Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, pøbelsara skrev:

... og der tok du deg også tid til p delta. :lillesky: 

Ikke 24/7. Inn  2x i juli , og første i AUG og du? 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Lana01 skrev:

Ikke 24/7. Inn  2x i juli , og første i AUG og du? 

Tja. Ikke 24/7. Kanskje maks 10 minutter/dag. 

• Liker 11
Skrevet

Det er greit å være uenig, men å drive og være ekkel fordi noen finner på å svare i tråden, er faen så dårlig. 

• Liker 8
Skrevet
3 timer siden, Luvinesta skrev:

Det er så ironisk at kroppen hennes er oppe til "diskusjon" her inne så ofte, og samtidig lurer enkelte på hvorfor hun er usikker og tilsynelatende har dårlig selvtillit. 

Dette er jeg helt enig i og synes er et viktig poeng. Hvem som helst kunne fått dårlig selvtillit og blitt selvbevisst av å få sin kropp studert med lupe, diskutert, kritisert og analysert slik CBE blir her inne.

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, pøbelsara skrev:

Tja. Ikke 24/7. Kanskje maks 10 minutter/dag. 

Da blir det overtid på deg i dag. 😂 

• Liker 7
Skrevet
13 minutter siden, Klink skrev:

Det er greit å være uenig, men å drive og være ekkel fordi noen finner på å svare i tråden, er faen så dårlig. 

Hvem var det som først skrev om at Folk henger her 24/7? 

• Liker 18
Skrevet
15 minutter siden, Lana01 skrev:

Da blir det overtid på deg i dag. 😂 

Basert på hva? (Du vet brukerdebatt ikke er lov, forresten?)

• Liker 25
Skrevet (endret)
23 minutter siden, pøbelsara skrev:

Hvem var det som først skrev om at Folk henger her 24/7? 

Ikke jeg. Og tråden oppdateres jo nesten 24/7 så det er vel en sannhet? Om ikke akkurat bokstavelig. 

Endret av Klink
  • Liker 5
Skrevet

(Noe helt annet.. for en stund tilbake nevnte en eller annen en treningsapp som du får treningstimer rett hjem i stua, jeg kan ikke finne igjen kommentaren og husker for mitt bare liv ikke hva den heter. Noen som husker?

det er ikke netfit altså..)

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Klink skrev:

Ikke jeg. 

Det var @Luvinesta - deretter kvitterte @Lana01 med et "amen".

Endret av pøbelsara
  • Liker 10
Skrevet (endret)

Uheldig øyeblikk @Luvinesta? 😳 Det er det vel ingen som synes? Ærlig talt, det en del av oss kritiserer er som @FruJohansen skriver; diskrepansen. Tjener man penger på utseende og kropp ved å få reklameoppdrag der disse brukes som utgangspunkt, er det legitimt å påpeke endringer og retusjeringer, man har et stort ansvar for påvirkningen når man jobber med SoMe og annonsering. I dette tilfellet skal de også selge inn en treningsapp, da bør i det minste frontpersonen ikke redigere kroppen sin. 

Se her feks. (Men han er vel bare arbeidsledig? kanskje litt misunnelig?)  Han har laget flere videoer om problematikken. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 27
Skrevet

Det var @Luvinesta

Og ikke den du siterte....? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Klink skrev:

Og ikke den du siterte....? 

Jo - hun signerte @Luvinestas innlegg med en klappe - emoji og et "amen". 

• Liker 16
Skrevet (endret)

Jo - hun signerte @Luvinestas innlegg med en klappe - emoji og et "amen". 

Ja men du siterte Lana og skrev at der tok du deg tid til å svare også. 

Ikke hun du skulle vært ekkel tilbake mot da? 

Endret av Klink
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Klink skrev:

Ja men du siterte Lana og skrev at der tok du deg tid til å svare også. 

Ikke hun du skulle vært ekkel tilbake mot da? 

Hun applauderte et innlegg som kritiserte folk for å bruke tid her inne. Hvor da altså både innlegget hun siterte og hennes eget  altså ble skrevet at folk som tok seg tid til å gjøre akkurat det de kritiserer andre for - nemlig å skrive innlegg i denne tråden. Du ser ikke hva jeg reagerer på?

:teskje:

• Liker 36
Skrevet (endret)
1 time siden, Nudeldama skrev:

Dette er jeg helt enig i og synes er et viktig poeng. Hvem som helst kunne fått dårlig selvtillit og blitt selvbevisst av å få sin kropp studert med lupe, diskutert, kritisert og analysert slik CBE blir her inne.

Hvem som helst legger ikke kroppen sin ut på nett for  blir studert med lupe heller, men denne måten å tjene penger på har da bedriften valgt selv. 

Endret av Lin11
Skrevet (endret)
16 timer siden, Bringebærkrem skrev:

Dette er en uredigert CBE i bikini. Når det først er poppis med «Instagram vs reality», har utrolig mange damer der ute godt av å se at CBE er mer enn en innsugd mage. 
(Screenshot av snapstory)

362D7186-34C7-4DAE-A943-4D00F93D0DB8.png

Jeg for min del mener at dette er veldig heldig bilde. Det viser en sannhet som blir skjult og redigert ihjel på hennes sosiale medier. At denne personen er som hvilken som helst småbarnsmor i 30 årene, og sitter ikke på en løsning for å bli perfekt på alle måter. Det er faktisk umulig, til og med hvis man opererer seg fra hode til tå. Bare se på SE? Det er vel derfor denne bransjen tyr til retusjering og apper herfra og til h...

Endret av Lin11
Skrevet
7 minutter siden, Lin11 skrev:

Hvem som helst legger ikke kroppen sin ut på nett for  blir studert med lupe heller, men denne måten å tjene penger på har da bedriften valgt selv. 

Helt riktig. Hun vil ha oppmerksomhet, likes og skrytekommentarer. Så synd for henne at hun ikke kan diktere andres oppfatninger av det hun legger ut. Bloggen hennes er et glanset magasin av den Caroline Berg-Eriksen i sine drømmer ønsker å være. Hun blir sur og fornærmet når folk ser at virkeligheten er en annen. 

• Liker 29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...