Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing, og svar til dette.

Måne, admin.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Kollontaj skrev:

Men pluss i boka for å ikke redigere ansiktet. Ser mer ut som seg selv - og det er mer enn bra nok. 

https://imgur.com/gallery/dBJMYtS

(Kilder i imgur)

Så mye bedre hun ser ut, uten redigering! 

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Lin11 skrev:

Ja, de er vel immune for korona disse to. At folk med foreldreansvar (CBE) oppfører seg slik er sjokkerende. 

Ja, det er helt på trynet med den holdningen der, og om de får korona så kan de bare skylde seg selv.....på en måte så hadde det vært fortjent, og jeg ville ikke hatt noen som helst medfølelse med de, men det at de risikerer en spredning videre er totalt forkastelig.
So be it at de må i karantene og ikke kan fortsette jalla-livet sitt, men det er en pris man må betale for å være ignorant og det å heve seg over det som er av oppfordringer og anmodninger

• Liker 18
Skrevet (endret)
4 timer siden, LiamG skrev:

Bedriften lever jo av at bildene som legges ut blir sett, så at noen studerer de er nok tipptopp.

Studerer og studerer. Bildene hadde påskriften: "Så mye agurk trenger du til tre knekkebrød". (Cbe viser frem en bit agurk, deretter fordelt på tre knekkebrød.) Etter å ha startet dagen med kaffe og 10 km på mølla først.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 25
Skrevet
6 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Studerer og studerer. Bildene hadde påskriften: "Så mye agurk trenger du til tre knekkebrød". (Cbe viser frem en bit agurk, deretter fordelt på tre knekkebrød.) Etter å ha startet dagen med kaffe og 10 km på mølla først.

Det var litt mer enn en "skalk".  Det var vist et innlegg på storyen. Som om ikke folk greier å ha agurk på knekkebrødene uten inspo fra henne. 

• Liker 12
Skrevet
9 timer siden, Pippio skrev:

Så mye bedre hun ser ut, uten redigering! 

Free, free, free CBE! 

#dårligsøndagshumor 

🎲

• Liker 13
Skrevet
2 timer siden, MiniMjau skrev:

Det var litt mer enn en "skalk".  Det var vist et innlegg på storyen. Som om ikke folk greier å ha agurk på knekkebrødene uten inspo fra henne. 

Jeg skrev ikke "skalk", hvor har du det fra? Jeg skrev en bit agurk. Jeg vet omtrent hvor mange kalorier det som ble vist frem tilsvarer men skriver det ikke her.

• Liker 8
Skrevet
13 timer siden, Kollontaj skrev:

Men pluss i boka for å ikke redigere ansiktet. Ser mer ut som seg selv - og det er mer enn bra nok. 

https://imgur.com/gallery/dBJMYtS

(Kilder i imgur)

Hun er jo en pen dame så da er det bare enda mer rart at hun og mannen mener hun burde se helt annerledes ut og gjør alt de kan for å få til dette andre fake utseendet. Filteret hun bruker på instastory nå for tiden drar opp øyebryn og øyne så ansiktet får samme look som en manga-tegneseriefigur.  Hvorfor? 

• Liker 27
Skrevet (endret)

I sesong 9 så forteller CBE har hun har spist en pølsebit som ligger å dvele i halsen mens hun trener. PT reagerer med å spørre; En pølsebit?.. CBE svarer så; Ja, en liten pølsebit. LKE står bak å ler seg nærmeste ihjel. 

Hvorfor er det så viktig for henne å opplyse/fortelle hvor mye eller hvor lite hun har spist? 

Hun legger bane for at kritikken skulle komme. Hadde hun visst bedre så ville hun ha tiet om det.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 13
Skrevet

Har dem brukt lørdagskvelden på å lese her inne? Ble plutselig veldig mye filming av alkohol og miksing av drinker på IG.

• Liker 6
Skrevet (endret)
36 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Har dem brukt lørdagskvelden på å lese her inne? Ble plutselig veldig mye filming av alkohol og miksing av drinker på IG.

Innboksen er nok full 😊 

Endret av Lin11
Skrevet
1 hour ago, Lin11 said:

Innboksen er nok full 😊 

Mange har sikkert spurt om..... 😂

• Liker 12
Skrevet (endret)

På 11 minutter så har Vegard Harm fått 4,660 likes på sin siste post, mens CBE har fått 3,219 likes løpet av 22 timer. Hva kan være grunnen til det mon tro..

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 16
Gjest Line1301
Skrevet
5 timer siden, Inocybe skrev:

Hun er jo en pen dame så da er det bare enda mer rart at hun og mannen mener hun burde se helt annerledes ut og gjør alt de kan for å få til dette andre fake utseendet. Filteret hun bruker på instastory nå for tiden drar opp øyebryn og øyne så ansiktet får samme look som en manga-tegneseriefigur.  Hvorfor? 

Skjønner ikke helt hvorfor det skal påpekes at hun er pen. Det kommer vel an på øyet som ser, som med alle andre. 

Skrevet
4 hours ago, MaleficentAurora said:

I sesong 9 så forteller CBE har hun har spist en pølsebit som ligger å dvele i halsen mens hun trener. PT reagerer med å spørre; En pølsebit?.. CBE svarer så; Ja, en liten pølsebit. LKE står bak å ler seg nærmeste ihjel. 

Hvorfor er det så viktig for henne å opplyse/fortelle hvor mye eller hvor lite hun har spist? 

Hun legger bane for at kritikken skulle komme. Hadde hun visst bedre så ville hun ha tiet om det.

Er som regel en taus leser av denne tråden, og støtter kritikk av barneeksponering, skjult reklame, thinspo osv. 

Men hadde jeg spist en pølsebit før trening hadde jeg også smakt på den absolutt hele økta 😅 det er noe med kombinasjonen av fett og krydder som bare... ikke fungerer før trening. 

• Liker 11
Skrevet
7 minutter siden, Line1301 skrev:

Skjønner ikke helt hvorfor det skal påpekes at hun er pen. Det kommer vel an på øyet som ser, som med alle andre. 

Det handler om at hun er god nok som hun er. Ingen burde behøve å redigere seg «vakrere». 

Hadde de merket riktig, sluttet med det usunne kroppsfokuset, ikke redigert kropp, ikke barneeksponering hadde jeg uten tvil lest bloggen. Men det betyr at de måtte ha relansert hele bloggen og imaget. Men kanskje det hadde lønnet seg på sikt? 

• Liker 18
Skrevet
2 minutter siden, bab123 skrev:

Er som regel en taus leser av denne tråden, og støtter kritikk av barneeksponering, skjult reklame, thinspo osv. 

Men hadde jeg spist en pølsebit før trening hadde jeg også smakt på den absolutt hele økta 😅 det er noe med kombinasjonen av fett og krydder som bare... ikke fungerer før trening. 

Poenget var at hun forteller det. Hvorfor var det så viktig å fortelle det med kameraet til stedet? Jeg henger meg oppi at hun bevisst forteller ting som ikke trengs når man vet om hennes historikk ang mat. Hun er en offentlig person og influencer som mange blir påvirket av. 

• Liker 10
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være galt å fortelle om å ha satt noe i halsen, pølse eller ikke. Nå hadde jeg ikke klart å trene med noe i halsen, heller. ☺️

• Liker 16
Skrevet

Sjekket stravaen hennes for første gang nå. Hun løper jo ganske sakte...? Ofte godt over 7 min per km. Ikke at det er dårlig, men for en som presenterer seg selv som veldig godt trent er det virkelig ikke bra. Underlig at hun i det hele tatt deler det. 

• Liker 16
Skrevet
3 minutter siden, Porkupine skrev:

Sjekket stravaen hennes for første gang nå. Hun løper jo ganske sakte...? Ofte godt over 7 min per km. Ikke at det er dårlig, men for en som presenterer seg selv som veldig godt trent er det virkelig ikke bra. Underlig at hun i det hele tatt deler det. 

Skjønner ikke vitsen med å kommentere og pirke på slike ting. Endelig et eksempel på at hun ikke er "perfekt" så skal det kommenteres. Jeg hadde ikke likt det dersom jeg trente ofte og noen andre sa at jeg trente helt ræva 😊 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...