Gjest Lin11 Skrevet 9. august 2020 #26201 Skrevet 9. august 2020 (endret) 1 minutt siden, Heisann1234 skrev: Skjønner ikke vitsen med å kommentere og pirke på slike ting. Endelig et eksempel på at hun ikke er "perfekt" så skal det kommenteres. Jeg hadde ikke likt det dersom jeg trente ofte og noen andre sa at jeg trente helt ræva 😊 Skal du selge inn en treningsapp? Endret 9. august 2020 av Lin11
Heisann1234 Skrevet 9. august 2020 #26202 Skrevet 9. august 2020 1 minutt siden, Lin11 skrev: Skal du selge inn en treningsapp? Men det har jo ingenting å si hvor fort jeg løper? Er heller andre ting som har mer å si som jeg kritiserer de på, enn akkurat hastigheten på løpingen hennes. 5
Gjest Lin11 Skrevet 9. august 2020 #26203 Skrevet 9. august 2020 Akkurat nå, Heisann1234 skrev: Men det har jo ingenting å si hvor fort jeg løper? Er heller andre ting som har mer å si som jeg kritiserer de på, enn akkurat hastigheten på løpingen hennes. Klart det har noe å si, det sier noe om hvor godt trent man er og om man faktisk gjør ting riktig. En trent og sunn kropp består av riktig ernæring og riktig trening. Skal CBE gjøre som ABD og selge inn noe bare basert på navn og ikke hva de tilbyr gjennom tjenestene?
Heisann1234 Skrevet 9. august 2020 #26204 Skrevet 9. august 2020 Akkurat nå, Lin11 skrev: Klart det har noe å si, det sier noe om hvor godt trent man er og om man faktisk gjør ting riktig. En trent og sunn kropp består av riktig ernæring og riktig trening. Skal CBE gjøre som ABD og selge inn noe bare basert på navn og ikke hva de tilbyr gjennom tjenestene? Men du vet jo ingenting om hvor godt trent hun er basert på hvor fort hun løper?! Jeg ser hu svaier med ryggen og løfter opp korsgryggen under mageøvelser, da tenker jeg at det er dårlig. Men hvor fort noen løper har jo ingenting å si for om de kan lansere en treningsapp eller ikke. På gymmen der jeg trener ser jeg personlige trenere/instruktører som er overvektige og som blir fort sliten under timene, betyr det at de er dårlige? At de ikke burde lansere en app? At de burde slutte å jobbe på et treningssenter? 4
Klink Skrevet 9. august 2020 #26205 Skrevet 9. august 2020 19 minutter siden, Porkupine skrev: Sjekket stravaen hennes for første gang nå. Hun løper jo ganske sakte...? Ofte godt over 7 min per km. Ikke at det er dårlig, men for en som presenterer seg selv som veldig godt trent er det virkelig ikke bra. Underlig at hun i det hele tatt deler det. Hva f. er poenget ditt? Skal hun ikke kunne dele det? 7
Klink Skrevet 9. august 2020 #26206 Skrevet 9. august 2020 (endret) 7 timer siden, MaleficentAurora skrev: I sesong 9 så forteller CBE har hun har spist en pølsebit som ligger å dvele i halsen mens hun trener. PT reagerer med å spørre; En pølsebit?.. CBE svarer så; Ja, en liten pølsebit. LKE står bak å ler seg nærmeste ihjel. Hvorfor er det så viktig for henne å opplyse/fortelle hvor mye eller hvor lite hun har spist? Hun legger bane for at kritikken skulle komme. Hadde hun visst bedre så ville hun ha tiet om det. Tiet om at hun har en pølsebit som ligger i halsen? Det er jo fælt. Poenget var vel ikke at det kun var den pølsebiten hun hadde spist, men at det var en bit pølse som hun gikk og fikk opp i halsen. Skjer med å tolke alt i verste mening? Endret 9. august 2020 av Klink 4
Porkupine Skrevet 9. august 2020 #26207 Skrevet 9. august 2020 2 minutter siden, Klink skrev: Hva f. er poenget ditt? Skal hun ikke kunne dele det? Bare tenker at det er dårlig reklame for netfit at daglig leder løper så sakte når hun har bedrevet løpetrening i minst ti år. 19
Gjest Lin11 Skrevet 9. august 2020 #26208 Skrevet 9. august 2020 11 minutter siden, Heisann1234 skrev: Men du vet jo ingenting om hvor godt trent hun er basert på hvor fort hun løper?! Jeg ser hu svaier med ryggen og løfter opp korsgryggen under mageøvelser, da tenker jeg at det er dårlig. Men hvor fort noen løper har jo ingenting å si for om de kan lansere en treningsapp eller ikke. På gymmen der jeg trener ser jeg personlige trenere/instruktører som er overvektige og som blir fort sliten under timene, betyr det at de er dårlige? At de ikke burde lansere en app? At de burde slutte å jobbe på et treningssenter? Les dette👇🏼 5 minutter siden, Porkupine skrev: Bare tenker at det er dårlig reklame for netfit at daglig leder løper så sakte når hun har bedrevet løpetrening i minst ti år.
hippyskippy Skrevet 9. august 2020 #26209 Skrevet 9. august 2020 Hun løper jo ikke for å bli bedre, det er tvangspreget fettforbrenning. 36
Salmonella Skrevet 9. august 2020 #26210 Skrevet 9. august 2020 30 minutter siden, Klink skrev: Hva f. er poenget ditt? Skal hun ikke kunne dele det? Det er faktisk litt komisk 😊 Når CBE ikke er verdensmester i noe men allikevel deler det så er det faktisk også kritikkverdig tydligvis! 6
CoolSistah Skrevet 9. august 2020 #26211 Skrevet 9. august 2020 26 minutter siden, Porkupine said: Bare tenker at det er dårlig reklame for netfit at daglig leder løper så sakte når hun har bedrevet løpetrening i minst ti år. For mange handler løping om andre ting enn å komme seg raskest mulig fra A til Å. Avbrekk i hverdagen, få tid til å tenke, høre podcast, nyte naturen eller se en serie, f.eks. 8
Hellasinmyheart Skrevet 9. august 2020 #26212 Skrevet 9. august 2020 4 minutter siden, Salmonella skrev: Det er faktisk litt komisk 😊 Når CBE ikke er verdensmester i noe men allikevel deler det så er det faktisk også kritikkverdig tydligvis! Veldig komisk ja. Hun kan aldri gjøre noe som helst riktig uansett hva hun gjør. 6
Gjest Lin11 Skrevet 9. august 2020 #26213 Skrevet 9. august 2020 17 minutter siden, Salmonella skrev: Det er faktisk litt komisk 😊 Når CBE ikke er verdensmester i noe men allikevel deler det så er det faktisk også kritikkverdig tydligvis! Sett i sammenheng med en treningsapp som de skal tjene penger på, er det ikke viktig at det de selger stemmer overens med det man betaler for? At det de skal selge virker?
Salmonella Skrevet 9. august 2020 #26214 Skrevet 9. august 2020 4 minutter siden, Lin11 skrev: Sett i sammenheng med en treningsapp som de skal tjene penger på, er det ikke viktig at det de selger stemmer overens med det man betaler for? At det de skal selge virker? Åja jeg visste ikke at det de selger var høy hastighet på løpingen. 9
Gjest Lin11 Skrevet 9. august 2020 #26215 Skrevet 9. august 2020 Akkurat nå, Salmonella skrev: Åja jeg visste ikke at det de selger var høy hastighet på løpingen. Det er en del av en totalpakke. Men med så mange enkle sjeler der ute, så er det sikkert et marked, uavhengig av hva frontfigur klarer å prestere.
Marioposa Skrevet 9. august 2020 #26216 Skrevet 9. august 2020 (endret) 14 timer siden, CoolSistah skrev: For mange handler løping om andre ting enn å komme seg raskest mulig fra A til Å. Avbrekk i hverdagen, få tid til å tenke, høre podcast, nyte naturen eller se en serie, f.eks. Eller forbrenne kcal... Slik at man kan unne seg mer mat 👍 Endret 10. august 2020 av Marioposa 15
ssophie Skrevet 9. august 2020 #26217 Skrevet 9. august 2020 Jeg scrollet litt på Tise nå, og så tilfeldig at Wanda Mashadi selger My Myse-settet hun fikk av CBE i lanseringsgave. Det er ikke bare blant betalende kjøpere at dette samarbeidet floppet, altså. Heller ikke influencer-vennene som fikk nattøyet tilsendt har latt seg imponere. kilde: https://tise.com/t/G57DWakX3 38
lizziea Skrevet 9. august 2020 #26218 Skrevet 9. august 2020 1 time siden, CoolSistah skrev: For mange handler løping om andre ting enn å komme seg raskest mulig fra A til Å. Avbrekk i hverdagen, få tid til å tenke, høre podcast, nyte naturen eller se en serie, f.eks. Ser hun en serie mens hun løper? I såfall veldig spesielt 2
Gjest pop up bruker Skrevet 9. august 2020 #26219 Skrevet 9. august 2020 15 minutter siden, lizziea skrev: Ser hun en serie mens hun løper? I såfall veldig spesielt Akkurat det er vel ikke så spesielt. De fleste treningssenter har tv ved møllene så de som ønsker kan følge med på noe. De fleste hører på musikk, noen leser til og med avisa - ikke så vanlig lenger med tanke på at det ikke er så mye papiravis, men husker jeg så det for noen år tilbake.
Mrs Bella Skrevet 9. august 2020 #26220 Skrevet 9. august 2020 2 timer siden, Porkupine skrev: Bare tenker at det er dårlig reklame for netfit at daglig leder løper så sakte når hun har bedrevet løpetrening i minst ti år. Det handler om troverdighet, noe innehaveren selv svekker regelmessig helt på egenhånd. 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå