Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Snøsøta

Og der går den personlige treneren bananas i kommentarfeltet og angriper personen som stiller legitime spørsmål istedet for å gjøre rede for hva som egentlig ligger til grunn for planleggingen av turen.
Når en personlig trener går god for å legge fram turen i en thinspo-ramme, uten noe som helst info om nødvendig opptrening, næringsinntak og planlegging før en så krevende trenings(?)tur, eller hva var egentlig formålet med turen? Har de skrevet det noe sted? Så viser det en ekstrem mangel på forståelse for formidling i sosiale meda. Kjempeutgangspunkt for å starte en PT-tjeneste på nett 😳
 

Mulig LKE har interesse for langløp, men CBE viser på bloggen at hun er interessert i sko og trene rompe på en gummiball. Kanskje fordi hun liker å ligge med rompa i været, hva vet jeg. Men det er ingen sammenheng mellom det overfladiske pudderlivet de viser på SoMe og hva som kreves for å gjennomføre slike turer. 
 

Det skal bli utmattende å følge Netfit framover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bør tenke på at alle som leser det han skriver er potensielle kunder til Netfit og behandle dem deretter. Var potensielle kunder, iallfall. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser lke redigerer svarene sine og begynner med hersketeknikker ala «du blir sur». Merker jeg brenner etter å se hva som ble skrevet.. 
 

Ser også at han har redigert de andre kommentarene sine slik at svarene til denne «Elin» Virker rare og usammenhengende. Sympatisk type må jeg si..

Endret av 123Frustrert
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Ser lke redigerer svarene sine og begynner med hersketeknikker ala «du blir sur». Merker jeg brenner etter å se hva som ble skrevet.. 
 

 

Ekstremt uprofesjonelt og infantilt. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MaleficentAurora skrev:

Det var ikke dette som sto i sted. Da var det redigert for 

1. avsporing

2. Tydelig tegn på at du ikke vet hva du snakker om

3. personangrep.

så har han gått inn og redigert, både dette og svaret høyere opp.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Ser lke redigerer svarene sine og begynner med hersketeknikker ala «du blir sur». Merker jeg brenner etter å se hva som ble skrevet.. 
 

 

 

 

29 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Dette er 3. edit av svaret til LKE. De tidligere svarene er gjengitt ordrett tidligere. 

Endret av Marioposa
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som Netfit er snart klar for lansering så er dette med LKE overhode ikke bra. Han gir leserne munnkurv for at han skal se bra ut i sine svar. Han har virkelig glemt av hva han har på nakken av skandale🤦‍♀️ 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Det var ikke dette som sto i sted. Da var det redigert for 

1. avsporing

2. Tydelig tegn på at du ikke vet hva du snakker om

3. personangrep.

så har han gått inn og redigert, både dette og svaret høyere opp.

 

2 minutter siden, Marioposa skrev:

Dette er 3. edit av svaret til LKE. De tidligere svarene er gjengitt ordrett i min kommentar ovenfor. Rakk ikke ta screenshot av dem. 

LKE spiller et farlig spill nå.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Marioposa skrev:

 

 

Dette er 3. edit av svaret til LKE. De tidligere svarene er gjengitt ordrett tidligere. Rakk ikke ta screenshot av dem. 

Det var dumt at du ikke rakk det, tenkte ikke på at de satt å redigerte etter det var publisert, men når lke sitter ved tastaturet kan alt skje. Neste er sikkert at det kommer en idrettslege og en ernæringsfysiolog inn i kommentarfeltet og forsvarer han..

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Det var dumt at du ikke rakk det, tenkte ikke på at de satt å redigerte etter det var publisert, men når lke sitter ved tastaturet kan alt skje. Neste er sikkert at det kommer en idrettslege og en ernæringsfysiolog inn i kommentarfeltet og forsvarer han..

Håper han har sluttet. 

Endret av Marioposa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Marioposa skrev:

 

 

Dette er 3. edit av svaret til LKE. De tidligere svarene er gjengitt ordrett tidligere. Rakk ikke ta screenshot av dem. 

Du kan legge ut et test kommentar før å se om han redigere det også. Ta screenshot før du sender kommentaren inn til godkjenning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Du kan legge ut et test kommentar før å se om han redigere det også. Ta screenshot før du sender kommentaren inn til godkjenning.

Jeg har aldri kommentert på bloggen. Jeg leser den egentlig ikke, men gikk inn nå for å lese om turen, og da så jeg at kommentarene endret seg raskt på få minutter. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Marioposa skrev:

Jeg har aldri kommentert på bloggen. Jeg leser den egentlig ikke, men gikk inn nå for å lese om turen, og da så jeg at kommentarene endret seg raskt på få minutter. 

Aaah.. okay.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Snøsøta

LKE er nå personlig trener. CBE har måttet bryte to ganger under hans planlegging. I tillegg var en tur tidligere i sommer dokumentert dårlig planlagt. Adferden i kommentarfeltet svekker den faglige integriteten og tilliten til hans evner som personlig trener ytterligere. CBE er i tillegg den han kjenner best og burde kunne lagt opp et godt løp for. Dette er ganske ille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om de ble overrasket over at de fleste er kritiske, og ikke imponerte? Og planlegge å skli ned på snø for å spare tid på løpetur høres i beste fall naivt ut. Sjeldent lurt å skli ned fjellsiden i shorts og sportsbh? 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Summeer skrev:

Lurer på om de ble overrasket over at de fleste er kritiske, og ikke imponerte? Og planlegge å skli ned på snø for å spare tid på løpetur høres i beste fall naivt ut. Sjeldent lurt å skli ned fjellsiden i shorts og sportsbh? 

Det var så godt planlagt at de hadde sikkert med seg akebrett.. jeg må le av disse forsvarstalene til dette paret i etterkant. Opplysningene kommer kun om det blir kommentarer og spørsmål. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 123Frustrert skrev:

Det var ikke dette som sto i sted. Da var det redigert for 

1. avsporing

2. Tydelig tegn på at du ikke vet hva du snakker om

3. personangrep.

så har han gått inn og redigert, både dette og svaret høyere opp.

Noen har åpenbart vært for mye på KG og følger med på innboksen sin og det er ikke @123Frustrert foråsidetsånn.

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...