Lin10 Skrevet 7. august 2020 #26121 Skrevet 7. august 2020 1 minutt siden, FotbaIlflua skrev: Ironien gikk rett over hodet på deg, ser jeg 😉 Nei,den gjorde ikke det😉 1
Gjest Lin11 Skrevet 7. august 2020 #26122 Skrevet 7. august 2020 Totalt uinteressant hva folk tror om paret sitt kjærlighetsliv. Men når det kommer til mangler når det gjelder moral og etikk innenfor bedriften? Eller mangel på respekt for korona dugnad? Perfekt match!
Surikatt Skrevet 7. august 2020 #26123 Skrevet 7. august 2020 7 timer siden, Lin10 skrev: Hvis det trigger deg, så tenker jeg at det er noe du bør jobbe med. Hun er en slank person og ikke minst trent, så er ikke overrasket over størrelsen hun bruker. Spiller det noen rolle egentlig hvilken størrelse hun er. Hun er jo slank, uavhengig om hun hadde brukt medium. Hun svarer når leserne hennes spør om størrelsen på klærne. Det er jo ikke fordi hun har så stort behov for å fortelle hvilken størrelse hun bruker, det er jo fordi leseren kan få et inntrykk av hva slags størrelse de skal bestille hvis hun viser klær. Jeg bestiller på nettet og ser modeller på 178 bruke S. Det er jo et hjelpemiddel for meg når jeg skal bestille klær. Vi har jo alle forskjellige kropper og dessverre så tror jeg at mange blir trigget av influencere som CBE og ikke minst Lene Orvik, som har slanke mager og ser fit ut, fordi de har noe som en ønsker en selv har. Ja, hun poserer, men ser hun er like slank på film også, så det er ikke noe hun ønsker å fremstå. Kan du virkelig ut fra et bilde av Caroline Berg-Eriksen avgjøre hva slags størrelse du skal bestille?? 17
Rubella Skrevet 7. august 2020 #26124 Skrevet 7. august 2020 3 timer siden, Monimoni skrev: Mulig det, men Hellstrøm foretrekker ikke å gå med magetopp heller..... Så mange bilder som dukket opp i hodet mitt nå 😂 14
Oransjesjel Skrevet 8. august 2020 #26125 Skrevet 8. august 2020 Det kan jo bli spennende å se om trenings/kostholdsappen deres blir for folk flest. For folk som er glad i å bevege seg, trene og holde seg i form - eller om det blir fokus på størrelser på både måltider og klær som blir det viktigste. Og det å for alltid beholde sin 16-årige kropp når man har bikka 30.. Bare det at jeg oppsummerer «nyskjerrigheten» min slik, sier noe om hvor kaotisk hele opplegget virker - ordet SUNN kropp, er ikke det første som ramler meg inn, for å si det sånn... 26
Gasellen Skrevet 8. august 2020 #26126 Skrevet 8. august 2020 Særlig at de fikk hele låven for seg selv etter at den aaaakkurat hadde åpnet etter coronaen 😂😂😂 Dette lukter umerket reklame laaang vei 18
pøbelsara Skrevet 8. august 2020 #26127 Skrevet 8. august 2020 Det er påfallende hvordan de gir bort reklame som ville kostet en annonsør minst et sted mellom 50 og 100 000 til hoteller/overnattingssteder. Alt fra d’angleterre i København til hotell i Geiranger, Brimi Sæter og utallige opphold i Continentals dyreste suiter. Og så vil jeg gjøre alle oppmerksom på at Gullkorn er barnemerket i samme konsern som Twentyfour. Som hun har et betalt samarbeid med. Hun velger altså å bruke døtrene i innlegg som har stor reklameverdi for Gullkorn/Twentyfour. Helt gratis, siden det ikke er merket som reklame. 48
MaleficentAurora Skrevet 8. august 2020 #26128 Skrevet 8. august 2020 På bloggen klarer hun hvis og merke rett, men ikke når hun legger ut på IG storyen. Undres da på hvorfor hun er mer nøye på bloggen og ikke på IG. For hun er mer aktiv på IG enn andre plasser på SoMe. Spekulasjoner ang deres kjærlighetsliv blir for dumt og det finnes ikke relevant for debatten. De har valgt hverandre og lever fint med det. Men hvordan de fremtrer sine roller i bedriften er mer kritikk verdig og diskutere. 10
Marioposa Skrevet 8. august 2020 #26129 Skrevet 8. august 2020 (endret) 1 time siden, pøbelsara skrev: Det er påfallende hvordan de gir bort reklame som ville kostet en annonsør minst et sted mellom 50 og 100 000 til hoteller/overnattingssteder. Alt fra d’angleterre i København til hotell i Geiranger, Brimi Sæter og utallige opphold i Continentals dyreste suiter. Og så vil jeg gjøre alle oppmerksom på at Gullkorn er barnemerket i samme konsern som Twentyfour. Som hun har et betalt samarbeid med. Hun velger altså å bruke døtrene i innlegg som har stor reklameverdi for Gullkorn/Twentyfour. Helt gratis, siden det ikke er merket som reklame. https://influencere.wordpress.com/2019/05/06/caroline-berg-eriksen-kommentarer-om-bruk-av-barn-hos-kremmerhuset-og-pa-egen-blogg/ Her i linken sier CBE at det er lenge siden hun har brukt jentene sine i reklame, og at deres standpunkt er at de ikke ønsker å gjøre det. Dette er sitat fra CBE fra 2019. Endret 8. august 2020 av Marioposa 23
MaleficentAurora Skrevet 8. august 2020 #26130 Skrevet 8. august 2020 11 minutter siden, Marioposa skrev: https://influencere.wordpress.com/2019/05/06/caroline-berg-eriksen-kommentarer-om-bruk-av-barn-hos-kremmerhuset-og-pa-egen-blogg/ Her i linken sier CBE at det er lenge siden hun har brukt jentene sine i reklame, og at deres standpunkt er at de ikke ønsker å gjøre det. Dette er sitat fra CBE fra 2019. Vet du noe om hvor lang tid fra hun kom med den løgnaktige utsagnet, til hun la ut et innlegg på bloggen og postet på IG der barna ble brukt i reklame? 4
LilleSnupp Skrevet 8. august 2020 #26131 Skrevet 8. august 2020 Siden det ikke merkes, så er det ikke reklame og barna blir ikke brukt i reklame. #bloggerlogikk 30
Vipser Skrevet 8. august 2020 #26132 Skrevet 8. august 2020 3 timer siden, Gasellen skrev: Særlig at de fikk hele låven for seg selv etter at den aaaakkurat hadde åpnet etter coronaen 😂😂😂 Dette lukter umerket reklame laaang vei Det har sovet folk på brisken (låven) før i sommer også.. 🤷♀️ 5
Rev. Revenge Skrevet 8. august 2020 #26133 Skrevet 8. august 2020 4 minutter siden, Vipser skrev: Det har sovet folk på brisken (låven) før i sommer også.. 🤷♀️ De fikk ha den helt for seg selv. Dét klinger rart. 12
123Frustrert Skrevet 8. august 2020 #26134 Skrevet 8. august 2020 Nok en gang ekstremt overforbruk av bloggeren. Til nå i sommer har hun vist frem tre ulike fjellsko, Ingen er merket som reklame og det vil derfor si at hun har kjøpt alle tre selv. Cbe går heller ikke så mye i fjellet at skoene har blitt utslitt akkurat, hva er vitsen med dette ekstreme forbruket? Det nytter liksom ikke å kaste x antall poser til Fretex for å få god samvittighet. Det er jo helt sykt!! ( og det er ikke med skoene som hun løp eller gikk ( eller hva har det blitt til?) med i fjellet nå sist. 29
Gjest Lin11 Skrevet 8. august 2020 #26135 Skrevet 8. august 2020 18 minutter siden, 123Frustrert skrev: Nok en gang ekstremt overforbruk av bloggeren. Til nå i sommer har hun vist frem tre ulike fjellsko, Ingen er merket som reklame og det vil derfor si at hun har kjøpt alle tre selv. Cbe går heller ikke så mye i fjellet at skoene har blitt utslitt akkurat, hva er vitsen med dette ekstreme forbruket? Det nytter liksom ikke å kaste x antall poser til Fretex for å få god samvittighet. Det er jo helt sykt!! ( og det er ikke med skoene som hun løp eller gikk ( eller hva har det blitt til?) med i fjellet nå sist. Gikk? Det var et treningsløp? De hadde pakket til det skrev de på bloggen?
Rev. Revenge Skrevet 8. august 2020 #26136 Skrevet 8. august 2020 (endret) 1 time siden, Lin11 skrev: Gikk? Det var et treningsløp? De hadde pakket til det skrev de på bloggen? Det tror jeg ikke noe på. Verken på pakkelisten som på magisk vis bare ble lengre og lengre proporsjonalt med kommentarfeltet, eller på den ekstreme planleggingen. Ei heller at toppturrunden egentlig var et treningsløp. Etter hva de publiserte på stories den dagen og bråstansen i dette etter en del mindre positive innlegg samt kappløpet mot overlevelse som lke skrev, gikk de på en skikkelig smell som nå benektes hardt. Jeg vet ikke hvem de forsøker å selge inn historiefortellingen til, men dette kjøper i hvert fall ikke jeg. Endret 8. august 2020 av Revenge o'Cavatina leif 34
Klaraku78 Skrevet 8. august 2020 #26137 Skrevet 8. august 2020 https://storiesig.com/stories/carolinebergeriksenno Er de på hytta og har barnefri igjen, eller er det normalen å begynne og drikke kl 16.30 på en lørdag?... 8
Klink Skrevet 8. august 2020 #26138 Skrevet 8. august 2020 2 minutter siden, Klaraku78 skrev: https://storiesig.com/stories/carolinebergeriksenno Er de på hytta og har barnefri igjen, eller er det normalen å begynne og drikke kl 16.30 på en lørdag?... Begynne å drikke? Kan da fint drikke 1 glass vin halv 5 om en vil 🤔 18
miamiamia Skrevet 8. august 2020 #26139 Skrevet 8. august 2020 På 6.8.2020 den 22.24, Klink skrev: 3 knekkebrød med sunt pålegg er da ok etter trening. Like ok som egg og bacon 🤷♀️ Overhodet ikke, disse to kan ikke sammenlignes. Egg og bacon har rikelig med proteiner og sunt fett, noe kroppen trenger etter å ha løpt i en time etter en langtur dagen i forveien. Du restituerer deg ikke særlig bra med knekkebrød nei. Ferdigsnakka. 22
Klink Skrevet 8. august 2020 #26140 Skrevet 8. august 2020 Akkurat nå, miamiamia skrev: Overhodet ikke, disse to kan ikke sammenlignes. Egg og bacon har rikelig med proteiner og sunt fett, noe kroppen trenger etter å ha løpt i en time etter en langtur dagen i forveien. Du restituerer deg ikke særlig bra med knekkebrød nei. Ferdigsnakka. Det er ikke ferdigsnakka. Om jeg spiser 3 knekkebrød, med kokt egg og avokado, og /eller skinke og grønnsaker er det like greit som noe annet. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå