Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 27.7.2020 den 1.24, Inocybe skrev:

CBE er en av dem som bevist velger å bruke innflytelsen sin til å inspirere til teite, farlige og helt unødvendige ting som det perfekte instabilitet på Flydalsjuvet. Ordføren i Stranda har sett seg dritt lei folk som som går gjennom sperringene: https://www.vg.no/forbruker/reise/i/LA862P/turister-jakter-det-perfekte-insta-bildet-ren-idioti Det har heldigvis, bank i bordet, ikke vært noen redningsaksjoner på Flydalsjuvet i år, men det er jammen meg ikke den profesjonelle influenceren CBEs fortjenste der hun brøt seg gjennom sperringene for å inspirere leserne sine til idioti 🙄 

Vet jeg med dette innlegget kan forvente et snarlig antall kommentarer som forteller hvor trygt og greit bildet til CBE er og hvor ufarlig det er for leserne hennes å inspireres til å gjøre det samme 😂😑🙄

Se dette bildet i sammenheng med denne turen som nå endrer historie etterhvert som det tilføres eller slettes på bloggen/bloggens kommentarfeltet. Dette sier alt om hva som er fokus.

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kollontaj skrev:

De begynte vel halv 10? De skulle bruke 10 t, brukte 13. 

Ja, de kjørte hjemmefra kl 08. Hvilket ikke er tidlig! (Sorry hvis jeg var utydelig.). De burde jo begynt å løpe kl 08. Minst! Er en grunn til at langdistanseidrett alltid starter styggtidlig. De som er så morgenfugler? For noe tøys!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

De måtte avbryte turen, likevel ble den lengre enn de tenkte. Det tydeligste tegnet på at ikke alt gikk som det skulle var likevel mangelen på oppdateringer som skulle komme, både underveis og etterpå. CBE måtte avbryte oppdateringene på insta. Det er greit om turen blir så tøff at man fokuserer på den istedet. Men dagen etterpå? CBE publiserte noen bilder fra første del av turen dagen før med antydninger at noe ikke gikk helt bra dagen før. Ellers ingenting. Jeg vil si at det er fint om folk ikke oppdaterer hver dag. Men CBE oppdaterer fra alt fra fødsel og begravelse til julaften, så det er svært uvanlig some-adferd fra den kanten. Dag to mens alle ventet på få høre hva som skjedde ble instastory bomba med kattunger og hunder og små barn. 
Nå blånektes det for at noe ikke gikk som det skulle. Altså 7 topper ble til 4, 30 km ble til 37, de måtte løpe mot klokka for å nå tilbake før solen gikk ned. Det er verken god planlegging eller en tur som gikk etter planen. Det verste er at de i etterkant framstiller det som om slike turer er en spasertur i parken.
 

Det er ikke noe argument for god planlegging de ikke brukte alt de «hadde med». Det betyr at bare de ikke har gått seg på uvær, tåke, uhell som krever venting på redningsmannskap eller annet man pakker for i høyfjellet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snøsøta skrev:

De måtte avbryte turen, likevel ble den lengre enn de tenkte. Det tydeligste tegnet på at ikke alt gikk som det skulle var likevel mangelen på oppdateringer som skulle komme, både underveis og etterpå. CBE måtte avbryte oppdateringene på insta. Det er greit om turen blir så tøff at man fokuserer på den istedet. Men dagen etterpå? CBE publiserte noen bilder fra første del av turen dagen før med antydninger at noe ikke gikk helt bra dagen før. Ellers ingenting. Jeg vil si at det er fint om folk ikke oppdaterer hver dag. Men CBE oppdaterer fra alt fra fødsel og begravelse til julaften, så det er svært uvanlig some-adferd fra den kanten. Dag to mens alle ventet på få høre hva som skjedde ble instastory bomba med kattunger og hunder og små barn. 
Nå blånektes det for at noe ikke gikk som det skulle. Altså 7 topper ble til 4, 30 km ble til 37, de måtte løpe mot klokka for å nå tilbake før solen gikk ned. Det er verken god planlegging eller en tur som gikk etter planen. Det verste er at de i etterkant framstiller det som om slike turer er en spasertur i parken.
 

Det er ikke noe argument for god planlegging de ikke brukte alt de «hadde med». Det betyr at bare de ikke har gått seg på uvær, tåke, uhell som krever venting på redningsmannskap eller annet man pakker for i høyfjellet. 

De siste treningsøktene på Strava er også lagt inn manuelt. Så for alt vi vet skjedde de aldri... Ser forøvrig fra fjellturen på Strava at CBE hadde sin 3.raskeste 15 km på 4 timer? Vil vel si at det er den 3. 15km hun har logget? Argh, blir så irritert over at sånne nek skal fremme favoritt idretten min på så tullete måte!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville tro når man løper i fjell og ulendt terreng at man må sikre seg for alle uhell, da faren er større for at man kan påføre seg en skade 🤔 men, nei. Her skal man ha med seg mindre for vær og steiner skygger banen når løpere kommer opp fjellskranten 🤷‍♀️

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lin11 skrev:

At konseptet er tynn fremfor sprek og trent? 

Ja. Dessverre. Det er i hvert fall slik fokuset fremstår og om noen velger det som kilde til treningsmotivasjon når det finnes så mye bra der ute,  så må det jo være det som fenger?  Ingen følger vel cbe som treningsguru for å få tips om øvelser,  utføring og ekte treningsglede?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tantesofie skrev:

De siste treningsøktene på Strava er også lagt inn manuelt. Så for alt vi vet skjedde de aldri... Ser forøvrig fra fjellturen på Strava at CBE hadde sin 3.raskeste 15 km på 4 timer? Vil vel si at det er den 3. 15km hun har logget? Argh, blir så irritert over at sånne nek skal fremme favoritt idretten min på så tullete måte!

Lagt inn manuelt? Er det anderledes enn hva hun bruker gjøre? Er ikke på Strava selv 😆

Endret av Marioposa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Summeer skrev:

Lurer på om de ble overrasket over at de fleste er kritiske, og ikke imponerte? Og planlegge å skli ned på snø for å spare tid på løpetur høres i beste fall naivt ut. Sjeldent lurt å skli ned fjellsiden i shorts

Akkurat det er ikke så unormalt på disse "rekordturene" på fjellet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Lin11 skrev:

Denne 10 liters sekken må være magisk🤦🏼‍♀️

God reklame for sekken! Vil ha sånn sekk! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, Marioposa skrev:

Lagt inn manuelt? Er det anderledes enn hva hun bruker gjøre? Er ikke på Strava selv 😆

Ja, som regel når man løper med pulsklokke overfører den data automatisk til app'n. Evt kan man legge inn selv, men da blir det kun basic info som distanse og hastighet, da mangler puls, høydemeter etc etc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lin11 skrev:

Og speilreflekskamera?

Det har jeg ikke sett på noe bilder, og som tidligere kommentert så er mange av mobilene i dag så bra at bildene kan være tatt med mobil.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro hun ønsker å fremstå som en maskin måten hun skal først løpe 30 km, deretter 10 km på mølle neste morgen og kun innta 3 knekkebrød etterpå. Det er helt absurd måten hun fronter "sunn livsstil". Skjerp deg CBE!

Og nei, jeg er ikke sjalu og gammal, jeg er slank og godt trent selv. Og de gangene jeg løper 10 km spiser jeg egg og bacon etterpå.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...