett tilgjengelig for å snikfilme dem og legge det ut på nettet. 46
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 18. august 2020 #26667 Skrevet 18. august 2020 Akkurat nå, Lavande skrev: Inkluderer de da "redigeringsapper"? Haha, det vet jeg ikke. 😄
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 18. august 2020 #26668 Skrevet 18. august 2020 Hun presterer å si at folk husker feil ang redigeringsskandalen, for de redigerer ingen tynnere, men rykter om redigering vil alltid oppstå på grunn av nettroll! 😂😂😂 Er det mulig å bli så dum??? Vi har sett bevisene, hvem var det som redigerte da, hvis det hverken var hun eller LK? Bikkjene???
Huset Skrevet 18. august 2020 #26669 Skrevet 18. august 2020 Håper de barna en vakker dag går til sak mot foreldrene pga all eksponeringen....og at fruen og mannen en gang for alle skjønner hva de har gjort med barnas barndom. Er glad jeg ikke hadde en barndom hvor alle opplevelsene mine var kjøpt og betalt av høystbydende, og deretter brettet ut på nettet. 39
Surikatt Skrevet 18. august 2020 #26670 Skrevet 18. august 2020 12 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: Hun presterer å si at folk husker feil ang redigeringsskandalen, for de redigerer ingen tynnere, men rykter om redigering vil alltid oppstå på grunn av nettroll! 😂😂😂 Er det mulig å bli så dum??? Vi har sett bevisene, hvem var det som redigerte da, hvis det hverken var hun eller LK? Bikkjene??? De gjorde det sammen. Men de er så vant til å lyve at de tror på det selv. 19
Gjest Lavande Skrevet 18. august 2020 #26671 Skrevet 18. august 2020 (endret) 29 minutter siden, Huset skrev: .... ...og at fruen og mannen en gang for alle skjønner hva de har gjort med barnas barndom. Er glad jeg ikke hadde en barndom hvor alle opplevelsene mine var kjøpt og betalt av høystbydende, og deretter brettet ut på nettet. Jeg tror ikke at innehaverne av Treasures/cbe.no noen gang kommer til å få innsikt nok til å forstå hvilke overgrep det er å bruke barn i firmaets SoMe-kanaler, jf. https://influencere.wordpress.com/generelt-bruk-av-barn-i-some/ Enig med deg, jeg er så glad for å sitte med råderetten over mitt "SoMe-liv" - at ingen tok det fra meg. Endret 18. august 2020 av Lavande
Surikatt Skrevet 18. august 2020 #26672 Skrevet 18. august 2020 26 minutter siden, Lavande skrev: Jeg tror ikke at innehaverne av Treasures/cbe.no noen gang kommer til å få innsikt nok til å forstå hvilke overgrep det er å bruke barn i firmaets SoMe-kanaler, jf. https://influencere.wordpress.com/generelt-bruk-av-barn-i-some/ Enig med deg, jeg er så glad for å sitte med råderetten over mitt "SoMe-liv" - at ingen tok det fra meg. Nei, de evner ikke å sette seg inn i andres følelser fordi deres eget ego er for stort. 12
tantesofie Skrevet 18. august 2020 #26673 Skrevet 18. august 2020 (endret) 12 timer siden, 29_j skrev: Uff, bare feil og ikke menneskelig. Alle vet at kroppen forandrer seg etter en graviditet. Hun har penger til å fikse på puppene - et enkelt inngrep. Klart hun ikke sier noe om det. Alt er jo perfekt der. Det er mye å kritisere CBE for. Men det et faktisk mange som ikke forandrer kropp etter graviditet, særlig de som er slanke. Jeg har selv kun små endringer, har 4 barn og var den samme etter de 3 første. Puppene mine er de samme, ikke et snev av hengepupper, og jeg har ammet 3 av 4. Problemet er vel heller at de åpenbart har forandret seg? De har blitt større, fått den typiske, ikke så fine silikonpuppeformen og vises frem i tide og utide. Nærmest kun avbrutt av bilder av barna 🙈 Endret 19. august 2020 av tantesofie 14
Rev. Revenge Skrevet 18. august 2020 #26674 Skrevet 18. august 2020 1 time siden, Lille_Krokodille skrev: Hun presterer å si at folk husker feil ang redigeringsskandalen, for de redigerer ingen tynnere, men rykter om redigering vil alltid oppstå på grunn av nettroll! 😂😂😂 Er det mulig å bli så dum??? Vi har sett bevisene, hvem var det som redigerte da, hvis det hverken var hun eller LK? Bikkjene??? Frisker litt opp i hukommelsen siden det åpenbart er noen som er veldig glemsomme borte i Særp. https://influencere.wordpress.com/2019/02/17/cbe-no-lognene-rundt-bilderedigering/ 32
Gjest Snøsøta Skrevet 18. august 2020 #26675 Skrevet 18. august 2020 4 timer siden, Klink skrev: Ja, men hun har vel ikke skrevet noe om implantater i brystene? Og hvorfor skal hun skal di at det har jeg gjort. Damned if i do damned if i dont. Hun har vist bilder av dem. Mange endatil. Bloggen er i liten grad preget av å være et tekstlig produkt, det er først og fremst formidling gjennom bilder. Det har blitt forsterket gjennom økt publisering på Insta, hvor tekst spiller enda mindre rolle. Det blir som at vi ikke kan diskutere at hun har på seg en grønn bukse fordi hun ikke skriver at buksen er grønn i blogginnlegget, instaposten eller instastoryen. Det argumentet blir bare mer og mer meningsløst for hver plattform det dreier seg om. Hvis diskusjonen utelukkende skulle dreid seg om den teksten virksomheten publiserer hadde influencerbransjen slitt bigtime for å si det sånn!
Gjest Snøsøta Skrevet 18. august 2020 #26676 Skrevet 18. august 2020 1 time siden, Skrottefar skrev: Hahahah.....ja, i den bobla de lever i så ljuger de så de tror det selv, snakk om å være totalt blottet for evnen til å ikke innse at alle ser det de ikke ser selv, men men, er man desillusjonert og ikke skjønner nada, ja, så er man det, god bedring sier jeg bare 🤣 Lek med både lys, skygge og ord! Living the dream 🤑
Klaraku78 Skrevet 19. august 2020 #26677 Skrevet 19. august 2020 https://www.dagbladet.no/kultur/vi-er-faen-meg-ra/72753452 Morsom lesing... 35
Gjest CecilieX Skrevet 19. august 2020 #26678 Skrevet 19. august 2020 10 timer siden, Klink skrev: Bare sånn... Da ville hun fått kjeft for da påvirker hun andre til å gjøre det samme. Hun har ikke noe fokus på hva hun har gjort med brystene dine, da trenger vel ikke det bære det her heller. Hun må nå likevel få lov til å legge ut de bildene hun vil av seg selv. Om det er pupper med eller uten , rumpe med eller uten eller hva som helst. 9 timer siden, CecilieX skrev: Du har rett i at det er damned if you do, damned if you don’t. Er hun åpen om det, påvirker hun andre til å ville gjøre det samme, og hun sier samtidig at normale forandringer i kroppen ikke er innafor. Forteller hun ikke, og samtidig postulerer at kroppen hennes er et produkt av trening og kosthold, lurer hun leserne til å tro at dette er et oppnåelig ideal. Caroline Berg Eriksen titulerer seg påvirker og tar seg godt betalt for å påvirke folk. Da kan hun ikke påberope seg å ikke ta ansvar for påvirkning når den er negativ slik du har hevdet gjentatt ganger. Det er ikke en privatsak når du gjør dette i jobben din. 8 timer siden, Klink skrev: Hva mener du jeg hevder ? Når du skriver at «hun må få lov til å legge ut» er det min og fleres tolkning at du mener at hun kan gjøre som hun vil. Da får du argumenter mot deg som forklarer hvorfor en influencer ikke bør gjøre som de vil. Fordi de ikke er privatpersoner, men yrkesutøvere som påvirker er stort antall mennesker. Da hviler det et ansvar på deg som gjør at du må vurdere «det du vil» opp mot hva slags konsekvenser det vil få. Slik er det for alle yrkesutøvere, spesielt de som har jobb der de er i kontakt med mennesker.
Clara80 Skrevet 19. august 2020 #26679 Skrevet 19. august 2020 1 time siden, Klaraku78 skrev: https://www.dagbladet.no/kultur/vi-er-faen-meg-ra/72753452 Morsom lesing... Å herregud 😂😂😂 ville aldri at det skulle stoppe. Så utrolig bra! 20
Salamandria Skrevet 19. august 2020 #26680 Skrevet 19. august 2020 Håper kg-felis vil legge ut sammendrag i denne sesongen også 🤞😀 29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå