Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Hvis knekkebrød etter trening og en kaffe før trening er rutinen for den som skal være gallionsfigur for dette konseptet, hva er da vitsen med å betale for en app? Det høres rett og slett skadelig ut over tid. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Klink skrev:

Er ikke det opp til henne? 

Men om hun legger det fram som et sunt og godt måltid etter trening så er jeg enig i at det er lite mat. Jeg har ikke sett knekkebrødene og vet ikke hvor lite kaviar hun hadde på dem. 

Det høres ut som du kanskje glemmer at hun kaller seg for influencer. Grunnen til at folk er opptatt av dette er at det gir så utrolig dårlige signaler til andre kvinner. Vil tro at de aller fleste leserne til CBE er kvinner i hennes egen aldersgruppe. Som sikkert er opptatt av trening, vekt og kropp. Hvis hun nå skal lage app som skal lære kosthold og trening til andre så er det veldig spesielt å legge ut tre små knekkebrød for hele Norge. Hvorfor må hun legge ut at hun klarer seg med et par hundre kalorier etter så mye fysisk aktivitet? Selvfølgelig er det opp til henne hva hun spiser, men hvorfor må hun legge ut sånn? Fotballspillermannen hennes må jo vite hvor utilstrekkelig dette er for restitusjon. Forstår ikke at han ikke sier ifra og ber henne la være. 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Klink skrev:

Er ikke det opp til henne? 

Men om hun legger det fram som et sunt og godt måltid etter trening så er jeg enig i at det er lite mat. Jeg har ikke sett knekkebrødene og vet ikke hvor lite kaviar hun hadde på dem. 

Det er ikke opp til henne om hun ønsker å være et sunt forbildet ang trening, men ønsker hun å være thininspo er det jo helt perfekt 😀

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Det er ikke opp til henne om hun ønsker å være et sunt forbildet ang trening, men ønsker hun å være thininspo er det jo helt perfekt 😀

Opp til henne om hun vil slanke seg eller ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Klink skrev:

Opp til henne om hun vil slanke seg eller ikke. 

Synes ikke cbe trenger å slanke seg.. det blir nok en gang thininspo.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Synes ikke cbe trenger å slanke seg.. det blir nok en gang thininspo.

Men hun bestemmer selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre knekkebrød med agurk og litt kaviar etter en løpetur på ti kilometer som dagens første måltid er verken sunt eller forbilledlig. Kalorimengden er lavere enn det som er anbefalt for overvektige før vektredduserende kirurgi. Trenger firmaeier Eriksen å redusere bukfett før fedmeoperasjon?

https://www.siv.no/lavkaloridiett-for-fedmeoperasjon#knekkebrodkuren

Endret av Revenge o'Cavatina
slettet kalorimengde
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

120 kalorier fordelt over tre knekkebrød med agurk og litt kaviar etter en løpetur på ti kilometer som dagens første måltid er verken sunt eller forbilledlig. Denne kalorimengden er lavere enn det som er anbefalt for overvektige før vektredduserende kirurgi. Trenger firmaeier Eriksen å redusere bukfett?

https://www.siv.no/lavkaloridiett-for-fedmeoperasjon#knekkebrodkuren

Men hun spiste vel mer i løpet av dagen? Har hun selv lagt ut kaloriinnhold? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aricia skrev:

Men idet hun daglig dokumenterer og offentlig fronter lavkalorikost kombinert med kaloriforbrennende mølleløping for en kropp som ikke trenger å gå ned i vekt er det vårt alles ansvar å gå inn i en kritisk offentlig debatt om signalene dette sender.

Hva den enkelte gjør privat nede i kjelleren sin før frokost er selvsagt en privatsak. Dette handler om hva kommersielle aktører med stort nedslagsfelt gjør i media.

Jeg skjønner det, men kanskje det er måten hun forblir slank på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Klink skrev:

Jeg skjønner det, men kanskje det er måten hun forblir slank på da?

Er det det hun og netfit vil formidle ? Hvordan man holder seg tynn på lavkaloridietter? 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Klink skrev:

Jeg skjønner det, men kanskje det er måten hun forblir slank på da?

??

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hyacinth skrev:

Er det det hun og netfit vil formidle ? Hvordan man holder seg tynn på lavkaloridietter? 

Var det Netfit som hadde lagt det ut. Så fall håpløst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagsporsjonenr hun legger ut er også veldig veldig små. Det kan jo godt være det kun er for bildet...og at hun egentlig spiser mer.

Forrige dagen la hun ut et fat med en liten dæsj salat, 4 potetbåter og ca 2-3 ss med fiskegrateng.   

Mindre enn en barneporsjon.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tranedatter

Kan dere slutte skrive så detaljert om hva cbe spiser? I kalorier og slikt.

Dette kan trigge de med SF til å tenke "kan hun som springer så mye, så kan jeg, eller spise enda mindre fordi jeg ikke springer så langt/mye, altså må  jeg spise enda mindre".

 

Takk.

Bedre med: Maten hun spiser, eller viser opp, er alt for næringsfattig. Etter en lang tur behøves glycogenlagrene fylles opp med gode karbphydrater, proteiner og noe fett. En stor dose med makrell i tomat, eller ost/skinke hadde vært topp!

For å forebygge skader og sykdom i forbindelse med trening er det viktig med nok energi og nook med næring i form av karbohydrater, proteiner og litt fett. Dette inneholder vitaminer og mineraler som sterker kroppen og hjelper kroppen med restitusjon.

Og skader/sykdom er jo noe som oppstår nettop hos cbe i forbindelse med stress og lengere aktiviteter. Dette har hun dokumentert selv på egen blogg. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, LilleSnupp skrev:

Du har helt rett. Står 5,3 liter som total kapasitet (jf.https://www.loplabbet.no/ud-race-vest-5-3#). Da er ferdighetene deres intet mindre enn helt magisk. 

Rene Aladdins lampe den sekken. 

Det er vel denne sekken de har , https://www.outdoorexperten.no/p-62785-ultimate-direction-ultra-vesta-5.aspx

Tekniske spesifikasjoner:
Vekt (uten flasker): 180 g 
Volum: 10,3 L 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...