Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

51 minutter siden, Snøsøta skrev:

LKE er nå personlig trener. CBE har måttet bryte to ganger under hans planlegging. I tillegg var en tur tidligere i sommer dokumentert dårlig planlagt. Adferden i kommentarfeltet svekker den faglige integriteten og tilliten til hans evner som personlig trener ytterligere. CBE er i tillegg den han kjenner best og burde kunne lagt opp et godt løp for. Dette er ganske ille. 

Jeg fatter ikke hvorfor en relativt kjent PT som Adrian Paul vil risikere eget omdømme ved å ha noe som helst samarbeid med to firmaeiere som åpenbart ikke har noen form for peiling på hva de driver med. Aldri i verden om jeg hadde kjøpt tjenester fra en nyutdannet PT som ikke evner å realitetsorientere seg videre utenfor egen navle. Han fremstår regelrett dum som blamerer seg selv og Netfits omdømme allerede før tjenesten er lansert.

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Jeg fatter ikke hvorfor en relativt kjent PT som Adrian Paul vil risikere eget omdømme ved å ha noe som helst samarbeid med to firmaeiere som åpenbart ikke har noen form for peiling på hva de driver med. Aldri i verden om jeg hadde kjøpt tjenester fra en nyutdannet PT som ikke evner å realitetsorientere seg videre utenfor egen navle. Han fremstår regelrett dum som blamerer seg selv og Netfits omdømme allerede før tjenesten er lansert.

Jeg er enig, den raljeringen er overhodet ikke kundeservice på sitt beste. Er det dette man møter på når man skal kontakte kundeservice på NetFit??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paret kjører på i kjent stil, redigerer kommentarfeltet ettersom det passer seg best for dem og fremstiller de som stiller kritiske spørsmål som dumme og ufine fjols som henger på KG. Sjarmerende oppførsel som helt sikkert trekker kunder til Netfit.....eller ikke.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, pøbelsara skrev:

 

En annen ting som jeg bare MÅ si: Når man kjører på med 10 km på mølle som første økt etter en slik tur med bare en kopp kaffe innabords- for så å spise tre knekkebrød med bittelitt kaviar og masse agurk på etter løpeturen, det er virkelig ikke sunt og det er ikke bra. Det er ekstremt usunt og noe ingen burde publisere. Og spesielt noen som skal selge et trenings- og livsstilsopplegg. 

Dette!  Og dette forklarer kanskje hvorfor det dessverre finnes et marked for treningsopplegget  til CBE til tross for alle de knallgode konkurrerende sidene der ute. De handler egentlig om helt ulike sider ved trening. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Paret kjører på i kjent stil, redigerer kommentarfeltet ettersom det passer seg best for dem og fremstiller de som stiller kritiske spørsmål som dumme og ufine fjols som henger på KG. Sjarmerende oppførsel som helt sikkert trekker kunder til Netfit.....eller ikke.

Ja, sjarmtrollet som pleier å informere på sitt objektive vis om hva som skrives på KG i kommentarfeltet til CBE, slår til igjen. Hvem trenger fiender når de har slike venner, tenker jeg. :)

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Vernis skrev:

Dette!  Og dette forklarer kanskje hvorfor det dessverre finnes et marked for treningsopplegget  til CBE til tross for alle de knallgode konkurrerende sidene der ute. De handler egentlig om helt ulike sider ved trening. 

Nå tror jeg ikke de som er tur- eller fjellfolk akkurat går til bloggen for verken mat eller pakketips. Derimot kan nok de som roser alt på den bloggen dessverre gjøre det, med alle de uheldige konsekvensene for både seg selv og andre.

Noe som førte tankene mine til HVA bloggen inspirerer til. For meg hadde det verken vært pakketips eller intimservietter, men å skulle bli tynn. Tynn, ikke slank eller trent. Det er det jeg sitter med at bloggen ville gitt meg inspirasjon til. Oppskriftene og treningen som legges ut på bloggen gir meg ingen vibber av en sunn livsstil. Hadde brukt den som en slankeblogg.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Vernis skrev:

Dette!  Og dette forklarer kanskje hvorfor det dessverre finnes et marked for treningsopplegget  til CBE til tross for alle de knallgode konkurrerende sidene der ute. De handler egentlig om helt ulike sider ved trening. 

At konseptet er tynn fremfor sprek og trent? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pøbelsara skrev:

Ja, sjarmtrollet som pleier å informere på sitt objektive vis om hva som skrives på KG i kommentarfeltet til CBE, slår til igjen. Hvem trenger fiender når de har slike venner, tenker jeg. :)

 

Sjarmtrollet får ikke endret det faktum at denne turen ikke er god reklame for hverken blogg eller app. Man må være helt blåst hvis man ikke skjønner at det er «damage -control » på gang (igjen).

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le, nå er det en bortforklaring på hvorfor de måtte forte seg den siste biten også, for det var tross alt planen p bevege seg fort. De hadde mer en god nok tid. Turen var altså planlagt til minste detalj og ble gjennomført etter planen. De hadde med mer en nok klær og alt var perfekt. Så da så!

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Dette gikk nok ikke helt som ekteparet håpet på. De fikk jo så mange positive tilbakemeldinger på den forrige fjellturen og regnet nok med den samme responsen på det turen. 

Men så går de rett i forsvar. Hvor mange ganger skal frua forsvare at hun ikke bruker sykkelhjelm. Og hvor mange ganger skal han belære leserne... 

Er dette begrunnelsen på slutten? 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan de ikke bare innrømme at de burde valgt et annet fjell å legge løpet sitt til. Det er jo mye det handler om. De har planlagt for trening, men glemt hvor treningen skulle foregå. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå presiseres forskjellen på å løpe og gå fjelltur.  Altså, hæ?? Kan ikke været snu hvis man løper istedetfor å gå? 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og pakkelisten forandres til stadighet. Nå hadde de også med vanntette klær og ikke bare vindtette 😂 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, tantesofie skrev:

Altså, hæ? Nå beskrives det i kommentarfeltet hvor utrolig detaljert og perfekt turen var planlagt, samtidig som hun skriver i bloggen at de var usikre på hvilken vei de skulle bruke da de valgte å avbryte? Turen ble lenger enn planlagt,  og de avsluttet vel ikke med enkleste vei så det her gir jo ingen mening! Videre avslører de sin manglende erfaring når LKE har regnet seg frem til maten faktisk 😂  burde kanskje ha litt erfaring? De fleste som er vant med langturer vet hva de trenger, og det er utrolig store variasjoner i behov, men ikke minst i hva man liker/klarer å dytte i seg. Det kan du ikke regne deg til. Noen får magesjau av gels, andre blir kvalme av sportsdrikk, noen svetter ekstremt å må fylle på mer elektrolytter. Dette vet man av ERFARING! Så kontrollregner proffene for å se hva man kan optimalisere, men utfordringen er jo ofte hva kroppen kan ta i mot. Men nå er jo dette plutselig en gå/løpetur og ikke løpetur, så det gikk vel fint. Nei, vent, de pakket for å løpe og bevege seg raskt. Men var mest i sone 1. Og begynte tidlig. Kl 08 faktisk 😂 jeg lurer bare på hva de prøver å ro seg bort fra 🤷🏼‍♀️

Det minner meg veldig om flere bekjente jeg har i samme alder og livssituasjon. En blir så nerdete på detaljene, at en glemmer helheten og det åpenbare. Jeg har en mistanke om at det er det som er tilfelle her. CBE selv har jo gjentatte ganger sagt at verken gel eller sportsdrikke er optimalt, så det er tatt med fordi det er det bestemte optimale. Innlegget hadde vært mye mer relevant på en løpeblogg. Ikke rosablogger blogg. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...